Philips SHAVER Series 5000 S5110 - Reviews

Accu indicator
Afspoelbaar
trimmerfunctie/tondeuse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 51 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

7,4

Wiha65 13-05-2016

Uitstekend toestel

Het scheren met dit nieuwe toestel gaat dankzij de verbeterde scheerkop beter dan ooit. Dankzij die verbetering gaat het scheren sneller in minder tijd. Tot mijn verbazing ontbreekt een étui om het toestel met toebehoren in te vervoeren. Dat is een groot manco.

Kuufke 26-04-2016

Fijn product net als mijn vorige.

Heb door een verkeerde accu helaas mijn oude 7360 opgeblazen.
Deze ligt ook heel fijn in de hand en scheert super, maar past helaas niet meer in mijn wandhouder.
Misschien dat deze kan worden ontworpen net als een opbergbox voor op vakantie of dergelijke.

ARE16 18-03-2016

prestaties niet vooruitgegaan in afgelopen 10 jaar

Ik merk geen verschil met mijn oude, goedkopere Philishave van 10 jaar oud. Bij dat oude apparaat werd nog een hoesje meegeleverd. Dat moet je nu los erbij kopen, wat ik tamelijk teleurstellend vind. Ook het snoer van het oude apparaat was veel beter. Hier moest kennelijk op bezuinigd worden.

Harmpie33 14-03-2016

Geweldig apparaat

Nog nooit zo'n prettig scheerapparaat gehad. Vorige kon je niet gebruiken met snoer als hij leeg was, en deze wel, in een woord fantastisch.

ShaverRob 27-02-2016

Prettig apparaat

Het apparaat werkt prima en is makkelijk hanteerbaar.
Het design is fraai en de resultaten zijn goed .
conclusie: Goed apparaat voor een prettige prijs.

Chico12 23-02-2016

goed apparaat

tijdens scheerbeurt wil het nog wel eens voorkomen dat aan/uit knop geraakt wordt m.a.w. deze plaats is niet echt gunstig.

Piet2016 13-02-2016

Scheert goed en glad én is erg geruisloos

Uitstekend apparaat, scheert glad en is erg geruisloos.
Nadeel is dat er geen stevige opbergdoos bij wordt geleverd en die is ook niet bij te bestellen zo blijkt na raadpleging van de site. Ik heb 40 jaar gedaan met mijn vorige scheerapparaat van Philips en die werden toendertijd in een stevige bijbehorende plastic doos geleverd, die doos is nog 100% in orde en daar kon ook de kabel in en het borsteltje om te reinigen. Ik roep Philips op alsnog een passende bijbehorende doos te fabriceren.

gertje110 06-02-2016

dit apparaat scheert super.

voorheen heb ik ook enkele andere merken gehad maar die haalden dit resultaat op geen stukken na.
ik ben dan ook bijzonder tevreden!!.

petriet 30-01-2016

uitstekend

Jarenlang geschoren met mesjes. Maar door gebruik van bloedverdunners werd het risico van snijden met de gevolgen van dien te groot. Op internet info ingewonnen en kwam tot het resultaat de S5110/06. Scheert lekker glad net zoals met een mesje. Schoonmaken even onder kraan en laten drogen. Prima apparaat tegen een aanvaardbare prijs.

Schylge 25-01-2016

Dit apparaat voldoet prima

Moest eerst even wennen, maar apparaat scheert prima.
Accu gaat lang mee, vanaf nieuw nog maar 1 keer opgeladen.
Modern concept.

wsnippe 20-01-2016

goed

Ik gebruik hem nu een paar weken en moet Zeggen eggen dat ik er erg tevreden ov er ben. Gezien mijn huid, die verbrand is geweest doet het zijn werk erg goed. In het begin was het FF wennen maar nu geeft het een goed gevoel.
Allen de kin moet ik extra aandacht geven iemand de hardnekkige haartjes maar ik ben erg tevreden.

Remkot 19-01-2016

Fijn scheerapparaat, ook als je een gevoelige huid hebt. Scheert snel, secuur en redelijk stil. Ligt fijn in de hand.

josquin 15-01-2016
  • Product maand in bezit

Toestel werkt goed. Alleen bij mij duurde het zeer lang tot dat ik alles toch goed glad had.
Voor de rest is hij gebruiksvriendelijk en zeer stil.

Petaaaaah 14-01-2016

Absolute aanrader

Scheert perfect glad en trekt niet
laad snel op, binnen 5 minuten 1 scheerbeurt als ik hem weer eens vergeten ben

mijn gevoelige huid reageert er erg goed op, ben zeer tevreden

Dennisje1981 13-01-2016

Het apparaat scheert goed voor de dagelijkse scheerbeurt. Glad maar ik heb niet zo'n hele zware baardgroei. Makkelijk vast te houden en makkelijk schoon te maken.

Sjoerd1971 11-01-2016

Ik gebruik dit scheerapparaat nu een paar weken en hij werkt prima. Ook na een paar dagen niet scheren is het resultaat perfect!
De scheerkop kan onder de kraan afgespoeld worden: er ga handig.
Een trimmer wordt meegeleverd, deze kun je eenvoudig monteren.
Het enige nadeel wat ik kan bedenken is dat er geen etui wordt meegeleverd, dat zou toch wel handig zijn voor op reis.

Petaaaaah 10-01-2016
  • Product maand in bezit

Prima prijs voor dit product. Het apparaat ziet er luxe uit door de LED lampjes voorop.

Ben je hem een keer vergeten op te laden dan kun je binnen 5 minuten jezelf helemaal scheren. Ook het volledig opladen gaat vrij snel (maximaal een uurtje)

Absoluut geen last van irritatie op de huid en de roterende koppen trekken niet. ook niet bij langere haartjes.

Jammer dat er geen reistasje bij zit, was prettig geweest aangezien ik vrij vaak onderweg ben.

MisterV 08-01-2016

Snel en glad geschoren

Dit scheerapparaat is niet stug, maar haalt feilloos de baardharen weg, ook op de lastige plekken in de hals.

Het scheerapparaat ligt makkelijk in de hand en de scheerkoppen zijn zeer flexibel waardoor alles mee wordt geschoren en glad wordt geschoren door de flexibele scheerkop.

Het is daarnaast goed schoon te houden en vangt de baardharen op in de scheerkop. Dit kan je eenvoudig openklappen, en met even uitkloppen is alles zo weg.

pito2 01-01-2016

Prima apparaat, ligt lekker in de hand, handig opzetstuk, scheert prima. Prettig schoon te maken met water.

wullep 01-01-2016

Het product is degelijk, flexibel, scherpe mesjes en werkt naar behoren. Het ziet er ook nog een keer goed uit. Altijd handig dat je het ook nat kan gebruiken Ik ben gewend om met een scheerapparaat met drie knoppen te scheren en dit product is vergelijkbaar kwa presteren.