Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue / (dualsim)

Beste deals -2% prijsdaling
Display
6.1 inch scherm
Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 9.0

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 131 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue / (dualsim) op Kieskeurig.be.

8,9

KloJo 12-12-2019

Top gsm voor een top bedrag.

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue / (dualsim)

Heb de S10 nu ong een maand in gebruik. In t begin ff wennen aan t afgeronde scherm omdat ie soms reageert omdat je met vasthouden t scherm onbewust aanraakt.

Gsm is super snel en de camera's top. Al zo vaakde groothoeklens gebruikt. Verder werkt de vingerscanner naar behoren ondanks de schermprotectie en gaat de accu lang genoeg mee.

Voor mij als "normale" gebruiker is de S10 echt een top gsm.

Miss tips voor samsung om mee te nemen i een update:
- zijknoppen zelf instellen waar ze voor dienen.
- spotify liedjes in wekker integreren.
- Landcodes van nrs kunnen blokkeren. Bijv +27 of +26 kunnen invoeren als blokkeren. Dus alle nr's uit die landen blokkeren. Zeker gezien de spam uit die landen.

Timothy L 09-04-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue / (dualsim)

Ik ben van de Galaxy A5 naar de S10 gegaan en dit was een wereld van verschil. Een geweldige camera, super snelle processer en dat full display.. Wauw! Ik stond ervan te kijken hoe licht hij was.

Jayshree 04-07-2019

Led verlichting

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue / (dualsim)

Dit had wel anders gekund. Zo'n mooi toestel en niet eens een degelijk verlichting bij het krijgen van een berichtje of íets anders.

Anoniem 10-04-2019

goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue / (dualsim)

ik heb de samsung s10 een maandgeleden aangeschaft bij verlengen van mij abonement.
Het is een heel fijn toestel werk heel erg soepel in gebruik.
maar zit ook een heel klein min puntje aan vind ik persoonlijk dat de accu duur best wat langer mag meegaan ik had van tevoren een 7edse van samsung die ging zeker een paar dagen mee dit toestel net 1 dag vind ik een min punt ik hoop dat er misschien een update er voor is, of een batterijcase voor de s10.

Anoniem 09-04-2019

Topper

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue / (dualsim)

De telefoon is een mooi design camera helemaal top snel en een nadeel hij is glad dus oppassen dat hij niet valt uit je handen maar verder een top toestel

Joram 26-03-2019

Mooi ding

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Het is een prachtige mobiel om tezien. Er zitten vresselijk veel mogelijkheden op echt het geld waard. Zeker een aan rader. Ps maakt hele mooie foto's.

Pluspunten

• Scherm
  • Camera

Minpunten

• Soms trage vingerscan

Josien 25-03-2019

Goede camera, slechte scanner

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism black

Lekker toestel, snel en mooie foto's. Ook in het donker, leuke effecten en vooral fijn dat heel veel handmatig in te stellen is. Voor het eerst mis ik niet echt mijn spiegelreflex camera
Helaas werkt de vingerafdrukscanner niet goed. Het koste moeite om er een ingesteld te krijgen. "Druk harder", nou mijn vinger werd er lam van. En eenmaal ingesteld kost het te veel gedoe om het gescand te krijgen.
Er wordt aanbevolen om geen screenprotector te gebruiken. Maar ja, zo'n duur toestel....

Pluspunten

• Goede camera
  • Snel

Minpunten

• Vingerafdrukscanner

Angelaaaatjuh 13-12-2019

??To infinity and Beyond??

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue / (dualsim)

Ik heb deze Samsung S10 nu een maand, en ik heb zoveel twijfels gehad over welke telefoon het beste bij mij past. En oh wat ben ik in dat deze S10 heb gekozen. Ze is licht ze is dun ze heeft zulk scherp scherm. Ze maakt perfecte foto's en filmpjes. Ze gaat lang mee qua accu! Ze is mn BFF geworden. Kan niet meer zonder haar. Gewoon Superwoman pocketsize!

Bert1234 13-12-2019

Grote verbetering

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue / (dualsim)

Ik ben onlangs overgestapt van een S8 naar een S10. Een hele grote verbetering! De vingerscanner zit nu op de juiste plek en het interne geheugen is veel groter. Ook de batterij-capaciteit is voldoende groot. Het toestel verwerkt alle dat ook sneller. Geen stokkend beeld en scrollen gaat zonder hapering. Het overzetten van alle data is een fluitje van een cent.Ik kan dit product aan eenieder aanraden.

Zeppel 11-02-2020

Geweldige camera

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue / (dualsim)

Ik heb deze besteld en nadat ze mij eerst een nr gaven die al was uitgegeven mocht ik zelf een nr uitzoeken. Ik moet voor mijn werk veel foto's maken en daarom heb ik voor de s10 gekozen.

Jeffrey d 11-02-2020

Snel, grafisch prachtig, mooi ontwerp

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue / (dualsim)

Erg tevreden met dit toestel. Prachtig vormgegeven en super snel. Camera en kwaliteit van het scherm is adembenemend.

Anoniem 11-02-2020

Samsung galaxy s10

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue / (dualsim)

Goedendag, ik heb de galaxy s10 nu een maand wat een geweldige telefoon je kan er alles mee. Je maakt er goede fotos mee kwa batterij is alles echt top ik zit mn hele leven al in samsung producten en ik wil niks anders de kwaliteiten is echt een 10+ als ik nog een aankoop ga doen wordt dat een samsung product kwa beeld en form van de telefoon niks te klagen helemaal perfect ga zo door met de producten

ricardootje 11-02-2020

Zeer goede telefoon voor een prikkie

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue / (dualsim)

deze telefoon is zeer goed voor de prijs van het toestel. vergeleken met de iphone die duurder is vind ik deze telefoon de prijs zeker waard. de camera van dit toestel is erg mooi en de geluidskwaliteit is ook erg goed. het opladen van de telefoon gaat ook erg snel! en de telefoon batterij gaat zeker lang mee. echt een aanrader.

Ulrike 10-02-2020

In een woord geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue / (dualsim)

Wat n gaaf mobiel. Hij is precies n goede maat voor het gebruik. Niet te groot en niet te klein. Super makkelijk in gebruik. En hij maakt echt gave foto's. Ik ben er echt super blij mee.

Anoniem 10-02-2020

Geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue / (dualsim)

Ik heb deze telefoon nu een maand en hij is super fijn in de bediening lekker licht van gewicht super mooi beeld en prachtige foto's kan je er mee maken alleen is het voor mij nog een beetje lastig met alle verschillende opties die je hebt voor het maken van de foto's. Mijn vrouw heeft trouwens precies het zelfde als mij.

Just Me 62 10-02-2020

Hele prettige en goed bedienbare mobiel

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue / (dualsim)

Deze S10 mobiele telefoon voldoet exact aan wat ik van deze mooie en functionele mobiele telefoon mag verwachten.

Mario1977 09-02-2020

Perfect in alles

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue / (dualsim)

Ik heb hem nu een week in gebruik en is een perfect toestel had hiervoor een Huawei die valt echt in het niets vergeleken met de Samsung s10 ,petje af voor de mogelijk heden die dr op zitten al met al PERFECT

Anoniem 08-02-2020

Vette telefoon, Bixby minpuntje

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue / (dualsim)

S10 gekozen bij telefoon abbonement-verlenging. Zoals verwacht een hele goede en snelle telefoon, de blauwe achterkant maakt het design af. Echter wilde ik bixby gebruiken, maar hij herkent de Nederlandse taal niet? Hierdoor voelde ik me toch een beetje in de aap gelogeerd. Verder vette telefoon!

Roosje68 08-02-2020

Prachtig design

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue / (dualsim)

Heb deze s10 sinds afgelopen januari en ben er heel tevreden mee.
Mooie foto's van onze kleinkinderen,
2 raskatten maken.
Het is een mooi en helder mobiel en ben er super blij mee.

jackvisser 08-02-2020

top telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy S10 128 GB / prism blue / (dualsim)

telefoon laatst aangeschaft ik heb de normaale s10 dus geen plus omdat ik wat kleine handen heb vandaar het is een goed en krachtig telefoon scherp kwa beeld en maakt geweldige fotos vooral met zijn 3 cameras waardoor ik mooie fotos van het landschap van nederland kan maken kort gezecht een aanrader