Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 152 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim) op Kieskeurig.be.

8,9

Frank Verschuur 19-03-2019

Veel nieuwe snufjes en een te gekke camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Voor hetgeen ik er mee moet doen is tie te gek. Hij is lichter en de foto's zijn scherper dan ode foto's zijn scherper en beter. Dankzij deze s10 ben ik van mening dat ik nooit meer een ander wil

Pluspunten

• Camera
  • Gewicht

Jeffrey 17-03-2019

Strak design, Premium bouw kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik heb dit product gekozen omdat ik toe was aan een nieuwe/grotere telefoon. Ik heb vele Samsung telefoons in mijn bezit gehad, maar dit is toch wel echt de beste tot nu toe. De in-screen fingerprint scanner is verbazingwekkend snel, ik heb dezelfde duim een aantal keer erin ge-mapped. Zodat hij mijn vinger sneller zou herkennen.

De Galaxy S10+ is dan ook zeker een aanrader.

Pluspunten

• Groot scherm
  • In-screen fingerprint scanner
  • Meerdere camera's
  • Stevige bouwkwaliteit

Minpunten

• Bixby
  • Veel pre-installed apps

Rene 15-03-2019

Groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik ben helen maal tevreden met de s10+ mooi groot scherm en super helder scherm en nog steeds vind ik samsung de beste mobiel die der is
Kwa menu ook makkelijk en alles goed te vinden

Pluspunten

• Mooi
  • Groot scherm
  • Makkelijk menu
  • Licht goed in de hand

Minpunten

• Zit wel een prijskaartje aan

Pienda 07-04-2021

Snel en fijn in gebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Zeer fijne telefoon met alles wat je nodig hebt. Snelle toegang in alle apps en fijn in gebruik. Ook geweldig dat deze telefoon mooi up to date is en blijft. De groei in elke update lijkt het dat samsung met je meedenkt. Al sinds jaren fan van samsung en zal erbij blijven.

Gerardjuhh 31-03-2021

Super telefoon, 1 nadeel.....

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Het is echt een super telefoon hij werkt lekker en is snel. Je kan er zelfs andere apparaten mee opladen. Er is echter 1 nadeel, de batterij ontraadt redelijk snel, ik moet hem eind van de dag echt opladen want dan is de batterij nog maar 5 %

Anoniem 28-03-2021

Prachtige scherm.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

De scherm is groot en heel erg mooi, precies wat ik wil. Ook zijn de speakers uitstekend en de camera's.

Rene8 26-03-2021

Mooi groot

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Vele mogelijkheden. Makkelijk te vinden en te bedienen. Mooie foto's. Zeer tevreden. Mijn 4e Samsung alweer.

Riena 24-03-2021

Niet tevreden

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Samsung gakaxy s10 bevalt helemaal niet spijt dat ij deze genomen heb blikkerig geluid elke keer anderen schermen laad ie op heel iritand

Tjeerd 68 18-03-2021

Werkt met Freestyle libre link

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Na jarenlang plezier gehad wou ik naar de A serie van Samsung.
Helaas werken deze niet met sensor van Libre link.
En dat is wel nodig voor mij als suikerpatient.
Na overleg met Samsung . Free style, en Belsimpel de A telefoon weer ingeleverd en een Galaxy S10. Iets ouder toestel maar werkt uitstekend. Gewoon een fijn toestel.
Probleem met sensor kan ontstaan door magneethoesje.
Verder gewoon blij mee

Jayna 18-03-2021

Samsung 10+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

I love the s10+. It is fast. I can have so many apps open at the same time!!! This phone is a great upgrade after the s7 edge!!! I love this phone!!!

Anoniem 17-03-2021

Prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Ik ging eerst voor een S21 maar zag toen de S10+ in vergelijking vond ik het scherm van de S10+ beter en de cameras meer dan voldoende. In gebruik is de S10+ een uitstekende telefoon en met de update naar Android11 en UI3.1 volledig up to date. Daarnaast goed geprijsd. Uitermate tevreden.

Abdellah1 15-03-2021

Deze toestel is geweldig!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Ik vindt deze toestel razend snel. Kan ook grote games en apps handelen.

Camera is ook goed heeft ook een super zoom.
Geluid is ook hard wat helemaal top is.

En batterij duur blijft lang mee, is handig als je een dagje uitgaat. Dan gaat ie een hele dag mee als je geen games erop draait natuurlijk.

Nadelen/min punten zijn dit je niet de ALARMS van de klok app kan dupliceren.

Het kan wel bij de Samsung notes app maar niet bij de klok app dat vindt ik erg jammer!

Hopelijk gaat team samsung oplossen!

Mooadel84 08-03-2021

Prima

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Alleen de batterij blijven niet lang.. en sommige tijd de telefoon gaat stoppen en ik moet een restart doen

Anoniem 28-02-2021

geweldige telefoon met veel mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Een fijn toestel om mee te werken
Zo en zo omdat we ook meer producten van samsung hebben en geweldige service

Anoniem 24-02-2021

Wat een prachtige telefoon met mooie functies!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Ben erg tevreden met de Samsung Galaxy S10+. Voor een grote telefoon als deze ligt hij lekker in de hand. Het systeem werkt super snel, het design is erg strak en de camera maakt scherpe foto's. Ik ben ethousiast!

Anoniem 20-02-2021

Fijnste Samsung tot nu toe.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Prachtige kleuren, zwart is diepzwart. Voor een smartphone wonderlijk mooie stereo.
Ruimtelijk geluid, zeker bij het kijken naar films en spellen. Schakelt zeer snel van scherm.
Vingerprint werkt lekker snel, zelfs in het donker. Accu gaat makkelijk een hele dag mee ondanks het grote scherm dat trouwens helemaal doorloopt naar de kanten. Kortom een fijn toestel.
Waar ik erg blij mee ben is de helpdesk van Samsung die gratis via 088 909 0100 gebeld kan worden. Helpdeskmedewerkers zijn geduldig vriendelijk en weten waar het over gaat.

Anoniem 17-02-2021

Top telefoon, maar scherm kwaliteit slecht

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Hi Samsung, jullie zijn een top bedrijf. Prachtige telefoons tv enz. Alleen jullie kwaliteit van scherm sterkte heb deze s10+ al een tijdje mooi toestel. Alleen nu laat ik heb van 20 cm hoogte en zit er een hele kleine barst in, jammer zou je zeggen. Alleen dat de pixels uitvallen aan de onderkant is wel echt slecht. Heb dit zelfde probleem ook met bij S8 gehad, Zelfde verhaal. Te vergelijking ik heb ook heleboel Apple telefoons gehad kon ze laten vallen tot er geen glas meer opzat en nooi viel het tegen. Erg jammer had vertrouwen in jullie kwaliteit maar valt zuur tegen. Helaas...

Anoniem 15-02-2021

snel, veel mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Het was even wennen om over te schakelen van iphone naar deze mobiel,
het is voor mij een perfect apparaat

davy353 14-02-2021

geweldige s10plus

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

de s10plus is een geweldige telefoom. door de hoge ram capaciteut kan de telefoon veel zware taken zoals gamen aan en de grootte batterij zorgt ervoor dat je ook met veel gamen de hele dag gemakkelijk door komt. de camera maakr fotos van top kwaliteit. echter is er een verbeterpunt em dst is de bezel/schermrand die mag een klein beetje smaller

J van der Schaar 10-02-2021

Fijne telefoon, kwetsbare randen scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Het is een hele fijne telefoon en absoluut aan te raden. Alleen jammer dat de randen van het scherm kwetsbaar zijn en snel scheuren.