Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom white / (dualsim) / 5G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom white / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.be.

Weer een stukje beter!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom white / (dualsim) / 5G

Alle specs zijn weer een stuk beter!
Het enige nadeel is dat de telefoons zwaarder en groter worden waardoor bediening met 1 hand steeds lastiger wordt.

Goede start!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom white / (dualsim) / 5G

Ik heb net de Samsung S21 5G en ik ben al erg blij met hem. Ik had al een Samsung ervoor maar deze Samsung is vrij anders voor mij gevoel. In een positieve manier. Ten eerste is de formaat echt perfect. Ik kan hem met totale comfort mijn telefoon in mijn broekzak steken. Ik kan hem ook goed vasthouden in mijn handen en dat vind ik echt super prettig. Ten tweede, vind ik de thema's heel erg tof. Zo veel keuzes voor mijn lay-out op mijn telefoon. Mijn voorkeur ligt wel op de bewegende achtergronden die er te gek eruit zien. Als laatst wil in het over de geweldige camera hebben. De camera zelf maakt al mooie, heldere foto's maar op deze Samsung heb je zoveel edit keuzes. Je kan je video en foto editen naar jouw keuze. Door de veelzijdigheid van de Samsung S21 5G vind ik het echt een top telefoon en ik zal er maximaal van genieten. Zeker een aanradertje!

Goede en mooie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom white / (dualsim) / 5G

Snel apparaat en ontzettend veel functies. De locatie van de aan/uit knop aan de zijkant is niet handig als je de telefoon in een houder plaats voor in de auto. Om de telefoon goed in het midden van een houder te klikken zit de knop in de weg en hangt de telefoon niet in balans. Verder vind ik de batterij tegen vallen, ik had verwacht dat deze langer mee zou gaan. Dit was ook één van de redenen dat ik mijn oude galaxy heb ingerolen voor deze nieuwe variant. Verder ben ik er erg tevreden mee, wel aan de dure kant.

Heerlijke telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom white / (dualsim) / 5G

Zoals gewoonlijk en topper in de s serie waarbij fotos een kunst worden ,heel blij dat ik de keuze heb kunnen maken om de s21 te nemen ipv de iphone. Erg blij met het toestel !!

Mojjjo 24-09-2021

Super gave telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom white / (dualsim) / 5G

Ben super blij mee. Alles was makkelijk over te zetten van mijn oude telefoon. En makkelijker te bedienen.

Emo12 24-09-2021

Hij doet wat die moet doen!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom white / (dualsim) / 5G

Tot nu toe prima, snel maak leuke foto's. Is gewoon fijne Samsung, enigste minpuntje is me batterij, had verwacht dat het langer zou gaan maar gaat naar mijn gevoel iets te snel leeg

Ardie23 23-09-2021

Mooi froot scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom white / (dualsim) / 5G

Fijn om na de Note 8 een opvolger te hebben met de nieuwste mogelijkheden. Nog een betere camera en werkt duidelijk nog sneller zeker met de 5G. mis de pen van mijn Note 8 wel een beetje

Anoniem 23-09-2021

Gewoon een perfecte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom white / (dualsim) / 5G

Ik ben al jaren een tevreden samsung gebruiker. Telefoon voldoet aan mijn wensen en is gebruiks vriendelijk.

Wva32 23-09-2021

Geweldig toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom white / (dualsim) / 5G

Ik gebruik al jaren de "S" serie van Samsung. Dit omdat ik graag een goede camera wil, meer geheugen en een snel stabiel besturingssysteem.
Android is een fijn besturingssysteen en de draai die Samsung er aan geeft met de toestellen is gewoon prettig.
De S21 is een zeer stevig toestel! Steviger dan de S10 die ik hier voor had. Het scherm van de S21 is super helder en het geluid klinkt ook stukken beter. Er is dus merkbaar verschil in positieve zin. Ik zou dit toestel aan een ieder aanbevelen.

Jos 295 23-09-2021

Heerlijk toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom white / (dualsim) / 5G

Ik heb de Samsung S21 nu een maand of 3 en ik ben er heel blij mee. Naast dat het toestel uitermate goed en snel is maakt het ook nog eens hele mooie foto's. Nooit meer iets anders dan een Samsung!

Dave_010 23-09-2021

Super telefoon!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom white / (dualsim) / 5G

Nu een paar maanden deze telefoon in mijn bezit, hiervoor had ik een S10 en deze beviel ook heel erg goed. Maar door de ontwikkeling van de techniek is dit echt weer een hele fijne telefoon.

Wat ik zelf prettig vindt is het vlakke scherm.

Ook de camera maakt wederom weer fantastische foto's en het filmen in 8K is echt geweldig!!

Karim83 23-09-2021

Beste telefoon ooit

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom white / (dualsim) / 5G

Ik bespaar heel veel stroom door de spaarstand in te schakelen. Ik merk vrijwel geen verschil met de spaarstand uit. Behalve dat mijn tel 30procent langer mee gaat.
Makkelijke bediening en zeer goede camera's

Barend A 22-09-2021

Mijn vorige Android smartphone vervangen !

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom white / (dualsim) / 5G

Ik heb mijn vorige smartphone die nog onder Android 8 draaide, vervangen door een Samsung S21 5g met Android 11. Wat een wereldklasse van verschil qua toestel en mogelijkheden. En er komen nog 3 Android updates. WOW, dat blijf wereldklasse !!!

Anoniem 22-09-2021

Mooie telefoon!, geweldige camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom white / (dualsim) / 5G

Samsung heb ik altijd Fijne ervaringen mee! Slimme features, goede camera. Gebruiksvriendelijk en erg mooi design

sandra3468 22-09-2021

fijne bediening

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom white / (dualsim) / 5G

Het is even wennen dat een screenshot anders gemaakt word maar verder gelukkig geen grote verschillen met de s10. Hij is ook niet heel veel groter dus past gewoon in je broekzak. Ook weer een zijbalk met de meest gebruikte apps. Zeer fijn in gebruik. Ligt goed in de hand en goed bedienbaar met 1 hand.

JamieB1974 21-09-2021

Goede telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom white / (dualsim) / 5G

Prima telefoon die niet al te groot is en daarom wat gemakkelijker in je zak past. Camera's zijn prima, accuduur zou iets beter kunnen, maar is voldoende voor normaal dagelijks gebruik. Weinig mis mee.

Rakkieb 21-09-2021

Snelle betrouwbare en complete telefoon r

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom white / (dualsim) / 5G

De meest snelle, betrouwbare telefoon die ik tot nu toe gehad heb. Ik ben dus erg tevreden met mijn keuze en de aankoop. Hiermee kan ik weer twee a drie jaar vooruit.

Anoniem 21-09-2021

Perfect!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom white / (dualsim) / 5G

Ik ben heel tevreden heb ook de Samsung bups gekocht!!! En prachtige foto's kan je ermee maken!!!!!!!

Lautjee2813 21-09-2021

Word snel heet

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom white / (dualsim) / 5G

De eerste keer in mn leven dat ik niet tevreden ben over een Samsung product.. de Galaxy S21 is snel leeg en het scherm wordt snel ontzettend heet! Al een aantal keer de melding gehad dat m'n apps gesloten worden omdat de tel overhit is.. erg jammer want ik ben echt een Samsung fan!

Anoniem 21-09-2021

Een geweldig ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom white / (dualsim) / 5G

Ik vind het een goed apparaat. Hij doet wat ik van hem vraag. Soms wat irritant met de foto's op snap dag hij uitzoemt, maar verder geweldig ding!!