Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim) op Kieskeurig.be.

Jeroen_f 24-01-2020

Goede telefoon maar te weinig spec voor meerprijs.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Allereerst, ik bezit zowel de a50 als de a51. De toestellen zijn zo goed als identiek op een iets grotere scherm en 4de camera op de achterzijde na. Daarnaast kan je met de a51 ook 4k filmen maar naast deze drie verschillen houdt het wel op. Net als iedereen hoopte ik op een 6GB RAM versie net als de a50s die nooit is uitgebracht in Europa. Men zou er namelijk wel wat meer voor over hebben. Ik zeker ook. Het zou de perfecte middenklasse telefoon gemaakt hebben. Wel een anticlimax na al het wachten. Maar nu zal ik de a51 toch moeten retourneren omdat deze toch tekort komt qua upgrade.

Melanie 23-07-2020

Slechte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Deze telefoon in april 2020 gekocht, gelijk deed hij er 7 uur over om op te laden, bij laden werd hij warm tot heet. Terug gegaan naar de MediaMarkt en daar is hij voor reparatie opgestuurd. Alles wat je kan vervangen is toen vervangen (moederbord, batterij, tape etc.). Na 2 weken begint het weer opnieuw. Zelfs een nieuwe lader gekocht maar ook dit mocht niet baten.
Bij gebruik van telefoon wordt hij warm en bij langdurig gebruik heet. Vandaag wordt hij voor de tweede keer opgestuurd voor reparatie. Ik koop in elk geval een andere telefoon vanmiddag en dan wil ik van deze A51 mijn geld terug. Echt een flop

Minpunten

• Word heet bij lang gebruik
  • Word warm bij eventjes gebruik
  • Batterij snel leeg hooguit een dag
  • Bluetooth is matig tot slecht

GJMESSELINK 13-11-2020

Heel veel plezier!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

De Samsung A51 geeft me heel plezier. Makkelijke bediening, helder beeldscherm, prima geluid. Handige apps en eenvoudige menu’s. Ik zou zo weer dezelfde kopen. Prettig geprijsd en hoge kwaliteit.

Edwin53 03-09-2020

Wat een verschil !

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Begin dit jaar een NIET-Samsung mobiele telefoon gekocht. Al snel bleek dit een miskoop te zijn met uiteindelijk volop ergernis. Mijn vrouw had al enkele jaren een Samsung en die werkt nog steeds probleemloos. DUS: Overgestapt naar Samsung A51. Wat een geweldig apparaat ! Een verademing om probleemloos en zeer snel te kunnen werken !

Johnns99 24-01-2021

Prima voor deze prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Middels Samsung account makkelijk te installeren
De apps werken allemaal goed
Ben tevreden met beveiliging via vingerafdruk

MD28 13-11-2020

Geweldige camera!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

De kwaliteit van de camera van dit toestel is met één woord: GEWELDIG. Hiervoor had ik een Galaxy s8+ en wat betreft de camera is dit echt een wereld van verschil. Zowel de "normale" camera als de selfie-camera zijn haarscherp.

Waar ik wel even aan moet, is het scherm. Ik ben gewend gebruik te maken van de "edge" mogelijkheden en die mis ik toch wel bij dit toestel. Anderzijds: zal mijn scherm nu wel minder snel kapot gaan.

Al met al echt een perfecte telefoon, helemaal als je kijkt naar de prijs!

Anoniem 12-11-2020

Superfijn toestel en prachtig design

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Ik heb een behoorlijke periode moeten sparen en daarom enorm in dubio geweest welke Samsung ik aan zou schaffen. Ik ben nu in het bezit van de Samsung Galaxy A51 en ik heb totaal geen spijt van deze keuze.
Sterker nog ik raad het iedereen aan, wat een geweldig toestel! Zit echt alles op en aan. Een geweldig groot en super scherp scherm, eenvoudig te bedienen en lekker overzichtelijk. Super nieuwe features in de camera opties. De Batterij van deze A51 gaat lekker lang mee en is die dan eenmaal een keer leeg, is die ook in een mum van tijd weer opgeladen..echt een super charger!

Paul2020 02-09-2020

Prima down-to-earth telefoon zonder fratsen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Prima telefoon voor een leuke prijs voor als je gewoon iets wilt waarmee je kan bellen, internetten, messagen, zonder gebruik van een camera. Als je echt serieus bent over het nemen van een foto's, dan koop je wel een echter camera :-). Zou wel mooi zijn als ze dit soort modellen tegen een kleine meerprijs in het aluminium fabriceren.

Gebruik gemaakt van de cashback actie.

Mehmet t 25-03-2020

Zeer zeer zeer ONtevereden

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Beste, ik had hiervoor huawei mate 20 lite, nadat scherm stuk was gegaan val schade besloot ik om iets meer te betalen voor een samsung te gaan.

Helaas heb ik een grote fout gemaakt,

Mijn huawei was 3gb ram, telefoon was zeer soepel nooit vastlopen oid, samsung teleugesteld 4gb ram.en loopt vast.

Batterij gaat halfe dag mee

Ik ben zeer ontevereden

S 03-03-2020

Niet tevreden.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Op zich een prachtig apparaat, toch heb ik hem terug gebracht. De camera's waren mooi en deden het goed, batterij duur was redelijk. De twee grootste redenen voor mij om hem toch terug te brengen waren dat ie de helft van de tijd mijn vingerafdruk niet herkende en dat als ik hem koppelde aan mijn draadloze koptelefoon via bluetooth hij constant stoorde. Zo viel de muziek in een nummer van 3.26 min. Wel 5x weg. Het toppunt was 13x in een nummer van 5 minuten. Onwijs irritant. Dus weg ermee. Kinderziektes noemden ze het.... Nou ik ben blij mijn geld terug te hebben. Op zoek naar de volgende telefoon.

Anoniem 12-04-2021

In alles goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Het product is op alle fronten top. Gemakkelijk te gebruiken, snel , prima te kleuren ,duidelijk. Zou wel graag een fijnere schoonmaak app hebben

Anoniem 12-04-2021

Veel mogelijkheden

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Deze telefoon bevalt mij prima.
Hiervoor had ik een duurdere telefoon (s9)
Deze maakt duidelijke foto's waar ik erg blij mee ben.
Ik mis niets waar ik gebruik van maakt.
Echt top!

John01 12-04-2021

Voor mij is de Galaxy A51 een prima telefoon!!!!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Voor mij als "niet veel beller" maar meer appen, mailen en informatie opzoeken is het een prima telefoon. Daarnaast niet onbelangrijk voldoende geheugen. Was in het begin even wennen in vergelijk met de vorige telefoon, maar je hebt het snel onder de knie .Ik ben er zeer tevreden over!!!

rida040 11-04-2021

goede telefoon , snel en handige functies

veel opslagruimte
snel

Anoniem 11-04-2021

goeie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

ik heb de samsung galaxy a51 pas een paar weken maar hij werkt uitstekend ik vind dat de foto's haarscherp zijn. En hij presteert goed tijdens het gamen.

Anoniem 11-04-2021

Prachtige snelle telefoon en goed te bellen via wi

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Super goed en ik zou deze A51 van harte willen aanbevelen aan iedereen die een nieuw toestel wil gaan kopen.

DK Plet 09-04-2021

Geweldige functies

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Samsung A51, top product! Ik ontdek iedere dag weer functies die super handig zijn. De mogelijkheden om foto's te maken en te bewerken zijn op prettige wijze weergegeven. De eenvoudige inrichting van dit apparaat maakt dat je makkelijk je weg vindt in zeer complexe technische snufjes.

Abi04 08-04-2021

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

De telefoon werkt goed. Ik heb er geen problemen mee gehad . Hij is snel , de ontwerp is goed , hij is gemakkelijk te gebruiken. Echt en top aankoop

Otter 08-04-2021

Prima telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Ik heb deze gekocht nadat mijn m21 niet helemaal goed werkte maar vond hem qua prijs vergeleken met de m21 een beetje tegen vallen en dan vooral omdat hij gewoon minder snel is. Vingerafdruk en gezichtsherkenning weer niet heel goed en heb problemen met buethooth, vingerafdruk werkt op de m21 beter en hij heeft ook een grotere batterij. Het is een prima telefoon maar voor dezelfde prijs zijn er absoluut betere.

Robert 1965 07-04-2021

Perfect voor mij

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Ik heb altijd samsung gehad en deze a51 bevalt prima.
Prima prijs kwaliteit verhouding.
Maakt goede foto's en is gebruiksvriendelijk.