Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

• JUL 2021

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim) op Kieskeurig.be.

m**e@l**e.nl 10-07-2021

Niet twijfelen, doen! Geweldig ding.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Beter prijs kwaliteit verhouding is er niet in de galaxy A serie. Bekijk de specificaties en je twijfel tussen dit en andere toestellen is meteen weg. Deze A52 is super.

Een 9. Net geen 10 omdat de achterkant het toestel onterecht een "speelgoed achtige look" geeft. Maar er gaat altijd een hoesje omheen. Je krijgt er een hoop performance voor terug.

n**0@g**l.com 18-05-2021

Heel goede telefoon voor relatief weinig geld

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

De ......... is momenteel het vlaggenschip van Samsung. Maar dat zie je terug in de prijs. De A52 is zeer vergelijkbaar, qua prestaties, batterij enz. En kost nog niet de helft.
5G is nog lang niet overal beschikbaar en de vraag is of je het nodig hebt? Meeste downloads doe ik op WiFi, dus waarom zou ik 5G moeten hebben?
Als dat ook jouw overweging is, dan is dit een bijzonder goede telefoon, voor een heel redelijke prijs.

Pluspunten

• Goede batterij
  • Veel foon voor weinig geld
  • Goede camera

Minpunten

• Voorgeïnstalleerde apps die niemand wil

h**g@h**e.nl 18-08-2021

Kwaliteit/prijs verhouding prima

Vriendelijk in gebruik,
Overzichtelijk
Ligt lekker in de hand
Mooie heldere foto's

Pluspunten

• Vriendelijk in gebruik
  • Overzichtelijk

Mc Best 20-08-2021

Snel en betrouwbaar

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Overgestapt (verplicht) van Apple naar Samsung, eerst met tegenzin maar nu deze meerdere weken in gebruik is bevalt hij prima. Zeker de camera werk top en de A52 is snel en betrouwbaar.

Eddy04 16-10-2021

Erg goede smartphone.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Snelle en makkelijk te bedienen smartphone met een mooi scherm en goede camera's. De camera maakt erg mooie foto's.

Jorrit8377 16-10-2021

Goede kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Ik vind het een fijne telefoon, omdat je een grote accu hebt, meerdere uitstekende camera's en scherp scherm met mooie kleuren.

Rob999999 16-10-2021

Prettig model

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Een prettige telefoon. Die veel mogelijkheden heeft. Hij werkt snel en intuïtief. De kwsliteit van de camera's geeft mooie foto's. Er zijn eigenlijk geen min punten te verzinnen, op 1 na. De A52 is niet draadloos op te laden. En dat is zeker als je veel in de auto zit met een draadloze oplader erin jammer. Voordeel is wel dat de batterijduur erg goed is.

Dinand1234 15-10-2021

Goede telefoon voor een mooi prijsje!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Het is een erg fijne telefoon hij werkt goed met een mooi groot scherm hij heeft mooie kleuren en een goede camera

19Anne87 15-10-2021

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Ben blij met mijn nieuwe telefoon.
Mooi design, vlot toestel,goede opslag, foto's maken gaat snel en zijn mooi.
Kortom prima toestel voor een goede prijs hoop dat ik er lsng van kan genieten.

FEurlings 15-10-2021

Functioneel en mooi

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

De prijskwaliteit-verhouding is best mooi. Je krijgt veel voor minder euro's in vergelijking met andere telefoons. Veel opslag, geweldige camera's, fijne functies, mooie kleuren...wat wil je nog meer. Vanwege de geweldige camera's en de opslag is dit ook mijn favoriete model. De kleurmogelijkheid was een zeer leuke bijkomstigheid.

Brecht1234 15-10-2021

Telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Geweldig product niks op aan te merken. Mooie kleur en goede camera's. Ik ben al jaren overtuigd door samsung maar nu nog meer.

Anoniem 15-10-2021

Ideal voor 50plusser

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Prima telefoon de maakt heel goed foto's
Eenvoudig te gebruiken ook voor 50 plussers.Niet te groot in je handen,ik ben heel blij met het.

Marjas 15-10-2021

Meer dan positief fijn toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Een verrassend fijn toestel. Makkelijk in gebruik. Ik heb dit toestel nog tekort om alle features uitgeprobeerd te hebben. Elke dag weer iets nieuws ontdekken. Alleen een schermafbeelding maken lukt nog niet.

TijmenTrap 15-10-2021

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Voor de prijs die je betaald krijg je een geweldige kwaliteit telefoon. Goede camera en een goed scherpbeeldscherm.

SOME 15-10-2021

Leuke en makkelijke telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Alles is gemakkelijk, snel en leuk via de telefoon.
Telefoonfoto's zijn erg mooi en video-opname is gemakkelijk en leuk

Zss28 15-10-2021

Geweldige telefoon.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Ik had zelf voorheen altijd een iphone. Dit keer gekozen voor een Samsung. De Samsung heeft zoveel handige opties.

Bernard49 15-10-2021

Matig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Mooie telefoon werkt " bijna" perfect.
Nadeel : Tijdens het bellen zit mijn pink regelmatig onderaan de telefoon op de microfoon.
Ik hoor dan regelmatig dat ze mij niet kunnen verstaan. Helaas dus minpunt , bij elke telefoonaanname moet ik daar aan denken.

Melanie01 14-10-2021

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Batterij gaat er goed mee, minstens 2 dagen zonder hem op te laden. Verder is de verbinding overal er snel en goed, zelfs op mijn kamer. Dit is vrijwel nog nooit eerder voor gekomen. Verder zit er een scherpe camera op en kan ik mooie foto's maken. Het design van de telefoon is dan ook erg mooi en fijn, je wend er erg snel aan.

MMWH 13-10-2021

Mooie telefoon en werkt als een tierelier!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Gekozen voor de a52 in het lila. Wat een GEWELDIGE kleur en leuk dat er ook keuze is! Het aantal inch van deze telefoon is voor mij wel de max, hij is namelijk best groot (wat wel weer veel overzicht geeft). Beeld is van goede kwaliteit en mooi helder, de kleuren zijn ook mooi. Telefoon is snel in gebruik en de camera is echt heel goed! Veel functies ook (waar ik dan weer niet heel handig mee ben of veel van af weet :') ) maar dit valt altijd te leren natuurlijk.
Ook het aantal interne geheugen is veel wat ik weer super fijn vind (wordt de telefoon niet zo snel traag van). En het belangrijkste niet te vergeten, hij gaat niet snel kapot als er even wat water op komt, lifesafer!
Hiervoor heb ik een a50 gehad, ook daar was ik al fan van (sowieso de a-lijn van samsung) Maar jeetje wat een verschil met deze, en dan vooral de camera/fotoscherpte!
De prijs die je voor deze telefoon betaald is echt een koopje als je ziet wat je er voor krijgt!

Door mijn enthousiastme over deze telefoon heeft een vriendin van mij deze ook besteld, tevens in het lila, ook zij is er heel blij mee!

Om een lang verhaal even kort te maken; het is een top aankoop en raad hem zeker aan! :)

Anoniem 13-10-2021

Prima mobiel qua prijs-kwaliteitverhouding

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Fijne mobiele telefoon. Nu ook met gezichtsherkenning en vijf camera's. Toch blijft de fotokwaliteit achter.