Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim) op Kieskeurig.be.

6,1

Robbert Peter 02-01-2021

prima telefoon voor de prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

mooie telefoon, lekker snel de accu gaat bijna 2 dagen mee. Android is vertrouwd en bediening gaat goed. vingerafdruk weer beter dan A7 2018.

Pluspunten

• lange accuduur
  • groot duidelijk scherm

Melanie 23-07-2020

Slechte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Deze telefoon in april 2020 gekocht, gelijk deed hij er 7 uur over om op te laden, bij laden werd hij warm tot heet. Terug gegaan naar de MediaMarkt en daar is hij voor reparatie opgestuurd. Alles wat je kan vervangen is toen vervangen (moederbord, batterij, tape etc.). Na 2 weken begint het weer opnieuw. Zelfs een nieuwe lader gekocht maar ook dit mocht niet baten.
Bij gebruik van telefoon wordt hij warm en bij langdurig gebruik heet. Vandaag wordt hij voor de tweede keer opgestuurd voor reparatie. Ik koop in elk geval een andere telefoon vanmiddag en dan wil ik van deze A51 mijn geld terug. Echt een flop

Minpunten

• Word heet bij lang gebruik
  • Word warm bij eventjes gebruik
  • Batterij snel leeg hooguit een dag
  • Bluetooth is matig tot slecht

S 03-03-2020

Niet tevreden.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Op zich een prachtig apparaat, toch heb ik hem terug gebracht. De camera's waren mooi en deden het goed, batterij duur was redelijk. De twee grootste redenen voor mij om hem toch terug te brengen waren dat ie de helft van de tijd mijn vingerafdruk niet herkende en dat als ik hem koppelde aan mijn draadloze koptelefoon via bluetooth hij constant stoorde. Zo viel de muziek in een nummer van 3.26 min. Wel 5x weg. Het toppunt was 13x in een nummer van 5 minuten. Onwijs irritant. Dus weg ermee. Kinderziektes noemden ze het.... Nou ik ben blij mijn geld terug te hebben. Op zoek naar de volgende telefoon.

Anoniem 12-10-2021

Beoordeling Samsung Galaxy A51

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Dat het (weliswaar in het Engels) elke letter die en elk woord dat ik intik hardop spelt met een beschaafde vrouwenstem.

Nerko 11-10-2021

Geweldig telefoon Samsung A51

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Telefoon is mooi en reageert snel. Met een micro sd kaart ook meer dan genoeg aan opslag. Gewoon een aanrader

Anoniem 10-10-2021

Soms loopt ie vast

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Hij is fijn en erg luxe maar soms ben ik bezig en loopt hij vast en start hij opnieuw op. Dat is soms niet fijn want ik ben soms bezig en hij loopt plots vast

Anoniem 09-10-2021

Ik vind het een slechte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Ik vind het een slechte telefoon loop vaak vast werk niet naar behoren heb er spijt van dat ik hem heb genomen

Anoniem 08-10-2021

Hij doet gewoon erg goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

goede prijs erg goede kwaliteit, goed in de hand ben er erg blij mee.de functies zijn erg begrijpelijk.

Vera5 06-10-2021

Heel goed!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Ik vind de Samsung a51 echt heel fijn!! Hij heeft een mooie camera en werkt heel goed! De grootte vind ik perfect voor mij! Als je op zoek bent naar een goede, betaalbare telefoon dan is deze zeker goedAa

Anoniem 03-10-2021

Praktisch

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Doet wat hij moet doen voor een eerlijke prijs. Betrouwbaar. Goede foto's. Helder display. Eenvoudig te bedienen

debruintje 03-10-2021

Uitstekend mobiel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Uitstekend mobiel voor de: prijs/kwaliteit en mogelijkheden
Alle noodzakelijke mogelijkheden zijn aanwezig

Erik0411 03-10-2021

Lekker goed en eenvoudig toestel

Geweldig toestel.

Goede camera en lekker snel, met veel geheugen. Prima toestel voor dagelijks gebruik.

Anoniem 03-10-2021

Heerlijk snel en alles er op en er aan

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Super telefoon, heerlijk snel, foto's mooi scherp.. en alle opties die je nodig bent zijn aanwezig. Kortom een complete telefoon tegen een scherpe prijs

Mathea 05 02-10-2021

Helaas meerdere problemen.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Na 9 mnd had ik plots geen beeld meer, latenmaken...het zou aan de batterij gelegen hebben. Sindsdien geen goed geluid. Bij spellen en bellen met microfoon aan kraakt het nogal erg.

Anoniem 29-09-2021

Perfect!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Ik heb mijn telefoon nu 3 maanden en ik heb geen klachten of iets! Het chromatic op de telefoon is ook echt heel tof, het is een goeie kwaliteit en de camera is ook echt fantastisch!

Anoniem 27-09-2021

Gewoonweg een degelijk toestel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Prachtig toestel met goed fotoapparaat.
Ook krachtige processor, de mogelijkheid om geheugen bij te plaatsen.

Kirstenl80 27-09-2021

Supertoestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Na al heel wat Samsung toestellen versleten te hebben, is ook dit weer een topper.
Goede prijs kwaliteitverhouding, maakt schitterende foto's en heeft een flinke opslagcapaciteit. Formaat is goed, snelheid is goed, eigenlijk alles wat je van een Samsung in deze prijsklasse kunt verwachten. Ik ben er zeer tevreden over!

Anoniem 23-09-2021

Geweldig uiterlijk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Super goed toestel, prachtige foto's met de 4 camera's ik wil niet anders dan samsung, het toestel kast mij nooit in de steek, de kers op de telefoon taart

HJ nu 21-09-2021

Voldoet helemaal aan verwachtingen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Snel duidelijk, zoals beloofd. Prima voor mijn werk. Meertalig. Meerdere tijdzones geen probleem. Functies ruim voldoende.

Remeltje 20-09-2021

Prima toestel, super prijs/prestatie verhouding

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Ik had al een Samsung en ben heel tevreden met deze A51. Het overzetten van alle apps en gegevens ging heel snel. Jammer dat je dan wel nog een paar details zoals ringtonen etc en apart moet aanpassen die nam hij niet meer over helaas. Verder alles naar wens.