Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot white / (dualsim) / 5G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot white / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.be.

Anoniem 13-08-2021

Goede telefoon!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot white / (dualsim) / 5G

Ik heb de telefoon nu al een maandje, en het is gewoon een top telefoon!! Super mooie graphics, camera en hardware, sommige dingen zien er wel een beetje pixelig uit maar daar raak je aan gewend! Vingerafdruk is ook heel snel omdat het in het scherm zit en gezichtsherkenning is ook super goed!
Voor de rest gaat de batterij super lang mee! En het is gewoon een top telefoon!!

MITIL 10-08-2021

Fijne telefoon voor een mooie prijs!

Mijn oude Samsung werd een beetje traag en liep vol (ja, 5 jaar oud!) Tijd voor een nieuwe. Op advies van een medewerker van een telefoonwinkel heb ik de Galaxy A42 gekocht. Het advies was gebaseerd op mijn gebruik van een telefoon.
Ik ben meer dan enthousiast over deze Samsung! De camera maakt mooie foto's. In het donker wat lastiger maar nog steeds prima.
Qua standaard geheugen voldoet deze telefoon prima voor mij.
Ik heb hem zelf al 2x laten vallen (oeps) maar het is mij blijkbaar gegund! (wel met tempered glass en een hoes om de achterkant)
Samsung, ga zo door! Dit is mijn 6e uitvoering.

Anoniem 09-08-2021

Top telefoon

Ik heb deze bewust gekozen naar prijs en kwaliteit.
Beetje groter
Snel genoeg voor alle applicaties
Handzaam en eenvoudig
Perfecte ondersteuning en geregeld updates

Dianabonne 03-08-2021

In één woord top

Hij bevalt prima, maar dat is te verwachten van een samsung. Makkelijk te bedienen alleen het aan knopje aan de zijkant moet even wennen. Maar dat lukt hoor

Anoniem 02-08-2021

Veel onduidelijker dan mijn vorige Samsung

Symbool van de klok is onduidelijk. Watt. s app.symbool geeft niet aan of er watts appjes zijn of hoeveel. Mijn oude Samsung gaf het wel aan.

Erik61 01-08-2021

Supersnel en schitterende foto,s

Sinds ik overgestapt ben van apple naar Samsung neem ik met plezier mijn telefoon weer mee. Goede snelheid en indrukwekkende software die het toestel onderhoud.

Frits N 25-07-2021

Een prima toestel.

Het is een overzichtelijk toestel met een groot gebruiksgemak. Het toestel heeft een groot en helder scherm en maakt mooie foto's.

Anouk en Arnold 21-07-2021

fijn toestel

toestel werkt zoals ik gewend ben van Samsung, ontwerp is mooi strak en heeft nu meerdere camera's
alleen staat de verkeerde camera in de whatsapp waardoor hij alleen zoom fotos geeft,dit is gemeld en zouden ze gaan updaten.
ik hebeen nieuw model bedacht dat tot nu toe door niemand word gebruikt en een toestel met een beamer funtie zou ook heel gaaf zijn

Ryan 1 20-07-2021

Uitstekend toestel

Niet te veel toeters en bellen. Doet wat ie doen moet en thats it ! Hoef ik geen dure S, serie voor te kopen

P De Marco 19-07-2021

Heel fijn toestel

Allereerst is het super handig met smart switch om de gegevens van de ene naar de andere toestel over te zetten! Toestel ligt lekker in de hand, en heeft een hele fijne camera. Verder istie super makkelijk te bedienen.

Anoniem 18-07-2021

Life changing mobile phone

Ik ben vanuit een Huawei die haperde, die vastliep, die blokkeerde; kort gezegd niet te vertrouwen was via een zoekoptie van beste keuze best beoordeelde mobiele telefoon naar
mijn Samsung A 42 G5 met 128GB verwezen. Ik ben bereikbaar, heb meer dan genoeg geheugen en geen haperingen en blokkering meer. Hoop dat mijn review de smartwatch oplevert wat mijn (mantel)zorg bestaan nog bereikbaarheid zou maken en vergemakkelijken. En zo niet. Ik ben erg blij met Deze telefoon !

RuudOv 17-07-2021

Een verbetering

Ik heb veel Samsung artikelen in huis. Onder andere de A5 smartphone met 32 GB werkgeheugen. Ik op zoek naar eentje met méér geheugen en kwam de A42 5G tegen. De specs zijn goed en niet lang daarna was ik de tevreden bezitter van. Heb geen spijt van de aanschaf.

AnnekeS425G 17-07-2021

Niet erg tevreden

Helaas werkt er vanalles niet. Telefoon ter reparatie opgestuurd kunnen ze niks vinden. Terug naar de winkel werkt blijkbaar het via 4g bellen niet. 5g doet het ook niet en op de wifi in huis heb ik geen internet (ja ook de thuis kast is doorgemeten) al met al niet tevreden.

Anoniem 13-07-2021

Batterijduur goed, en oplaadtijd ook

Ik vind het product goed werken in alle opzichten, wat ik wel beter vind kunnen is dat als je bijvoorbeeld van de trap af gaat dat de wi-fi heel erg omlaag gaat

Anoniem 11-07-2021

Prima

Prima telefoon. Persoonlijk vind ik de accu minder,moet sneller opladen met deze telefoon dan met mijn eerdere telefoon welke al 3 jaar oud was.

boreeltje42 08-07-2021

Prima toestel

Hiervoor had ik een Samsung Galaxy S10+, deze doet er zeker niet vor onder! Heeft ook een edgeknop die helaas bijna weg valt omdat er gen edgescreen is. Fantastische camera!

Denai 07-07-2021

Geweldig!

Ik ben ontzettend blij met mijn Galaxy A42 5G. Hij is geweldig! Maakt mooie foto's, is snel en gebruiksvriendelijk.

Anoniem 06-07-2021

Het is echt een goede telefoon met veel opslag

Ik heb hem nu 2 weken en ik vind het het echt mijn beste telefoon tot nu toe alleen kan de camera iets beter maar voor de rest is het een geweldig toestel

Ries75 05-07-2021

Fijne handzame telefoon

Het is een perfecte telefoon. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Het enige ding wat ik jammer vind is dat mijn vingerafdruk niet perfect werkt. Vaak moet ik de telefoon met de code openen omdat hij m'n vingerafdruk niet goed pakt

devi 04-07-2021

Goede en mooie telefoon

Qua design mooi alleen weinig opties in kleur. 128 GB is een mooie vooruit gang voor mij. 5G wel zo prettig als je nog 2 jaar moet.