Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom violet / (dualsim) / 5G

We hebben voor dit product nog geen reviews

QYB1990 26-07-2021

Top telefoon

Top telefoon, Beeldscherm geweldig, Camera geweldig, Speakers/Audio geweldig,
Simpel maar mooi design. Kortom een echte aanrader.

Posaphol 25-07-2021

Uitstekend smartphone met een selfie flits!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom violet / (dualsim) / 5G

Ik doe alles mee met S21. Ik kijk onderweg Netflix hierop, fantastisch beeldkwaliteit met Dolby atmosfeer sound. Mooi videoopname beelden. Het toestel werkt perfect. Superfast charger en draadloos. Het is een perfect toestel.

Rellie 25-07-2021

Mooi toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom violet / (dualsim) / 5G

Prachtige kleur, mooi vorm gegeven. De telefoon heeft een groot scherm, maar wel ee handzaam formaat.

Einnarim 25-07-2021

Mooie vormgeving

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom violet / (dualsim) / 5G

Sinds vandaag uit de verpakking gehaald. Ben al de hele dag bezig om gegevens van mijn Samsung 8+ over te zetten. Geen idee waarom dit niet lukt, ben handig met dit soort dingen maar gaat erg moeizaam. Mogelijk door de sd kaart in de 8???

Ik ben er erg blij mee maar nu toch wat geïrriteerd. Hoe het toestel het écht doet heb ik dus nog niet kunnen ervaren.

Wat ik jammer vind, maar wist toen in het toestel kocht is dat er geen sd kaart in kan en je speciale oordopjes moet hebben tevens mist een stekker voor het opladen, beetje jammer.

Digo62 25-07-2021

Geweldig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom violet / (dualsim) / 5G

Geweldig toestel, scherp beeld. Mooie foto's zo scherp volgens mij kan een volgend toestel niet beter. Ben erg tevreden.

Wimpie01 25-07-2021

Tot in de puntjes

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom violet / (dualsim) / 5G

Ik heb de S21 gekocht na mijn S9 dus daar ga ik mee vergelijken.

Dagelijks gebruik:
Ik gebruik mijn telefoon bijna overal voor tegenwoordig en daarom is het erg lekker om een goede batterij te hebben. en de S21 heeft een goede batterij, ik kom er dag dag mee door. Maar dan moet ik geen intensieve games spelen voor een langere tijd.
Batterij +

Scherm:
Het scherm is geweldig, ik vind het platte scherm fijner dan de gebogen randen op de S9, dit omdat je nu geen vervorming op de randen hebt. Ook heb ik minder dat ik per ongelijk het scherm aanraak.
Verder zijn de kleuren erg helder, zelfs in het felle zonlicht is alles te zien.
Scherm+++

Temperatuur: de temperatuur van de S21 is meestal prima, maar hij kan wel goed warm worden tijdens het gebruik van de camera. Vooral als je langer filmt in een hogere resolutie, dit is nog erger als ik hem buiten in de zon gebruik. Ik pak hem dan alleen aan de zijkanten vast en laat hem na gebruik even afkoelen.
Temperatuur: +-

Camera:
De camera is fantastisch, om even snel een foto te maken is het erg fijn om de zoom en breedbeeld fictie te hebben.
De 64MP sensor geeft zeer veel details weer.

De extra functies zijn leuk om te hebben, ik gebruik vooral dezelfde als eerst zoals panorama en nacht. Deze zijn sterk verbeterd in vergelijking met de S9, de nacht foto's hebben OK details en best wel wat kleur er in. Dat verbaasde mij echt.

De directeurs view had ik nog nooit gezien, maar hij kan erg nuttig zijn als je met familie of vrienden iets leuks gaat doen en later een film maakt. Nu kan je het gene wat je filmt direct met persoonlijke uitleg geven. Je gebruikt het bijna nooit, maar het is erg fijn dat het er op zit.

De AR-zone is ook grappig. ik gebruik het persoonlijk niet echt, maar het is wel knap gemaakt met allen maar camera en geen andere sensoren. Hij heeft best een goed beeld van hoe de ruimte in elkaar zit.
Camera+++

Connectiviteit:
Ik heb bijna nooit last van een slechte verbinding met een LTE netwerk. Dat is best knap aangezien ik vaak dicht bij de grens ben waar dit toch wel vaak een probleem is. Dit gaat wel om het 4G netwerk, ik heb nog niet van het 5G netwerk kunnen proeven.
De bluetooth is zeer goed, ik kan met mijn koptelefoon door het hele huis lopen en mijn telefoon op mijn kamer laten liggen. Ook is de verbinding met mij watch active 2 erg goed. Mij horloge gebruikt nu ook minder energie omdat hij niet steeds aan het zoeken ja als ik mijn telefoon ergens laat liggen. Ook verbind hij erg snel met ander apparaten.
Connectiviteit+++

Design:
Het uiterlijk vindt ik persoonlijk erg mooi, ik heb de witte S21 met nu een eikenhouten stikker op de achterkant, dat geeft een mooie metaal hou look. Het camera platform is ook iets wat ik nog nooit gezien heb, maar ik vind het er wel futuristisch uit zien.
Design ++

Verdere pluspunten+:
- De reverse wireless charging is niet zo handig voor een andere telefoon, maar wel voor als je geen lader meer hebt genomen voor je watch of oortjes.
- de vingerafdruk scanner is ook erg snel en doet het 9 van de 10 meer perfect
- de speakers zijn van een prima kwaliteit voor wat er uit een telefoon kan komen, vooral het stereo effect is leuk bij een film kijken.

Verdere minpunten -:
- De reverse wireless charging kan snel oververhit raken als hij zijn warmte niet kwijt kan.
- wanneer ik aan het werk ben waarbij ik mijn handen een beetje vies maak of als ik ze de hele dag moet gebruik, vind hij het erg lastig om mijn vingers te lezen.
- geen aux poort. Ik gebruikte hem niet vaak, maar als je hem af en toe nodig hebt is het toch w jammer dat hij er niet op zit.

Conclusie:
Hij was duur, maar als je kijkt naar wat je allemaal krijgt voor dat geld is het toch wel gerechtvaardigd. Ik heb er mede voor gekozen omdat je 3 jaar android versie en 4 jaar beveiligings updates krijgt.
Ook werkt hij de hele dag perfect en alles gaat vloeiend, en dat is het belangrijkste.

Totaal ++

Aurian 25-07-2021

Telefoon met veel goede functies

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom violet / (dualsim) / 5G

Ik ben erg blij met mijn nieuwe telefoon. Letterlijk het enige minpuntje wat ik tot nu toe bij de telefoon gevonden heb is dat het zoeken naar apps op het beginscherm soms een beetje sloom gaat. Voor de rest is er niks op de telefoon aan te merken.

LotharK74 25-07-2021

Prima toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom violet / (dualsim) / 5G

Fijn toestel, dat snel en prima werkt. Alleen de vingerafdruk werkt niet altijd helemaal vlekkeloos, maar verder helemaal goed.

PeeJay 25-07-2021

Topper van de bovenste plank!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom violet / (dualsim) / 5G

Wat een verademing! snel, lekker groot scherm, en vertrouwd als een echte Samsung niets dan positief gevoel bij deze S21. Ik heb het toestel nu 3 weken in gebruik en hij doet het perfect!. Met de draadloze Galaxy Buds+ die een lange batterij duur heeft is het genieten van muziek een podcast bestanden. Ik ben happy!

Tackmk2 25-07-2021

Samsung what else?

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom violet / (dualsim) / 5G

Bij deze mijn beoirdeling van een trouwe klant.
Altijd in bezit geweest van een samsung telefoon en ook van plan dit zo te houden.
Nog altijd zeer tevreden over de galaxy series.

Anoniem 24-07-2021

Mooie mobiel en heerlijk makkelijk ingebruik

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom violet / (dualsim) / 5G

Mooie mobiel en heerlijk makkelijk in gebruik zelfs voor mij, daar ik niet veel tijd wil investeren in t uitzoeken/lezen van gebruiksaanwijzing.

Zoals altijd weer fantastisch

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom violet / (dualsim) / 5G

Samsung houdt zoals altijd het niveau hoog als we gewend zijn. Fantastisch/geweldig apparaat. Samsung is gewoon de beste waar de rest aan probeert te tippen maar niet in de buurt kan komen.

Lilith0666 24-07-2021

Fijne smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom violet / (dualsim) / 5G

Erg mooie smartphone, design is super sleek en de Lila kleur is ook heel mooi met het rosegold camera frame
Het toestel is snel en beeld / geluid is top, niets op aan te merken.
Verder is hij iets kleiner dan mijn vorige smartphone (S9+) en dat is precies wat ik wilde. Kan hem met één hand bedienen. Vooral handig om een popsocket te hebben.
Ik was blij verrast dat er een screenprotector was opgezet vóór aankoop.

Rutje34 24-07-2021

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom violet / (dualsim) / 5G

Ik vind het een heel mooie telefoon ik hou sowieso van Samsung.en deze al helemaal meer met 5g internet alles gaat snel en goed maakt mooie schone foto's en ben er erg heel blij mee met mijn gallaxy s21 5g

Mooie foto's

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom violet / (dualsim) / 5G

Goede camera voor deze telefoon. Twijfel was aanwezig om de ultra te pakken. Maar ben zeer tevreden met de normale

Buskruid 24-07-2021

Geweldig toestel

Geweldig toestel.

De camera maakt schitterende foto's en hij reageer snel. Enige kanttekening is dat de batterij relatief snel op gaat ondanks batterij besparing aan etc. Maar overall geef ik dit toestel wel 9/10 rating. Heb hem nu een maandje in gebruik.

barry72 24-07-2021

Samsung s21

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom violet / (dualsim) / 5G

De telefoon werkt goed, alleen zat er geen lader bij.
Die moesten we weer extra aanschaffen helaas......

MarjoH 24-07-2021

Super gave Samsung S21 5G

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom violet / (dualsim) / 5G

Zo blij met mijn nieuwe Samsung S21 5 G, wauw wat een camera, gewoon super foto's!!! En een mooi groot scherm, erg blij mee!!!

Vie123 23-07-2021

Ik kan niet meer zonder!

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom violet / (dualsim) / 5G

Wat ben ik blij met dit toestel! Na een slechte start met de S20 ben ik nu overgestapt op de S21 en ik ben totally hooked aan mijn nieuwe telefoon. Waar ik nog het meest enthousiast van word, zijn de haarscherpe foto's die mijn toestel maakt. Ik kan niet meer zonder!

Anoniem 23-07-2021

fantastisch toestel, wederom verbetering met de 20

Geschreven voor: Samsung Galaxy S21 5G 128 GB / phantom violet / (dualsim) / 5G

Na twee jaar de 20 met tevredenheid te hebben gebruikt. Toch maar ook voor de 21 gegaan. Zeker geen teleurstellingen alles gaat weer net wat smoothwr. Echte aanrader