Samsung Galaxy Z Flip3 5G 128 GB / phantom black / 5G

• Test panel 7,4 nov 2021
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 6 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Z Flip3 5G 128 GB / phantom black / 5G op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Berkay_clkk 02-07-2022

Samsung galexy z flip top ding

De z flip is volgens mij. Ogen een top ding toen ik het voor het eerst zag dacht ik nee maar ni ik hem al 1 week gebruik raad ik het iedereen aan

Radek2320 02-07-2022

Mooie en leuke hNdigentoestel.snell en compact.mooie fotos en kleuren.zal iedereen aanraden deze mooie toestel

Esen 30-06-2022

Super goede, en handige mooie zflip!

Ik heb nu 3 weken mijn samsung galaxy z flip, en hij bevalt super! Een hele mooie telefoon, en doet alles wat hij moet doen. Past makkelijk in je zak, maakt mooie foto's ! Een echte aanrader dus!

Manja B 30-06-2022

Super handig, past in mijn broekzak!

Dit toestel past in mijn broekzak en toch heb je een groot scherm. Laadt snel op, scherp beeld, is snel en maakt prima foto's. Kortom: hier krijg je geen spijt van!

Saidamoi 30-06-2022

Handige leuke gsm!

Het is een leuke en handige telefoon.
Met alles erop en eraan. Mooie camera.
Kunt uitklappen en heb je grotere beeld en anders is het compact in je zak/ tas.

Anoniem 30-06-2022

Fantastisch design

De flip is voor mij echt een ware gadget omdat ik vroeger al helemaal gek was van klaptelefoons was dit een telefoon die hoog op mijn lijstje stond.
En nu ik hem heb ben ik er zeer tevreden mee.

Barisozturk38 29-06-2022

Zo groot als lekker compact

Na een lange zoektocht heb ik m'n soulmate weten te vinden. Ik vind het belangrijk dat een smartphone een grote scherm heeft maar vind het soms een belemmering wanneer ik het bij me moet dragen. De z flip 3 is de oplossing! Klap hem dicht en het verdwijnt zo in je zak. Prestaties spreken voor zich, mooie heldere beeld kwaliteit. Super snel in laden van apps. Surfen op internet, streamen van muziek en films etc. Prachtige design en het allermooiste is het scherm aan de voorkant, waardoor je niet elke x je telefoon hoeft open te klappen om een melding te lezen. Totaal geen spijt van m'n aankoop. Ik ben er heel blij mee!

Anoniem 29-06-2022

Behalve het mooie design wat makkelijk in je broekzak past, maakt deze flip ook mooie foto's en video's. Wil je ook optimaal genieten van deze mobiel lees dan goed de tips door via verschillende forums en die van samsung zelf, hiermee bespaar je jezelf een hoop ergenis die je had kunnen voorkomen. Koop in ieder geval een goede beschermhoesje die minder glad is dan heb je goede houvast.

Mooi kleine handzaame telefoon

Zeer goede handzaame telefoon maakt mooie foto's en zeer practisch
Mooi vormgegeven en mooie kleur behuizing

Prachtig concept

Ik ben enorm blij met de samsung galaxy z flip.
Hij is snel en past makkelijk in mijn broek zak.
Ook heeft hij een goede camera

Anoniem 28-06-2022

Gewoonweg geweldig gaaf groovy gazomaardoor

De Samsung Galaxy Z flip3 is handzaam, handig, klein, eindelijk passend in broek of jaszak. Iedereen aan te bevelen.

Maya van der linden kast 28-06-2022

Lekker klein in de hand als in de handtas

Hij is een stuk lichter ik merk het aan de handtas en hij is super licht in de hand ik zou deze zeker aan bevelen bij vrienden

Marc1900en73 28-06-2022

The flipphone is back

Echt super klein in je zak en als je hem uitklapt heb je een normaal formaat smartphone.appjes en notificaties gewoon af te lezen zonder hem open te hoeven klappen.heb al jaren Samsung altijd de S series maar dit is echt een uitvinding in 1 woord geweldig.kan deze telefoon echt iedereen aanraden.

Anoniem 27-06-2022

Mooie foto s mooie kleuren,.
Makkelijk klein formaat.
Kan hem in je zak stoppen.
Volume erg goed. Makkelijk te bedienen.

Roxxx020 26-06-2022

Fijne telefoon, mooie camera en ligt lekker in de hand. Iedereen die deze telefoon ziet, is nieuwsgierig en willen t aanraken/uitproberen.

Eefie 26-06-2022

Geweldige heruitvinding van de oude flip phones!

De Galaxy Z Flip 3 heeft alle functies die je van een smart phone verwacht: scherpe camera met goede functies, je gezondheid kunnen tracken (wat nog idealer zou kunnen met een Galaxy Watch 4 :) ) en natuurlijk op alle mogelijke manieren contact kunnen houden met je naasten. Doordat de telefoon verticaal gevouwen kan worden, past deze echter net als de telefoons die we begin 2000 gewend waren in onze broekzakken. Geweldig dat de efficientie van vroeger op deze manier gecombineerd is met de moderne technologische ontwikkeling!

En voor de vrouwelijke telefoonbezitter: de bouw van het toestel biedt ook een ideale make-upspiegel overal wanneer je hem niet volledig uitklapt. Heel blij mee!

Kaylee001 26-06-2022

Ik stap voortaan over op de flip!

Super telefoon! Past heel fijn in je zak, het flippen is een extraatje die niet zal vervelen omdat het zo handig is, en het heeft alle voordelen van de nieuwe gen telefoons (cap op batterij, roterend homescreen etc). Enige waar rekening mee moet worden gehouden is dat de verhoudingen net iets anders zijn dan andere telefoons, dus bij bepaalde apps kan een klein stukje van de info wegvallen. Als je daar geen problemen hebt is het een top telefoon om in de nieuwe flip serie te stappen!

Anoniem 24-06-2022

Geweldige vouwbare ervaring

Na het bestellen ontving ik al snel de trackcode. Met mijn neus tegen de ruit gewacht op de postbode. Bang om teleurgesteld te worden door de hoge verwachtingen nam ik mijn pakketje in ontvangst. Eenmaal open gemaakt was ik verbaasd. Het zag er uit als een goede kwaliteit normale (niet flip) smartphone zonder vouw in het scherm of iets. Bijna bang hem te breken vouwde ik de telefoon. Mijn angst bleek voor niks want het voelde super soepel.

Het hoesje moest eraan geplakt met bijgeleverde strips en dit ging makkelijker dan verwacht.

Eenmaal geïnstalleerd en ready to go ging ik proberen wat de extra functies zijn. Blijkbaar zijn bepaalde apps gemaakt voor het vouwen van het scherm en gaan dan in een soort andere modus. Erg handig! Zeker met het bekijken van filmpjes waarbij de telefoon dan dus zijn eigen standaard is.

In de instellingen heb ik de batterijbeschermende stand aangezet waardoor hij niet voller dan 85 procent gaat. Dit is beter voor de batterij en eigenlijk is de batterijduur prima en lang genoeg.

Leuke achtergronden zijn er om uit te kiezen en verder helemaal zelf aan te passen naar wens.

Het extra schermpje aan de buitenkant gebruik ik vaak om snel te zien wat ik ontvangen heb aan meldingen en om de tijd op te bekijken. Maar dit kan gebruikt worden voor veel meer zelf in te stellen functies (je kan zelfs de camera zo bedienen!!)

Aanrader! Zeker als normaal je scherm snel breekt is dit een uitkomst. Eye catcher!

Thnx Samsung!

Appie1985 24-06-2022

Prima uitstekend toestel compact goede beeld heb hem in het groen hele mooie kleur en de prijs is top ben er zeer tevreden.

Anoniem 24-06-2022

Erg mooi, handig klein. Echte gadget

Ik ben erg blij met de telefoon. Ik heb er heel lang overna moeten denken omdat het een flip is. Ik was bang dat ik last van de vouw zou krijgen maar dat valt echt niet op. Hij flipt ook makkelijk open en dicht. Batterij is wel snel leeg maar na een paar dagen merk ik dat het beter gaat doordat hij leert. Camera is niet heel erg bijzonder..bij inzoomen al snel niet scherp meer. De pro optie is wel iets beter. Al met al heb ik nog geen spijt van mijn keuze.