Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 152 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim) op Kieskeurig.be.

8,9

TJhappygranny 23-09-2021

Ideale mobiel die er altijd is!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Ruim twee jaar ben ik nu de trotse bezitter van de Samsung S10 plus, een mooie mobiel die doet wat hij moet doen en me brengt waar ik wezen moet. Mooi uiterlijk, perfect innerlijk (werkt zoals hij moet werken). Happy granny met Samsung S10plus

Anoniem 20-09-2021

Samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Ik vindt het fijn om gebruik te maken van samsung want ik heb nooit problemen en de batterij gaat lang mee. Ook gaat de telefoon bijna nooit kapot als je hem laat vallen of iets dergelijks.

Mannus1959 19-09-2021

Perfecte metgezel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Een perfecte metgezel. Altijd dicht in de buurt. En helpt mij daar waar nodig is.
In goede en slechte tijden.

Anoniem 13-08-2021

Heel fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Ik ben erg blij met mijn nieuwe telefoon, werkt fijn , mooie foto's en prettig in gebruik! Raad het iedereen aan om ook een Samsung 10+ te kopen!

bavo2 13-08-2021

very very nice

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Everything is big, fast and clear. Can't even think of points of posible improvement. Even the sound from the one speaker sounds like stereo somehow.

MJ Kollen 11-08-2021

Fijne grote, en super toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Het bevalt me dat het formaat groter is maar niet te groot. Snel en fijn in gebruik. Ik kan er spelletjes op doen, verder alles ziekenhuis ap, afspraken en. Internet bankieren. Allemaal duidelijker

Freek52 03-08-2021

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Erg fijne telefoon. Hiervoor de Galaxy S7 plus gehad, ook zeer naar tevredenheid. Maar de S10 is weer wat verfijnder. De vingerafdrukherkenning en de gezichtsherkenning zijn beide verbeterd. De camera met drie lenzen is top. Eigenlijk zou ik niet weten wat nog meer te wensen. Ook de overdracht van apps en data van de oude naar de nieuwe verloopt probleemloos (en eenvoudig)

Sandra1967 31-07-2021

Gewoon voor de 2de x goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Ik heb bij verlenging gewoon weer de s10 + genomen ten 1ste omdat ie prima goed is voor mij ten 2de was de s21ultra te duur jammer genoeg want ik ben dol op de galaxys heb alle EVEN nummers gehad.

Richard 1955 29-07-2021

Meest complete smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

De Samsung S-10plus is een complete licht gewicht smartphone, makkelijk in gebruik, zowel op de dag als in de avond, is snel, voelt goed in de hand en past in elke tas, koffer of broekzak.

Jeffrey010 20-07-2021

Top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Super telefoon, snel / mooie pixels / goede camera's / .. enige min puntje is de accu. Als je veel op je telefoon zit gaat het net geen hele dag mee.

Vienne 19-07-2021

Bijna perfect

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Het enige dat ik op dit apparaat aan te merken heb is dat ik me wel altijd nog zorgen maak dat de opslag snel op gaat.

Alfredo66 19-07-2021

Supertoestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Een erg fijn toestel dat snel en handig is. Mooi design met prima functies.
Zeer tevreden over de s10 plus

Hanny 63 15-07-2021

Waanzinnig mooi telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Mooie telefoon lekker groot en duidelijk, 5 camera's makkelijk in gebruik. Ik ben echt een super fan van de Samsung telefoon heb verschillende Samsungs gehad maar deze overtreft echt mijn verwachting.

Babettw 09-07-2021

Super keuze!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Na een uitstapje naar een ander merk telefoon, weer terug bij mijn favoriete Samsung, gekozen voor de plus, top en keramisch, top!

Anoniem 06-07-2021

Geweldige telefoon! Supersnel ding!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Geweldige telefoon, lekker snel. Ik had nog nooit 8gb ram gehad, en niet normaal hoe fijn dat is! Ik game snel op deze telefoon, en word niet heet. Ook de normale dagelijkse taken zijn een eitje. Zeker aan te bevelen!

Carlo79 23-06-2021

Fantastisch toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Overgestapt van de Note 8 naar de S10+ en zeer positief verrast. Prachtig toestel, handig in gebruik, snel en haarscherpe foto's! Wederom een mooi staaltje Samsung technologie

Angelo033 17-06-2021

Presteert goed ook met game

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Het is een top telefoon jammer als je een grote ge speelt dat je baterij dan ook snel leeg gaat voor de rest niks op aan te merken

Anoniem 16-06-2021

leuk maar zonder beveiliging tegen hacken

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

mijn telefoon is gehackt puur door het nummer door te geven.. er is bescherming mogelijk voor elke telefoon waardoor invloeden van buitenaf onmogelijk word. Ik heb er een idee over maar zoek nog iemand die dat programma kan schrijven.

Miroljub 10-06-2021

Top telefon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Had niet verwacht van van samsung,in allerlei functie gewoon goed kwalitatief mobile telefoon, heb alle functie die ik nodig heb en zelf nog meer, mijn laptop gebruik ik bijna niet meer

Gini04 29-05-2021

Beste van de markt

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Ik hou van de samsung producten en er zijn meer dan genoeg redenen hiervoor een sterk toestel zo licht als een veertje en ookal zegt de meerderheid iphone is beter ik vind van niet kwalitatieve camera's goed geheugen mooi design wat wil je nog meer