Samsung Galaxy S6 blauw / 32 GB

Samsung Galaxy J3 (2017) blauw, zilver / 16 GB

Samsung Galaxy J3 (2017) blauw, zilver / 16 GB
7,8 (4)
Bekijk alle Smartphones

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1687 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Mk 07-01-2016

2,2
Het is een lelijke telefoon, kwalitatief slecht gebouwd, ben snel weer terug gegaan naar mijn iPhone 6s. Daar kan Samsung niet tegenop boxen

Ayngaran 11-01-2016

Nou... lelijk?

Ayngaran 11-01-2016

Ik vind het design heel goed

prutser64 14-01-2016

De bouwkwaliteit is subliem van een Samsung S6, "slecht gebouwd" is een mening die niet gestaafd is met feiten. Het "lelijk" zijn, daar snap ik dus niks van, waarom koop je hem dan? Dat is niet iets wat pas na een week opvalt ... Apple heeft zijn schare gebruikers, net als Samsung. Als gebruiker is Apple prima, wil je wat meer, dan kom je toch in het Android kamp terecht. En beide zijn prima, iedere doelgroep zijn ding. Maar in het algemeen, als je iets van een toestel vind, helpen feitelijkheden bij het onderbouwen van een mening. Dit is wat we "trollen" noemen. Als ik moderator was geweest had jouw mening (zonder feiten) er niet doorgekomen!

dhulsker 07-10-2015
  • Product half jaar in bezit

Na een half jaar intensief gebruik valt me wel een paar dingen op. De batterij (of lader) wordt nu al minder. Als ik hem aan de oplader heb en een nieuws app open heb en verschillende pagina's open en sluit en fimpjes bekijk e.d. loopt de batterij toch leeg. Dat zou niet moeten kunnen. Het kan aan de app liggen, maar de Samsungtelefoon geeft aan dat er geen abnormale batterijverbruik is. Verder is het typen redelijk frustrerend. Hij bewaart alle woorden die je typt, wat op zich goed is, maar verbetert daardoor prima geschreven woorden in iets dat niet goed is. Als je korte woorden schrijft (2 of 3 letters) maakt hij er vaak een zelf gekozen lang woord van of een email adres van iemand in je contacten. Dat kan erg irritant zijn. Ik kom van apple af en hun adaptive autocorrect was een stuk logischer dan deze. Het scherm en gebruik is wel erg fijn. Prachtig helder scherm, maakt mooie foto's en video's en aangezien ik de 64 gb versie heb, raakt hij nooit vol. Over het intern geheugen raakt men niet uitgepraat en logisch, met 3gb intern geheugen zou je moeiteloos de hele appstore tegelijk moeten kunnen draaien bij wijze van spreke, maar het geheugen is vrijwel continue 90% vol. Veel apps worden automatisch gestart (facebook, messenger, etc) ook al gebruik je ze niet op dat moment. Ze gebruiken elk een paar honderd mb geheugen en het geheugen is binnen no time vol. Je kan het ook niet aanpassen. Als je ze stopt (zelfs gedwongen) worden ze enkele seconden later weer doodleuk opnieuw opgestart.

michaelb070 30-09-2015
  • Product kwartaal in bezit

Inmiddels het toestel een aantal maanden in bezit. Overgestapt met veel tegenzin vanaf het BlackBerry OS10 platform, maar goed, die toestellen zijn nagenoeg bijna nergens meer te krijgen.

Dus mijn eerste Android, een zeer bewuste keuze, omdat ik niks heb met Apple die diverse ristricties opwerpt en bepaalt wat ik wel en niet zou kunnen.

Ik vond het na enkele weken gebruik een goed toestel en dat vind ik nog steeds. De S6 is een razendsnel toestel. Diverse Apps naast elkaar draaien is geen enkel probleem, dankzij 3GB werkgeheugen en een OCTA-core. Voor een niet technische gebruiker dit is een processor die 2x zo snel is dan de gemiddelde laptop. Inmiddels heb ik tientallen Apps draaien dus ik heb een goed beeld van de prestaties en deze zijn goed onder de knie. Het toestel blijft razendsnel en er is nagenoeg geen snelheidsverlies op te merken bij het draaien van meerdere applicaties gelijktijdig.

De camera is en blijft geweldig. Wat een kwaliteit! Met 4K video's opnemen, selfies in 8MP in zeer goede kwaliteit en natuurlijk de normale read camera van 16MP met stabilisatie zorgen voor prachtige foto's.

Het enige wat me wel een beetje stoort is de glazen achterkant. Het ziet er prachtig uit en ik hem de telefoon inmiddels laten stuiteren per ongeluk en is geen schade te zien. Gorila Glass 4 is zeer sterk en in principe onbreekbaar, alleen je ziet vette vingers er wel op, maar goed dat puntje kun je voor lief nemen, want ik veeg dus nu regelmatig beide kanten schoon, omdat het toestel zelf er natuurlijk geweldig uitziet.

Kortom aan specificaties, prestaties niks te klagen en absoluut een zeer goede keuze. Wel kan de achterkant er (vanwege het glas) niet af. Het is één solide geheel. Dit betekent geen micro SD ruimte of een accu plaatsen. Dit laatste is wel een puntje, want de accu is razendsnel opgeladen (slechts 10 minuten voor ruim 4 uur gebruik met de snellader of draadloos opladen), alleen het toestel gaat bij mij (bij intensief gebruik) maximaal 22 uurtjes mee. Na de meest recente Android Update is dit echter ineens opgerekt naar 27 uurtjes. Het lijkt derhalve dat er aan gewerkt wordt.

Wel heb ik een puntjes van kritiek. Na de installatie van de laatste Android update waren er nieuwe iconen, ziet er veel beter uit. Vervolgens rolde er vrij vlot een nieuwe update voor Android uit en jawel, al mijn App iconen waren foetsie. Ik heb het toestel maar naar fabrieksinstellingen ingesteld. Ook kreeg ik na de update ineens geen mails meer binnen, dus ik heb het account opnieuw ingesteld en het probleem was verholpen.

Kortom, het toestel is geweldig. Het ziet er goed uit, stijlvol, degelijk en sterk. De prestaties zijn optimaal en het laden gaat zeer snel. Batterijgebruik is wat korter dan gebruikelijk maar bij intensief gebruik is een dag zeker te redden.

Wel zijn er zoals gezegd wat softwareproblemen na de update naar de laatste Android versie. Kortom, Hardware super, software mag wat stabieler.

Centurion 20-05-2015

Wat een geweldig toestel. Samsung heeft alles op alles gezet om het beste eruit te halen. Heel fijn dat standaard apps te verwijderen zijn.Ligt lekker in de hand, en de stalen behuizing vole heel robuust aan.

Kell88 13-04-2015

Overzichtelijk en mooi systeem. Leuk dat je van thema's kan verwisselen (alles doet mee met dit thema, achtergrond, knoppen, apps en toetsenbord). Hij kan zeer mooie foto's maken die op het scherm ook erg scherp zijn!

Willemien Zijlemans 12-04-2015

9,6
Na de overstap van Iphone naar De Samsung S6 ben ik meteen verkocht aan het gebruiksgemak en vele functies meer die de S6 heeft. Ik ben over en blijf bij Samsung.
Het Mooie grote scherm en strakke vormgeving zorgen voor een nieuwe en inspirerend gebruik.

Linsey 05-11-2017

Mooie telefoon. Makkelijk te gebruiken

Fijne telefoon. Je kunt er lang mee doen. Hoeft niet snel aan de lader. Goede werkgeheugen. Snel met opstarten

Pluspunten

• Fijn in de hand liggend
  • Groot scherm
  • Goede camera.

Samsung S6 22-02-2017

Samsung S6 zwart 32 gb

Prima toestel. Aangeschaft in oktober 2016 en nog steeds kan ik een hele dag doen met de accu. Maakt mooie foto's. Daarbij is het supersnel. Makkelijk in gebruik. Hoop.er nog lang plezier van te hebben.

Pluspunten

• Snel
  • Goede accu

David 18-01-2017

Top telefoon met de hoogste resolutie camera

Top telefoon met de hoogste resolutie camera.
Gekozen voor de camera maar alles werkt perfect. Snel en betrouwbare telefoon!

Pluspunten

• Hi Res camera
  • lichtgewicht
  • Snel

sappie 16-11-2016

fijn en snel toestel

overgestapt van een 4 naar s6 wat een verbetering, helder, snel, echt een aanrader. scherpe foto's wat ik wel waardeer met twee kleintjes in huis

robin 12-11-2016

prima telefoon en geweldige camera

prima telefoon voor redelijke prijs.
en een hele goede camera
jammer dat ie niet waterdicht is, ook niet spatwaterdicht

Pluspunten

• camera
  • hoge resolutie
  • groot scherm
  • processor snelheid

Minpunten

• niet waterdicht
  • niet hele lange duur batterij

Allard 07-11-2016

Mooi apparaat

Mooi uiterlijk. Letterlijk handig, voelt goed.

Lastig aan-uit knop te vinden, komt door boven-onderkant die veel op elkaar lijken.

Apparaat werkt snel
Veel apps bijgeleverd. Vraag mij af of ze allemaal door mij gaan worden gebruikt. Maar het geeft het grote voordeel van de keuze!

Om alles werkend te krijgen, maar dat is mijn onkunde, vraagt veel onderzoek (uitproberen, weer fout, en uiteindelijk heb je 'm. Ik ben goed met computers, al bijna 30 jaar, maar dit is een andere manier van werken. Wel leuk, overigens!)

Ook al lijken bovenstaande minnen: heeft weinig met het apparaat te maken.
Algemeen: prachtig apparaatje! Past uitstekend in de binnenzak!

Pluspunten

• mooi
  • past in binnenzak
  • veel apps
  • razendsnel
  • makkelijk via Verkenner te benaderen

Minpunten

• onvindbare aan/uitknop

roland 06-11-2016

Groot scherm en veel opties

Erg fijn toestel. Ik had hiervoor de S 5 mini maar deze is toch weer mooier en beter uitgerust.
Je kunt er super mooie foto's mee maken

Pluspunten

• beeld
  • oplaadduur

Marcel Petit 03-11-2016

Geweldig mooie snelle Smart Phone!

Mooi, snel en handzaam toestel!
Voldoet aan alle verwachtingen. Met de Camera maak je super foto's. Ben erg benieuwd naar de VR bril!!

Ron van Bedaf 01-11-2016

Veel sneller dan de S3

Ik ben een beetje Samsung Adept. Al mijn telefoons zijn of waren Samsung. Ook mijn 3 dochters hebben allemaal een S6. Ik was de laatste en heb me mede laten beïnvloeden door hun positieve reacties op dit toestel

Pluspunten

• snel
  • goed formaat
  • voldoende mogelijkheden

Minpunten

• geen mogelijkheid voor extra sd kaart
  • geen wisselbare batterij

Rinaldo Jansen 01-11-2016

duidelijk scherm en heel eenvoudig te bedienen.

Snelheid en duidelijkheid moest ik hebben en die heb ik nu met de Galaxy S6.
Alle functies voor een smartphone zitten hier op.

Denise 29-10-2016

Top

Top telefoon top producten ik raad het iedereen aan om bij deze winkel te kopen ik zelf ben super blij met mijn Samsung s6 edge plus zou geen andere willen

Pluspunten

• Top producten
  • Betrouwbaar

Henk 25-10-2016

Snelle bediening en heel mooi scherm

met 2 klikken naar de camera, ook in lock mode is bijzonder handig. Bellen door contact bij je oor te houden is super. Mooi haarscherp beeld en snel in alle internet acties. Heel fijn toestel. Enige minpuntje is de super gladde achterkant. Daar moet gelijk een siliconen hoesje om.

Pluspunten

• haarscherp scherm
  • met 2 klikken naar de camera
  • dun toestel

Minpunten

• gladde achterkant

Peter 25-10-2016

Prachtige scherm resolutie

De resolutie(scherm) van deze Samsung S6 is verbluffend. Ik ben zeer tevreden over deze smartphone. Ook het opladen van deze Samsung S6 kan je ook draadloos doen, echt super!

mastje36 25-10-2016

Mooie beeldkwaliteit. lekker snel

Overgestapt van Samsung S4 naar Samsung S6. Snelheid merk je direct en ook beeldkwaliteit is een stuk beter. Jammer dat er geen grotere geheugenkaart in kan dan 32 GB