Samsung Galaxy A50 128 GB / blauw - Reviews

Opslag
128 GB opslag
Type simkaart
nanoSIM

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Samsung Galaxy A50 128 GB / blauw op Kieskeurig.be.

Tycho 16-03-2019

Prachtig toestel, groot scherm en accu, goeie camera's

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / zwart / (dualsim)

Ik heb deze telefoon pas een weekje en ik ben er super tevreden mee. Voor deze prijs kan ik geen enkel nadeel verzinnen. Camera's zijn goed en de Ultra Wide camera is super handig. Daarnaast doet de frontcamera het ook zeker niet slecht. De accu is perfect, ik zit veel op mijn telefoon maar kom makkelijk een dag door. Als je niet zo actief bent op je telefoon zou je er zelfs 2 dagen mee kunnen doen. Het heeft ook een prachtig groot scherm, handig om filmpjes te kijken of te gamen. De vingerafdrukscanner in het scherm doet het ook prima, zelfs als je vingers een beetje nat zijn. Ik raad je deze telefoon zeker aan!

Pluspunten

• Mooi groot scherm
  • Grote accu
  • Goeie camera's

Ronny van l 10-04-2019

Meer voor minder is onmogelijk !

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / blauw

Vanaf het moment dat de Galaxy A50 is aangekondigd was ik erop gebrand dit toestel aan te schaffen. Na twee weekjes kan ik alleen maar vaststellen dat de A50 mij op bijna alle vlakken verbaasd. Zo is het toestel enorm snel en soepel en het scherm is verbluffend. Niet onbelangrijk maar vaak aan de oppervlakte geschoven is de gesprekskwaliteit en die is bij de A50 mede dankzij vOLTE uitmuntend. Om een azerty toetsenbord te kunnen gebruiken ben je wel verplicht een thirth party toetsenbord te lanceren als je Google assistent gebruikt want België heeft helaas nog geen assistent ondersteuning net zoals bixby geen Nederlandstalige spraakassistentie geeft. Hopelijk zal Samsung heel kortelings een volledige Nederlandstalige support voor zowel NL als Vlaanderen voorzien en als kers op de taart zou het fijn zijn als Samsung eindelijk de gradation covers uitbrengt want het toestel is veel te mooi om te verbergen. Het verkleurende effect op de zwarte A50 is zowat het mooiste ooit gezien in een smartphone. Uiteindelijk wil ik ook alle lof geven voor de laatste update die de fingerprint enorm veel accurater heeft gemaakt.

Dientje 04-04-2019

Had beter verwacht

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / blauw

Sinds een week de A50 in bezit. Batterij valt tegen. Gaat net iets meer dan een dagje mee. Had gehoopt op meer de grotere batterij. Slechte bluetooth verbinding met mijn smartwatch active. Vingerscanner doet het slecht. Van de 10 keer doet hij het misschien 3 keer. Hij heeft wel een super beeldscherm en is lekker licht. Weet niet of ik, met wat ik nu weet, de keuze alsnog zou maken voor het toestel

Veenstra9492 29-06-2019

Super telefoon! 1 min puntje

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / blauw

Erg mooie en fijne telefoon met super veel opslag geheugen. Alleen de fingerprint doet het amper, maar dankzij gezichts herkenning is dit niet heel erg

Anoniem 29-06-2019

Beste telefoon voor deze prijs!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / blauw

Ik heb deze telefoon nu een maand, en het is een fantastische telefoon. Ingebouwde fingerprint sensor, gezichtsherkenning, 128 gb opslag (ook nog eens uitbreidbaar). Ik liet hem aan mijn vrienden zien, en zij dachten dat het een flagship telefoon was van 1000 euro! Ook een grote fan van de wide angle camera. Heb er onwijs mooie foto’s mee kunnen maken. Ik was eerst aan het twijfelen, vanwege de grootte. Ik dacht dat ik niet van grote telefoons zou houden, maar na 2 uurtjes wou ik al niet meer terug. Er is voor mij wel een heel klein minpuntje, maar die had ik ook wel verwacht op dit prijspunt. Die fingerprint sensor is wat traag. Ik heb een screenprotector op mijn telefoon, en daardoor is hij volgens mij wel ietwat aan de trage kant. Ik gebruik daarom altijd de gezichtsherkenning, en die werkt perfect. Heel snel, en accuraat. Ik heb hem in de kleur blauw. Ik ben een fan van deze kleur. Ze hebben de perfecte tint gekozen. Ik ben overgestapt van apple naar samsung, omdat ik bij samsung er van hou dat je alles kan customisen. Dat is geen verschil op deze telefoon. Ook heel fijn dat de 3.5mm headphone jack er nog is. Als laatste, de batterij. Wanneer hij op besparingsstand staat gaat hij wel 3 dagen mee bij mij. Hij laad ook heel snel op. De perfecte telefoon voor iedereen.

Anoniem 01-04-2019

Mooie lichte smartphone

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / blauw

Mooi dun toestel met groot scherm en een perfecte selfie camera, ook voldoende opslag 128 gb en werkgeheugen van 4 gb. Mooie foto's en video's met slowmotion. Ben zeer tevreden vooral de prijs.

Ton1 29-07-2019

slechte telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / blauw

Telefoon na enkele dagen af en toe traag en storing, na 2 weken volledig op zwart en niets meer mee te doen. Vingerscanner ook waardeloos

Joar 09-07-2019

Hij is in zijn geheel heel goed

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / blauw

Ik heb mijn telefoon een maand geleden gekocht en ik ben er zo blij hij is snel kan goede fotos maken overzichtelijk en voor zo weinig geld dat vindg ik echt super aan deze telegoon

Anoniem 09-07-2019

Samsung geweldig

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / blauw

Ik heb een Samsung Galaxy a 50 gekocht en ben zo super blij tevreden heeft 128 gb en mijn telefoon raakt gewoon niet vol kan er oneindig mee aan t werk . Heb altijd al Samsung gehad

Mees03 08-07-2019

Prachtige vorm

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / blauw

Ik heb dit vorige maand gekocht en ben er zeer tevreden mee, hij is prachtig, het scherm voelt zacht aan en hij heeft een mooi besturingssysteem, hij is alleen af en toe een beetje sloom

Carsoni1961 08-07-2019

Prima specificaties gecombineerd met snelheid

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / blauw

Ik zocht een snel toestel met veel schijfruimte en prima specificaties. Met de komst van de A50 Heb ik die gevonden. Top toestel en dik tevreden

Anoniem 08-07-2019

Geweldige telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / blauw

Ik heb de samsung galaxy a50 een paar maanden geleden gekocht en de telefoon werkt echt fantastich. Van alle telefoons vind ik deze wel echt de fijnste en de beste. Het Beeldscherm is groot genoeg, de telefoon loopt niet vast ook erg blij mee. Echt nog geen 1x spijt gehad dat ik de a50 gekocht hebt! Veder werkt de camara ook erg goed, kom steeds er achter dat er veel mogelijkheden zijn om fotos te maken. Ik hoop dat de telefoon nog lang mee mag gaan. De telefoon is zeker een aanrader ik geef de telefoon zeker een 9!

Mark1989 08-07-2019

Fijne grote telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / blauw

Reeds een maand in het bezit van de A50. Prettige telefoon die makkelijk in het gebruik is. Afmeting is groot, dus moet je voorkeur naar uit gaan

EvertJ 09-09-2019

Goeie telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / blauw

Ik had hiervoor de S8 maar ik vind serieus de A50 vele malen beter,beter overzicht, groter scherm, wel iets langzamer maar haast niet merkbaar, voor de rest echt een top telefoon!

Anoniem 09-09-2019

Een geweldige Gsm voor een redelijke prijs

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / blauw

Ik heb deze telefoon inmiddels anderhalve maand in bezit. Hij is geweldig! Snel, makkelijk, groot geheugen en prachtige foto's mooier dan een dure foto camera.

Anoniem 09-09-2019

In alle opzichten een geweldig toestel!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / blauw

Handig fijn en snel toestel, met grote accu, zeer goede camera's voor en achter en 128gb opslag en met SD ook nog uitbreidbaar! Helemaal top! Na de aanschaf ontdekte ik de dual-sim mogelijkheid, dus ik heb de sim van mijn werktelefoon ook er in gestopt. Ideaal. Ik ben blij en hoop lang te genieten van dit toestel.

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / blauw

Het is een fijne telefoon met groot beeld en mooie camera's het scherm breekt snel maar is te doorzien

Ellende1977 09-09-2019

Lekkere telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / blauw

De A50 doet het perfect voor wat ik nodig heb, eigenlijk vind ik hem beter dan de A7 batterij houdt het netjes een dag vol, en ik gebruik hem vrij veel, dus dat is zeker een plus punt. Verbinding met chromecast blijft netjes stabiel. Werkt goed samen met de Galaxy gear s2.

Mirna1975 09-09-2019

Super tevreden!

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / blauw

Ik had voorheen een Samsung Galaxy S7. Daar was ik erg tevreden over. Nu de overstap naar de A50. Dat vond ik erg spannend eerlijk gezegd. Maar ik ben blij verrast. De Samsung A50 is GEWELDIG!
Ik moet alleen nog erg wennen aan de camara. Ik mis de stabiliteit van de camara van de Samsung Galaxy S7, maar verder alleen maar positief verrast.

Deborah78 09-09-2019

Super telefoon

Geschreven voor: Samsung Galaxy A50 128 GB / blauw

De a50 is een mooie grote telefoon. Maakt mooie foto's en de batterij gaat makkelijk de hele dag (Bij matig intensief gebruik) mee. Een aanrader!