Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G

Bekijk 1 andere uitvoering
Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S20 5G 128 GB / cosmic gray / (dualsim) / 5G op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Gerda63 25-07-2022

Een prettige telefoon maakt mooie foto's is gemakkelijk in gebruik heb al jaren een Samsung wil nooit meer een andere

Anoniem 13-07-2022

Een heerlijk toestel, handig en snel in gebruik.

Ik ben er super blij mee, zeer gebruiksvriendelijk.
Zou geen ander merk meer kopen, ben wel super eerlijk vind dat de batterij wel wat snel leeg loopt

Anoniem 13-07-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn beoordeling voor Galaxy S20 5G
A good phone for everyone. Functional, good camera, nice design.
Everything works fine even after two years

Rubenhofman 10-07-2022

Ik heb sins kort s20 ondanks ik liefhebber ben van note.

De s20
Telefoon is traag
Batterij erg zwak
Kwaliteit camara niet goed niet slecht

Verder doet die wat die moet doen

Maar niet mijn telefoon

Jessekvdm 09-07-2022

Ik ben super blij met de telefoon ik raad hem aan

Ik vind het geweldig deze telefoon ik raad hem aan aan iedereen goed kwaliteit en ik zou graag iets willen willen met mijn eerlijke mening

Anoniem 09-07-2022

De Samsung s20 5G 2 weken in gebruik nu en het is een top telefoon. Snel 5G internet, goede besturing, updates die ook degelijk verschil maken en een grote interne opslag met mogelijkheid tot het plaatsen van een SD kaart + de batterij gaat 3 dagen mee. Tevens een top camera zowel voor als achter, deze telefoon is de perfecte pocketcamera voor een hobbyfotograaf.

Connir 03-07-2022

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super goede horloge je ben oversl bereikbaar.
Zo goed dat ik op me werk ook bereikbasr ben

Dus overal

PeterG1963 26-06-2022

Sinds kort de beschikking over de S20 5G. Een verademing voor wat betreft de grote interne geheugen, ik kan al mijn apps er op kwijt. Bijzonder mooi is ook het geluid, de lage tonen zijn netjes voor zo'n klein speakertje. Verder zijn de foto's die ik er mee maak van top kwaliteit. Ik ben erg tevreden.

Anoniem 26-06-2022

Niet al te groot en heerlijk snel.

Een toestel wat niet al te groot is maar erg goed is in prestaties. Prima batterijduur en maakt super scherpe foto's met de juiste kleuren. Heel fijn toestel, zeker gezien de 5G.

Ikkk 25-06-2022

Zeer gelukkig met mijn nieuwe telefoon zeer gebruiksvriendelijk vriendelijk en ligt lekker in de hand

NicolasP 22-06-2022

Geweldige telefoon maar slechte batterij

Ik kocht deze S20 5G een paar maanden na de release. Afgezien van de slechte levensduur van de batterij zou ik zeggen dat het een geweldige telefoon is. Maar iemand die hem intensief gebruikt, zal hem waarschijnlijk 2 keer moeten opladen om een volledige dag te krijgen, wat een echt probleem kan zijn.

Anoniem 14-06-2022

Goeie, degelijke telefoon

Ik heb deze telefoon nu 2 jaar en nooit problemen mee gehad. Nu na 2 jaar merk ik wel dat de batterij niet zo lang meer mee gaat als in het begin. Maar omdat het zo'n fijn toestel is ga ik de batterij laten vervangen zodat ik er hopelijk weer 2 jaar mee door kan.

Sharon83 14-06-2022

Mooie foto's, goed geluid

Ik ben altijd blij met de Samsung. De S20 heeft een goede camera met scherpe mooie foto's er komt goed geluid uit. Genoeg geheugem

Benbennyben 12-06-2022

Mijn ervaring met de s20

De Samsung galaxy s20 5g is een uitstekende telefoon. Het is snel heeft een goede camera en ik ben een groot fan van de design. Helaas gaat de batterij niet zo lang mee als mijn vorige telefoon de galaxy a20 maar dat is te verwachten en daar heb ik ook rekening mee gehouden bij de aanschaf van de s20 wat mij wel heeft verast was dat de s20 snel warm word als je het intensief gebruik maar het is een goede telefoon die ik mezelf nogsteeds zie gebruiken over 2 jaar

Rachel Flohil 12-06-2022

Het doet alles naar verwachting. En het is gewoon één van de beste camera's die je kan hebben. Veel kleur keuze.

Anoniem 08-06-2022

Wat een fijne telefoon. Heel snel en zo handig. Ben hem nog aan het uitproberen maar de functies zijn wel al lekker snel.

Janna88 07-06-2022

Mooie telefoon, ligt fijn in de hand. Werkt goed en batterij gaat lang mee.
Ik ben al een tijdje een Samsung fan en ook weer blij met deze telefoon!!

Susan 197917 31-05-2022

Makkelijk in gebruik

Mooie foto's, goed geluid tijdens de telefoongesprekken, makelijk in gebruik, en goed vast houden. Mis alleen de homeknop, deze zit in het scherm verwerkt en is niet voelbaar

Anoniem 30-05-2022

Heel blij met mijn telefoon.
Met de camera maak ik hele mooie foto's en hij is duidelijk en makkelijk in gebruik.

Pavel070 30-05-2022

Het is een mooi toestel die fijn in de hand ligt. Het beeldscherm is super helder en hij reageert vloeiend, zelfs bij 60hz. De camera maakt prachtige foto's. Inzoomen kan 3x zonder kwaliteitsverlies, daarna merk je verschil. Het toestel heeft een prima accu. Ik doe er makkelijk een dag mee bij redelijk intensief gebruik. Anders is hij met iets meer dan een uurtje weer volledig opgeladen. Ik vind het persoonlijk minder erg dat er geen 3,5mm audio jack aanwezig is. Ik heb al draadloze oordopjes en anders zitten er goede oordopjes met een USB-C aansluiting in de doos. Verder werkt de vingerafdruk scanner prima!

Normaal gesproken was ik voor de vorige editie van het Galaxy vlaggenschip gegaan (de S10 in dit geval). Door de betere accu en camera, en dat het prijsverschil niet heel groot meer is, ben ik toch voor de S20 gegaan. Zonder spijt!

Al met al ben ik zeer tevreden en zal ik hem zeker aanraden