De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 3 ProSkin 3010s Elektrisch Scheerapparaat, Zwart/Blauw - Oplaadbaar Scheerapparaat op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,2

janrem 02-04-2020
Dit een schitterend toestel. Een aantal weken geleden ontving ik dit toestel om gratis te mogen testen. Het apparaat scheert echt super goed. Alle haartjes kan je er zeer gemakkelijk mee scheren. Ook een enorm pluspunt is dat je het scheerapparaat dat onder de douche kan gebruiken voor het scheren

Pluspunten

• scheert zacht
  • nat en droog scheren

GijsMe 17-12-2017

een top trimmer!

Als tester ontving ik gratis een Braun Series 3 3010BT toestel. Dit toestel heb ik enkele weken uitgetest om nadien een review te schrijven voor komende consumenten. Allereerst wil beginnen over het design, het toestel is mooi afgewerkt met een opvallend blauwe kleur. Ikzelf kan zeggen dat dit een zeer goed uitziend toestel is! Als tweede behandel ik de gebruikservaring. Het toestel lost zeker in op de noden die ikzelf heb. Het toestel is uitermate geschikt om je baard te trimmen en doet dit zeer goed. Anderzijds kan je het toestel minder goed gebruiken als een scheerapparaat. Hoewel het toestel kan trimmen en scheren valt het scheren bij mij wat tegen. Het mist haartjes en je dient langer te scheren. Ik kan dus concluderen dat dit toestel geschikt is voor mannen die hun baard trimmen. Een nadeel dat ik ervaar bij de scheermachine is het wisselen van kopstukken. Zo moet je steeds van kopstuk veranderen wanneer je wilt scheren of wanneer je wilt trimmen. Dit vind ik persoonlijk minder. Daarnaast wil ik nog toevoegen dat het apparaat waterbestendig is. Dit is zeker een grote meerwaarde! Heb dit getest en werkt naar mijn gevoel perfect.
Ik kan dit toestel dus aanraden voor mannen die hun baard trimmen en het toestel willen gebruiken tijdens het wassen.

Pluspunten

• trimmer
  • design
  • waterproof

Minpunten

• glad scheren