Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim) op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,6

j**2@g**l.com 28-07-2022

Verschrikkelijke telefoon. Ontzettend langzaam en loopt snel vast ik heb hem nu een half jaar. De processor houdt er gewoon snel mee op waardoor hij langzaam wordt en vaak vastloopt. Het bereik van de telefoon is de eerste drie maanden goed en daarna gaat het bergaf. Ik kan niet eens meer bellen in mijn eigen huis omdat hij geen bereik heeft. Iedere keer dat de telefoon wordt opgestart dan gaat hij uit. Daarna automatisch uit en start dan automatisch na 4 a 5 minuten weer op.

Anoniem 24-07-2022

Een goed toestel die doet wat ik wil dat hij doet

Ik vind het een perfect toestel en zeker qua prijs want ik ben een tijdje gestopt geweest met de smartphone's en gewoon maar een simpel toestel gebruikt alleen maar voor te bellen en om sms mee te kunnen versturen, maar toen bleek wel weer dat je tegenwoordig gewoon niet meer zonder smartphone kunt en het bijna verplicht word.
Dus ik heb een Galaxy A51 en daar zit alles op en een mooi groot scherm en hij werkt voor mij perfect.
Heel goed toestel en ik kan hem iedereen aanraden! Goed gedaan Samsung!!!

Anoniem 19-07-2022

Very good phone with a good camera. Easy to use .

This product is incredibly good
Comparing its price. I recommend it for my family and friends.
And to clean

Eew22 11-07-2022

Ik vind het een goed werkend toestel. Het enige minpunt is dar de voor camera niet goed scherp stelt

Abdulatif 11-07-2022

Perfecten telefoon niet al te duur met goed camera

Ik vind het goed dat het zoveel gigabeid heeft en dat het niet makkelijk kpt gaat en dat de telefoon niet sloom is

Anoniem 10-07-2022

Ik ben zeer tevreden met samsung

De Samsung telefoons zijn altijd goed. Alles overzetten naar de nieuwe telefoon werkt goed. Ik weet zeker dat ik alleen maar samsung telefoons wil

Anoniem 10-07-2022

Goed prijskwaliteit voor deze telefoon

Deze telefoon heeft een goed prijskwaliteit voor wat je krijgt. Eigelijk is de prijskwaliteit te goed voor wat je krijgt, je hebt veel opslag, goed werkgeheugen waardoor de telefoon bijna nooit vast loopt en een mooi beeld en camera.

Goede telefoon

Het is een goede telefoon als je een laag budget hebt. Hij werkt zoals behoren ook op langere tijd. Af en toe heb je een beetje last van dat hij na een lange tijd traag wordt maar verder is het top

gebruiksvriendelijk en duidelijk

Vooral voor gebruikers op mijn leeftijd (76 jaar) is dit het ideale toestel.
Duidelijk in goede instructies. Super foto"s

Maakt mooie foto's

Fijn toestel, maakt mooie heldere foto's. Makkelijk in gebruik. Gebruiksvriendelijk en niet al te lelijk

Anoniem 03-07-2022

Krijg klachten over mijn verstaanbaarheid

Ik ben erg tevreden over deze telefoon maar ik schijn niet lekker hoorbaar te zijn bij anderen (blikkerig)

Anoniem 01-07-2022

Super goede telefoon

De telefoon is goed en snel en het is fijn dat je veel opslag hebt. Er is 1 nadeel de batterij gaat wel sneller dan normaal leeg. Voor de rest super goed. Makkelijk te gebruiken.

Youssefelyaaka 29-06-2022

Het is goed het loopt niet vast soms toetsenbord

Het is goed loopt niet vast soms toetsenbord maar is omdat ik hem liet vallen ik hou zeker van. DEze. Telefoon

Anoniem 26-06-2022

Goed handelbare telefoon, heeft me al die jaren nog nooit in de steek gelaten.
Tot nu toe nog netjes zijn updates gehad, zit nu op versie 12 en gaat het steeds beter doen met allerlij nieuwe functies.
Zeer zeker een aanrader.

Anoniem 23-06-2022

Geweldige telefoon!

De Samsung A51 is echt een aanrader! Het heeft goede kwaliteit, snelle internetsnelheid, heeft een perfecte grootte dus niet te groot en niet te klein, eigenlijk perfect voor in je broekzak! En met ze Samsung A51 kan je nog veel meer leuke dingen! Dus als je nog een telefoon zoekt en je weet niet welke? Dan is de Samsung A51 echt een aanrader!

Anoniem 21-06-2022

Doet niet onder voor duudere telefoons.

Heel goed, super camera die snel is. Licht goed in de hand en duidelijke bediening. Is ook goed voor mensen die kleine handen hebben.

Anoniem 19-06-2022

Goed en makkelijk smartphone

Ik beoordeel deze telefoon als goed, niet te veel moeilijke instellingen.
Heb deze al langer, maar batterij duur is niet verminderd.

Anoniem 17-06-2022

Fantastische telefoon

Ik ben heel blij met deze telefoon. Hij doet wat hij moet doen en zo simpel in gebruik. Een niet te grote telefoon

Churandy 15-06-2022

Mooie telefoon

Ik geef het een 8 goeie kwaliteit mooie camera goede prestatie en veel mooie herinneringen aan dit model

Anoniem 14-06-2022

Prima telefoon!

Heel vlot, gewoon goede kwaliteit voor de prijs, heel blij mee!

Kwaliteit ook heel goed, ik heb m nu 2 jaar en hij functioneert nogsteeds goed