Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot white / (dualsim) / 5G

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot white / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.be.

Antoni 08-03-2021

De scherpte van camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy A42 5G 128 GB / prism dot white / (dualsim) / 5G

Ben superblij met deze gsm
Ik ken tijdens trainen van me zoontje echt apparte foto's en filmpjes maken

Bianca1 17-04-2021

Super fijne telefoon

Het is n hele fijne telefoon hoef er haast niet aan te wennen alleen het aanzetten vind ik wat vervelend. Eerder drukte je op de knop onderin nu aan de zijkant of twee x tikken. Verder makkelijke telefoon kom achter steeds meer handigheidjes

knutselhenk 15-04-2021

Mooi ,

maar voor oudere lastig in te stellen. En ik mis op de buitenkant een klok. Dat hij niet altijd maar zwart is.

Anoniem 14-04-2021

Geweldig toestel

Hij is snel in wat hij doen moet leuke nieuwe apps er op. En de camera maakt goede scherpe foto's. Ik ben zeer tevreden met dit toestel. Vind dat Samsung goede A series maakt,dit is mijn 3e A serie

Kortoef53 14-04-2021

Heb al 20 jaar een Samsung telefoon

Heb al 20 jaar een Samsung koop ze altijd in de winkel de vorige was een galaxy A 5
Nu de A 42 en mijn partner heb ik er ook 1 gegeven beide zijn we zeer tevreden
Ik heb ook een active horloge en partner heeft de active 2 ook tevreden over

Owen65 12-04-2021

Geweldige batterij

De telefoon bevalt me goed hij doet er lang over voordat de batterij leeg is en de kwaliteit is goed veel geheugen en is niet traag en het geluid is uitstekend

Anoniem 11-04-2021

Goede telefoon

Goede telefoon. vooral de batterijduur en de mogelijkheden icm Google home en andere Google diensten zijn goed. Apps draaien soepel.

Nadelen:
- Soms is bluetooth niet geheel stabiel, moet soms opnieuw verbinden.
- heb het G-board toetsenbord moeten installeren om in het Nederlands te kunnen dicteren, Zou fijn zijn als NL spraakherkenning ook komt naar het Samsung toetsenbord.

Har54 11-04-2021

Pracht telefoon

Fijne telefoon die voor mij alles doet wat hij moet doen. Snel en meer dan voldoende werk/normaal geheugen. Prachtige foto's en dan heb ik me nog niet verdiept in al zijn mogelijkheden. Een toestel dat klaar is voor de toekomst!

Anoniem 10-04-2021

Geweldige mooie strakke telefoon

Top telefoon, alles werkt helemaal goed en zoals ze allemaal wel zullen zeggen fantastisch voor werk en thuis.

Nasro 10-04-2021

Voldoet aan alle verwachtingen. Wow!

Super mooi apparaat met top kwaliteiten! De A42 5g is heel degelijk, heeft een mooi 3d kleurendesign. Ligt goed in de hand en heeft een prachtig groot scherm. Speelt videos in superscherp beeldkwaliteit en snelheid doet echt niet onder de duurdere modellen. Ik zou ook niet weten waarom je voor iets anders zou gaan. Prijs en kwaliteit is dan ook juist waarom deze telefoon voor mij bovenaan het lijstje staat. Ik raad ieder aan om er voor te gaan. Geen spijt gegarandeerd!

Wima2004 10-04-2021

Geweldige telefoon

Super accu, levensduur geweldig. Mooie foto's, overall een geweldige telefoon. Ik had verwacht de hoofdcamera 64 mb zou zijn maar de 48 mb camera geeft fantastische foto's.

Anoniem 09-04-2021

Top telefoon, veel voor weinig geld.

Ik ben zeer te vrede.
Telefoon is niet duur en wat je er voor krijgt echt goud. Lekker snel 5G ondersteuning groot scherm, zeer goeie batterij zeker 2 dagen batterij bij goed gebruik.
Goeie camera functie. Nfc functie.
128 gb opslag. En uitbreidbaar.

Kortom een goedkope telefoon, wat zeer zeker waard is voor het geld.
Heb er nu 3 in me huishouden omdat ik zo te vrede ben.
En 2 vrienden ovegehaald die er ook 1 hebben aangeschaft.

Harrie107 08-04-2021

Heel duidelijk beeld prima afwerking

Prettig eenvoudig en duidelijk ook
prima voor ouderen (80 mijn leeftijd)
door helder scherm en gemakkelijke
bediening

Anoniem 08-04-2021

Grote snelle telefoon met uitstekende baterijduur.

De Samsung Galaxy A42 is een super strakke telefoon. Het beeld is groot wat fijn is om films op te kijken. Het beeld is haarscherp, ook tijdens het maken van foto's. De batterijduur is erg lang en na een dag het toestel veel gebruikt te hebben is de batterij bij mij meestal rond de 50%. (Veel beter als bij de Apple toestellen!) De prijs is ook erg toegankelijk waardoor het een toegankelijk toestel is. Eén van de betere (dan niet de beste) binnen zijn prijsklasse.

Anoniem 08-04-2021

Ultrawide en selfie camera, scherm, supersnel

Overgestapt van Apple naar Samsung, echt perfect toestel, foto's maken is ontiegelijk makelijk en super goede kwaliteit, amoled scherm is ook super fijn en helder ook handig dat je er blauw licht uit kan filteren
Iets wat ik soms minder handig vind is dat ik best lang voor een instelling moet zoeken

Anoniem 08-04-2021

Hij werk zeer goed in het gebruik, mooi helder beeld van scherm, uitstekende fotos mooi van kleur en scherpte

Klaas B 07-04-2021

Super smart

Ik heb mijn Samsung galaxy nu een aantal weken en ik vind het een super smart Phone

Niet alleen omdat het in vergelijking met de dure toestellen van andere leveranciers super goedkoop is maar ook erg handig in gebruik is.
Ik doe er van alles mee. Foto's maken filmpjes, internet bankieren bellen en nog veel meer.
Het is een tweede natuur geworden om als ik wakker word eerst even te kijken wie er geappt heeft, wat de laatste nieuwtjes zijn en wat er vandaag op het programma staat.
Het is een vriend geworden.
Onmisbaar, hoe kon ik zolang zonder smart Phone

PetraS1971 07-04-2021

Zelfs ik snap het!

Het on gebruik nemen was geregeld in een hanomdraai. Als je denkt dat je toestel niet efficienter kan dan wordt je weer verrast. Heerlijk apparaat!

HawkeyeKF 07-04-2021

TOP telefoon

Mooi scherp scherm, prachtige kwaliteit camera's
Alleen geluidskwaliteit valt wat tegen, maar zeker tevreden

JRG Andela 06-04-2021

Uitstekend toestel qua prijs en prestaties

Wat een verrassing, goede ontvangst van GSM signalen ook in de wereld of now ware , prima camera zowel veraf of dichtbij, zeer duidelijk scherm, makkelijke bediening zelfs met 2 simkaarten, snelle synchronisatie met andere apparaten . had eerder 2 toestellen nu nog maar 1
een echte aanrader