Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom white / (dualsim) / 5G

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom white / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 05-08-2022

Top! Doet precies wat ik wil

Een hele fijne smartphone die precies doet wat ik wil. Veel dingen kun je ook zelf customizen zoals een eigen kleurenpalet zodat alles naar jouw wens is. Ook is de telefoon snel! Conclusie: top.

Hiervoor had ik een samsung s20 en ik merk geen verschil met deze telefoon, dat vind ik zelf geen probleem. Koop dus alleen een nieuwe smartphone van dit merk als de oude smartphone ten einde is ;)

Anoniem 05-08-2022

Had voorheen al een S4, daarna een S7 en vervolgens een S10. Ben zéér tevreden over deze nog snellere S21; het is wederom een echte GALAXY! Top!

Anoniem 28-07-2022

zeer zwaar onder de maat

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Apparaat valt sinds begin regelmatig uit en moet herstarten bij gebruik van verschillende apps, voornamelijk bij de camera, vanochtend start hij niet meer op, herstel fabrieksinstellingen moeten doen, bedroevend dat dit het vlaggenschip van Samsung is.

BrendaP 27-07-2022

Fijn toestel dat goed in de hand ligt (niet te groot) en fijne bediening heeft. Snel en intuïtief. Heeft gewoon alles was je nodig hebt! Snel genoeg voor de meeste games, goede camera voor scherpe foto's, en ruim voldoende opslagruimte.

Enige minpuntje is dat met een screenprotector de herkenningvan de vingerafdruk af en toe moeizaam gaat. Vinger vochtig maken helpt, maar is natuurlijk niet ideaal ;-)

SuzanneK 26-07-2022

Super mooie telefoon!

Heel blij met mijn nieuwe telefoon! Genoeg opslag, alles makkelijk overgezet. Het scherm is precies goed. Fijn dat de camera in het scherm zit. De telefoon is lekker licht. Wel even wennen aan geen knipperend lampje meer bij een melding. Maar misschien ook wel lekker rustig met alle meldingen. Super blij mee. Een echte aanrader!

Anoniem 25-07-2022

Ik ben heel blij hij is super snel scherm 120 hertz super fijn camera heel smooth top ding baterij gaat soms wel snel leeg maar verder is ie top goed geheugen ook

Owais 25-07-2022

De Geweldige Samsung Galaxy S21 5G

De Samsung galaxy 21 5G. Ik ben lang opzoek geweest naar een telefoon die het goed doet, maar deze telefoon brengt het naar een heel ander niveau. Het HD scherm die 4k kwaliteit met zich mee brengt werkt ongelovelijk goed. De telefoon werkt heel vloeiend zonder gestoort te worden door haperingen of dergelijk. De telefoon ligt heerlijk in me hand. Ik kan ongestoort chatten zonder last te krijgen van krampjes of pijntjes van het typen. Ook de look van de telefoon is prachtig. De afwerkingen en het ijzere camera eiland hebben me verliefd gemaakt op deze telefoon. En dan zijn we nog niet begonnen over de camera's. De camera's zijn indrukwekkend. Ik heb foto's kunnen maken met deze telefoon waarvan ik zelf niet geloofde dat ik ze gemaakt had. Ze zijn bijna niet te onderscheiden met de profecionele foto camera's van de wel bekende merken. Door mijn geweldige ervaring met de samsung galaxy s21 5G, zijn mijn ouders ook overgestapt naar een abbonement met de s21. Deze telefoon is zeker weten een aanrader voor jong of oud en voor mensen die houden van mooie foto's en een goeie telefoon met een lange levensduur van de baterij.

Anoniem 11-07-2022

Hele fijne telefoon doet precies wat ik wil...

Hele fijne telefoon doet precies wat hij moet doen zoals ik het gewend ben van Samsung.
Het enige jammere vind ik dat er geen oortjes bij de telefoon zaten om muziek te luisteren .
Ik heb al veel Samsung gehad en daar hebben ze altijd bij gezeten.
En ik vind wel je betaald genoeg dus mag er best bij zitten

Kimberley lucas 11-07-2022

Een leuk kleurig perfect formaat telefoon

Perfect formaat, een leuke kleur mijne is licht paars super gaaf, makkelijk bedienbaar. Goed geluid, hele mooie kwaliteit camera.

Barend 72 09-07-2022

Grenzeloos goede prestatie(S)21 5-G

Wat een fantastische Smartphone een werkelijke assistent overal- en onderweg, bereikbaar, klaar om te fotograferen, professionele video-opnames. Wat een verschil met mijn vorige toestellen. Een werkelijk vlaggenschip van Samsung !

Anoniem 07-07-2022

weinig tot geen breik

ik heb sinds ik deze telefoon heb helemaal geen bereik thuis.
kunnen jullie daar nog iets aan doen?
ik heb altijd de galaxy s10 gehad nooit problemen er mee gehad

RemyVoorbraak 06-07-2022

Zeer multifunctioneel

Fijn om dual sim te hebben. Dat helpt bij mijn werk privé balans. Daarnaast goede kwaliteit camera's. En prettige grootte van het scherm.

Anoniem 06-07-2022

Goede telefoon slechte batterij

Alles is goed, behalve dat de batterij snel leeg is en dat er geen SD kaart meer in kan. De camera is uitstekend, evenals de snelheid van het toestel.

Anoniem 06-07-2022

Super blij met mijn mobiel!

Sinds kort mijn 1e samsung galaxy s21! Ik ben super blij met deze mobiel! Snel, eenvoudig en maakt hele mooie foto's!

Justin0102004 05-07-2022

De telefoon is super snel. De beeldkwaliteit is super goed en alles werkt snel met het 120hz scherm! Ook de camera is fenomenaal.

Edgars 05-07-2022

Beste price to performance telefoon !

Het is simpelweg het beste wat android op het markt brengt, de S21 is niet te groot, niet te klein en enorm krachtig.

MD013 03-07-2022

Super product makkelijk te bedienen en goede camera qualiteit ik regeert de telefoon heel snel gaat hij niet snel leeg. Ligt fijn in de hand ook als je kleine handen hebt

YouriRamkhelawan 03-07-2022

Fantastische upgrade vanaf mijn oude S8

De samsung S21 bevalt fantastisch. Hij was binnen no time geinstalleerd, zonder enig probleem.
De camera kwaliteit is te gek! Super mooie kwaliteit en leuke opties.

Anoniem 30-06-2022

De Samsung Galaxy S21 is een zeer gebruiksvriendelijke en lekker in de hand liggende telefoon. Zeer goede prestaties, snel en ruim geheugen. Maakt ontzettend mooie foto's, waarbij gebruik van verschillende opties mogelijk is. Zoweel professioneel als privé top telefoon die aan alle verwachtingen voldoet.

Sammie123 30-06-2022

Fijne, handige, snelle telefoon

Ik ben super blij met mijn galaxy s21 5 gb. Erg makkelijk in gebruik. Groot scherm wat het voor mij erg overzichtelijk maakt. Het is systeem is lekker snel. Handige opties. Ik ben tevreden met mijn telefoon. Zeker een aanrader!