De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 8 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun S3 ProSkin 3045s Elektrisch Scheerapparaat, Zwart/Blauw - Oplaadbaar Scheerapparaat op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Thomas 11-01-2018
Enkele weken geleden heb ik dit scheerapparaat gratis gekregen om te testen. Het viel beter mee dan verwacht. De haartjes worden goed afgeschoren als je het apparaat in de juiste richting gebruikt. Je moet er wel een paar keer over gaan om echt alle haartjes mee te hebben. Wel handig dat je dit onder de douche of in het bad kan gebruiken. Niet enkel de baard, maar ook andere zones op het lichaam kan je hier gemakkelijk mee scheren.

Pluspunten

• Waterdicht
  • Makkelijk te hanteren

Minpunten

• Meer scheerbewegingen nodig

Florian 16-12-2017

Recensie Braun 3045wd

Enkele weken geleden ontving ik gratis het Braun Series 3 Proskin 3045wd scheerapparaat en heb ik het een maand kunnen uittesten. Aangezien ik me ervoor schoor met een scheermesje, vond ik het in het begin wel even wennen, maar een maand later ben ik heel blij dat ik de overstap kon maken, want het scheert een stuk vlotter dan een scheermesje en ook snijwondjes zijn verleden tijd! Verder gaat de batterij na 1 keer opladen zeer lang mee en ligt het apparaat goed in de hand. Tip: Trek de huid zeker strak tijdens het scheren, zo vermijd je dat het apparaat niet alle haartjes meeneemt.

Pluspunten

• Zeer lange accuduur
  • Ligt goed in de hand
  • Scheert vlot

Minpunten

• Neemt niet altijd alle haartjes mee