Samsung Galaxy S7 Edge 32 GB / blue coral

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 713 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S7 Edge 32 GB / blue coral op Kieskeurig.be.

wolf66 22-01-2021

prachtig en werkt erg goed!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S7 Edge 32 GB / blue coral

ik heb de telefoon een lange tijd, het is een hele fijne telefoon.
omdat hij niet zo groot is past die overal in, met de knop aan de voorkant is ontgrendelen erg makkelijk en snel. ook het terugkeren naar het home scherm is makkelijk.
De edge heeft een iets grotere batterij wat nog steeds fijn is, de telffon is wel iets ouder maar gaat nog een hele dag mee! ook het design is nog steeds er mooi.

Anoniempje23ry 09-01-2021

Beoordeling Samsung Galaxy s7 Edge

Geschreven voor: Samsung Galaxy S7 Edge 32 GB / blue coral

Ik vind het echt een Top Telefoon!
Ik had hier voor een IPhone 8 ik ben nu naar Samsung gegaan en ben echt super blij ik zou niet meer terug gaan zoals ik al zij Top Telefoon!

Moes 04-01-2021

Grote fan van Samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy S7 Edge 32 GB / blue coral

Ik ben een grote fan van van Samsung sins ik een Samsung Galaxy s5 had sinds dien wilde ik niks anders dan Samsung

flipke73 05-02-2019

super tevreden mee

Geschreven voor: Samsung Galaxy S7 Edge 32 GB / blue coral

Ik heb de s7 edge vanaf dag 1 dat deze uitkwam tot op heden vind ik het nog steeds een mooie en zeer goed werkende telefoon

Menno78 30-01-2019

handzaam toestel wat niet teleursteld.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S7 Edge 32 GB / blue coral

Afgelopen 2 jaar heb ik gebruik mogen maken van de samsung edge7 silver.
Ik heb mij lange tijd verbaasd over de accuduur , zeker bij zeer veel internet /4g gebruik.
De grootste verbazing had ik bij het maken van mijn eerste nachtelijke foto.
De kleuren waren ondanks de slechte belichting geweldig te noemen.
Ik heb er lang en onder de meest slechte omstandigheden mee gewerkt , 1 minpunt bij nattigheid begrijpt de vingerafdruk sensor het niet helemaal maar maak je hem droog dan werkte hij weer als voorheen .
Al met al een geweldig goed toestel zeer slijtvast nagenoeg geen schrammetje op het scherm te zien en ik werk dagelijks in een zanderige omgeving dus dat is zeker een groot pluspunt .
Na mijn note 4 had ik mijn bedenkingen , maar de edge 7 heeft mijn verwachtingen zeker overtroffen.

HEAVYYSON 07-01-2019

Heel betrouwbaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy S7 Edge 32 GB / blue coral

Al jaren heeft mijn Samsung 7 Edge goed gewerkt en nooit problemen mee gehad. Het is een super toestel voor multitasking en mooi beeld voor YouTube video's te bekijken. Je kan altijd rekenen op beste prestaties van Samsung. Heb sinds vandaag een S9 en hoop dat het kwaliteit van de S7 Edge is meegenomen zodat ik hier ook jaren van kan genieten.

Frankvp61 07-01-2019

met pijn in mijn hart vervangen

Geschreven voor: Samsung Galaxy S7 Edge 32 GB / blue coral

Mijn overstap van mijn apple iPhone 6 naar de samsung s7 edge, was een grote. Maar deze stap heeft zich ten volle uitbetaald, wat een goede telefoon. Nee, een voortreffelijke telefoon. Ik ben nu overgestapt na 2 jaar naar de note 9, een super toestel maar eigenlijk. had mijn s7edge nog makkelijk een paar jaar mee kunnen gaan.

Margrit 11 06-01-2019

Geweldig toestel met vele mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung Galaxy S7 Edge 32 GB / blue coral

Ik heb m inmiddels twee jaar in gebruik en vind het een geweldig toestel, mooi handzaam en nog steeds goed van batterij

Mandy 26-09-2018

Na 2 jaar nog steeds blij

Geschreven voor: Samsung Galaxy S7 Edge 32 GB / blue coral

Alweer 2 jaar in mijn bezit. Dingen die te lijden hebben (zelfs bij voorzichtig gebruik, screenprotectors en hoesjes)
-Het scherm kan inbranden en je krijgt dan een schim van die afbeelding. (dit heeft de s6 edge van mijn moeder ook na 2 jaar)
-De home button bij de gouden beschadigd na een tijdje. (het is een aanrader om er een diy plakbandje of gewone button protector op te maken mocht die van jou dit nog niet zijn)
-De batterij gaat iets achteruit.

Verdere tip: Gebruik geen glass screen protector. Mijn ervaring is dat dit het reactievermogen extreem negatief beinvloed en je liefde voor je telefoon dus ook.

Pluspunten

• Na 2 jaar nog steeds 1 van de beste

Minpunten

• Zie text en uitleg

Wankee Chan 30-11-2017

Fijn high-end toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S7 Edge 32 GB / blue coral

De Samsung Galaxy S7 Edge is een superfijn smartphone. Ik heb hem nu ruim 3 maanden in mijn bezit en gebruik hem intensief gedurende de dag. Design is zeer goed gelukt en over alle knoppen is nagedacht.

Ergonomisch is de Edge ook voor mekaar. Niks zit op onlogische plekken en ook het menu is wat je van Samsung gewend bent, erg goed. Ligt lekker in de hand en is zeer licht, ondanks gebruik van aluminium en Gorilla glass.

Alle connectiviteitsopties doen het goed, behalve de Wifi. Ik weet niet of dit ligt aan mijn toestel of aan mijn internetverbinding, maar zo nu en dan heeft de S7 moeite om de verbinding vast te houden via Wifi. Ik heb de 32 Gb versie genomen in de kleur Silver.

Wel heb ik er een SD kaart van 32 Gb erbij gekocht. Nu komt het aparte van dit toestel. Of je kan er 2 sim-kaarten in doen, dan is de S7 een dualsim toestel of je doet er i.p.v. een Sim-kaart een micro SD kaart in. Hmm.... dat doen andere toestellen beter.

De Edge opties gebruik ik nauwelijks. Samsung heeft wel een aantal handige apps ervoor ontwikkeld, maar ik gebruik het bijna niet. Is meer een gimmick. Ik kan me voorstellen dat ik net zo blij ben met een 'normale' S7. De Edge vormen dragen wel bij aan het mooie design. Ligt net wat lekkerder in de hand.

Het geluid is ok te noemen. Ondanks dat de S7 1 speaker heeft, komt er redelijk geluid uit. Het vervormd wel wat als je de volume op maximaal zet, maar vaak luister ik muziek via mijn hoofdtelefoon en heb ik er niet zoveel last van. Het geluid tijden het bellen is goed. Geen echo's en geen gekraak.

De camera is supergoed op de S7. Samsung heeft haar naam hooggehouden door een supergoede camera in dit toestel te bouwen. De focus is messcherp en zeer snel. De kleuren zeer levendig en met goed contrast. De selfiecamera + de bijbehorende functies ook heel goed en fijn.

De vingerafdrukscanner is soms wat traag. Het duurt gewoon even eer het toestel unlocked. Verder gebeurt het wel eens dat je vingerafdruk niet goed herkend wordt door de S7. Ik raad iedereen aan om meerdere vingers (zowel rechts als linkerhand) in te scannen. Zo heb je altijd een backup vinger om je toestel te unlocken. Wat wel fijn is dat je naast vingerafdruk ook andere unlock opties hebt zoals code of patroon.

Iedereen die dit toestel wil kopen, raad ik aan om een goede hoes te kopen. Door haar ronde vormen en doordat het design van dit toestel zeer dun is, kan je hem per ongeluk zomaar laten vallen uit je handen. Zonde als je een toestel van € 600,- kan afschrijven.

Pluspunten

• Mooi dun design
  • Snel toestel + veel mogelijkheden
  • Gebruik van goede materialen
  • Hele goede camera

Minpunten

• Vingerscanner herkend niet altijd je afdrukken
  • Nog best duur voor een toestel van 1 jaar oud
  • Kwetsbaar voor vallen

John Woo 08-04-2016

Geen Note 5???.......Welkom S7 Edge

Geschreven voor: Samsung Galaxy S7 edge 32 GB / gold platinum

Na lang wachten uiteindelijk de hoop opgegeven, GEEN NOTE 5 naar Nederland. Aangezien ik een behoorlijk Note-Fan ben en altijd tevreden ben geweest heb ik mijn moed verzameld en toch de S7 Edge aangeschaft. Op voorhand maakte ik me zorgen over de grote van het scherm. De overstap van 5,7 inch naar 5,5 inch valt mee. Het pennetje mis ik niet tot nauwelijks en voor de rest is het gewoon feest met de S7 Edge. Kan nu mijn toestel met 1 hand bedienen en de camera is ECHT goed en snel. Batterij is snel opgeladen (1,5 uur) en heeft een behoorlijke uithoudingsvermogen (1,5 dag). Enige minpunt is de vingerafdrukscanner, werkt niet goed.
Kort samengevat, aanrader voor iedereen. Komende jaren zit je met dit toestel goed!

Michael 06-03-2017

Prachtig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S7 edge 32 GB / onyx zwart

Nu enkele maanden in gebruik. Het overzetten van data vanaf mijn oude toestel (S6 Edge) ging dankzij NFC zeer eenvoudig en draadloos. Het toestel voelt beter aan als de S6 edge dankzij de gebogen achterkant. Dit heeft verrassend genoeg geen afbreuk gedaan aan de kwaliteit, want het toestel voelt zeer solide en stevig aan. Het scherm is zeer helder en kan (na upgrade naar Android 7.0) worden ingesteld op resolutie, dit is echt een topfunctie gelet op baterijverbruik. De batterij gaat overigens fabriekaf lang mee bij intensief gebruik, ik red makkelijk anderhalve dag, maar na de upgrade echt een stuk langer nog. Na de eerste maanden het toestel gebruikt te hebben met Android 6.01sinds vorige week de - zoals genoemd - geupgrade naar Android 7.0. Naast dat de al zeer goede en snelle camera fabriekaf is deze na de upgrade softwarematig nog beter en is het nieuwe besturingssysteem nu ook een stuk kleiner (c.a. 3GB kleiner in omvang). Ook loopt android 7.0 een stuk soepeler en vlotter, dit merk je direct. Verder natuurlijk de innovaties die ik op de S6 ook reeds had zoals snelladen, draadloos opladen en het unieke beeldscherm. De Edge Panels kun je nu ook echt iets mee, het is dus niet zozeer meer een gimmick. Zijn er ook minpunten? Jazeker wel, de achterkant is zeer vingerafdruk gevoelig door het glas, om deze reden zou ik zelf niet snel voor het zwarte exempkaar kiezen. Soms tik ik per ongeluk een punt i.p.v. enter, maar dit zal meer met het formaat van het toestel temaken hebben of wellicht dat ik ergens eens de toetsenbordinstellingen moet raadplegen. Voorts kan het Edge scherm (de randen) een enkele keer iets registeren als aanraking, maar dit is in mijn geval sporadisch en een kwestie van wennen. Kortom, zoek je een goede, betrouwbare en zeer mooie telefoon is dit toestel een absolute aanrader, het is ook een echte blikvanger en veel van mijn iPhone vriendjes en vriendinnetjes zijn vaak verbaasd ove dit toestel. Het is dan ook een (naar mijn smaak) zeer mooi en innovatief toestel.

Pluspunten

• Uniek Design
  • Batterij
  • Camera
  • Beeldscherm
  • Innovatief

Minpunten

• Achterkant is gevoelig voor vingerafdrukken
  • Soms registreert edge aanraking
  • Samsung laat op zich wachten met upgrades

HermanHW 04-06-2017

Nooit meer Samsung

Geschreven voor: Samsung Galaxy S7 edge 32 GB / onyx zwart

Na jaren Apple gebruiker te zijn geweest mede op grond van testresultaten overgestapt naar de Samsung 7 Edge. De eerste maanden heel enthousiast totdat opeens van de een op de andere dag er een roze streep over mijn scherm zichtbaar was. Direct googelen en wat bleek: honderden mensen hebben hier last van. Volgens een medewerker van de helpdesk is dit een bekende hardware fout. Het vreemde is echter dat de firma Samsung toch gewoon deze toestellen op de markt blijft gooien. Na wekenlang discussie met de genoemde helpdesk was de enige uitkomst dat ik het toestel op mag sturen aan Dynafix. Het valt namelijk onder de garantie. Dit Dynafix is echter in november een groot item geweest in Radar. Mensen zijn soms weken hun toestel kwijt en wanneer er ook maar een klein krasje op je toestel zit, vervalt de garantie en kun je je niet gerepareerde toestel voor 160 Euro (onderzoekkosten) terug krijgen. Of 400 Euro aftikken voor reparatie. Dit dus gewoon terwijl het ondanks een eventueel krasje een bij Samsung bekende fout was. Al met al kijk ik nu al een half jaar tegen een zeer irritante streep aan en zal ik dus nooit meer iets van Samsung kopen.

Minpunten

• Slechte klantenservice
  • Product wordt verkocht met bekende hardwarefout

Lois 07-06-2016

Samsung galaxy s7 edge gold

Geschreven voor: Samsung Galaxy S7 edge 32 GB / gold platinum

Deze telefoon is een must!! Fraaie vormgeving, super beeldkwaliteit en top batterij! Batterij gaat superlang mee. Na 2 dagen intensief gebruik en dan 21% over hebben, wie wilt dit nu niet?! Ook fijn is dat de telefoon koel blijft! Kortom een product wat zijn geld waard is.

pacod 17-06-2016
  • Product maand in bezit

Tevreden gebruiker

9,6
Het is spijkers op laag water zoeken om minpunten van het apparaat aan te stippen. Als ik die dan toch mag noemen, dan zijn het de volgenden zaken
- micro-USB aansluiting i.p.v. USB-C.
- Vingerafdrukgevoelig
- Speakergeluid wat minder dan de S6 Edge.

Het weegt niet op tegen de pluspunten die ik hier op een rij zet:
- Waterdicht
- Snelheid
- Design
- Mogelijkheden
- Scherm
- Accu (eindelijk een foon waar ik zonder problemen de dag mee doorkom!)
- Camera (prachtige foto's en filmpjes kan je hiermee schieten)
- Uitbreidbaar geheugen ten opzichte van de S6 Edge

Het laatste gebruik ik niet voor het bewaren van data, maar om tijdelijk via Smart Switch een backup te bewaren die ik na een herinstallatie snel weer terug kan zetten.

ro.es 04-07-2016
  • Product half jaar in bezit

Niks op aan te merken

Geschreven voor: Samsung Galaxy S7 edge 32 GB / gold platinum

Heb deze telefoon nu een halfjaar is gebruik en is deze Samsung met recht een Top toestel. Snel en is met name de ingebouwde camera van grote klasse. Al met al een een heel fijn toestel.

svebby 20-06-2016

Toptoestel!!!

9,4
Een geweldig toestel met slechts 2 minpuntjes:
- Geluid is niet goed te noemen door toedoen van de waterdichtheid
- IR blaster zit er niet in maar een (overbodige) hartslagsensor wel...

Verder is alles beter, mooier en sneller dan de s6. Wat een geweldig mooie kleuren en een spatzumiver scherm. De edge-functies zijn handig maar ook even wennen. Ik hoop dat er nog wat meer functionaliteit volgen. Ik heb een paar maanden getwijfeld, gewikt en gewogen tussen deze S7 Edge en de iPhone s6 Plus maar ik ben blij dat ik voor de Edge gekozen heb!!!

ralph40 02-05-2016
  • Product maand in bezit

Samsung Galaxy S7 Edge

6,2
Op 11 maart 2016 ben ik overgestapt van de samsung Galaxy S5 naar de samsung Galaxy S 7 Edge .
Ik betreur het ,want de S 5 ligt beter in je hand en het scherm is breder .
De sorftware is nu ook op de S5 android 6.0.1 geinstalleerd .
De S 5 ontvangt de draadloze signalen van Ziggo veel beter voor internet ontvangst .
Kort om voor mij is de S5 een top telefoon .
Deze bril Gear VR ,die je gratis erbij kreeg voor 10 maart is een aanfluiting .
Deze is alleen maar te gebruiken voor 3D filmpjes normale foto"s kun je er niet op bekijken .

Mech 15-12-2016

Scherp groot beeld, super camera en praktisch

Geschreven voor: Samsung Galaxy S7 edge 32 GB / onyx zwart

Zelfs de mensen die een Apple hebben, zijn helemaal weg van het gebogen grote duidelijke scherm. Tevens is de telefoon erg praktisch en overzichtelijk

Pluspunten

• Scherm
  • Praktisch
  • Overzichtelijk

Minpunten

• Helemaal niets

superphone 17-04-2017

Superphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S7 edge 32 GB / onyx zwart

Gekozen voor design , het edge scherm is echt geweldig , heel scherp beeld , nooit beter gezien. Camera is geweldig , batterijduur is bovengemiddeld zuinig .
Echt een heel fraai toestel , echter ook een belangrijk minpunt !
Laat hem alsjeblieft niet vallen , want daar kan hij absoluut niet tegen !
Ik vind het een heel kwetsbare telefoon , doordat de body geheel van glas is gemaakt.
Ik heb hem dus laten vallen van een hoogte van ongeveer 50 cm , toestelscherm flikkert alleen nog maar , reparatiekosten 425 Euro !
Ik heb hem pas 2 weken in gebruik !
Dit is voor mij een heel grote domper , maar toch buiten het vallen om beste smartphone ooit in gebruik gehad .

Pluspunten

• design
  • gebruiksvriendelijk
  • handzaam
  • camera

Minpunten

• kwetsbaarheid
  • zeer dure reparatiekosten