Samsung Galaxy S22 Ultra 256 GB / groen / (dualsim) / 5G

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S22 Ultra 256 GB / groen / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 07-08-2022

Wat val hier nog aan toe te voegen ! Ben zeer tevreden over dit toestel en alle andere toestellen van Samsung die ik heb gehad.

Anoniem 05-08-2022

De functies zijn erg goed met de camera aan de voo

De vorm is enigszins gekanteld naar de notitiecategorie met de aanwezigheid van de pen. De pen toevoegen aan de S-categorie, zeer uitstekend en comfortabel in gebruik. Telefoon, handtekening en tekening, ik vond het erg leuk

Dennisvdv 05-08-2022

Geweldige camera en super scherm!

Geweldige telefoon met een super camera en scherm. Ideaal om je allerbeste vakantiefoto's mee te maken of om je lievelingsserie mee te streamen.

Nadeel is toch wel dat hij net in je broekzak past en soms wat groot in de hand ligt. Maar daar houd je van tevoren dan ook rekening mee voordat je hem koopt.

Ik merk verder dat het kompas in Google map niet de juiste kant op wijst. Dat is wel irritant met navigeren in de stad. Hopelijk werkt kalibreren of komt er mogelijk nog een software update.

Ik heb zelf de 128GB, maar met de extreem goede foto's had ik achteraf wel de 256GB willen hebben. Er kan helaas geen geheugenkaart in. Dat is wel een gemis. Dan maar meer in de cloud opslaan.

Dat zijn echter kleine dingen. Het is gewoon een vet goede telefoon die alles doet wat hij belooft.

The world in my hands

Geweldig toestel met 1001 mogelijkheden. Alles voelt snel en intuitief aan. Scherm is mooi groot met de afgeronde randen. Foto's maken gaat prachtig.

Is mooiste toestel

Ik ben heel blij met mijn Samsung een mooi toestel elke twee jaar nieuwe telefoon. Ik ben zee tevreden

Christiaan17842 05-08-2022

Enigszins teleurgesteld in de prestaties.

Ik gebruik al jaren samsung galaxy toestellen en had dus ook bij de S22 Ultra een hoge verwachting van zijn prestaties.
Dit valt me tot nu helaas tegen. Ik heb de telefoon nu ongeveer 3 weken in gebruik en mijn ervaring is dat de processor het niet altijd bij kan benen. Wanneer ik bijvoorbeeld de camera app open duurt het zo'n 3-4 seconden voordat deze is opgestart.

Daarnaast heb ik regelmatig dat de telefoon hapert tijdens het wisselen van apps of het kijken van qhd video's via Youtube.

Het valt me ook op dat de telefoon soms erg heet kan worden en de batterij relatief snel leeg gaat.

Ik had gehoopt dat deze problemen na een aantal dagen vanzelf zouden verdwijnen maar tot nu toe zie ik nog weinig verbetering.

Misschien moet Samsung echt de knoop door gaan hakken en ook in de EU de Snapdragon variant gaan leveren. Ik lees overal dat die veel betere prestaties levert vergeleken met de Exynos chip.

Ik hoop dat samsung via software updates in de toekomst nog iets van verbeting door kan voeren wat betreft de prestaties.

Tot die tijd raad ik het niet aan deze telefoon te kopen.

Stanley1971 05-08-2022

Ik heb de Geweldige Samsung Galaxy S22 ultra toestel
Snel . Mooi beeld
Handige pen erbij om te tekenen en kleuren

Anoniem 05-08-2022

Geweldige telefoon met goede kwaliteit. Jammer dat de s22 ultra niet goed gematcht is met snapchat. Mocht je dat veel gebruiken kan je beter een s21 ultra gebruiken. Super mooi design en super snel!

Anoniem 04-08-2022

Wat ben ik blij met deze upgrade. Van een A51 naar de S22 Ultra met 512GB geheugen is een behoorlijke stap. Dat moest ook wel, want om te vloggen heb je een goeie camera nodig. En dat heeft de S22 Ultra ZEKERsteweten. Eerst moest ik wel even wennen aan de grootte van het apparaat, maar dat ging vrij snel. Ik ben zeer tevreden met mijn aankoop.

Kuikentje 01-08-2022

Super goeie camera! Erg blij mee

Beste telefoon ever!
Camera is echt super goed. Beste die ik ook gezien heb.
Verder werkt de telefoon zoals het zou moeten.

Lisettevth 01-08-2022

Heerlijke telefoon

Mooie verbetering tov mijn S21+. Snel, goede features en ruime opslag. Maar echte standout is de camera, wat een kwaliteit!

Anoniem 31-07-2022

Zo blij met de pen als toevoeging!

Ik heb de Samsung S22 Ultra nu 2 weken. Ben er superblij mee. Het grote scherm vind ik echt een pluspunt. Met de pen maak ik een boodschappenlijstje, notities. Dit vind ik toch wel een hel fijne toevoeging. Verder is hij snel, camera maakt mooie foto's, ook als het donker is. Batterij ging in het begin wel heel snel omlaag, maar na mate van gebruik wordt dit beter. Ik ben er heel tevreden over en raad deze telefoon zeker aan.

Bas diss 30-07-2022

Een echt flagship model

Erg blij met het toestel.
Erg snel, robuust en mooi. De kwaliteit van de zoom van de camera is echt bizar goed. De baterijen zijn prima!
Het enige waarmee ik moeite heb zijn de hoeken van het toestel, bij langdurig gebruik voel je het in je handpalm

Anoniem 30-07-2022

Mooie telefoon, de camera heeft een erg mooie zoom en de S pen is een mooie toevoeging! Wel jammer dat er geen folie meer op zit, die is er makkelijk te krijgen.

Anoniem 29-07-2022

Prima telefoon super camera !!

De telefoon ligt goed in de hand en is zwaar in de hand ik zou wel graag een minder grote telefoon hebben maar dat was geen optie

Izno 29-07-2022

Beste smartphone scherm op de markt

Wil je een high end toestel met een goed scherm (die je ook nog eens in de zon prima kan zien) zoek dan niet verder!

Alex Bijvoet 28-07-2022

Een absolute topper van een telefoon in elk opzicht.

Na een groot aantal telefoons van OnePlus te hebben gehad nu besloten om het vlaggenschip van Samsung maar eens te proberen. En heb er geen spijt van.

Fijna software met alle functies die je nodig hebt, en meer.
Geen enkele rare bug gevonden tot nu toe. Wat bij andere merken wel anders is.

Top camera's. Ben zelf cameraman en kan met oprecht zeggen dat ik mij spiegelreflex steeds vaker gewoon thuis laat.

Anoniem 27-07-2022

Super fijne telefoon!

De Samsung Galaxy S22 Ultra is echt een super fijne telefoon. Ligt lekker in de hand, reageert snel. Foto's zijn van prachtige kwaliteit. Geluid is fantastisch. Ik kan me geen betere telefoon wensen.

Karel Noordergraaf 1952 27-07-2022

Geweldig toestel. Kan nu eens lekker alles uitprob

Het beste tostel ooit wat ik heb gehadtot nu toe hastikke tevreden maar een hoesje zou standaard bij geleverd moeten worden

Do32 26-07-2022

Top camera's! Snel in gebruik.

Vooral gekocht om zijn hele goede camera functies. Maar het gehele toestel bevalt zeer goed. De bediening is simpel ookal kom ik van een ander merk telefoon af hiervoorgaand. De telefoon is snel in zijn gebruik en opladen doet hij ook zeer snel. Het geluid doet het ook zeer goed, zowel het volume als de klank. Ik ben er heel blij mee en zou hem zeker aanraden.