Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Display
6.4 inch scherm
Opslag
512 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 152 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim) op Kieskeurig.be.

8,9

Frank Verschuur 19-03-2019

Veel nieuwe snufjes en een te gekke camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Voor hetgeen ik er mee moet doen is tie te gek. Hij is lichter en de foto's zijn scherper dan ode foto's zijn scherper en beter. Dankzij deze s10 ben ik van mening dat ik nooit meer een ander wil

Pluspunten

• Camera
  • Gewicht

Jeffrey 17-03-2019

Strak design, Premium bouw kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik heb dit product gekozen omdat ik toe was aan een nieuwe/grotere telefoon. Ik heb vele Samsung telefoons in mijn bezit gehad, maar dit is toch wel echt de beste tot nu toe. De in-screen fingerprint scanner is verbazingwekkend snel, ik heb dezelfde duim een aantal keer erin ge-mapped. Zodat hij mijn vinger sneller zou herkennen.

De Galaxy S10+ is dan ook zeker een aanrader.

Pluspunten

• Groot scherm
  • In-screen fingerprint scanner
  • Meerdere camera's
  • Stevige bouwkwaliteit

Minpunten

• Bixby
  • Veel pre-installed apps

Rene 15-03-2019

Groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik ben helen maal tevreden met de s10+ mooi groot scherm en super helder scherm en nog steeds vind ik samsung de beste mobiel die der is
Kwa menu ook makkelijk en alles goed te vinden

Pluspunten

• Mooi
  • Groot scherm
  • Makkelijk menu
  • Licht goed in de hand

Minpunten

• Zit wel een prijskaartje aan

Isan 08-01-2021

The Best

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Zeer tevreden, voornamelijk het aantal geheugen aangezien ik veel foto's maak en dus niet alles wil verwijderen.

conny49 05-01-2021

super telefoon

ik ben reuze blij met de Samsung S10 plus
het is een makkelijk te bedienen toestel wat geweldige foto's maakt het is een echte aanrader

Anoniem 02-01-2021

Fantastische telefoon, geweldige camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Na heel lang Iphone en Nokia gebruiker te zijn geweest, ben ik.overstag gegaan voor een Samsing Galaxy S10+. Op basis van reviews en beoordelingen online heb ik voor deze telefoon gekozen en ik ben positief verrast. Absoluut gebruikersvriendelijk, fijne camera en goede accu.

Anobloempje 31-12-2020

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Overgegaan van de s8+ naar de s10+. Super fijne telefoon. Met nog iets meer mogelijkheden.
Camera doet het goed. Makkelijk te bedienen.

Jeroenvanr72 29-12-2020

Nog beter dan verwacht

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Wat een fijn toestel is de S10+. Eerst dacht ik dat hij wat groot en lomp zou zijn, maar in de praktijk is hij goed handzaam en past prima in mijn broekzak. Verder zijn de camera features echt goed, zonder poespas mooie foto's, ook in het donker!. En meest bewonderingswaardig is de batterij capaciteit. Ruim 2 volle dagen op 1 lading, dat is lang geleden dat ik dat meemaakte. Kortom een krachtige handzame telefoon met top camera en dito scherm.

Michael 24-12-2020

Geweldig apparaat.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik heb deze telefoon nu vijf maanden en gebruik 'm zeer intensief voor privé, maar vooral veel voor werk. Het is de beste telefoon die ik ooit gehad heb. Hij kost een paar centen, maar dan heb je ook echt een top apparaat. Snel, stabiel, mooi scherm, mooi beeld, zeer goed kwaliteit foto- en videoopnamen, niet al te groot, licht van gewicht, etc.
De accu gaat echt heel lang mee. Na een hele dag bellen en het toestel flink gebruiken, staat de accu nog steeds op 50 a 60 procent. Ook als je 'm met een navigatie-app in de auto gebruikt, kun je uren zonder oplaadkabeltje.

Pluspunten

• Accu
  • Goed beeld
  • Meerdere camera's
  • Nuttige features

Anoniem 22-12-2020

Goede Eigenschappen

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Het is een erg goede telefoon, wel een hoesje of screenprotector kopen, want anders krijg je snel barsten met een rond lopend scherm.

Anoniem 21-12-2020

Mooie, gebruiksvriendelijke telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Android zoals je het gewend bent van Samsung, met de allernieuwste functies. Het scherm is prachtig, diepe zwarten, en felle kleuren. Ook genoeg geheugen, en een sterke batterijduur. Met zijn 3 cameras maak je prachtige fotos, zowel ver weg als dichtbij. Zeer tevreden over het toestel.

Jhako 20-12-2020

Uitmuntende beeldkwaliteit en TOP foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Beeldkwaliteit is echt uitmuntend goed.. Camera's beide zijde TOP. Juist nu voor Zoom en Teams meetings geweldig.
Makkelijk in gebruik.

ThisIsBable 19-12-2020

Top prestatie

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Ik heb het toestel nu een paar weken en het is een perfect toetsen gevult met perfecte features en andere fijne opties

ElectricWolf7 19-12-2020

Goed telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

De telefoon heeft een accu die best lang mee gaat en maakt mooie foto's en video's maar ook en goed beeld kwaliteit en is snel

Anoniem 18-12-2020

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Heerlijk grote telefoon. Fijn voor dagelijks gebruik en zelfs zakelijk handig te gebruiken voor emails, Word, Excel etc. Goede camera, erg snel, lekker dun, groot en snel opgeladen; super telefoon!

Jorn08 17-12-2020

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

De telefoon bevalt me heel goed hij is lekker snel en heeft veel opslagruimte. Ik kan er alles mee wat ik nidig heb!

Bruyn225 17-12-2020

Super camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Eigenlijk niks op aan te merken. Ik heb nog nooit een Samsung telefoon gehad en tot nu toe valt hij niet tegen. Het wel heel erg wennen met sommige dingen. Zo heb ik nu twee foto applicaties. Een van Samsung en een van Google. Ik vind foto's bewerken in Google beter, fijner en makkelijker.

Juzsf 17-12-2020

Batterijleven, ekran

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Batterij houdt een beetje te kort
Het is moeilijk om goede dc-films te kopen met schermbeveiliging.

Anoniem 16-12-2020

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Hiervoor had ik een galaxy S9+ nu de s10+, deze telefoon bevalt mij veel beter en de camera's zijn echt enorm goed, de batterij gaat langer mee, hij is een stukje sneller en heeft een mooier design. Gewoon de perfecte telefoon. Zeker een aanrader!

Robk314 15-12-2020

prachtig scherm, veel geheugen, prettige bediening

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

S10+ gekocht als opvolger van de S8. Wat een prachtig scherm. En dit keer geen opslagproblemen (512 Gb). Nu wel een lastig puntje: geen 5G. Maar dat mag de pret niet drukken