Philips SHAVER Series 7000 S7370

9,2 (13)

Philips SHAVER Series 5000 S5650

Philips SHAVER Series 5000 S5650 Best Reviewed jun 2017
8,9 (32)

Beoordeling op basis van 52 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

JWvdT 29-07-2017

Miskoop

Het apparaat scheert matig maar het grootste minpunt zijn de scheerkoppen. Door de te brede ringen kom je niet overal goed bij om te scheren. De scheerkoppen bewegen te veel waardoor je vaak tegen de zijkant van een scheerkop stoot.
Ik heb spijt van deze aankoop en beveel het niemand aan.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• De scheerkoppen zijn niet goed ontworpen
  • Geen borsteltje om schoon te maken

Dominique 23-09-2016

Formidabele scheerbeurt !

Als lid van The Insiders mocht ik de Philips 7000 Series uittesten. Ik was al gewoon om me met Philips scheerapparaten te scheren maar deze is toch wel een vooruitgang ! Na elke scheerbeurt heb ik een gladde huid zonder irritaties of branderig gevoel en dat is heel belangrijk voor ons mannen.
Het toestel ligt vlot in de hand en is zeer gebruiksvriendelijk ! Echt een aanrader voor wie zich perfect wil geschoren hebben,zo glad als een aal !

Pluspunten

• super glad resultaat
  • nat scheren
  • makkelijk onderhoud

sevindo 25-01-2016
  • Product maand in bezit

Na een maand gebruikt te hebben kan ik zeggen dat die zeer fijn scheert. Bijna geen huid irritatie meer zoals bij al mijn vorige Philips scheer apparaten. Het apparaat ligt lekker in de hand. Enige wat mij opviel is dat de handleiding alleen bestaat uit plaatjes.

EC123 13-01-2016

Nu 16 dagen in gebruik en voor het eerst opgeladen. Scheert geweldig en geen enkele irritatie. Makkelijk te reinigen en zelfs nat scheren lukt. Even wennen met vasthouden maar wil geen ander meer.

Nik 26-09-2016

Handig in gebruik

Ik mocht dit toestel uitproberen als lid van insiders, ik kan het alleen maar aanbevelen. Handig om vast te nemen, snel, precies... en bovendien een tevreden vrouw☺

Consument12345 22-06-2016

Pijnlijk, glijdt niet over de huid, slecht scheerresultaat

1,5
Ik begrijp er niets van! Heb dit apparaat gekocht op basis van vele goede reviews. Echter... Bij de eerste keer scheren ging het totaal mis. Het apparaat gleed totaal niet over de huid en sloeg hele stukken over. Bovendien was het scheren erg pijnlijk. Meer epileren. Er bleven dan ook hele stukken haren zitten. Contact opgenomen met de winkel. Er werd vanuit gegaan dat het apparaat defect was. Dus retour gestuurd en een nieuw exemplaar ontvangen. Maar het resultaat is min of meer gelijk. Pijnlijk scheren, haren blijven overal zitten en het apparaat wil nog steeds niet fatsoenlijk over de huid glijden! Heb al mijn hele leven Philips scheerapparaten, nooit problemen gehad.

Waarom nu wel? En waarom lijkt iedereen tevreden met dit apparaat terwijl het ding voor mij echt volstrekt onbruikbaar is? Kan er echt niks mee. 120 euro in de prullenbak.

paulsl 25-01-2016

Een paar weken in bezit en ben er erg tevreden over.
Scheert mooi glad.
Makkelijk schoon te maken.
Ligt goed in de hand en het is een mooi apparaat.
Laad snel op en de batterij gaat lang mee, wat ik niet had verwacht met dit krachtige apparaat.
Ik mis wel de ingebouwde tondeuse.

dannycnl 13-01-2016

Erg fijn apparaat voor de gevoelige huid, met mijn oude 3d scheerapparaat van Philips altijd last van uitslag dat is nu verleden tijd!

jeroen45 02-01-2016

De S7510/41 is echt een geweldig apparaat. Dit is de vierde Philips (na jaren met Braun te hebben geschoren) en ik ben er echt blij mee! Deze is weer een stuk stiller dan mijn vorige SensoTouch en hij scheert weer een stuk gladder, hoewel dat ook kan liggen aan de versleten mesjes van mijn oude apparaat. Ik heb een redelijk zware baardgroei en wil nog wel eens een dagje overslaan, maar daar weet dit apparaat wel raad mee. Hij ligt lekker in de hand en het display is duidelijk. Verder vind ik de nat scheermogelijkheid een enorme aanwinst. Last but not leads, hij zit er erg mooi uit. Het oog wil immers ook wat. Kortom helemaal super!

Mike35 28-12-2015

Ik had al een philipsshaver van een jaar of 5 oud. Dit nieuwe exemplaar is een stuk stiller en geeft snel een mooi glad resultaat. Enige nadeel wat ik tot nog toe heb kunnen ontdekken is dat je moet zorgen dat alle 3 de scheerkoppen de huid raken. Doe je dit niet dan kan 1 van de andere koppen soms achter een stukje huid blijven hangen. Niet pijnlijk maar wel irritant. Dit komt omdat de drie koppen afzonderlijk van elkaar kunnen bewegen. Verder ben ik blij met het apparaat.

jwt 16-11-2017

Slecht! ontwerp

Apparaat geruime tijd in gebruik Een teleurstelling Het scheert slechter dan mijn oude apparaat De bewegende scheerkoppen gaan niet glad over mijn gezicht De ringen rond de scheerkop zijn veel te breed waardoor je met een scheermes moet afwerken Op zich een mooi apparaat maar niet om mee te scheren

Pffff 18-09-2017

Loopt vast

Apparaat loopt vaak vast volgende ochtend; schijnt aan aandrijving te liggen; reparatie valt onder garantie maar toestel 2 weken kwijt...

bastiaanj 27-07-2017

geen bijzondere prestatie

Ik ben een "diehard" Philips fan, maar het resultaat van het scheerapparaat 7000 serie valt tegen. Pas in gebruik was het resultaat uitstekend, maar na enkele weken, maanden werd het minder. Het gladde gevoel was weg en ik moest steeds langer scheren om nog wat resultaat te krijgen. Kennelijk blijven de mesjes , ondanks uw belofte, niet voor langere tijd scherp.

Natscheerder2001 04-07-2017

Een uitstekend scheerapparaat

Het verbaast mij dat Philips in staat is om de Philishave die al meer dan 60 jaar in productie is nog steeds te verbeteren. Ik scheer me met dit product vrijwel net zo glad als met een mesje, zonder enige huidirritatie.

Boekie32 06-04-2017

Voldoet goed

Ter vervanging van mijn HQ8140 aangeschaft (werkt nog steeds). Apparaat functioneert goed, vrij stil. Ligt minder goed in de hand dan de HQ. De aan/uitknop wordt soms gemakkelijk uit gedrukt. Het praktische gebruiksgemak heeft deels ingeleverd voor het design. De tondeuse is niet meer geïntegreerd, maar een los exemplaar. Nadeel is dat in deze uitvoering die geschikt is voor nat-scheren, als het apparaat leeg is, niet aan het snoer gebruikt kan worden (uiteraard uit veiligheidsoverwegingen). Ondanks dat het scheerapparaat schoon en leeg is, gaat na elke scheerbeurt het led-lampje branden dat het apparaat vol zit/dan wel schoongemaakt moet worden. Acculading gaat lang mee. Al met al toch tevreden over de scheerresultaten en daar gaat het vooral om.

psim 03-04-2017

Dit scheerapparaat doet het prima op een klein minpuntje na

Heb het apparaat nu bijna een jaar.
Vergeleken met vorige apparaten ziet dit er mooi en slank uit en ook na veelvuldig gebruik blijft alles makkelijk open te maken en terug te klikken.
De oplaadbare batterij blijft langer dan een week werken en schoonspoelen gaat eenvoudig.
Scheren gaat ook soepel zonder enig getrek aan haren of huid
Enige minpuntje is dat na zowat een jaar de tijd die nodig is om te scheren flink is toegenomen.

Anoniem 12-03-2017

Matig apparaat

Mooi apparaat, lekker snel en makkelijk scheren maar voor een glad resultaat moet je toch echt wat anders hebben .....

Prosumer 08-01-2017

Werkt goed onder bepaalde omstandigheden.

Vergeleken met mijn oude Coolkin scheert deze unit minder bij een vergelijkbaar, kort baardje.
Na meer trimmen dan ik was gewend deed een scheerbeurt met gel/schuim z'n werk.
De bijgeleverde trimmer is echter waardeloos. Bakkebaarden kon ik er totaal niet mee bijwerken.

Gewe 05-12-2016

Helaas geen verbetering t.o.v. voorganger

Omdat Philips heeft besloten de scheerkophouder HQ1022 voor mijn HQ8250 scheerapparaat uit productie te nemen, moest ik een nieuw scheerapparaat aanschaffen. Niet bepaald milieuvriendelijk, een heel apparaat moeten vervangen omdat een simpel onderdeel niet meer los verkrijgbaar is.
De S7370 gekozen vanwege de combinatie gevoelige huid en stevige baardgroei. Scheerresultaat valt tegen, minder glad dan met de HQ8250. Daarbij maakt het apparaat ook meer lawaai. Het geluid heeft ook een hogere toon, die ik persoonlijk irritanter vind dan het lagere geluid van de HQ8250.
Daarnaast bewegen bij de S7370 de koppen totaal onafhankelijk van elkaar. Daardoor heeft dit apparaat sneller de neiging als je de huid niet goed strak houdt achter te blijven steken.

tonie 18-11-2016

Prima S7370/12 scheerapp. van Philips

Scheren doet hij vrij goed, makkelijk voor door de weeks.
Hoesje werk tot nu toe prima. Sinds 16 mei 2016 ingebruik