Philips SHAVER Series 5000 S5110 - Reviews

Laagste prijzen
Accu indicator
Afspoelbaar
trimmerfunctie/tondeuse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 20 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Frank Meijer 08-10-2016

Na vijf maanden gebruik nog steeds een miskoop

Het apparaat ligt onhandig in de hand. De aan/uit knop wordt veel te gemakkelijk aangeraakt. Het is een kwetsbaar apparaat waardoor ik blij ben dat ik mijn oude model er als tondeuse naast gebruik. Het kost mij de groost mogelijke moeite om een goed scheerresulaat met dit apparaat te krijgen. Ik heb spijt van mijn aankoop.

FvD 31-07-2016
  • Product kwartaal in bezit

Geen aanrader

5,8
In eerste instantie was het scheerresultaat goed, glad en snel. Ik heb hem nu twee maanden in gebruik, en het apparaat scheert nu net zo goed (slecht) als mijn vorige apparaat dat 8 jaar oud was. Ik doe er nu twee keer zo lang over en het resultaat is niet echt glad.

Ergonomisch lijkt het een mooi apparaat, maar hij ligt niet lekker in de hand (te lang) en tijden het scheren druk je al snel op de aan/uit knop.

Frank Meijer 20-06-2016
  • Product kwartaal in bezit

Onhandig wegwerpapparaat

Deze serie is gemaakt van kwetsbaar wegwerpplastic en heeft nul duurzaamheid. Het scheert matig. De aan/uitschakelaar zit op een onhandige plek zodat die steeds aangeraakt wordt tijdens het scheren. Je blijft dit apparaat ook aan het schoonmaken, zo weinig kan erin.

De tondeuse is apart meegeleverd en moet er steeds opgezet worden waardoor het apparaat hard slijt.
Daarom gebruik ik de tondeusefunctie van mijn vorige Philips scheerapparaat.
Die vorige serie kon je nog terugbrengen als je niet tevreden was, zo goed waren die.

Deze serie is goedkoop geproduceerd wergwerpspul. Scheerapparaten mogen nu blijkbaar ook niet langer meer meegaan dan 2 jaar.

Ivan 14-01-2016

Ik ben aangenaamd verrast van de Philips S5110/06, ondanks dat een heel eenvoudige en goedkoop model is. Het heeft een fijne grip in de hand. Het is eenvoudig te bedienen met een knop en ook eenvoudig te veranderen van scheerkop naar een opzetstuk voor trimmen. Na een uurtje opladen heb je genoeg voor zeker 7 scheer beurten, maar als geen tijd hebt dan is 5 minuten genoeg voor een scheerbeurt. Het scheermachine heeft een batterij indicator en reisvergrendelingsindicator. Philips S5110/06 bied een snelle en gladde scheerbeurt-messen tillen de haren op en snijden vervolgens de lange en korte haren samen, met 3 scheerhoofden die draaien in 5 richtingen.
De kop is eenvoudig schoon te maken en het voelt veilig aan doordat de electronica niet in aanraking kan komen met water door de afneembare scheerkop.
Je kunt de scheerkoppen beschermen tijden het reizen door middel van bijgeleverd beschermkapje. Ook is er een hele eenvoudige gebruiksaanwijzing bijgeleverd, dat gemakkelijk te begrijpen is.
Vroeger had ik altijd last van geirriteerde huid met rode plekken na het scheren, maar met deze scheermachine heb ik daar geen last van.

Nico 21-12-2017

Waar voor je geld

Scheert fijn en soepel!!
Binnen 5 minuten helemaal glad geschoren. Zo schoon gemaakt en klaar voor de volgende scheerbeurd. Aanrader

Pluspunten

• Werk soepel
  • Snel klaar

Piet F 13-08-2016

afspoelbaar onder de kraan

goed apparaat wil er niet teveel voor geven, vorig apparaat verstopte met scheer haartjes.moeilijk schoon te houden.

Pluspunten

• handzaam
  • korte oplaad tijd

Minpunten

• nog niet bekend
  • nog niet bekend

Piet F 02-12-2016

geen resultaat met vervanging van de van de scheerkoppen dus een min punt passen wel maar had compleet verwacht. is stuk verbinding

ewulp 25-01-2016

een goed scheer product, glad geschoren, ziet er mooi uit. Werkt erg makkelijk . Goede prijs kwaliteit verhouding

schapenscheerder 11-01-2016

Het scheerresultaat is goed. Hij scheert erg glad en zonder veel huidirritatie. Ik vind dat het vrij lang duurt voordat je echt alle haartjes weg geschoren hebt. Wat dat betreft is scheren met een mesje een stuk sneller.

vijverberg 08-01-2016
  • Product maand in bezit

Dit scheerapparaat is zeer verfijnd in het haren verwijderen, geen sporen van een rode huid gehad of andere scheerproblemen. Daarnaast zijn al mijn scheerharen, zelfs op de lastige plekken in mijn hals verwijderd.

De mogelijkheden zijn niet legio, maar voor^het meerendeel van de mannen ruim voldoende, de bijgeleverde baardtrimmer kan erop worden gemonteerd alleen het "kliksysteem" is niet ideaal.

Het is eenvoudig in onderhoud en gebruikgemak, de scheerkop klapt eenvoudig open en je kan de haren uitkloppen en het scheerapparaat ligt goed in de hand. Daarnaast bij het volledig opgeladen zijn van het scheerapparaat, gaat het "lampje uit" voor het scheren.

Het is een degelijk product, geen franje maar doet precies waarvoor hij gemaakt is en dat doet het zeker goed!

Piet R. 29-08-2018

Niet enthousiast

Ik scheer me dagelijks en 3 x per week ook mijn hoofd met mijn oude Philips ging dat prima geen enkel probleem maar na 5 jaar was die op.
Dus nieuw de S5110 gekocht.
Als mijn hoofdhaar ook maar iets langer is (1x /week overgeslagen) dan gebruik ik beter eerst de tondeuse, dan t scheer apparaat en dan duurt t best wel lang tot het gewenste resultaat, meestal nog even naschreven met t mes (ook gezicht)
Met mijn oude apparaat ging alles veel sneller in 1 handeling met een beter resultaat.
Beetje jammer..........

Pluspunten

• Geluids arm
  • Makkelijk uit te spoelen

Minpunten

• Niet glad
  • Eerder vol
  • Scheertbeurt duurt lang
  • Aan/uit functie te snel in/uit geschakeld

Remkot 19-01-2016

Fijn scheerapparaat, ook als je een gevoelige huid hebt. Scheert snel, secuur en redelijk stil. Ligt fijn in de hand.

josquin 15-01-2016
  • Product maand in bezit

Toestel werkt goed. Alleen bij mij duurde het zeer lang tot dat ik alles toch goed glad had.
Voor de rest is hij gebruiksvriendelijk en zeer stil.

Dennisje1981 13-01-2016

Het apparaat scheert goed voor de dagelijkse scheerbeurt. Glad maar ik heb niet zo'n hele zware baardgroei. Makkelijk vast te houden en makkelijk schoon te maken.

Sjoerd1971 11-01-2016

Ik gebruik dit scheerapparaat nu een paar weken en hij werkt prima. Ook na een paar dagen niet scheren is het resultaat perfect!
De scheerkop kan onder de kraan afgespoeld worden: er ga handig.
Een trimmer wordt meegeleverd, deze kun je eenvoudig monteren.
Het enige nadeel wat ik kan bedenken is dat er geen etui wordt meegeleverd, dat zou toch wel handig zijn voor op reis.

Petaaaaah 10-01-2016
  • Product maand in bezit

Prima prijs voor dit product. Het apparaat ziet er luxe uit door de LED lampjes voorop.

Ben je hem een keer vergeten op te laden dan kun je binnen 5 minuten jezelf helemaal scheren. Ook het volledig opladen gaat vrij snel (maximaal een uurtje)

Absoluut geen last van irritatie op de huid en de roterende koppen trekken niet. ook niet bij langere haartjes.

Jammer dat er geen reistasje bij zit, was prettig geweest aangezien ik vrij vaak onderweg ben.

pito2 01-01-2016

Prima apparaat, ligt lekker in de hand, handig opzetstuk, scheert prima. Prettig schoon te maken met water.

wullep 01-01-2016

Het product is degelijk, flexibel, scherpe mesjes en werkt naar behoren. Het ziet er ook nog een keer goed uit. Altijd handig dat je het ook nat kan gebruiken Ik ben gewend om met een scheerapparaat met drie knoppen te scheren en dit product is vergelijkbaar kwa presteren.

Cojer 29-12-2015

Dit scheerapparaat ziet er strak vormgegeven uit, ligt lekker in de hand. Scheert ook fijn, zonder geïrriteerde huid naderhand, wel gladde huid. Enig minpunt is dat de scheerkoppen vrij breed zijn, waardoor ik niet gemakkelijk onder de neus kan scheren. Verder alleen maar positief, laadt snel op, prijs/kwaliteit ook zeer goed. Aanrader!

JK 29-12-2015

Fijn apparaat, scheert snel en glad zonder irritatie. Voelt degelijk aan en heeft een mooi design. Geen fratsen, gewoon een goed product.

Ruud Visser 27-09-2015

Het scheer resultaat is naar mijn bevinding er goed. Ik zelf heb een zware baard en ben in 4 minuutjes klaar met scheren, met een verbluffend glad resultaat. Het enige wat ik niet zo handig vindt is de losse tondeuse.