Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome violet / (dualsim) / 5G

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A32 5G 128 GB / awesome violet / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 01-07-2022

Super telefoon ben er zeer blij mee. Maakt zeer mooie foto's en reageert heel snel. Ben mijn oude telefoon al snel vergeten, wat een verschil

RenskeWessel 01-07-2022

De telefoon is erg fijn in gebruik. De telefoon functioneert snel. Ook foto´s komen super mooi uit. Ik raad iedereen deze telefoon zeker aan als je een budget telefoon van dit merk zoekt. Ik ben er erg tevreden over.

Stef Raedts 22-06-2022

Ik ben super blij met mijn Samsung! Ik hoef nooit meer een andere telefoon! Ik zou heel graag wacht 4 willen ontvangen. Deze lijkt mij SUPER fijn!

Anoniem 21-06-2022

Mooie kleur achterkant telefoon.

Toestel is mooj. Vingerafdruk zijkant is lastig.
En af en toe loopt toestel vast.
Wel hoop vaste appstore, waar ik niks mee doet en die je niet kan verwijderen.

Miranda73 21-06-2022

Fijne telefoon, hele goede prijs/kwaliteit

Van Iphone afgestapt en voor het eerst een Samsung gekocht.
Hier absoluut geen spijt van gehad. Fijne hanteerbare telefoon met alles erop en eraan.

Anoniem 19-06-2022

Fijn toestel maar dat wist ik van samsung. Super

Super fijn toestel maakt erg mooie fotos, had een samsung en die beviel prima dus nu deze gekocht. Blij mee.

Anoniem 17-06-2022

Geweldig in de hand liggend

Mooi toestel. Lekker groot scherm, ik kan nu alles goed lezen. Functies prima in orde. Mooie afwerking toestel. Scherp scherm. Mooie kleuren. Camera perfect. Kan er super mooie foto's en video's mee maken. Het is echt een top telefoon mijn eigen kleine slimme computer. Doe echt alles ermee. Van word tot mail en social media. Agenda en heel de administratie.

Anoniem 16-06-2022

Super fijne camera. En gewoon echt en samsung

Heb altijd een samsung.
En dit was weer de telefoon die voor mij het meest geschikt is. Heb niet zoveel eisen als hij maar goed werkt. En weer een betere camera...

Anoniem 13-06-2022

Supper mobiel
Heel blij mee!
Werkt goed !
Mooi desging voor best weinig
Over de prijs erg tevreden supper

Anoniem 10-06-2022

Prachtig toestel,voldoet aan mijn verwachting(en)

Schitterend toestel,functioneel,en makkelijk bedienbaar,heeft een boel mogelijkheden,is veelzijdig.
Kortom een aanrader om zo'n toestel als deze Galaxy te kopen...chapeau..

MiranK 10-06-2022

Na lang wikken en wegen werd het de Samsung Galaxy A32 5G. Wat ben ik ongelooflijk blij met deze keuze. Betaalbaar voor een super goede telefoon waar alles op zit wat ik nodig heb en meer. Hij is snel, helder beeld, goede foto's, geheugen genoeg, het overzetten ging soepel....kortom TOP telefoon!

Anoniem 10-06-2022

Uitstekende telefoon werkt erg vlot en camera is erg scherp alle functies werken naar behoren als je Samsung gewend bent wil je niks anders meer

dego 07-06-2022

Super fijne dual-sim telefoon

Samsung maakt eigenlijk geen slechte telefoons. Deze telefoon voldoet aan alle eisen die je van een (budget) telefoon mag verwachten. Mooi helder scherm. Reageert snel. Prettig touchscreen en prima camera.

Anoniem 01-06-2022

Is een telefoon,die goed te installeren is,prettig in de hand ,fijn om mee te werken ,zeer tevreden.

Tabet 30-05-2022

ik koop altijd samsung.
ik ben tevreden met samsung als toestel. de service is ook heel goed.
design is heel goed, snel en makkelijk te bedingen.

Jordy199130 29-05-2022

Super telefoon,
De telefoon is wel vrij groot ik heb zelf vrij grote handen maar kan niet met me duim boven in het scherm komen.
De telefoon is verder snel en maakt goede foto's.

Jooppiewint 29-05-2022

Ik vind het scherm veel te groot ,telefoon is te groot en niet makkelijk mee te nemen, je kan ook overdrijvenmet toestel groote, maatje kleiner is al groot genoeg

Inge2999 27-05-2022

Snel, mooi handig toestel

Prima toestel voor een goede prijs.
Snel, helder en functioneel
Korte kabel bijgeleverd
Veel intern geheugen

Anoniem 27-05-2022

Alles wat je nodig hebt

Voor de prijs een kwalitatief uitstekende telefoon. Ligt fijn in de hand en de bediening is perfect.

Anoniem 27-05-2022

Deze tel is goedkoop en dat is te merken

De tel zelf werkt prima alleen vingerafdruk herkenning in de aan en uit knop? In het scherm werkt het veel beter dat en nog een paar andere dingen deden mij die tel goedkoop laten uitzien.