Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Display
6.4 inch scherm
Opslag
512 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 150 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim) op Kieskeurig.be.

8,9

Frank Verschuur 19-03-2019

Veel nieuwe snufjes en een te gekke camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Voor hetgeen ik er mee moet doen is tie te gek. Hij is lichter en de foto's zijn scherper dan ode foto's zijn scherper en beter. Dankzij deze s10 ben ik van mening dat ik nooit meer een ander wil

Pluspunten

• Camera
  • Gewicht

Jeffrey 17-03-2019

Strak design, Premium bouw kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik heb dit product gekozen omdat ik toe was aan een nieuwe/grotere telefoon. Ik heb vele Samsung telefoons in mijn bezit gehad, maar dit is toch wel echt de beste tot nu toe. De in-screen fingerprint scanner is verbazingwekkend snel, ik heb dezelfde duim een aantal keer erin ge-mapped. Zodat hij mijn vinger sneller zou herkennen.

De Galaxy S10+ is dan ook zeker een aanrader.

Pluspunten

• Groot scherm
  • In-screen fingerprint scanner
  • Meerdere camera's
  • Stevige bouwkwaliteit

Minpunten

• Bixby
  • Veel pre-installed apps

Rene 15-03-2019

Groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik ben helen maal tevreden met de s10+ mooi groot scherm en super helder scherm en nog steeds vind ik samsung de beste mobiel die der is
Kwa menu ook makkelijk en alles goed te vinden

Pluspunten

• Mooi
  • Groot scherm
  • Makkelijk menu
  • Licht goed in de hand

Minpunten

• Zit wel een prijskaartje aan

Joanna Hairstyling 20-01-2020

Geweldig telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Geweldig telefoon, heel makkelijk om te gebruiken. Mooie kleuren, goede aaps.
Werkt prima zonder problemen ook voor iemand met weinig verstand van telefoons.Ben ik blij.

Ram_Nelis 20-01-2020

Uitstekende telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Deze telefoon onlangs ter vervanging van mijn S7 ontvangen en wat een verschil. Snelheid, grafisch en de batterijduur vallen direct op. En de camera maakt het vervolgens helemaal af.

Jeremy96 19-01-2020

Smooth

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Ik maakte hiervoor gebruik van de Galaxy S8 en dat vond ik al een fijn toestel. En dat werd met de S10+ beter.

Het toestel is erg snel in gebruik en de groothoeklens camera maakt foto's maken nog beter.

FredvGils 19-01-2020

Beste telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

De S10+ is een echte alleskunner.
Snel en veelzijdig met een lang uithoudingsvermogen.
Gebruik al jaren een Samsung en de volgende telefoon wordt zeker weer een Samsung.

Enid 19-01-2020

Geweldig product.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Heb na jaren weer een nieuw mobiele telefoon. ben er heel blij, en trots op me nieuwe mobiel telefoon. Vooral het maken van foto's, dat is me hobby. Het apparaat kan perfect foto's maken. Hoeft geen dure apparaat te kopen, om mooie foto's te maken, met me nieuwe mobiel, komt me wensen in vervulling. Bedankt

Anoniem 18-01-2020

Top toestel, gaat lang mee!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Na mijn S8 was het geen twijfel of ik weer een Samsung zou kopen. Vraag was alleen welke. Ik heb voor de S10+ gekozen omdat ik graag een wat groter scherm wilde. Ik was bang dat de batterij niet lang genoeg zo meegaan maar dat is gelukkig geen probleem. Hij gaat gemakkelijk heel de dag mee en dat terwijl ik hem best intensief gebruik. Aanrader!!

Marco1980 18-01-2020

Zeer goede specs

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Snel toestel met veel interne opslag en voldoende RAM. Goede en intuïtieve interface welke goed naar eigen smaak is te configureren. Zeer goede camera en goede ondersteuning. Uitermate tevreden.

Skoeps 18-01-2020

Prettige handling

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Dit is nu de 6e generatie galaxy die ik in bezit heb (s5, s6, s7, s8, s9 en de s10 plus) en het werkt steeds beter. Hij is supersnel, loopt nooit vast en alles wat ik nodig heb buiten de deur heb ik gewoon op mijn s10 plus. Heel fijn apparaat en zeker aan te raden aan mensen met een anders soort/merk telefoon. Ik heb zelf al 3 mensen over laten stappen omdat samsung gewoonlijk de beste is.
M.v.g.

Kaatje150776 18-01-2020

Heerlijk beeld mooie fotos.. Mooie vette kleur!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Ik heb de mobiel van Samsung nu een maand. Fantastisch produkt!! Heerlijk om mee te spelen en werken!! Mooie fotos maak ik er mee.. Heeeerlijk

Franca 315 18-01-2020

makkelijke bediening

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

ben zeer blij met mijn s10+ er zitten zoveel mogelijkheden op ook met de camera ben ik blij zulke mooie foto's en zeer scherp heb deze nog niet zolang maar ga binnenkort naar Thailand ben benieuwd naar mijn foto's van daar maar tot op heden zeer blij met mijn toestel

Cindy27 16-01-2020

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Ben zelf van iphone na Samsung gegaan en heb geen moment spijt dit keer!! Enorm fijne telefoon echt heel erg blij met dit toestel

Anoniem 15-01-2020

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

De accu is geweldig, doe er zeker een ruime dag mee, ook het display is heerlijk om naar te kijken een must voor het oog, de inkeping van de camera valt ma een tijdje ook niet meer op. Al met al een geweldige telefoon met super prestaties

Sylvana28 14-01-2020

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Ik heb deze telefoon vorig jaar gekocht en hij bevalt me heel goed! Ik heb heel lang moeten wachten tot ik hem kon halen maar het is een goede aankoop

Anoniem 13-01-2020

Je moet het nu echt halen anders laat je wat ligge

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu pas 2 maanden mijn vorige tel was de samsung 8 plus ik was daar al tevreden maar nu ik de samsung 10 plus heb sta ik echt versteld zón goede telefoon en zon mooi designe. Ik heb een aangeraden aan mijn vriendin en ze heeft hem gelijk gekocht ze is er erg blij mee het is echt een aanrader.

Anoniem 12-01-2020

Alles is mogelijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Ik gebruik mij s10+ nu een paar maanden en ik ben dik tevreden. Ik heb nog niks kunnen vinden waar die moeite bij heeft of traag word. Het blijft een snelle telefoon. De batterij gaat de hele dag mee, en ik gebruik mijn mobiel veel. De mobiel is ook lekker groot dus ik kan er prima films op kijken, en natuurlijk is het beeld kwaliteit zeer uitstekend. Zeker een aanrader.

_evelienn 11-01-2020

Prachtige foto's en alle benodigde functies

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Ik heb mijn Galaxy S10+ vorige maand gekocht en iedere dag ben ik aangenaam verrast door de functies, bijvoorbeeld de prachtige foto's die je kan maken, kwaliteit van de speakers, snelheid van geinstalleerde apps en het mooie scherm.

Niels28 11-01-2020

Geweldige telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Ik heb altijd al galaxy's gehad en dacht altijd dit kan niet beter nou wel dus! Heb nu de s10+ en het is de beste galaxy die ik ooit heb gehad de camera is uitstekend het design is perfect de touchwiz interface perfect kortom een hele goede keuze ben er heel erg tevreden mee vooral met de processor!