Samsung Galaxy S7 Edge 32 GB / blue coral

Bekijk 1 andere uitvoering
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 713 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S7 Edge 32 GB / blue coral op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

wolf66 22-01-2021

prachtig en werkt erg goed!

ik heb de telefoon een lange tijd, het is een hele fijne telefoon.
omdat hij niet zo groot is past die overal in, met de knop aan de voorkant is ontgrendelen erg makkelijk en snel. ook het terugkeren naar het home scherm is makkelijk.
De edge heeft een iets grotere batterij wat nog steeds fijn is, de telffon is wel iets ouder maar gaat nog een hele dag mee! ook het design is nog steeds er mooi.

Anoniempje23ry 09-01-2021

Beoordeling Samsung Galaxy s7 Edge

Ik vind het echt een Top Telefoon!
Ik had hier voor een IPhone 8 ik ben nu naar Samsung gegaan en ben echt super blij ik zou niet meer terug gaan zoals ik al zij Top Telefoon!

Moes 04-01-2021

Grote fan van Samsung

Ik ben een grote fan van van Samsung sins ik een Samsung Galaxy s5 had sinds dien wilde ik niks anders dan Samsung

Joke Hanemaaijer 17-05-2019

Scherm goed te lezen, accuduur is prima, 32GB is voldoende.

De Samsung S7 ligt goed in de hand. De bediening is eenvoudig en door het grote scherm goed te lezen. Jarenlang had ik een mobieltje waar ik mee kon bellen, gebeld worden een sms-je ontvangen en verzenden en in tijd van nood een foto kon maken. Voor mij, toen, voldoende. Een jaar geleden heb ik de Samsung Galaxy S7 aangeschaft. Hij voldeed aan alle wensen, groot scherm, eenvoudig te bedienen en voldoende geheugen. De keuze was de gunstige kwaliteit-/prijsverhouding. Bijna gelijk vanaf het begin dacht ik "deze aankoop had ik veel eerder moeten doen". Ik ben nu een blije gebruiker en weet nu wat ik al die jaren heb gemist.

flipke73 05-02-2019

super tevreden mee

Ik heb de s7 edge vanaf dag 1 dat deze uitkwam tot op heden vind ik het nog steeds een mooie en zeer goed werkende telefoon

Menno78 30-01-2019

handzaam toestel wat niet teleursteld.

Afgelopen 2 jaar heb ik gebruik mogen maken van de samsung edge7 silver.
Ik heb mij lange tijd verbaasd over de accuduur , zeker bij zeer veel internet /4g gebruik.
De grootste verbazing had ik bij het maken van mijn eerste nachtelijke foto.
De kleuren waren ondanks de slechte belichting geweldig te noemen.
Ik heb er lang en onder de meest slechte omstandigheden mee gewerkt , 1 minpunt bij nattigheid begrijpt de vingerafdruk sensor het niet helemaal maar maak je hem droog dan werkte hij weer als voorheen .
Al met al een geweldig goed toestel zeer slijtvast nagenoeg geen schrammetje op het scherm te zien en ik werk dagelijks in een zanderige omgeving dus dat is zeker een groot pluspunt .
Na mijn note 4 had ik mijn bedenkingen , maar de edge 7 heeft mijn verwachtingen zeker overtroffen.

HEAVYYSON 07-01-2019

Heel betrouwbaar

Al jaren heeft mijn Samsung 7 Edge goed gewerkt en nooit problemen mee gehad. Het is een super toestel voor multitasking en mooi beeld voor YouTube video's te bekijken. Je kan altijd rekenen op beste prestaties van Samsung. Heb sinds vandaag een S9 en hoop dat het kwaliteit van de S7 Edge is meegenomen zodat ik hier ook jaren van kan genieten.

Frankvp61 07-01-2019

met pijn in mijn hart vervangen

Mijn overstap van mijn apple iPhone 6 naar de samsung s7 edge, was een grote. Maar deze stap heeft zich ten volle uitbetaald, wat een goede telefoon. Nee, een voortreffelijke telefoon. Ik ben nu overgestapt na 2 jaar naar de note 9, een super toestel maar eigenlijk. had mijn s7edge nog makkelijk een paar jaar mee kunnen gaan.

Margrit 11 06-01-2019

Geweldig toestel met vele mogelijkheden

Ik heb m inmiddels twee jaar in gebruik en vind het een geweldig toestel, mooi handzaam en nog steeds goed van batterij

Mandy 26-09-2018

Na 2 jaar nog steeds blij

Alweer 2 jaar in mijn bezit. Dingen die te lijden hebben (zelfs bij voorzichtig gebruik, screenprotectors en hoesjes)
-Het scherm kan inbranden en je krijgt dan een schim van die afbeelding. (dit heeft de s6 edge van mijn moeder ook na 2 jaar)
-De home button bij de gouden beschadigd na een tijdje. (het is een aanrader om er een diy plakbandje of gewone button protector op te maken mocht die van jou dit nog niet zijn)
-De batterij gaat iets achteruit.

Verdere tip: Gebruik geen glass screen protector. Mijn ervaring is dat dit het reactievermogen extreem negatief beinvloed en je liefde voor je telefoon dus ook.

Pluspunten

• Na 2 jaar nog steeds 1 van de beste

Minpunten

• Zie text en uitleg

René V 12-08-2018

schitterend

Ik heb mijn S6 vervangen door d S7 Edge, maart 2018, het is een schitterend toestel met bijna onbeperkte mogelijkheden, de S8 en zelfs S9 hebben geen enkele meerwaarde, met de S7 Edge kan je nog jaren verder, de 9 Note komt er aan maar die is meer voor gamers en filmliefhebbers, grote opslag tot zelfs een TerraBite, de basis versie met 128 Gb kost al €1000 en dat is het niet waard, de 7 Edge is nog altijd een aanrader.

Minpunten

• geen enkele

Wankee Chan 30-11-2017

Fijn high-end toestel

De Samsung Galaxy S7 Edge is een superfijn smartphone. Ik heb hem nu ruim 3 maanden in mijn bezit en gebruik hem intensief gedurende de dag. Design is zeer goed gelukt en over alle knoppen is nagedacht.

Ergonomisch is de Edge ook voor mekaar. Niks zit op onlogische plekken en ook het menu is wat je van Samsung gewend bent, erg goed. Ligt lekker in de hand en is zeer licht, ondanks gebruik van aluminium en Gorilla glass.

Alle connectiviteitsopties doen het goed, behalve de Wifi. Ik weet niet of dit ligt aan mijn toestel of aan mijn internetverbinding, maar zo nu en dan heeft de S7 moeite om de verbinding vast te houden via Wifi. Ik heb de 32 Gb versie genomen in de kleur Silver.

Wel heb ik er een SD kaart van 32 Gb erbij gekocht. Nu komt het aparte van dit toestel. Of je kan er 2 sim-kaarten in doen, dan is de S7 een dualsim toestel of je doet er i.p.v. een Sim-kaart een micro SD kaart in. Hmm.... dat doen andere toestellen beter.

De Edge opties gebruik ik nauwelijks. Samsung heeft wel een aantal handige apps ervoor ontwikkeld, maar ik gebruik het bijna niet. Is meer een gimmick. Ik kan me voorstellen dat ik net zo blij ben met een 'normale' S7. De Edge vormen dragen wel bij aan het mooie design. Ligt net wat lekkerder in de hand.

Het geluid is ok te noemen. Ondanks dat de S7 1 speaker heeft, komt er redelijk geluid uit. Het vervormd wel wat als je de volume op maximaal zet, maar vaak luister ik muziek via mijn hoofdtelefoon en heb ik er niet zoveel last van. Het geluid tijden het bellen is goed. Geen echo's en geen gekraak.

De camera is supergoed op de S7. Samsung heeft haar naam hooggehouden door een supergoede camera in dit toestel te bouwen. De focus is messcherp en zeer snel. De kleuren zeer levendig en met goed contrast. De selfiecamera + de bijbehorende functies ook heel goed en fijn.

De vingerafdrukscanner is soms wat traag. Het duurt gewoon even eer het toestel unlocked. Verder gebeurt het wel eens dat je vingerafdruk niet goed herkend wordt door de S7. Ik raad iedereen aan om meerdere vingers (zowel rechts als linkerhand) in te scannen. Zo heb je altijd een backup vinger om je toestel te unlocken. Wat wel fijn is dat je naast vingerafdruk ook andere unlock opties hebt zoals code of patroon.

Iedereen die dit toestel wil kopen, raad ik aan om een goede hoes te kopen. Door haar ronde vormen en doordat het design van dit toestel zeer dun is, kan je hem per ongeluk zomaar laten vallen uit je handen. Zonde als je een toestel van € 600,- kan afschrijven.

Pluspunten

• Mooi dun design
  • Snel toestel + veel mogelijkheden
  • Gebruik van goede materialen
  • Hele goede camera

Minpunten

• Vingerscanner herkend niet altijd je afdrukken
  • Nog best duur voor een toestel van 1 jaar oud
  • Kwetsbaar voor vallen

Elsaxes 28-11-2017

Groot scherm, goede accuduur

Voordat ik deze smartphone kocht heb ik uitgebreid gezocht, en vele reviews gelezen. Mijn voorkeur ging in eerste instantie uit naar de Galaxy Note 7, maar gezien de problemen van dit toestel heb ik toch gekozen voor de Galaxy S7. Ik heb hier geen spijt van gehad en ben zeer enthousiast over dit toestel. Helder beeld, goede foto's, toestel ligt prettig in de hand, en het grotere scherm is fijn. De accuduur is geweldig. Kortom, een aanrader.

Pluspunten

• Helder beeld
  • Lange accuduur
  • Heldere foto's

Minpunten

• Batterij kan niet worden vervangen

Bailey 14-09-2017

Slechte kwaliteit!!!

Veel fouten gehad, al een x opgestuurd naar Dynafix fout lag natuurlijk bij mij dus alles zelf moeten betalen, en telefoon enkele weken kwijt. Was altijd tevreden over Samsung maar is nu absoluut niet meer. Telefoon word ook erg warm, al een app gedownload om telefoon af te koelen maar even later is weer hetzelfde.

Minpunten

• Alles!!!

AvdHF64 04-07-2017

Accu niet verwijderbaar.

Na software update bleu-led-of-death. Geen van de bekende resets werken.
Accu is niet verwijderbaar dus je kan het apparaat alleen maar retour sturen en hopen op een nieuwe.
Ook heb je google op je telefoon goed ingesteld gebruik dan niet de switch software van samsung. Google doet het instaleren van je nieuwe telefoon echt veel beter.
Hierdoor geen pluspunten en kan ik ook niet zegen hoe goed het geluid, scherm, gebruik, etc is.

Minpunten

• Accu niet verwijderbaar

HermanHW 04-06-2017

Nooit meer Samsung

Na jaren Apple gebruiker te zijn geweest mede op grond van testresultaten overgestapt naar de Samsung 7 Edge. De eerste maanden heel enthousiast totdat opeens van de een op de andere dag er een roze streep over mijn scherm zichtbaar was. Direct googelen en wat bleek: honderden mensen hebben hier last van. Volgens een medewerker van de helpdesk is dit een bekende hardware fout. Het vreemde is echter dat de firma Samsung toch gewoon deze toestellen op de markt blijft gooien. Na wekenlang discussie met de genoemde helpdesk was de enige uitkomst dat ik het toestel op mag sturen aan Dynafix. Het valt namelijk onder de garantie. Dit Dynafix is echter in november een groot item geweest in Radar. Mensen zijn soms weken hun toestel kwijt en wanneer er ook maar een klein krasje op je toestel zit, vervalt de garantie en kun je je niet gerepareerde toestel voor 160 Euro (onderzoekkosten) terug krijgen. Of 400 Euro aftikken voor reparatie. Dit dus gewoon terwijl het ondanks een eventueel krasje een bij Samsung bekende fout was. Al met al kijk ik nu al een half jaar tegen een zeer irritante streep aan en zal ik dus nooit meer iets van Samsung kopen.

Minpunten

• Slechte klantenservice
  • Product wordt verkocht met bekende hardwarefout

ANGELA 06-05-2017

SUPER MOOIE BEELD

Top telefoon, mooi beeld, geluid. Maakt super mooie foto's

De Galaxy S7 borduurt voor een groot deel voort op de Galaxy S6 wat gebruikte materialen en insteek betreft. Wel is het ontwerp verder verfijnd, heeft het toestel een grotere accucapaciteit en grijpt het terug op twee oude waarden van Samsung: waterdichtheid en een micro-sd-slot. De nieuwe Exynos 8890-chipset is weer een flinke stap voorwaarts, en het toestel richt zich op entertainment met gaming en virtual reality. De camera is misschien nog wel de grootste vooruitgang. Deze is een stuk lichtsterker en vangt meer detail, ondanks het geringere aantal megapixels.

AlissavanHerk 01-05-2017

Zeer tevreden

Mijn eerste smartphone was de samsung galaxy S1. daarna een paar andere gehad (waaronder Iphone), maar nooit beter en fijner dan samsung. Nu deze en ik was na 1 dag al weer helemaal verliefd. Zo'n makkelijk systeem om mee te werken. Zoveel fijne features en zo makkelijk in gebruik. Moet nog wel even wennen aan de gevoeligheid van het scherm en de grootte maar echt geen minpunt om op te schrijven. Ik denk dat ik nooit meer iets anders wil.

Pluspunten

• Helder scherm
  • prettig in gebruik
  • alles

Elisedus 29-04-2017

Samsung Galaxy Edge 7

Mooi toestel, prachtige lichtblauwe kleur.
De werking is veel sneller en beter dan zijn voorgangers.
Ontzettend veel mogelijkheden, duurt wel even voordat je alles weet.

Fred Z. 28-04-2017

mooi scherm accu doet goed

heb hem nu 3 weken en overgang van s5 naar deze ging hel eenvoudig, s7 mooi scherm en accu werkt lang