Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim) op Kieskeurig.be.

m**e@l**e.nl 10-07-2021

Niet twijfelen, doen! Geweldig ding.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Beter prijs kwaliteit verhouding is er niet in de galaxy A serie. Bekijk de specificaties en je twijfel tussen dit en andere toestellen is meteen weg. Deze A52 is super.

Een 9. Net geen 10 omdat de achterkant het toestel onterecht een "speelgoed achtige look" geeft. Maar er gaat altijd een hoesje omheen. Je krijgt er een hoop performance voor terug.

n**0@g**l.com 18-05-2021

Heel goede telefoon voor relatief weinig geld

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

De ......... is momenteel het vlaggenschip van Samsung. Maar dat zie je terug in de prijs. De A52 is zeer vergelijkbaar, qua prestaties, batterij enz. En kost nog niet de helft.
5G is nog lang niet overal beschikbaar en de vraag is of je het nodig hebt? Meeste downloads doe ik op WiFi, dus waarom zou ik 5G moeten hebben?
Als dat ook jouw overweging is, dan is dit een bijzonder goede telefoon, voor een heel redelijke prijs.

Pluspunten

• Goede batterij
  • Veel foon voor weinig geld
  • Goede camera

Minpunten

• Voorgeïnstalleerde apps die niemand wil

Ingrid 152 27-06-2021

Super camera en beeldkwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

De camera's zijn geweldig. Ook gevoelige touch screen maakt bediening makkelijker. Enig nadeel wat ik bij meerdere apparaten van Samsung zie is dat de oplaad kabels te kort zijn. Hierdoor gaan mensen langere kabels kopen die minder goed opladen. Ik betaal liever iets meer voor een langere kabel.

Anoniem 07-06-2021

Samsung Galaxy A52, top toestel - budget prijs!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Gewoon een erg goed toestel met alle mogelijkheden voor dagelijks gebruik waarbij de foto kwaliteit duidelijk in het oog valt!

Royke1412 17-07-2021

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Fijn toestel! Ligt goed in de hand, snel, veel opslag geheugen, 2 verschillende sim kaarten erin werkt helemaal goed! Batterij gaat lang mee

Gardener2871 16-07-2021

Een geweldige upgrade vanaf een A5-2017

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Ik vond mijn A5-2017 al een fijne telefoon, maar nu zijn het scherm, de camera het geheugen en de snelheid zo veel beter. Erg fijn!

Bianca88 16-07-2021

Mooie, duidelijke telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Na het jaren gebruik gemaakt te hebben van een iPhone, zeer verrast wat voor telefoon de Samsung A52 is. Mooi scherm, lekker groot, super camera, en heel gebruiksvriendelijk!

Anoniem 14-07-2021

Zeer blij met deze versie. Voorheen A5(6)

Mooi groot scherm.
Snelle laadtijd en lange gebruiksduur.
Fantastische camerabeelden!! Meer dan super en met heel goede opties daarbij.
Goede (update) ondersteuning.

Anoniem 14-07-2021

Mooie camera, het is een camera met kwaliteit.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

De vingerafdruk sensor doet het niet altijd even goed. Maar het is een A versie en het lijkt net een S versie. Goeie kwaliteit!

Ronald_V 13-07-2021

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Telefoon is gemakkelijk in gebruik, erg goede camera en voldoende geheugen om alle apps te installeren welke het leven aangenaam maken.

Salma101 11-07-2021

Goed werkend telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Ik vind mijn telefoon echt geweldig werkend, de opslag is ook zeer ruim, zelfs na de 100 apps dat ik heb gedownload. Zelf is de camera ook zeer goed. En werkt heel snel. Ik heb er gewoon niks op te zeggen!

Jacgem58 11-07-2021

Heerlijke telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Al jaren tevreden gebruiker van Samsung telefoons, tv thuis, tablet en wasmachine.
Ook mijn vrouw heeft een Samsung telefoon en daardoor communiceren de apparaten zo geweldig fijn met elkaar.
Nu dus weer beide de A52 aangeschaft na alle tevredenheid.

Anoniem 24-07-2021

prima toestel voor die prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

had voor heen een moto g6 plus, ook een fijn toestel maar deze is toch wel een stuk beter.
batterij voldoende moet hem wel elke dag op/bijladen. Wat voor mij de doorslag was is de beloofde updates android en Beveiliging's update. drie nieuwe versies android TOP.

nicoz 24-07-2021

Goede prijs/kwaliteit

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Toestel heeft veel kenmerken van top toestel; goede camera's ruim geheugen. Snelheid is voor mij ruim voldoende.

Anoniem 24-07-2021

top telefoon voor een lage prijs!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

ik vind de samsung a52 geweldig. het scherm vind ik mooi en ook de achterkant is prachtig, omdat het mat zwart is, houd ik persoonlijk van. verder vind ik het heel fijn dat de mobiel gezichtsherkening heeft, zo kan ik snel in mijn mobiel. en bij camera heeft hij ook veel functies, zoals panoramisch beeld of portret foto, daardoor maak je super coole foto's. ik krijg ook altijd complimenten dat mijn mobiel hele mooi foto's maakt, vind ik zelf ook! dus heel blij met mijn aankoop!

Medic 22-07-2021

Alles op zijn plek

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Alles zit op de plek waar je het verwacht. Superveel mogelijkheden om functionaliteiten wel of niet te activeren. Makkelijk in gebruik en alles op dezelfde plek als andere Samsung telefoons

Josettevdw 22-07-2021

Fantastische Camera !

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Ik ben super blij met de A52. Snel en gebruiksvriendelijk. Mijn vereiste was een goede camera en die is echt top!

van den Berg 22-07-2021

Veel waar voor je geld

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Mooi toestel met groot scherm. Voor een zeer redelijke prijs. Eenvoudig te bedienen. Super goede camera.

Hug0 21-07-2021

Prima telefoon met mooi scherm.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Erg fijne telefoon met mooi scherm en lange accu duur. Werkt snel en goed. Vooral de prijs is goed voor de specificaties. Camera maakt mooie foto’s.

Mairim 21-07-2021

Helemaal tevreden.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A52 4G 128 GB / awesome black / (dualsim)

Makkelijk te bedienen. Overzetten gegevens super Makkelijk met Samsung Switch. Ik geniet van de extra mogelijkheden bij maken van foto's. Super telefoon. Erg blij mee.