Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black / (dualsim)

Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black / (dualsim)

Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Samsung Galaxy S10 512 GB / prism black

Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white

Samsung Galaxy S10 512 GB / prism white
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 152 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim) op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

MTWJSpee 03-10-2022

Samsung Galaxy S10+ bevalt prima

Mijn Samsung Galaxy S10 bevalt zelfs na meer dan 2 jaar nog heel goed. Het toestel voldoet aan mijn eisen die ik van een smartphone verwacht, meer dan zelfs.
Ongetwijfeld zijn de nieuwere modellen nog beter maar is dat nodig? Nee niet echt. Het enige minpuntje is wel wat jammer in deze tijd. En dat is het update-beleid van Samsung.
Het toestel is echt nog niet versleten, voldoet nog aan de verwachtingen, maar je wordt in de richting geduwd om hem toch te vervangen. Waarom? Samsung, Waarom? Alles om ons heen wordt toch al duurder!
De wereldecenomie staat op springen, de grondstoffen zijn schaars, en toch moet alles duurder en beter. Is dat erg? Nee, normaal niet. Maar je gaat wel prioriteiten stellen, toch? En je koopt dus nu geen nieuwe. Het beleid werkt averechts, minder opbrengst dus en zeker niet duurzaam (foei).
Wat dan tegenvalt is dat het beleid er op gericht is om wat goed is om dat slechter te maken! Jammer!!
Geen beveiligingsupdates meer en het bedieningsgemak moet ook omlaag (geen Androidupdate meer).
Ok, gaat hij kapot (vallen, stoten, slijtage o.i.d.) dan moet je wel iets, maar waarom niet aan klantenbinding doen? Al is het maar voor één keer in deze moeilijke tijd.

Iliasss 03-10-2022

Een goed werkende telefoon

De telefoon is echt sterk en krachtig en gaat lang mee kwa batterij en zit goed in je hand en als het regent werkt het display oop uitstekend

Henryfc64 01-10-2022

Nog steeds voldoet de s10 aan alle eisen die ik stel. Zeer heldere en mooie foto's en video's. Vele opslag mogelijkheden en grote van foto's

Oedoe69 30-09-2022

Top toestel, nog steeds!

Nu na bijna 4 jaar nog steeds tevreden met dit toestel. Heb na 2 jaar de Samsung A52 gekocht maar toch weer terug naar de S10+.

Anoniem 30-09-2022

Camera, display, batterij

Dit apparaat is een zeer mooie foto maker waar bij je ook de bekende super steeds in vidoe kan maken dit is een geweldige ervaring all je veel filmt, en hier bij werkt de batterijen ook heel goed mee want die gaat zeker je door een volle dag laten komen + de scherm de amoled is ook zeer scherp en rijk in kleuren daarom zeker een aanrader deze telefoon ondanks dit een oude series is dit blijft over algemeen een topper

Anoniem 30-09-2022

goede telefoon voor de prijs, hij is wel best dun en voor de rest een prima telefoon, hij laad best snel op en gaat heel de dag mee

Anoniem 28-09-2022

Fijne handzame telefoon

Een handzame telefoon met een mooie kwaliteit camera.
Ligt goed in de hand en reageert accuraat en snel.

Anoniem 26-09-2022

Altijd goed géén problemen . Mooie foto's

Alles goed of ruim voldoende camera top ,display uitstekend, bediening goed batterij nog steeds op en top.

Guan 23-09-2022

Heerlijke telefoon

Deze mobiel is fantastisch! Heb hem een jaar geleden gekocht, maar is helaas pas gestolen. Had natuurlijk weer een nieuwe nodig en dus weer dezelfde gekocht. Maar gewoon hoe de telefoon werkt en functioneert is heerlijk. En dat voor een niet al te dure prijs, zeker je geld waard!

Anoniem 07-09-2022

Overtreft je verwachtingen.

Mijn Samsung S10+ is volgens je logische gevoel te bedienen. Is en blijft snel en accuraat. Maakt prachtige fotos. Eigenlijk alles wat je wilt is mogelijk. Mijn eerste S10+ heeft het 2 jaar uitstekend gedaan, tot ik hem liet vallen. Daarna weer dezrlfde terg gekocht.

Anoniem 07-09-2022

A good telefoon with good function ! I am really satisfied to choosing samsung, I want to buy next time the last version!

Anoniem 30-08-2022

Formidabel! Fantastisch! Ik ben daar heel blij mee

Ziet er ècht gaaf uit! En doet het naar behoren. Ik gebruik hem vaak⁰ Ghktthjjk hijkkk iikkkkkgfikook

Sharonaaa 29-08-2022

Fijne telefoon. Mooi groot scherm, en makkelijk te bedienen. Maakt mooie foto's. Helder display. Geluid is prima. Heb de telefoon nu 2.5 en werkt nog als nieuw.

Anoniem 26-08-2022

great phone, i would buy again if i ever want to buy phone. design and color, elegant, strong, clean

Millie202 25-08-2022

Het is heel goed het werkt snel en de baterij gaat bij mij niet snel op ook doet het geluid enzo het goed

H M van Brero 25-08-2022

Doet wat hij moet doen

Heb hem pas een paar weken dus kan er nog niet veel over vertellen maar tot nu toe bevalt hij mij goed.

Denise130 20-08-2022

De telefoon is niet te groot en precies goed

Hij werd super goed nooit moeite mee kunnen genoeg foto's en filmpjes op, als je hem laat vallen is ie best snel stuk dat is wel jammer maar dat is natuurlijk niet heel erg.

Ben7 13-07-2022

Wat ik vind van de galaxy s10+

Ik vind de telefoon best fijn gebruik het all lang het is best sterk om ik het vaak laten vallen en geen barst op het scherm maar het glitch soms Dan word mijn sche zwart en Dan moet ik het uit doen of met bellem kan ik even iemand niet horen

DirkJanW 06-07-2022

Snel en eenvoudig in gebruik

Het overzetten van mijn oude Samsung A5 naar mijn nieuwe S10 plus verliep erg soepel. Mijn S10 plus is bovendien snel, heeft een grote opslagcapaciteit zodat ik eindelijk weer nieuwe apps kan toevoegen.

Tenslotte viel het mij op dat het stereo geluid veel beter was.

Remon k 01-07-2022

Waarom nieuw als het oud kan

Het is niet een nieuwste telefoon. Maar de snelheid en het gemak is gewoon vergelijkbaar met de nieuwe modellen.
Een top mobieltje voor een prima prijs