Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S8 64 GB / midnight black op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,1

Anoniem 27-06-2022

Hele fijne telefoon!

Ik heb de Samsung Galaxy S8 nu inmiddels al een aantal jaren, maar ik heb er nog nooit problemen mee gehad. Hij werkt snel en weegt niet veel. De foto's zijn ook van een goede kwaliteit, maar zou nog wel beter kunnen (bijvoorbeeld als ik dit vergelijk met foto's van telefoons van vrienden). De batterij gaat lang mee, al is dit over de jaren wel iets meer afgenomen. Soms gaat de batterij heel hard leeg vanaf de laatste 20%, maar dat gebeurt gelukkig maar ongeveer 5% van alle keren. Concluderend is dit een uitstekende keuze voor de prijs-kwaliteitverhouding.

Anoniem 24-06-2022

Samsung S8 doet wat je ervan verwacht.

Prima toestel alleen was het virtuele toetsenbord na verloop van tijd permanent vaag zichtbaar op het display. Ook de batterij na jaren gebruik wat sneller leeg en opladen ging niet erg snel.

Anoniem 23-06-2022

geweldige scherm

ik vind de scherm heel erg goed, de camera is ook heel nice. de batterij is alleen wat minder. maar qua prestaties is het echt mijn ding

M Blom 21-06-2022

Zeer fijne mobiele telefoon.

Zeer fijn toestel goede prijs kwaliteit verhouding. Goede camera. Makkelijk geheugen bij te plaatsen. (Dit is ook wel wenselijk) Accu zou iets langer mee mogen gaan

Stanley93 28-05-2022

Valt goed in de hand

De telefoon komt in mooie kleuren camera zit wel verbetering in.
Layout is perfect ligt goed in de hand gebruikers vriendelijk.

Batterij gaat wel snel op daar in kan het wel gebeterd worden

basdix 24-05-2022

Prima toestel

De Galaxy S8 is werkelijk een prachtig toestel. Hij werkt vlot en zit boordevol features. Met de laatste snufjes, kan je met de S8 er zeker een paar jaar mee vooruit. Voor mij is het uiteindelijk zeker wel waard. Goede camera!

Gernya26 22-05-2022

Perfecte scherm

Deze samsung s8 doet alles wat hij moet doen. Het is de perfecte telefoon voor samsung liefhebbers. Wauw.

Anoniem 12-05-2022

Gaat al aardig wat jaar mee en blijft snel

Heb hem al poosje en blijft snel en presteert goed top telefoon zeker een aanrader en licht fijn in de hand en is erg degelijk

Luuk2011 12-05-2022

Goeie tellefoon

Heel goed en loopt niet vast en ik heb best veel apps
En alles is best makkelijk op het begin word het ook goed uitgelegd

Anoniem 22-04-2022

Als een tierelier!

Ik maak al 3 jaar gebruik van mijn Samsung S8 en ik kan 'm niet meer wegdenken. Batterij is top, foto's zijn voor mijn gebruik meer dan voldoende en hij werkt nog als een tierelier. Als ik een nieuwe nodig zou hebben, neem ik z'n opvolger!

Anoniem 11-04-2022

Beste telefoon ooit

De s8 is een kompakte telefoon hij is snel en heeft een scherpe scherm kwaliteit. Je kan er heel veel op. De telefoon heeft veel ruimte dus je kan er veel op zetten. Ik mis alleen wel dat je geen scherm opname kan doen. Ik wil heel graag kans maken op de watch 4 want die wil ik al heel lang omdat ik het heel belangrijk vindt om me gezondheid te meten want dan moet ik daar niet naar de dokter voor.

JanvE2402 10-04-2022

Werkt perfect.

Werkt perfect . Ook nog na 4 jaar blijft de batterij goed. Hij werkt ook zeer goed samen met mijn Galaxy Watch 46

Marwin 07-04-2022

Mooie telefoon

Ook al is hij eitwat traag, is het een heel mooi toestel voor wanneer je een mooie telefoon wilt met een mooi scherm en een goede bouwkwaliteit voor een lage prijs

Bramdekat 22-03-2022

De Galaxy s8 is een goeie telefoon hij doet het prima en is handig om te gebruiken hij is niet te groot en ook niet te klein

Anoniem 19-03-2022

Top telefoon

Prima telefoon. Erg blij mee, handzaam en alle functies prima te vinden en te bedienen. Foto's uitstekende kwaliteit

Lamsvenko 12-03-2022

Ik had al een s8 die me goed beviel maar door omstandigheden kapot gegaan. Heb een refurbished gekocht.
Tis gewoon een fijne telefoon. En niet te groot

Geertje01234 01-03-2022

Fijn toestel, erg handzaam

De Samsung s8 is een fijn toestel!
Ook vind ik hem erg handzaam, is niet zo mega groot en dus makkelijk mee te nemen.
Toestel doet wat die moet doen, mooie foto's, makkelijke in gebruik.

Anoniem 28-02-2022

Samsung het beste merk in de wereld

Nadat ik noodgedwongen van de S7 edge af moest en ook geen mogelijkheid had om een zelfde artikel aan te schaffen heb ik door stommiteit een Chinees merk genomen MAAR gelukkig ik ga per 5 april weer terug naar mijn vertrouwde leverancier dus Samsung terug heb al 2 modellen op het oog daar kom ik wel uit

Je weet wel 28-02-2022

Mijn S8

Fijne telefoon. Batterij gaat lang mee. Maar dan wel na 90% het laden stoppen!
Jammer dat de software niet meer wordt geüpdatete. De Laatste keer was op 01-04-2021.

Anoniem 24-01-2022

Prachtige mobiel!

Ik heb een iPhone gebruikt sinds de iPhone 1 en kreeg een Samsung 8 van een neefje tijdens de kerst en heb sindsdien mijn iPhone niet meer gebruikt.
De Samsung voelt zo veel fijner aan en heb beeld is zo veel mooier om naar te kijken dan op de iPhone. Ook heeft de Samsung veel meer instellingen om de look via Themes helemaal naar je eigen smaak aan te passen, iets wat maar beperkt mogelijk is op de iPhone.

Ik ben nu een grote voorstander van de Samsung iPhone en hoop snel de Samsung s21 te kunnen kopen.