Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Display
6.4 inch scherm
Opslag
512 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 150 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim) op Kieskeurig.be.

8,9

Frank Verschuur 19-03-2019

Veel nieuwe snufjes en een te gekke camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Voor hetgeen ik er mee moet doen is tie te gek. Hij is lichter en de foto's zijn scherper dan ode foto's zijn scherper en beter. Dankzij deze s10 ben ik van mening dat ik nooit meer een ander wil

Pluspunten

• Camera
  • Gewicht

Jeffrey 17-03-2019

Strak design, Premium bouw kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik heb dit product gekozen omdat ik toe was aan een nieuwe/grotere telefoon. Ik heb vele Samsung telefoons in mijn bezit gehad, maar dit is toch wel echt de beste tot nu toe. De in-screen fingerprint scanner is verbazingwekkend snel, ik heb dezelfde duim een aantal keer erin ge-mapped. Zodat hij mijn vinger sneller zou herkennen.

De Galaxy S10+ is dan ook zeker een aanrader.

Pluspunten

• Groot scherm
  • In-screen fingerprint scanner
  • Meerdere camera's
  • Stevige bouwkwaliteit

Minpunten

• Bixby
  • Veel pre-installed apps

Rene 15-03-2019

Groot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 128 GB / prism black

Ik ben helen maal tevreden met de s10+ mooi groot scherm en super helder scherm en nog steeds vind ik samsung de beste mobiel die der is
Kwa menu ook makkelijk en alles goed te vinden

Pluspunten

• Mooi
  • Groot scherm
  • Makkelijk menu
  • Licht goed in de hand

Minpunten

• Zit wel een prijskaartje aan

JordyNL 25-07-2020

Geweldig apparaat

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Heb samsung altijd al een goed merk gevonden en dit is bij de s10+ ook zeker weer te zien. Fijn en goed apparaat.

Anoniem 24-07-2020

Snelle telefoon, makkelijk te besturen. Heel fijn!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

snelle telefoon, makkelijk te besturen en overal is die erg fijn! Wel prijzig maar dat is hij dubbel en dwars waard

Cebus 24-07-2020

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Werk super! Dit is mijn tweede Samsung s10+ en maak er iedere dag met plezier gebruik van. Nooit problemen mee, werkt altijd! Top telefoon!

Anoniem 23-07-2020

Snelle bediening, helder scherm, super foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Super blij met de camera's die deze Samsung heeft, ze zijn makkelijk te gebruiken en in te stellen. Scherpe en stabiele opnames.

Verder heel gemakkelijk met overzetten, alle instellingen werden hierin meegenomen.

Een aanrader, maar had niet anders verwacht.

Loutje99 23-07-2020

Een hele fijne smartphone!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Ik ben heel tevreden met mijn samsung galaxy 10+. Ik moest eerst wat wennen aan het grote scherm en het niet hebben van een home-toets. Maar inmiddels ben ik hier helemaal aan gewend en vindt ik het super fijn! Ook de camera vind ik heel goed bevallen en ik kan er heel veel mooie foto's mee maken. Ik snap alleen de functie van bixby nog niet helemaal.

Brittavalon 23-07-2020

Geweldige telefoon iets mindere batterij

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

De samsung galaxy s10 plus is een ideale telefoon. Hij werkt echt top.
Alleen de batterij zou wat langer mee mogen gaan.
Verder echt top.

Ayla55 23-07-2020

Goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Het is een goede telefoon maar ik moet erg wennen aan het formaat van de telefoon. Verder is het een goede telefoon. Helaas was de 512gb versie uitverkocht

Anoniem 22-07-2020

Samsung Galaxy s10+

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Sinds 1 maand ben ik overgestapt van de samsung s8+ naar s10+. Ik ben er erg tevreden over deze telefoon, omdat de telefoon erg mooie en heldere foto's maakt en erg fijn in de hand ligt. Ook is de telefoon erg snel en hoop dat ik er weer erg lang mee mag doen. Blijf zeker nog voor samsung kiezen ben namelijk erg tevreden.

jeremy10473 22-07-2020

Een fijne en mooie telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

de s10 plus heeft een mooie dyzein en ik heb nog geen probleemen gedat met de s10 plus en ben er heel blij mee.

HABE 22-07-2020

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Mooi vormgegeven smartphone met voldoende opslagruimte voor al je apps. Snel opstarten van je apps is geen probleem. Met de geavanceerde camera's maak je de mooiste foto's. Veraf of dichtbij, geen probleem. Door de biometrische beveiliging zijn al je gegevens op je telefoon veilig.
Dit toestel stelt niet teleur. Als enig minpunt is de prijs van het toestel, welke fors is.

Anoniem 21-07-2020

Super kenmerken

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

heerlijk groot toestel dat alles heeft wat je mobiel van tegenwoordig van een mobiel verlangt.
Camera is fantastisch!
Ik heb zelfs een onderwaterhuis gekocht om ermee te gaan duiken. De camera maakt moete en betere foto's dan mijn fotocamera.

Carmen64 20-07-2020

Geweldig mooi en snel toestel!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Altijd Samsung telefoons gehad, zeer tevreden mee. Van de S4 naar de S7 Edge en dan nu sinds kort de S10 Plus. Wat een geweldig toestel. Batterij gaat lang mee, foto's maken met de nieuwe lenzen fantastisch, scherm heerlijk groot, scherp, mooie kleuren. Interactieve opties zonder hinderlijk te zijn. Voor mij altijd Samsung!

Anoniem 19-07-2020

Hele goede telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Het is een erg fijne telefoon. Mooi scherm, kleuren, afwerking erg mooi. Goed geluid ook!
Hij draagt erg makkelijk in de broekzak met een superdun hoesje. Ook de vooraf gemonteerde screen protector doet het het goed. Helder, beschermend en fraai gemongeerd. Sommigen klagen over dit scherm dat het wat zacht is, dit is echter belangrijk voor de vingerafdruk sensor!
Kortom een superfijne telefoon. Wel had ik graag de keuze gehad om de Samsung schil wat bescheidener in te kunnen stellen. Ik ben dik tevreden met Google en heb geen behoefte om door allerlei partijen naar hen toe getrokken te worden en er afhankelijk van te worden. Maar afgezien daarvan, super telefoon!

Anoniem 17-07-2020

Top smartphoen !

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Ik heb samsung galaxy s10 plus ongeveer een mand in mijn hand , het is een top smartphone ! Hij maakt erg mooi foto's en internet doet snel hapt nooit, alle functies zijn erg handig , super beelscherm: groot en net niet te groot.goed beelschermkwallitijd accu doet lang mee, ,veel werkgegeugen en intergegeuen en tweesimkaarlezers of een simkaartlenzer plus een sdkaartlezer enz.in het begin had ik een Hawei daarna had ik een samsung J5 dan weer een samsung A6, ik zou nooit meer voor Hawei kiezen . J5 en A6 doet ook prima , j5heb ik en mijn zoon in totaal bijna 5 jaar lang gebruikt totdat door mijn zoon stukgevallen , A6 heb ik aan mijn gegeven . s10 plus is veel duurder maar het is wel waard, ik beb erg blij dat s10 plus gekozen heb.

Julienne 16-07-2020

Top kwaliteit foto's! Mooi geluid!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Over het algemeen ben ik heel erg tevreden over de telefoon. Het enige nadeel is dat er geen glasplaat op het scherm kan vanwege de vingerafdruk scan. Dit is mij verteld toen ik de telefoon aanschafte. Ik ben meeste blij met de top foto's die de s10 maakt en daarnaast het goede geluid dat uit de speakers komt.

GMJ kleef 15-07-2020

Een mooi toestel en ik ben er zeer tevreden mee

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Een mooi toestel en functionele maakt mooie foto's was snel aan het toestel gewent is een goede keus

KoenB 14-07-2020

Mooi beeldscherm, goede camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10+ 512 GB / ceramic black / (dualsim)

Vorige maand aangeschaft ter vervanging van de Galaxy S7 en het is een uitstekende upgrade. Mooi beeldscherm met goede kwaliteit, erg geschikt voor YouTube/Netflix. Nauwelijks last van het feit dat de camera in het beeldscherm zit, merk je in ieder geval niet wanneer je iets kijkt. De 3 camera's voor en de 2 selfie camera's geven een erg scherp beeld. Enige minpuntje wat ik kan bedenken is dat je af en toe de Bixby knop indrukt ipv de volumeknop. Telefoon is perfect voor mediagebruik.