Samsung Galaxy A53 128 GB / awesome black / (dualsim) / 5G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A53 128 GB / awesome black / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 30-06-2022

Mooi toestel, goeie prijs/kwaliteitverhouding, maakt zeer mooie foto's, makkelijke bediening en mooi beeld

Anoniem 30-06-2022

De Samsung Galaxy A53 is een prettige telefoon .
Goed formaat, niet te groot, niet te klein.
Verversingssnelheid is prima voor Netflix en andere film kanalen.
Apps werken ook goed.
Foto's zijn prima.
De achterkant is een soort stroef wat erg prettig in de hand ligt.
Al met al een goede telefoon voor een prima prijs

Anoniem 30-06-2022

Fijn toestel. Doet alles goed, mooi helder scherm, batterij gaat lang mee. Dit toestel is een vervanging van mijn Huawei P10. Geen spijt van de aankoop, uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Toptelefoon,met snelle processor.

De telefoon heeft een prachtig schreef, is lekker snel in het werken door de diverse functies. Is 5G . 256 mb en kan extra Sim of een sd card gebruiken. Is ook snel met internet. Uiterst tevreden met de A53

Geweldige kwaliteit

Het is wel even wennen om van iphone naar samsung te gaan maar hou nu al van de kwaliteit van samsung

ME vd Berg 30-06-2022

Goede prijs/kwaliteit verhouding

Ik ben enorm blij met mijn nieuwe Samsung A53. De telefoon is betaalbaar en van een goede kwaliteit. De telefoon maakt mooie foto's, heeft een goede camera. Ook is de telefoon gebruiksvriendelijk. Ik ben erg tevreden!

Graag maak ik kan op een Galaxy watch 4.

Anoniem 29-06-2022

Prima apparaat voor deze prijs.

Heb mijn A53 nu enkele weken. Bevalt uitstekend. Soms is hij wat trager dan ik gewend was van een S klasse Samsung. De prijsklasse is ook veel lager. Dus prima te accepteren. Verder zeer tevreden.

Zeer makkelijk in gebruik ! En snel

Zeer makkelijk in gebruik en snel.
Prijs en kwaliteit verhouding is heel goed.
Design is ook prima ...

Ineke237 29-06-2022

De A53 is een waardige opvolger voor de A50. Ik ben er heel blij mee. De camera is super. Ik zal dit toestel zeker aanraden bij vrienden

Ruudboomaars 29-06-2022

De telefoon doet wat hij moet doen. En zelfs nog meer dan dat. Hij heeft goede kwaliteit camera's en je kunt handige tips vinden in de instellingen. Top telefoon voor deze prijs

carrotcakeloverr 29-06-2022

de beste telefoon die ik tot nu toe gehad heb <3

Ik ben erg blij met mijn samsung a53. hij ziet er erg mooi uit en hij heet een goede maat. de camera kwaliteit is heel mooi. je heb veel opslag. je heb veel opties waardoor je je telefoon kan instellen hoe jij het fijn vind. de telefoon werkt makkelijk en overzichtelijk. ik raad hem zeker weten aan. de blauwe heeft ook een erg mooie kleur, voor als je graag een mooie telefoon wil. ik heb mn telefoon al vaak laten vallen maar hij werkt en ziet er nog perfect uit. KOOP DE SAMSUNG A53 <3<3<3

Anoniem 29-06-2022

Dit is een prima telefoon voor de allerdaagse dingen, batterij gaat lang genoeg mee om de dag door te komen.
Kan tot zover geen nadelen verzinnen.

Dieuwke19 29-06-2022

Wat een fijne telefoon voor die prijs!

Ondertussen gebruik ik de Samsung A53 5G een klein weekje, maar ik kan niet anders zeggen dan dat ik echt heel blij ben met deze telefoon. Hij is snel, heeft alles wat je nodig hebt, maakt mooie foto's, het overzetten van mijn oude Samsung naar deze ging ook heel snel. Uit sommige reviews bleek het formaat te groot, maar ik vind 'm daarentegen fijn in de hand en het scherm heeft een fijne grootte, wat filmpjes kijken ook heel prettig maakt.

Niet te vrede met mijn A53 hij is binnen 1dag leeg

Ik ben niet tevreden met mijn A53 accu is binnen 1 dag leeg ik zou mijn vrienden kennissen deze A53 niet aanraden

Anoniem 28-06-2022

A53 een next geneartion top toestel van Samsung

Van een Samsung S5NEO naar een next generation toestel. De duurzaamheid van de Samsung toestellen is erg goed, de technieken en koppelingen met mijn online wereld maken het met mijn a53 alleen maar mooier. De prijs kwaliteit is uitstekend en de specs zijn top. De accu duur gaat een volle dag mee met een intensief gebruik. SAMSUNG DOET WAT ZE BELOVEN.

Rob mank 28-06-2022

Zeer goede prijs kwaliteit verhouding

Telefoon nu een week in huis, wat een verschil met onze oude Samsung.
A53 ligt goed in de hand, heeft een mooi scherp beeld.
Performance is zeer goed te noemen zowel op 4G als op 5G.
Camera maakt mooie scherpe foto's goed van kleur.
Opslag is meer dan voldoende.
Dit is zeker een aanrader voor deze prijs.

Luuk1766 28-06-2022

Vandaag mijn nieuwe Samsung Galaxy watch 4 gekregen, werkt super en zit lekker om de pols.
De behuizing van Galaxy watch 4 is van RVS en daardoor super stevig.
Ik zou mensen de Galaxy watch 4 zeker aanraden.

Anoniem 28-06-2022

De A53 komt zeker dicht bij de S22
Strak model en makkelijk in gebruik.
Heb mijn S10 ingeruild voor deze A53 en totaal geen spijt van gehad.
Een echte aanrader voor als jou beurs net niet toereikend is voor de S22

Désirée 1970 28-06-2022

Mijn nieuwe samsung A53 5G wat is die snel!
Bij intensief gebruik is de batterij nog steeds niet leeg! Ik heb gekozen voor de witte Samsung A53
Vind deze superstrak eruitzien :)

Jjaap 28-06-2022

De Samsung Galaxy A 53 is een heel goed toestel Waar Je veel mee kan maakt scherpe foto,s. En heel makkelijk te bedienen. Een echte aanrader.