Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 8 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim) op Kieskeurig.be.

6,1

Melanie 23-07-2020

Slechte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Deze telefoon in april 2020 gekocht, gelijk deed hij er 7 uur over om op te laden, bij laden werd hij warm tot heet. Terug gegaan naar de MediaMarkt en daar is hij voor reparatie opgestuurd. Alles wat je kan vervangen is toen vervangen (moederbord, batterij, tape etc.). Na 2 weken begint het weer opnieuw. Zelfs een nieuwe lader gekocht maar ook dit mocht niet baten.
Bij gebruik van telefoon wordt hij warm en bij langdurig gebruik heet. Vandaag wordt hij voor de tweede keer opgestuurd voor reparatie. Ik koop in elk geval een andere telefoon vanmiddag en dan wil ik van deze A51 mijn geld terug. Echt een flop

Minpunten

• Word heet bij lang gebruik
  • Word warm bij eventjes gebruik
  • Batterij snel leeg hooguit een dag
  • Bluetooth is matig tot slecht

S 03-03-2020

Niet tevreden.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Op zich een prachtig apparaat, toch heb ik hem terug gebracht. De camera's waren mooi en deden het goed, batterij duur was redelijk. De twee grootste redenen voor mij om hem toch terug te brengen waren dat ie de helft van de tijd mijn vingerafdruk niet herkende en dat als ik hem koppelde aan mijn draadloze koptelefoon via bluetooth hij constant stoorde. Zo viel de muziek in een nummer van 3.26 min. Wel 5x weg. Het toppunt was 13x in een nummer van 5 minuten. Onwijs irritant. Dus weg ermee. Kinderziektes noemden ze het.... Nou ik ben blij mijn geld terug te hebben. Op zoek naar de volgende telefoon.

Petra D 19-04-2021

Telefoon heeft goede reviews, valt tegen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Gekozen vanwege de goede reviews. Maar dit valt tegen. Toestel is traag. Doet geen dag met de accu. (En ik doe geen spelletjes of wat ook)
Het lukt niet om contacten te voorzien van een ringtone.

Pluspunten

• mooie camera, goede foto's
  • lekker formaat

Minpunten

• Geen ringtone voor contacten
  • Accu is vrij snel leeg

Robbert Peter 02-01-2021

prima telefoon voor de prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism white / (dualsim)

mooie telefoon, lekker snel de accu gaat bijna 2 dagen mee. Android is vertrouwd en bediening gaat goed. vingerafdruk weer beter dan A7 2018.

Pluspunten

• lange accuduur
  • groot duidelijk scherm

Esther 03-11-2020

Balen

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Ik ben overgestapt van iphone naar samsung en op aanraden van mijn dochter deze gekocht. Ik vond het ontzettend wennen vooral door de grote waardoor hij anders in de hand ligt.
Ik heb hem sinds 24 oktober. Na een paar dagen viel hij zomaar uit en startte opnieuw op. Dat gebeurde 2 dagen op rij een aantal keer. Mijn sim verplaatst naar het andere vakje van de dual sim. Het leek goed te gaan, 2 dagen niks aan de hand. En ineens gister viel hij helemaal uit. Aangezet en even later tijdens film kijken startte hij ineens wéér zomaar opnieuw op! Gelukkig bij mobiel.nl een 30 dagen omruilgarantie dus ik stuur hem terug maar ik baal hier ontzettend van!!!

Minpunten

• Valt uit
  • Start zomaar opnieuw op

Marthe 18-07-2020

Duidelijk scherm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Omdat ik tot voor kort tevreden was over mijn eerste Smartphone, de Samsung Galaxy S4 GT19506 koos ik de voor de Samsung Galaxy A51. Dat toestel levert voor die prijs een goede kwaliteit en voldoende GB voor mijn gebruik. Jammer dat er geen gebruiksaanwijzing werd bijgeleverd. Tot nu toe voldoet dit product aan mijn verwachtingen.

Pluspunten

• prijs/kwaliteit

Minpunten

• gewicht
  • geluidskwaliteit media/videos

Rob 28-04-2020

Perfecte aantrekkelijk geprijsde smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Zoals gewend van Samsung een compleet uitgeruste smartphone. Mijn keus is altijd voor Samsung omdat ik gewoon een goede betaalbare smartphone wil gebruiken met voldoende opslagcapaciteit voor mijn foto's en Spotify. De Samsung A51 nu 2 weken in gebruik en ik herken niet de minpunten van andere gebruikers. Alles zonder probleem alles geïnstalleerd via Smartswitch, fantastische beeldkwaliteit en een sterke batterij. Kortom, wederom een aanrader van Samsung

Pluspunten

• 4 Camera's, waaronder Macro
  • Grote opslagcap. 128GB
  • Sterke batterij
  • Mooie platte vormgeving
  • Helder groot beeldscherm

Minpunten

• snoer oplader aan de korte kant

Anne-Marie 24-04-2020

Anne-Marie

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism black / (dualsim)

Overgegaan op Samsung, eerder Huawei gehad. Toestel mooi design, niets mis mee verder. Maar dan komt het... Bluetooth werkt echt niet! Steeds opnieuw koppelen met smartwatch en parrot. Alles geprobeerd, resetten, terug naar fabrieksinstellingen, etc Niets hielp. Blijken veel meer mensen dit probleem te hebben!!! Weer terug gebracht naar winkel en voor ong dezelfde prijs een Huawei Nova5t aangeschaft. De bleutooth werkt nu al langer dan de Samsung (paar uur in bezit)

• Goede fotocamera

Minpunten

• BLEUTOOTH

Boet123 26-01-2022

Super snel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Super snel mooi desgin
Loopt niet vast grote spellen gaat soepel
Super telefoon mooi helder scherm niet te groot ook niet te klein fijne knopjes super snel geladen

Anoniem 25-01-2022

Heel fijne telefoon! Ik wil niet meer zonder.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Goede telefoon, sterke accu. Doet altijd wat hij moet doen. Ligt altijd bij me in de buurt. Ook 's nachts

Anoniem 24-01-2022

Matig toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Met dit toestel heb ik al veel problemen gehad. Schermbreuk al ontstaan door uitsluitend bij me dragen in binnenzak of broekzak/kontzak. Foto's niet scherp genoeg en batterij al moeten vervangen na 3/4 jaar.

Anoniem 24-01-2022

Mooi groot scherm en maakt scherpe foto's!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Het is een mooi en groot scherm. Het enige wat ik wennen vind is dat er andere geluiden zijn voor de wekker en de meldingen... maar maakt mooie foto's en heeft veel geheugen.

Ronald Sa 18-01-2022

Samsung is mijn merk

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Roep hier samsung en me huis stort in.oke oke zon watch heb ik nog niet dus zoals iedereen hoop ik deze te winnen

Moet alleen 1 ding zeggen,Na de laatste update op me A51 heb ik en te lezen op internet,het probleem dat hij spontaan te pas en te onpas opnieuw opstart.
Hoop dat deze (hopelijke) bugg snel opgelost word.

Beau69 16-01-2022

Super snelle telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Ik heb jaren lang iphone gehad, en al hoewel het rventjes wennen was zou ik nooit meer een iphone willen. Een top apparaat voor een mooi prijsje

Jan rijke 16-01-2022

Goeie telefoon voor weinig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Het is een hele fijne telefoon en makkelijk te bedienen , ben van s8 naar a51 gegaan, maar totaal geen spijt van,scherpe camera maakt zeer goeie foto's . Kwa snelheid merk dat ie wel sneller dan de s8 is geheugen is stuk groter batterij gaat langer mee, enigste minpunt is dat er geen lampje aan de voorkant zit , voor als je berichtje binnenkrijgt. Maar verder top telefoon die ik een ieder zeker zal aanbevelen.

Marei8 15-01-2022

Hele fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

De telefoon doet het zo goed goede camera veel gb loopt niet vast en de telefoon heeft veel handige functies

Anoniem 15-01-2022

Super fijn in gebruik!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Geweldige telefoon! Altijd fan geweest van de s series en meestal de meest recente galaxy s gehad. Nu wat minder te besteden en op deze telefoon uitgekomen. Hij doet zeker niet onder kwa kwaliteit! Ligt goed in de hand. Batterij gaat lang mee. Camera goed. Alles wat ik zoek in een mobiel.
Hoop dat jullie dat ook zo ervaren!

Werkplaats 14-01-2022

Top model

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Ik ben heel blij met het apparaat heb hem ook al een paar keer laten vallen maar niks. Hij werkt fijn en voor een zacht prijsje

Anoniem 12-01-2022

Top toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Het is een top toestel voorheen alrijd de nieuwste van de S serie gehad. Maar deze doen niet onder ervoor. En scheelt een hoop geld.

Anoniem 11-01-2022

Hele fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A51 128 GB / prism blue / (dualsim)

Het is een super fijne telefoon hij werkt heel goed. Mooi beeld. En sterk beeld het valt niet gelijk stuk.