Samsung Galaxy A22 5G 64 GB / wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A22 5G 64 GB / wit op Kieskeurig.be.

Bonnettie 21-09-2021

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 64 GB / wit

Hele fijne telefoon groot scherm betaalbaar 5G klein min puntje jammer dat op het icoontje van b.v. WhatsApp of Gmail geen melding wordt aangegeven

Andropos 21-09-2021

heel goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 64 GB / wit

ik ben erg blij mee! function are absolutely fine as budget smart phone give you a 5G possibility which lives it updated in teh new gtrends of androids.

Yessie 20-09-2021

Doet wat ie moet!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 64 GB / wit

Het scherm is fijn groot. Hierdoor kan ik beter werken met m'n telefoon aangezien ik er bijna alles doe. Hij werkt snel. Hij is stevig en voelt goed in de hand. Foto's maken is geen top kwaliteit, maar prima voor de prijs die betaald

Peter v L 20-09-2021

Zeer goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 64 GB / wit

Een heel fijne telefoon, duidelijk mooi display, snelle processor. Echt goede Samsung kwaliteit. Een aanrader.

Melissa205 20-09-2021

Lange baterij

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 64 GB / wit

Ik ben blij met dit product omdat het een langere baterij heeft en het heeft leuke kenmerken. Wat ik minder goed vind is dat telkens de oogbescherming aan gaat.

Anoniem 20-09-2021

Verassend compleet.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 64 GB / wit

Snel, helder, veelzijdig en betaalbaar. Zeer goede prijs kwaliteit verhouding en een aanrader voor iedereen

Jan059 20-09-2021

Prettig, snel toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 64 GB / wit

Erg tevreden met de prestaties, mooi scherp beeld, genoeg ruimte voor veer apps.
De grootte is erg prettig als je het toestel gebruikt, maar past wat minder goed in mijn broekzak. Een goede aankoop

Edvb 20-09-2021

Werkt prima.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 64 GB / wit

Vorige toestellen waren nog al eens lastig om een tekst in te typen. Bij dit toestel heb ik minder last van 2 aanslagen tegelijk.

Anoniem 20-09-2021

leuke telefoon met veel mogelijkheden....

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 64 GB / wit

t is ff wennen, maar het werkt perfect......goede camera in het toestel....prima telefoon voor dagelijks gebruik

Anoniem 19-09-2021

Mooie telefoon machine

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 64 GB / wit

Wat een geweldige telefoon voor zo,n prijs. Een mooi groot scherm met geweldige kleuren. Snel en oerdegelijk. Het gevolg van een groot scherm is natuurlijk een grote telefoon en dat is niet altijd handig. Maar kort en goed een fantastische telefoon voor een fantastische prijs. Klasse Samsung

Anoniem 19-09-2021

Opladen erg traag

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 64 GB / wit

Het is opzich zelf een goede telefoon alleen duurt het opladen erg lang en is hij ook vrij snel leeg

m**r@h**l.com 07-09-2021

A22

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 64 GB / grijs

Ik ging voor de a21, maar ben uiteindelijk gegaan voor de a22. Reden meer geheugen, 5G ready. Mooi model, ben blij met de overstap van Huawei naar Samsung.

Gaitman 14-08-2021

Prima toestel! Voldoet geheel aan verwachting!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 64 GB / wit

Prijs/Kwaliteit verhouding uitstekend. Android versie actueel. Maakt goede foto's. Ruim voldoende opslagruimte. Samsung apps ook handig en werken goed.

Itizsveny 09-08-2021

De telefoon is van verwachte kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 64 GB / wit

Ik had hier voor de galaxy A6 door de betrouwbare kwaliteit blijf ik bij samsung genoeg keuze voor elke prijs en even goede kwaliteit.

Ik blijf maar twijfelen tuseen de galaxy A22 en A12 omdat de A12 heeft streo geluid en is een klein beetje kleiner.
Maar de A22 is sneller en heeft een betere beeld en camera kwaliteit.

Ik heb liever dat de camera in een balk zit en niet los of naar beneden tussen het scherm.
Ik heb liever een rechthoek scherm dan dat het scherm is afgerond.
De camera stelt bijna niet bij als die dat wel doet duurt het lang.

Voor de rest is dit een hele fijne telefoon.
Heel snel met updaten en opstarten.
Hele fijne vinger afdruk scanner.

Anoniem 09-08-2021

Geschreven voor: Samsung Galaxy A22 5G 64 GB / wit

Fijne telefoon alleen ik krijg niet alles overgezet van mijn Hiaway telefoon naar de Samsung terwijl als het anders moet het erg gemakkelijk gaat
Voor mij is het nog ontzettend wennen aan de Samsung