Samsung Galaxy S8 64 GB / arctic silver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 26 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S8 64 GB / arctic silver op Kieskeurig.be.

7,1

van der Geest 27-06-2017

Samsung Galaxy S8 herstrart op willekeurige momenten.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / arctic silver

Direct vanaf ingebruikname problemen met mijn nieuwe Samsung Galaxy S8. Het toestel herstart diverse keren per dag op willekeurige momenten. Tijdens het gebruik van verschillende apps en zelfs tijdens het voeren van telefoongesprekken loopt het toestel helemaal vast. Het scherm wordt dan zwart en het toestel herstart zichzelf.

Toestel nu terug gestuurd naar de leverancier en om een ander toestel gevraagd. Hopelijk ligt het aan dit enkele exemplaar. Alhoewel ik op diverse forums wereldwijd lees dat het probleem zich vaker voordoet.

Pluspunten

• Mooi scherm beslaat volledige toestel
  • Goede specificaties

Minpunten

• Toestel (dit exemplaar) functioneert niet goed.

van der Geest 11-07-2017

Goede reparatie service van Samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / arctic silver

In eerste instantie starte mijn toestel om de haverklap opnieuw op. Dit euvel deed zich direct vanaf het begin voor. Omdat de leverancier het toestel niet wilden omruilen (dat kon alleen binnen 24 uur) het toestel bij Samsung aangemeld voor reparatie. Maandagavond aangemeld en de volgende ochtend werd het toestel reeds opgehaald door een koerier. Vrijdagochtend het toestel na reparatie via een koerier terug ontvangen. Samsung heeft het moederboard vervangen en daarmee is het probleem opgelost. Dus ondanks een valse start met het nieuwe toestel goed opgelost door Samsung.

Het toestel nu wederom een paar dagen in gebruik. Formaat is prima. Toestel is net zo groot als de Samsung Galaxy S7 edge alleen het scherm is nu langer en beslaat het hele toestel. De software is weer verbeterd ten opzichte van de S7. Irisscanner werkt niet goed en de vingerafdrukscanner zit op een onhandige plaats aan de achterkant.

Overzetten van een vorige Samsung naar de Galaxy S8 gaat heel makkelijk met Samsung Smart Switch. Alles instellingen, apps, passwords, contacten en zelfs je foto's worden over gezet.

Pluspunten

• Groot scherm
  • Snelle processor
  • Eenvoudige bediening van toestel en apps
  • Batterij gaat erg lang mee, zeker twee volle dagen
  • Gezichtsherkenning is erg makkelijk

Minpunten

• Irisscanner functioneert niet goed
  • Vingerafdrukscanner op een onhandige plaats

Melanie 31-07-2018

Fijne smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / arctic silver

Ik heb deze telefoon pas net in mijn bezet, maar ben nu al meer dan tevreden. Hij reageert fijn op aanraking, dit merk ik vooral bij het typen waar mijn vorige telefoon (moto g4 plus) slechter reageerde. Ik vind de vormgeving mooi met de lichte kleuren. Het nadeel aan het scherm is dat door de gebogen randen foto's die ik eerder heb gemaakt de tekst er niet helemaal op staat. Maar verder is het prima en helder. De camera is ook erg scherp. Ik ben dik tevreden.

Pluspunten

• Geheugen
  • Camera
  • Snelheid

Minpunten

• Gebogen scherm

Bert 16-06-2018

Is er leven na de S3?

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / arctic silver

Al weer heel wat jaartjes geleden de S3 gekocht. Wat een toestel! Wat een vooruitgang in de wereld van de mobiele telefonie. Sindsdien de S4, S5 en S7 gehad. Zeker, het werd allemaal wat sneller en de camera werd bij de S7 stukken beter, maar iedere keer vraag ik mij na aanschaf van een opvolger af: "Is dit toestel werkelijk een stap voorwaarts?" Bij de S8 denk ik opnieuw: Geen S3 ervaring! Samsung past handigheden van vorige toestellen aan en maakt ze eerder gebruikersonvriendelijker. Daarnet dacht ik nog een optocht te filmen, maar het touchscreen is onbetrouwbaar, zeker door die randloze toestellen. Je mist de good old menuknop. Buitenkant is belangrijker dan kwaliteit geworden. Samsung: Do not change a winning team! Helaas weer een jaar nodig om aan een nieuw toestel te wennen.

Pluspunten

• Helder scherm

Minpunten

• Randloos is geen vooruitgang
  • Touchscreen is niet alert
  • Ik mis de menuknop.

Pm burg 23-09-2021

Mooi toestel niet te groot maar een reuzen geheuge

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / arctic silver

Heel fijn toestel niet te groot maar een reuzen geheugen en prachtige foto's . Opnamens ook primma te doen

Remko038 21-09-2021

Aangenaam gebruiksvriendelijke mobiel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / arctic silver

Toestel heeft voldoende functies die het dagelijks bestaan makkelijker maken. Beeldkwaliteit en het geluid is perfect.

Huseyinogretmen 20-09-2021

Prachtig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / arctic silver

Samsung een handige merk van technologie altijd slim en handig.
Sneller en op tijd weinig storingen.

Odie 13-08-2021

Was een fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / arctic silver

Helaas moest mijn S21 na 3 weken alweer terug voor reparatie van een probleem met de camera, gelukkig kon ik terugvallen op mijn oude S8

Anoniem 03-08-2021

Prima toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / arctic silver

Heel fijn toestel echt Samsung waardig, makkelijke bediening snel opgeladen.
Veel beter dan mijn I-phone

guusvdd 22-07-2021

het scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / arctic silver

het scherm is erg sterk veel sterker dan een apple ik liet hem vallen van wel 4 meter hoog en geen krasje zelfs zonder hoesje ik vreesde her ergste maar s8 heeft het overleeft het enige wat mij stoort is dat je geen samsung pay hebt en een Nederlandse versie van bixby
maar je hebt wel bijvoorbeeld rabopay enz en je hebt de google assistent die je kan gebruiken als je op de homebuten drukt

Anoniem 15-07-2021

Great Phone!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / arctic silver

I enjoy having this phone. It's got a decent screen and is good to play games on. I got it for free because my insurance couldn't get me an S7 so it's essentially the best free thing I've ever received. Strange that it doesn't have a 'Notes' option on the Menu however. Great phone nevertheless!

Hosin 13-07-2021

De beste telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / arctic silver

Samsung (s8) is de beste telefoon die ik heb gehad. Ik hoop dat samsung doorgaat met het uitgeven van de nieuwe Samsung

Anoniem 04-07-2021

Fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / arctic silver

De telefoon is zeer dun dus past makkelijk in mijn zakken en ligt fijn in de hand.
Heb hem heel vaak zonder case laten vallen maar geen barsten!
Top telefoon

Anoniem 29-06-2021

Perfect toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / arctic silver

Super toestel moet zeggen Samsung telefoons nr1 onder de telefoons.
Heb tegenwoordig de s21 en nooit problemen mee gehad ga zo door.

Iljadernederlanden 28-06-2021

Het klopt allemaal

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / arctic silver

Alles is goed het design is zo mooi dat ik niet weg kan kijken de curve in het display is ook heel mooi en ik ben heel blij met de home knop onder het scherm

Damian755 24-06-2021

Goeie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / arctic silver

Ik vind de Galaxy s8 een stevige telefoon. Het scherm barst niet snel en gaat lang mee. Batterijduur is wel een beetje teleurstellend en zou wel beter kunnen zijn.

Mamadoe 10-06-2021

Geweldige telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / arctic silver

Geweldige telefoon, goedkoop en top kwaliteit. Zeker een telefoon die je moet hebben. Dit was mijn review. Fijne dag verder!

Pieter007 08-06-2021

Wasmachine perikelen

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / arctic silver

S8 is na een volledige cycle in wasmachine nog steeds waterdicht.
Wel nieuw schermpje moeten plaatsen.

Anoniem 31-05-2021

Algemeen

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / arctic silver

Goede telefoon alles werkt goed alleen het scherm kleurt Rood schijnt bij veel mensen te gebeuren gelezen op internet

Anoniem 30-05-2021

Top telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S8 64 GB / arctic silver

Hele fijne telefoon. Ligt lekker in je hand en is fijn om te gebruiken. De telefoon is snel en handig tijdens gebruik