Samsung Galaxy A22 5G 64 GB / wit / 5G

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A22 5G 64 GB / wit / 5G op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 05-08-2022

goede telefoon voor een leuk prijsje

De telefoon werkt naar behoren, mooie foto's en makkelijk in gebruik. Hiervoor had ik een A21.
de prijs houd het ook nog leuk

Astrid vdb 05-08-2022

Een gave 1e telefoon voor mijn zoon

Het instapmodel gekozen, omdat dit prima is om mee te starten. Nou, dit model doet niet onder voor mijn telefoon. Dikke aanrader dus.
Snel, mooie fotoos, voldoende geheugen en passend kids abonnement.

Anoniem 05-08-2022

Redelijk accu sneller leeg dan verwacht

Redelijk accu sneller leeg dan beloofd
Graag wil ik kans maken op de Samsung horloge
En hij blijft soms haperen

Pjz124 29-07-2022

Snelheid

Als ik geweten had hoe deze werkt had ik hem al eerder genomen ben reuze tevreden .
Zal hem aan iedereen aanbevelen en dat zegt al iets toch?

Jolanda1981Eindhoven 29-07-2022

Mooi toestel

Mooi toestel, makkelijk te bedienen. Wel wat groot. Past net niet in mijn broekzak. Maakt erg mooie en scherpe foto's.

Yourituinstra 25-07-2022

Super vijne telefoon

Het is een hele vijver telefoon hij is lekker groot en heeft een vijver baterij mooi kamers zitten er op

Marksch999 25-07-2022

Groot scherm

Supergoede telefoon met een groter scherm dan de s21 of s22, beeld is uitstekend en functies zoals te verwachten van een samsung toestel!!!

Kevinduro 23-07-2022

Alles wat ik verwacht van een smartphone.

Batterijduur is top, verder alles wat je van een smartphone verwacht. Qua prijs en kwaliteit veel waar voor je geld. Kortom een aanrader!

Paul van D 22-07-2022

Presteert en voelt aan, als een krachtiger model.

Voldoende opslag en 5G ondersteuning, met dat laatste gaat een wereld voor je open. Wat normaal bij duurdere modellen de standaard is. Heeft de A22 ook.

Jammer dat draadloos opladen niet ondersteunt wordt, zeker nu steeds meer auto's hiermee uitgerust worden. Maar dit is niet voor iedereen negatief....

Anoniem 19-07-2022

Helemaal top mijn nieuwe A22 SUPER BLIJ MEE

Ik ben al jaren fan van Samsung.. thuis heb ik alles... TV..SOUNDBAR.. TELEFOON In principe alle elektronische apparatuur

Cynthia061839 17-07-2022

Fijne telefoon en beste batterij ooit

Ik heb nu ongeveer een maand deze telefoon en wauwie wat een perfecte batterij. Als ik de telefoon vergeet op te laden snachts is dat geen probleem want hij gaat onwijs sloom leeg en blijft perfect werken

Anoniem 16-07-2022

Ik vind het een geweldige mobiel -

Ik ben zeer blij met mijn Samsung...heb altijd Samsung gehad..Behalve 1 x een Iphone...waardeloos toestel...

Bob33 15-07-2022

Goede telefoon voor een goede prijs

Vingerscan werkt goed en de telefoon is heel snel en loopt niet vast. met de baterij kun je bijna altijd een hele dag mee doen en als die toch leeg gaat is die binnen een hele korte tijd weer helemaal vol. En het heeft ook nog toegang tot 5g dus heel snel internet.

Anoniem 15-07-2022

Top telefoon

Telefoon is niet te groot of te klein.
Heeft een duidelijk scherm en overzichtelijke app verdeling.
Werkt snel en is goed belicht

Fantastische telefoon

Super blij met mijn aanschaf Samsung A22. Hij is makkelijk in gebruik, maakt mooie foto's en filmpjes. De processor is heerlijk snel. Al met al een hele goede aankoop geweest.

Fijn toestel

Fijn toestel. Voor de prijs een goed apparaatje. Handige functies. Goede camera. Kortom een fijn toestel voor weinig geld.

MartijndF 13-07-2022

Hartstikke fijne telefoon voor een lage prijs

Ik moest plotseling een nieuwe telefoon hebben en had geen ruim budget. Mijn enige eisen waren dat het een Samsung moest zijn met groot scherm.
Bij dit prijsvriendelijke toestel uitgekomen en wat een genot!
De telefoon beschikt over goede camera's, een mooi groot scherm en is erg snel!
Ik heb de telefoon nu 1 week in gebruik en heb nog niets kunnen ontdekken dat tegen is gevallen. Voor de prijs waar ik hem heb gekocht hoor je mij niet zeuren want deze doet echt niet onder voor de duurdere types.
Kortom, erg tevreden!!!

Toestel is echt gemiddeld

Had wat moeite met de nieuwe informatie ten opzichte van het oude toestel. Ik ben 71 dus kan aan mij liggen. Ik heb het toestel nu nog niet zo lang. Ik mis de screenshots. Ondanks dat ik het opgezocht op de website lukt het mij niet. Verder vervelend is het aan en uit doen aan de zijkant.

Anoniem 12-07-2022

Ged producten

Samsung glaxy A22 hij is goed scherm een goed ptarij en goed kwaliteit ik hou van Samsung producten en helemaal goed

Anoniem 12-07-2022

Geweldige telefoon

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Het is een hele goede telefoon. Je kan er bijna alles op doen. De meeste apps werken goed. Als er een software update is ben je er bijna meteen op de hoogte van. Voor de rest werkt alles gewoon goed