Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Display
6.4 inch scherm
Opslag
128 GB opslag
Besturingssysteem
Android 8.1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 2 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim) op Kieskeurig.be.

Ron Kremer 08-03-2019

fantastisch toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

prachtig toestel met ongekende mogelijkheden, super snel, goed formaat de s pen doet goed zijn werk, deze telefoon in een must have

JM Hendriksen 25-02-2019

Samsung Note 9, een koning der titanen.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Vanaf het moment dat dit toestel in handen hebt, weet je het zeker. Dit is een absolute winnaar. Komende van de Samsung S7, kan ik alle meerdwaarde van de Note 9 enorm waarderen en dat zijn er nogal wat.

Omdat mensen vaak alleen het laatste onthouden, begin ik gelijk maar met de minpunten. Dat zijn er een paar.
- groot
-duur

Mooi! Nu we dat hebben gehad, kunnen we verder met de pluspunten.

En dat zijn er meer.

Allereerst viel mij de degelijkheid van het toestel op, een stevige grip en een fantastisch scherm. Zelfs als het uit staat. Ik ben ooit begonnen met de Samsung S6 edge en destijds was ik niet kapot van het infinity display en bij de S7 ben ik daar dan ook vanaf gestapt. Nu echter bij de Note 9 vind ik het wel prettig, want wat een prachtig "oneindig" scherm lijkt het!

Ik heb gekozen voor de diep donkerblauwe kleur, welke de telefoon een luxe uitstraling geeft. Bij mij verdwijnt hij gelijk in een hoesje, want beschadigen wil ik 'm niet. Daar is hij gewoonweg te mooi voor.

De knoppen voelen solide en werken naar behoren, wel jammer vind ik de bixby knop. Die is wat onhandig geplaatst en druk je nog wel eens per ongeluk in. Aangezien ik bixby niet gebruik, kan dat nog wel eens vervelend zijn. Gelukkig gebeurt dat niet al te vaak.

Natuurlijk is er de welbekende Stylus, iets waarvan ik eerst dacht dat het een leuke gimmick zou zijn. Maar de handigheid ervan zag ik al snel in. Selfies maken op afstand, je camera bedienen op afstand - fantastisch! Eindelijk sta ik zelf ook op de foto. De batterij duur van het pennetje is wel kort, pakweg 20-30 minuten, maar is snel weer op te laden door hem even terug te zetten in je toestel .

De camera's heeft Samsung netjes weggewerkt en doen geen afbreuk aan het fantastische design. Ik heb een luxe hoesje om mijn telefoon, met kaarthouder en extra vakjes. Deze stevig en wat dikker en ik kan daarom wat lastiger bij de vingerscanner komen. Wel werkt deze uitstekend en herkent deze mijn vinger al bij de minste aanraking.

Het overzetten van de S7 naar de Note 9 heb ik met de meegeleverde app gedaan en verliep vlekkeloos. Alle fotos en instellingen kwamen direct over en wat ik niet mee wou nemen, kon ik ook achterwege laten. Ik kon dus direct met het toestel aan de slag.

Ik werd verwelkomd door Android Oreo en kreeg gelijk de update naar Android Pie voorgeschoteld. Deze upgrade duurde een klein half uurtje, maar daarna stond de nieuwste versie op mijn Note 9. Wat een genot, wat een beeld.

Ik heb hem nu bijna een maand in gebruik en durf bijna met zekerheid te zeggen dat ik niet meer anders dan een Note wil. Juist, ik ben een fanboy geworden!

De batterijtijd verbaast mij nog het meest. Ik gebruik de telefoon best intensief. Ik stream op youtube/twitch, maak veel foto's, social media gebruik ik erg veel, mijn gezondheid hou ik bij, ik deel veel op de welbekende apps (insta,whatsapp,etc), in het kort ik gebruik hem best heel intensief en mijn Note weet het net geen 48u vol te houden. Bijzonder! Opladen kan zowel via de bekabeling (USB-C) als draadloos en duurt nog geen 2 uur om van 0 naar 100% vol te gaan. Ik hoef mijn telefoon niet meer 's-nachts eindeloos aan de lader te hebben dus! De batterij gaat nu dus nog langer mee, hoera!

Ik wandel veel met mijn hond buiten in het bos en mag daar graag plaatjes en filmpjes van maken. Ik keek mijn ogen uit toen ik mijn eerste filmpje terugkeek. Het dynamische beeld was fantastisch en ik had helemaal niets aan de instellingen gedaan. Foto's zijn even zo goed, maar ik had ook niet anders verwacht.

Ik heb voordat ik dit toestel ging aanschaffen een aantal andere toestellen in de overweging genomen, maar ik ben zo blij met mijn besluit. Die toestellen had dit nooit kunnen toppen.

Om nog even op de kernwaarden terug te komen:
Functies: 5 sterren, want die zijn er bijna onbeperkt. 5 Sterren
Prestaties: Vlot, snel, mooi, met alles. 5 Sterren
Design: Is persoonlijk, maar ik hou ervan. 5 Sterren
Prijs/kwaliteit: Hier is altijd ruimte voor verbetering, daarom 4 sterren.

Wat een paradepaardje!

Kan je hem betalen en vind je het grote formaat geen probleem?

Dan is dit ook een toestel voor jou.

Swvanderbijl 08-01-2020

Prachtig toestel, must have voor de Note-fans!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb dit toestel van mijn man gekregen en als voormalig Note1, Note2 en Note4 eigenaar ben ik niet teleurgesteld! Een prwchtig groot scherm zoals je mag verwachten en de S-pen is alleen maar verbeterd! De plek van de vingerafdruk-lezer kan voor mensen, die hem eerder op andere toestellen gebruikten, even wennen zijn, maar het is eigenlijk een heel prajtische plek! Ook maakt de camera mooie foto's en videos en is hij gewoon weer heel gebruiksvriendelijk. Met Samsung Switch was alles zo van mijn S8 overgezet, dus die verbinding werkt ook fantastisch!
Ik ben gewoon een enorm blije Note-fan! ❤

mdrc 08-01-2020

Productivity Master

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Good design, nice screen and course functional S-pen. Also it still has headphone jack. I could find anything makes me fell bad about this smartphone.

Onur1986 07-01-2020

S-pen, Handiger dan je denkt!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Ik gebruik de Note 9 nu ruim een jaar. Normaal krijg ik na paar maanden de kriebels. De Note 9 werkt op alle fronten nog buitengewoon goed. De accu gaat, bij normaal gebruik 1.5 dag mee (ik laad een uurtje in de ochtend en zit op 90%+. Verder is de S-pen erg handig. Ik gebruik voornamelijk smartselect, minder typewerk! Screenwrite is ook snel en makelijk om notities te maken op foto's. De S-pen is absoluut geen "hebding", maar een verrijking van het toestel! Ik gebruik de Note 9 met een backcover, zonder bescherming op het scherm. Minimale gebruikssporen (telefoon valt dagelijks) Zie foto's huidige staat. Enige minpunt... je geen upgrade behoefte meer :P

Warrior84 05-01-2020

Groot scherm en mooie resolutie

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Ik gebruik dit toestel nu ongeveer 2 maanden en ben er erg tevreden over. De resolutie en snelheid hoe alles loopt is schitterend (geen laggs).

Robert1234 22-12-2019

Supertoestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Mijn vorige note was de 8 de 9 is gewoon weer een grote stap voorwaarts, de note 10 was voor mij financieel nog niet haalbaar maar blijft voor de toekomst een optie!

Igor C 22-12-2019

Top mobiel - ik blijf bij de Note!

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

De Note 9 heb ik nu een jaar in gebruik: het is echt top. Het scherm is groot, mooi en werkt goed met de pen. Het design is strak en bevalt zeer goed. Dit is de eerste Note die ik ooit gehad heb, maar zeker niet de laatste.

Noa34 18-12-2019

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb mijn Note 9 nu al 1,5 jaar. En ik moet zeggen dat ik het een fantastische telefoon vindt. Hiervoor heb ik een iphone 7 gehad en daarna naar de note 9 gegaan. Dit was het beste wat ik had kunnen doen.

Xavier 17-12-2019

Perfecte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Heb de Samsung Note 9 nu ruim een jaar en nog steeds even snel als toen, batterij gaat nogsteeds lang mee, beeldkwaliteit is uitstekend, camera kwaliteit is ook haarscherp, voor de rest is dit echt een geweldige telefoon

Tycoon75 14-12-2019

Multi functioneel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Er is bijna niks wat ik hier niet mee kan, zowel privé als zakelijk. Kan klanten met de stylo laten tekenen, snelle notities maken en ga zo maar door. Echt een fijn apparaat!!!!

Bonja 13-12-2019

prima toestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Na de note 4 (waar ik 5 jaar mee gedaan heb) was ik nu toe aan een nieuw toestel. Dat werd de note 9. De note toestellen van samsung bevallen me prima. levering is netjes

CBEA 12-12-2019

Toptoestel

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Wat een toptoestel die Note 9.
Na de Note 4 overgestapt op de Nota 9 en geen seconde spijt van gehad.
Prachtig groot scherm, handige stylus en met 512 Gb geheugen ga ik de komende tijd nog heel veel plezier van dit toestel hebben.
Een aanrader voor iedereen die een toestel met top-specificaties willen hebben voor leuke prijs.

Jonathan 75 04-12-2019

Geweldige vernieuwingen

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb het toestel al een tijdje, maar ik blijf nieuwe mogelijkheden ontdekken. Daarnaast nog nooit zo een snelle telefoon met zo een grote batterijduur meegemaakt. Met een knappe hoes en riem tas, blijft hij mooi en puntgaaf

okivia2104 19-11-2019

Samsung Note 9

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Het is de beste telefoon van Samsung Dat ik heb ooit gehad.
Mooi groot formaat, perfect om films kijken en voor spelletjes.
Sterke batterij ook.
Ben heel tevreden.

Anouk 78 19-11-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Ik ben van de Note 5 naar de Note 9 gegaan. Meer opslagcapaciteit en alles net weer wat sneller en beter. Wat uiterlijk betreft ius er geen verbetering maar dat is het mij ook niet om te doen. Ik kan weer twee jaar vooruit

Anoniem 15-11-2019

Good maar heeft een paar problemen

Deze mobiel is de beste telephoon van 2019 zoizo
Maar de pen is laggy na een paar maanden en heelveel features zijn moilijk om out te vindin. En de siri button haal die gwn weg 0.01 van de mensen vinden het good .scherm wordt ook te heet na een tijdje.

RachellR19 13-11-2019

Hele fijne telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Heb hem mu bijna een jaar en ben er erg tevreden over. Hele fijne telefoon met veel extra functies. Ook de stylus pen is erg handig. Batterij gaat lang mee. Geen nadelen aan deze telefoon

Mar4Now 12-11-2019

Uitstekend toestel met vele mogelijkheden.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Nu een klein jaar de Note 9 in gebruik na jarenlang een IPhone te hebben gehad. Ik gebruik het toestel zowel.zakelijk als privé en ben verknocht aan de vele mogelijkheden van de Note 9. Hoe makkelijk is het een screenselectie te maken met het pennetje en meteen aantekeningen erbij te maken.

Anoniem 06-11-2019

Beste toestel van mij tot nu toe.

Geschreven voor: Samsung Galaxy Note9 128 GB / midnight black / (dualsim)

Ik heb het toestel 2 maanden geleden aangeschaft.
Ben nog steeds aan het leren maar is wat mij betreft een Topper. S-pen is even wennen, maar ook dit gaat ongetwijfeld goed komen. Tenslotte is het een SAMSUNG.