Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / cloud navy / (dualsim) / 5G

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S20 FE 128 GB / cloud navy / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Anoniem 30-07-2022

I love all about it

I love my new phone. It's very light even though its size is not small. Actually the size is very convenient. The functionalities it offers are really top of the top. And the camera is amazing! I really love the pictures it takes and the automatic fixes it has.

Wieke1961 30-07-2022

Is gemakkelijk te bedienen.Maakt prachtig mooie foto's.
Vind t wel jammer dat ie geen ledindicator heeft.

Anoniem 29-07-2022

Fijn nieuw model voor mij

Ik heb voorgaand 8 jaar lang de samsung galaxy s8 gehad en had eigenlijl liever niet een anders gehad maar dit is daarnaast egt het allebeste samsung model

Anoniem 26-07-2022

Cadeau 65ste Verjaardag

Ik ben zooo blij met m'n nieuwe Samsung. Net gekregen van mijn man en kinderen. Eigenlijk wou ik wel een watch zodat ik ook tijdens tennis of joggen kan kijken... maar ben natuurlijk dik tevreden met het cadeau wat ik van hen kreeg.

Anoniem 25-07-2022

Ik heb dit toestel gekocht als vervanger voor mijn S9+, welke na een paar jaar dienst kuren begon te krijgen. Nu stel ik niet heel veel eisen aan een toestel, maar erop achteruit gaan wilde ik zeker niet. Daar ik zeer tevreden was met het vorige toestel, en ik als enige eisen had dat er draadloos opgeladen moet kunnen worden, en een drupje water geen probleem is, kwam ik in de Galaxy serie terecht. De S22 was me echt te duur, en na wat vergelijkingen kwam ik uit bij de S20FE. Ik heb gekozen voor de 5G versie, omdat we toch in een tijd zitten met veel data-overdracht, en daar is het tempo toch wel lekker voor.

robert55 25-07-2022

Heel makkelijk in de omgang en precies wat ik verwachtte. Een toestel met een prettige prijs en zeker aan te bevelen .

Anoniem 25-07-2022

Na jaren gebruik te hebben gemaakt van een Huawei nu over gegaan op Samsung. Voor het eerst! Had ik het maar eerder gedaan. Heel erg blij met de S20. Zeer gebruiks vriendelijk. Kortom super telefoon!!!

Geweldige telefoon goede vooruitgang na mijn A51

Geweldig makkelijk te bedienen met korte reactietijd en mooie foto's. Ligt super in de hand en laad goed en snel op. Kortom een toestel dat je moet hebben.

Anoniem 25-07-2022

Boven verwachting de beste koop

Boven verwachting, niet gedacht dat de mogelijkheden van zowel snelheid, geheugen en niet te vergeten de super kwaliteit van de camera,mijn verwachtingen te boven gingen. Foto's vergeleken met mijn professionele camera , nagenoeg geen duidelijk verschil. Dus een aanrader wat betreft prijs en kwaliteit. Kopen dus.

Anoniem 23-07-2022

Prachtige foto's, makkelijk in de omgang en licht

Samsung is handig en heeft handige functies. Verder is het beeldkwaliteit Top. Voornamelijk waar ik hem voor heb gekocht voor het beeld en functies.

Anoniem 19-07-2022

Geweldige en zeer gebruiksvriendelijk

Deze telefoon is zeer gebruiksvriendelijk en snel , in vergelijking met voorgangers.
Formaat is geweldig

Remcotoolen 18-07-2022

Goede en snelle mobiel

Mobiel perfect alleen jammer dat gegevens over zetten niet van zelf ging met Samsung app.later met Google ging het wel goed

C de Best 16-07-2022

Super tevreden met het toestel. Leuke kleur mitgroen. Ales makkelijk in te stellen. Camera is perfect.

Anoniem 14-07-2022

Samsung telefoons zijn de beste vind ik. je kan gemakkelijk alles doen. ben er super blij mee.laats had ik edge 7 en nu deze perfect.

GerardJ 14-07-2022

Top telefoon, de extra tools en tips zijn geweldig

Hele goede telefoon met veel mogelijkheden. De extra's die Samsung biedt zijn een aanvulling. Gelukkig krijg je niet alle nieuwigheden tegelijk voorgeschoteld, dit gebeurt met tussenpozen zodat het ook behapbaar is voor een senior gebruiker. Er zitten weer zoveel nieuwigheden op.
Ben al jaren aan Samsung/Android fan, vorige telefoon was een S7, batterij heeft het begeven. Deze S20 voldoet weer perfect. Ik gebruikt zoveel mogelijk Samsung apps om gemakkelijk te kunnen communiceren.
Daarom zou het super zijn om er een Galaxy watch4 bij te hebben om mijn Samsung (ook sportieve) beleving compleet te maken.

Stakie 14-07-2022

Zeer goede alternatief, voor zijn opvolgers

Een zeer goede smartphone met uitstekende eigenschappen en nu voor een zeer scherpe prijs.
De smartphone doet niet onder voor fe21/22

Anoniem 14-07-2022

Ik heb deze S20 FE als opvolger van de S9. Overzetten van alles ging super! De S20 FE is super makkelijk in het gebruik en ook de foto's zijn prachtig. Heel erg tevreden met dit toestel.

Gerbak 14-07-2022

Wauw wat ben ik blij met mijn nieuwe toestel de samsung galaxy S 20 FE.
Lekker snel en een opslag echt in 1 woord geweldig.
Ook de kleur van het toestel is geweldig!!

Anoniem 13-07-2022

Be n zeer tevreden over alles op deze telefoon.
Snel genoeg.
Goed beeld.
Makkelijk.
Foto's heb ik nog niet geprobeert, maar filmen doet ie goed.

Anoniem 13-07-2022

Ik ben zeker NIET tevreden over de S20 FE omdat hij telkens vastloopt.
Daarom ben ik er mee terug geweest naar de winkel en kreeg te horen dat de S20 FE een veredelde A-serie is.
De volgende keer koop ik een Iphone, omdat ik goede reviews te horen hebt gekregen.