Philips SHAVER Series 7000 S7370 - Reviews

Afspoelbaar
Nat en droog
trimmerfunctie/tondeuse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 53 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

JWvdT 29-07-2017

Miskoop

Het apparaat scheert matig maar het grootste minpunt zijn de scheerkoppen. Door de te brede ringen kom je niet overal goed bij om te scheren. De scheerkoppen bewegen te veel waardoor je vaak tegen de zijkant van een scheerkop stoot.
Ik heb spijt van deze aankoop en beveel het niemand aan.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• De scheerkoppen zijn niet goed ontworpen
  • Geen borsteltje om schoon te maken

Consument12345 22-06-2016

Pijnlijk, glijdt niet over de huid, slecht scheerresultaat

1,5
Ik begrijp er niets van! Heb dit apparaat gekocht op basis van vele goede reviews. Echter... Bij de eerste keer scheren ging het totaal mis. Het apparaat gleed totaal niet over de huid en sloeg hele stukken over. Bovendien was het scheren erg pijnlijk. Meer epileren. Er bleven dan ook hele stukken haren zitten. Contact opgenomen met de winkel. Er werd vanuit gegaan dat het apparaat defect was. Dus retour gestuurd en een nieuw exemplaar ontvangen. Maar het resultaat is min of meer gelijk. Pijnlijk scheren, haren blijven overal zitten en het apparaat wil nog steeds niet fatsoenlijk over de huid glijden! Heb al mijn hele leven Philips scheerapparaten, nooit problemen gehad.

Waarom nu wel? En waarom lijkt iedereen tevreden met dit apparaat terwijl het ding voor mij echt volstrekt onbruikbaar is? Kan er echt niks mee. 120 euro in de prullenbak.

Dominique 23-09-2016

Formidabele scheerbeurt !

Als lid van The Insiders mocht ik de Philips 7000 Series uittesten. Ik was al gewoon om me met Philips scheerapparaten te scheren maar deze is toch wel een vooruitgang ! Na elke scheerbeurt heb ik een gladde huid zonder irritaties of branderig gevoel en dat is heel belangrijk voor ons mannen.
Het toestel ligt vlot in de hand en is zeer gebruiksvriendelijk ! Echt een aanrader voor wie zich perfect wil geschoren hebben,zo glad als een aal !

Pluspunten

• super glad resultaat
  • nat scheren
  • makkelijk onderhoud

sevindo 25-01-2016
  • Product maand in bezit

Na een maand gebruikt te hebben kan ik zeggen dat die zeer fijn scheert. Bijna geen huid irritatie meer zoals bij al mijn vorige Philips scheer apparaten. Het apparaat ligt lekker in de hand. Enige wat mij opviel is dat de handleiding alleen bestaat uit plaatjes.

EC123 13-01-2016

Nu 16 dagen in gebruik en voor het eerst opgeladen. Scheert geweldig en geen enkele irritatie. Makkelijk te reinigen en zelfs nat scheren lukt. Even wennen met vasthouden maar wil geen ander meer.

Natscheerder2001 04-07-2017

Een uitstekend scheerapparaat

Het verbaast mij dat Philips in staat is om de Philishave die al meer dan 60 jaar in productie is nog steeds te verbeteren. Ik scheer me met dit product vrijwel net zo glad als met een mesje, zonder enige huidirritatie.

Nik 26-09-2016

Handig in gebruik

Ik mocht dit toestel uitproberen als lid van insiders, ik kan het alleen maar aanbevelen. Handig om vast te nemen, snel, precies... en bovendien een tevreden vrouw☺

paulsl 25-01-2016

Een paar weken in bezit en ben er erg tevreden over.
Scheert mooi glad.
Makkelijk schoon te maken.
Ligt goed in de hand en het is een mooi apparaat.
Laad snel op en de batterij gaat lang mee, wat ik niet had verwacht met dit krachtige apparaat.
Ik mis wel de ingebouwde tondeuse.

dannycnl 13-01-2016

Erg fijn apparaat voor de gevoelige huid, met mijn oude 3d scheerapparaat van Philips altijd last van uitslag dat is nu verleden tijd!

jeroen45 02-01-2016

De S7510/41 is echt een geweldig apparaat. Dit is de vierde Philips (na jaren met Braun te hebben geschoren) en ik ben er echt blij mee! Deze is weer een stuk stiller dan mijn vorige SensoTouch en hij scheert weer een stuk gladder, hoewel dat ook kan liggen aan de versleten mesjes van mijn oude apparaat. Ik heb een redelijk zware baardgroei en wil nog wel eens een dagje overslaan, maar daar weet dit apparaat wel raad mee. Hij ligt lekker in de hand en het display is duidelijk. Verder vind ik de nat scheermogelijkheid een enorme aanwinst. Last but not leads, hij zit er erg mooi uit. Het oog wil immers ook wat. Kortom helemaal super!

Mike35 28-12-2015

Ik had al een philipsshaver van een jaar of 5 oud. Dit nieuwe exemplaar is een stuk stiller en geeft snel een mooi glad resultaat. Enige nadeel wat ik tot nog toe heb kunnen ontdekken is dat je moet zorgen dat alle 3 de scheerkoppen de huid raken. Doe je dit niet dan kan 1 van de andere koppen soms achter een stukje huid blijven hangen. Niet pijnlijk maar wel irritant. Dit komt omdat de drie koppen afzonderlijk van elkaar kunnen bewegen. Verder ben ik blij met het apparaat.

Rallye20e 11-05-2018

Eeen zeer pover presterend scheerapparaat voor te veel geld

Ik heb deze S7370 nu krap een jaar in gebruik en vanaf het begin valt het scheer resultaat best tegen. Ondanks dat het apparaat nieuw was 9en de messen dus scherp) duurde het scheren al 2x zo lang als bij mijn oude (versleten) Aquatouch. Ik kon -en kan- er niet aan wennen. De S7370 was in het begin wel zeer stil, maar al na een half jaar gebruik begonnen de mesjes behoorlijke slijtage te vertonen. Inmiddels SCHREEUWEN ze het uit, alsof er een varken levend wordt gevild. Deze mesje kennen een enorm snelle slijtage. ondanks dat ik ik hem reinig en onderhoud volgens de voorschriften. Dit komt (achteraf bezien) helaas ook vaker in de reviews van losse mesjes terug. Daarom alleen al het advies: NIET KOPEN. Mesjes gaan nog geen 8 maanden mee en zijn onbeschoft duur om te vervangen!!! Ze zouden 2 jaar mee moeten gaan? Vergeet het maar. Andere reden om te laten liggen: Telkens is plotseling de accu leeg, zonder dat je dit in de gaten hebt. Oorzaak: de indicatielamp knippert direct na uitchakelen maar 2 of 3 keer snel en dan... uit. Hij dooft, voordat je op het apparaat hebt kunnen zien, of de acculamp al knippert. Eindconclusie: slechts een redelijk scheerresultaat, waardeloze (en dus vééél te dure) mesjes, rare positie aan/uitknop en een slechte accu-indicatie. Dit s een dure miskoop. Werkte mijn oude Aquatouch nog maar....

Ronnetje 10-05-2018

Een dagelijks goed scheerresultaat.

Ten opzichte van mijn vorig Philips scheerapparaat is de '7000' een stuk degelijk. De kop zit steviger vast. En waar het met name om gaat: ik ben zeer tevreden met het scheerresultaat!

Maurce 28-03-2018

Nieuw scheerapparaat

Ik scheer al jarenlang met Philips scheerapparaten.
Recent dit scheerapparaat uit de Philips 7000 serie aangeschaft. Ik vind de prijs heel behoorlijk en dan verwacht je ook wat. Ik heb geen tevreden gevoel bij het apparaat, ondanks dat mijn klachten beperkt zijn.

- Je merkt dat de mesjes scherp zijn, toch duurt scheren langer dan bij het vorige apparaat.
- Aangezien ik het liefste een apparaat zonder accu (geen gedoe met opladen en plotseling lege accu) heb maar met een kabel kan ik alleen maar de vraag stellen waar zijn ze gebleven?
- de aan en uitknop zit op een onhandige plek, je drukt er gemakkelijk op.
- Het apparaat zwenkt goed mee met je lichaamsvormen
- schoonmaken onder water gaat prima, ik hoop dat het ook echt schoon wordt

William12 19-12-2017

scheert zeer glad.

heb het scheerapparaat nu 4 maanden.de scheerkoppen scheren zeer glad en het apparaat ligt prettig in de hand.
Een nadeel is dat tijdens het scheren de aan/uit knop makkelijk kan worden aangeraakt en, hierdoor het apparaat uit gaat. Voorheen had ik de Philips PT925 met de tondeuse aan het apparaat dat ik handiger vind. Als de zelfde kwaliteit scheerkoppen en tondeuse op het model PT925 hadden gezeten dan had ik zeker voor dit model gekozen.

jwt 16-11-2017

Slecht! ontwerp

Apparaat geruime tijd in gebruik Een teleurstelling Het scheert slechter dan mijn oude apparaat De bewegende scheerkoppen gaan niet glad over mijn gezicht De ringen rond de scheerkop zijn veel te breed waardoor je met een scheermes moet afwerken Op zich een mooi apparaat maar niet om mee te scheren

Pffff 18-09-2017

Loopt vast

Apparaat loopt vaak vast volgende ochtend; schijnt aan aandrijving te liggen; reparatie valt onder garantie maar toestel 2 weken kwijt...

bastiaanj 27-07-2017

geen bijzondere prestatie

Ik ben een "diehard" Philips fan, maar het resultaat van het scheerapparaat 7000 serie valt tegen. Pas in gebruik was het resultaat uitstekend, maar na enkele weken, maanden werd het minder. Het gladde gevoel was weg en ik moest steeds langer scheren om nog wat resultaat te krijgen. Kennelijk blijven de mesjes , ondanks uw belofte, niet voor langere tijd scherp.

Boek32 06-04-2017

Voldoet goed

Ter vervanging van mijn HQ8140 aangeschaft (werkt nog steeds). Apparaat functioneert goed, vrij stil. Ligt minder goed in de hand dan de HQ. De aan/uitknop wordt soms gemakkelijk uit gedrukt. Het praktische gebruiksgemak heeft deels ingeleverd voor het design. De tondeuse is niet meer geïntegreerd, maar een los exemplaar. Nadeel is dat in deze uitvoering die geschikt is voor nat-scheren, als het apparaat leeg is, niet aan het snoer gebruikt kan worden (uiteraard uit veiligheidsoverwegingen). Ondanks dat het scheerapparaat schoon en leeg is, gaat na elke scheerbeurt het led-lampje branden dat het apparaat vol zit/dan wel schoongemaakt moet worden. Acculading gaat lang mee. Al met al toch tevreden over de scheerresultaten en daar gaat het vooral om.

psim 03-04-2017

Dit scheerapparaat doet het prima op een klein minpuntje na

Heb het apparaat nu bijna een jaar.
Vergeleken met vorige apparaten ziet dit er mooi en slank uit en ook na veelvuldig gebruik blijft alles makkelijk open te maken en terug te klikken.
De oplaadbare batterij blijft langer dan een week werken en schoonspoelen gaat eenvoudig.
Scheren gaat ook soepel zonder enig getrek aan haren of huid
Enige minpuntje is dat na zowat een jaar de tijd die nodig is om te scheren flink is toegenomen.