Philips SHAVER Series 7000 S7370

tile-scheersysteem
vibrerende kop(pen)
(Extra) functies
trimmer/tondeuse, precisietrimmer

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 16 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 7000 S7370 op Kieskeurig.be.

6,4

Consument12345 22-06-2016

Pijnlijk, glijdt niet over de huid, slecht scheerresultaat

1,5
Ik begrijp er niets van! Heb dit apparaat gekocht op basis van vele goede reviews. Echter... Bij de eerste keer scheren ging het totaal mis. Het apparaat gleed totaal niet over de huid en sloeg hele stukken over. Bovendien was het scheren erg pijnlijk. Meer epileren. Er bleven dan ook hele stukken haren zitten. Contact opgenomen met de winkel. Er werd vanuit gegaan dat het apparaat defect was. Dus retour gestuurd en een nieuw exemplaar ontvangen. Maar het resultaat is min of meer gelijk. Pijnlijk scheren, haren blijven overal zitten en het apparaat wil nog steeds niet fatsoenlijk over de huid glijden! Heb al mijn hele leven Philips scheerapparaten, nooit problemen gehad.

Waarom nu wel? En waarom lijkt iedereen tevreden met dit apparaat terwijl het ding voor mij echt volstrekt onbruikbaar is? Kan er echt niks mee. 120 euro in de prullenbak.

JWvdT 29-07-2017

Miskoop

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7370

Het apparaat scheert matig maar het grootste minpunt zijn de scheerkoppen. Door de te brede ringen kom je niet overal goed bij om te scheren. De scheerkoppen bewegen te veel waardoor je vaak tegen de zijkant van een scheerkop stoot.
Ik heb spijt van deze aankoop en beveel het niemand aan.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• De scheerkoppen zijn niet goed ontworpen
  • Geen borsteltje om schoon te maken

EC123 13-01-2016

Nu 16 dagen in gebruik en voor het eerst opgeladen. Scheert geweldig en geen enkele irritatie. Makkelijk te reinigen en zelfs nat scheren lukt. Even wennen met vasthouden maar wil geen ander meer.

Frank 17-08-2018

Slecht product

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7370

Het lijkt allemaal mooi te worden aangeprezen, maar als je hem een tijdje gebruikt merk je hoe snel de boel uit elkaar valt. De materialen, op de scheerkoppen na, zijn van een kunststof wat niet veel kan hebben. Tijdens het scheren valt gewoon de kop eraf, ik heb spijt dat ik deze troep destijds gekocht heb. Ik had jarenlang een Philishave, nooit geen problemen. Sinds het niet meer in Nederland wordt gemaakt krijg je gewoon Made in China op je huid.

Dominique 23-09-2016

Formidabele scheerbeurt !

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7370

Als lid van The Insiders mocht ik de Philips 7000 Series uittesten. Ik was al gewoon om me met Philips scheerapparaten te scheren maar deze is toch wel een vooruitgang ! Na elke scheerbeurt heb ik een gladde huid zonder irritaties of branderig gevoel en dat is heel belangrijk voor ons mannen.
Het toestel ligt vlot in de hand en is zeer gebruiksvriendelijk ! Echt een aanrader voor wie zich perfect wil geschoren hebben,zo glad als een aal !

Pluspunten

• super glad resultaat
  • nat scheren
  • makkelijk onderhoud

sevindo 25-01-2016
  • Product maand in bezit

Na een maand gebruikt te hebben kan ik zeggen dat die zeer fijn scheert. Bijna geen huid irritatie meer zoals bij al mijn vorige Philips scheer apparaten. Het apparaat ligt lekker in de hand. Enige wat mij opviel is dat de handleiding alleen bestaat uit plaatjes.

erwin 02-03-2019

matig

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7370

Bij mijn baardgroei lijkt er niks te gebeuren als je scheert. Maakt de huid niet glad. Geen aanrader

jwt 16-11-2017

Slecht! ontwerp

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7370

Apparaat geruime tijd in gebruik Een teleurstelling Het scheert slechter dan mijn oude apparaat De bewegende scheerkoppen gaan niet glad over mijn gezicht De ringen rond de scheerkop zijn veel te breed waardoor je met een scheermes moet afwerken Op zich een mooi apparaat maar niet om mee te scheren

Nik 26-09-2016

Handig in gebruik

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7370

Ik mocht dit toestel uitproberen als lid van insiders, ik kan het alleen maar aanbevelen. Handig om vast te nemen, snel, precies... en bovendien een tevreden vrouw☺

paulsl 25-01-2016

Een paar weken in bezit en ben er erg tevreden over.
Scheert mooi glad.
Makkelijk schoon te maken.
Ligt goed in de hand en het is een mooi apparaat.
Laad snel op en de batterij gaat lang mee, wat ik niet had verwacht met dit krachtige apparaat.
Ik mis wel de ingebouwde tondeuse.

dannycnl 13-01-2016

Erg fijn apparaat voor de gevoelige huid, met mijn oude 3d scheerapparaat van Philips altijd last van uitslag dat is nu verleden tijd!

jeroen45 02-01-2016

De S7510/41 is echt een geweldig apparaat. Dit is de vierde Philips (na jaren met Braun te hebben geschoren) en ik ben er echt blij mee! Deze is weer een stuk stiller dan mijn vorige SensoTouch en hij scheert weer een stuk gladder, hoewel dat ook kan liggen aan de versleten mesjes van mijn oude apparaat. Ik heb een redelijk zware baardgroei en wil nog wel eens een dagje overslaan, maar daar weet dit apparaat wel raad mee. Hij ligt lekker in de hand en het display is duidelijk. Verder vind ik de nat scheermogelijkheid een enorme aanwinst. Last but not leads, hij zit er erg mooi uit. Het oog wil immers ook wat. Kortom helemaal super!

Mike35 28-12-2015

Ik had al een philipsshaver van een jaar of 5 oud. Dit nieuwe exemplaar is een stuk stiller en geeft snel een mooi glad resultaat. Enige nadeel wat ik tot nog toe heb kunnen ontdekken is dat je moet zorgen dat alle 3 de scheerkoppen de huid raken. Doe je dit niet dan kan 1 van de andere koppen soms achter een stukje huid blijven hangen. Niet pijnlijk maar wel irritant. Dit komt omdat de drie koppen afzonderlijk van elkaar kunnen bewegen. Verder ben ik blij met het apparaat.

Pollewops 01-09-2020

Fijn scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7370

In vind dit Philips scheerapparaat perfect werken.
Jammer is wel dat hij het vandaag begeven heeft na 3 jaar en 6 maanden. Net 6 maanden buiten de garantie.
Een nieuwe bestellen dan maar.

Hurks 14-08-2020

niet zo tevreden

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7370

Ik heb me altijd (ben 73) geschoren met Philips shavers. Nooit klachten gehad. Maar deze shaver (aankoop 5-7-2017) bevalt me niet goed. Vooral liggende haartjes pakt ie niet op (ook niet na nieuwe scheerkoppen). Gevolg is dat ik me vaak met een ordinair krabbertje nog moet nascheren. Jammer van deze ervaring.

jostieeen 16-07-2020

heel fijn scheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7370

ik scheer al zeker 40 jaar met een philishav ik kan iedereen dat aanraden nu heb ik de 7000 bevald mijn zeer goed ik kan weer jaren vooruit

de Graauw 07-05-2020

Prima Acheerapparaat

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7370

Prima product, scheert gladder dan glad. Jammer dat er zo'n te grote opbergbox bijzit. Neemt zoveel onnodige ruimte in beslag.

Pieter51 29-03-2020

Mn oude HQ8240 scheert beter!

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7370

Mijn oude Philips HQ8240 had nieuwe scheerkoppen nodig vond ik. Maar het was misschien ook wel tijd voor een geheel nieuw apparaat.Dus werd het een nieuwe S7710. Eerste jaren prima , nu een drama. Mn oude Philips weer van stal gehaald en wat blijkt? Scheert glad , bij de S7710 bleven de helft van de haartjes nog zitten.
Beste Philips hoe kan het dat zo,n oud apparaat , nog nooit een scheerkoppen wissel gehad , veel beter scheert dan zo,n nieuwerwets ding?
En niet aankomen met smoesjes van schoonmaken en een dure scheerkoppen wissel.
Ik voel mij bekocht

r de vries 08-02-2020

Scheert niet naar tevredenheid

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7370

Ik heb reeds verschillende Philips apparaten gehad maar dit is de slechtste.
Het scheerresutaat is slecht.

Anoniem 04-02-2020

Snel en glad geen irritaties

Geschreven voor: Philips SHAVER Series 7000 S7370

Geheel naar wens. Snel makkelijk glad iedere ochtend weer. Geen irritante brandende huid. Makkelijk schoon te maken. Ook fijn reinigen 1x per maand. Helemaal happy met deze aankoop.