De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 26 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips 5000 series S5110 op Kieskeurig.be.

6,8

Frank Meijer 08-10-2016

Na vijf maanden gebruik nog steeds een miskoop

Geschreven voor: Philips 5000 series S5110

Het apparaat ligt onhandig in de hand. De aan/uit knop wordt veel te gemakkelijk aangeraakt. Het is een kwetsbaar apparaat waardoor ik blij ben dat ik mijn oude model er als tondeuse naast gebruik. Het kost mij de groost mogelijke moeite om een goed scheerresulaat met dit apparaat te krijgen. Ik heb spijt van mijn aankoop.

FvD 31-07-2016
  • Product kwartaal in bezit

Geen aanrader

5,8
In eerste instantie was het scheerresultaat goed, glad en snel. Ik heb hem nu twee maanden in gebruik, en het apparaat scheert nu net zo goed (slecht) als mijn vorige apparaat dat 8 jaar oud was. Ik doe er nu twee keer zo lang over en het resultaat is niet echt glad.

Ergonomisch lijkt het een mooi apparaat, maar hij ligt niet lekker in de hand (te lang) en tijden het scheren druk je al snel op de aan/uit knop.

Frank Meijer 20-06-2016
  • Product kwartaal in bezit

Onhandig wegwerpapparaat

Geschreven voor: Philips 5000 series S5110

Deze serie is gemaakt van kwetsbaar wegwerpplastic en heeft nul duurzaamheid. Het scheert matig. De aan/uitschakelaar zit op een onhandige plek zodat die steeds aangeraakt wordt tijdens het scheren. Je blijft dit apparaat ook aan het schoonmaken, zo weinig kan erin.

De tondeuse is apart meegeleverd en moet er steeds opgezet worden waardoor het apparaat hard slijt.
Daarom gebruik ik de tondeusefunctie van mijn vorige Philips scheerapparaat.
Die vorige serie kon je nog terugbrengen als je niet tevreden was, zo goed waren die.

Deze serie is goedkoop geproduceerd wergwerpspul. Scheerapparaten mogen nu blijkbaar ook niet langer meer meegaan dan 2 jaar.

Ivan 14-01-2016

Ik ben aangenaamd verrast van de Philips S5110/06, ondanks dat een heel eenvoudige en goedkoop model is. Het heeft een fijne grip in de hand. Het is eenvoudig te bedienen met een knop en ook eenvoudig te veranderen van scheerkop naar een opzetstuk voor trimmen. Na een uurtje opladen heb je genoeg voor zeker 7 scheer beurten, maar als geen tijd hebt dan is 5 minuten genoeg voor een scheerbeurt. Het scheermachine heeft een batterij indicator en reisvergrendelingsindicator. Philips S5110/06 bied een snelle en gladde scheerbeurt-messen tillen de haren op en snijden vervolgens de lange en korte haren samen, met 3 scheerhoofden die draaien in 5 richtingen.
De kop is eenvoudig schoon te maken en het voelt veilig aan doordat de electronica niet in aanraking kan komen met water door de afneembare scheerkop.
Je kunt de scheerkoppen beschermen tijden het reizen door middel van bijgeleverd beschermkapje. Ook is er een hele eenvoudige gebruiksaanwijzing bijgeleverd, dat gemakkelijk te begrijpen is.
Vroeger had ik altijd last van geirriteerde huid met rode plekken na het scheren, maar met deze scheermachine heb ik daar geen last van.

Nico 21-12-2017

Waar voor je geld

Scheert fijn en soepel!!
Binnen 5 minuten helemaal glad geschoren. Zo schoon gemaakt en klaar voor de volgende scheerbeurd. Aanrader

Pluspunten

• Werk soepel
  • Snel klaar

Piet F 13-08-2016

afspoelbaar onder de kraan

Geschreven voor: Philips 5000 series S5110

goed apparaat wil er niet teveel voor geven, vorig apparaat verstopte met scheer haartjes.moeilijk schoon te houden.

Pluspunten

• handzaam
  • korte oplaad tijd

Minpunten

• nog niet bekend
  • nog niet bekend

Piet F 02-12-2016

geen resultaat met vervanging van de van de scheerkoppen dus een min punt passen wel maar had compleet verwacht. is stuk verbinding

ewulp 25-01-2016

een goed scheer product, glad geschoren, ziet er mooi uit. Werkt erg makkelijk . Goede prijs kwaliteit verhouding

schapenscheerder 11-01-2016

Het scheerresultaat is goed. Hij scheert erg glad en zonder veel huidirritatie. Ik vind dat het vrij lang duurt voordat je echt alle haartjes weg geschoren hebt. Wat dat betreft is scheren met een mesje een stuk sneller.

vijverberg 08-01-2016
  • Product maand in bezit

Dit scheerapparaat is zeer verfijnd in het haren verwijderen, geen sporen van een rode huid gehad of andere scheerproblemen. Daarnaast zijn al mijn scheerharen, zelfs op de lastige plekken in mijn hals verwijderd.

De mogelijkheden zijn niet legio, maar voor^het meerendeel van de mannen ruim voldoende, de bijgeleverde baardtrimmer kan erop worden gemonteerd alleen het "kliksysteem" is niet ideaal.

Het is eenvoudig in onderhoud en gebruikgemak, de scheerkop klapt eenvoudig open en je kan de haren uitkloppen en het scheerapparaat ligt goed in de hand. Daarnaast bij het volledig opgeladen zijn van het scheerapparaat, gaat het "lampje uit" voor het scheren.

Het is een degelijk product, geen franje maar doet precies waarvoor hij gemaakt is en dat doet het zeker goed!

Philipsglad 13-09-2021

Goed product zorgt voor een perfect resultaat!

Geschreven voor: Philips 5000 series S5110

zoals ik gewendt ben van een Philips scheerapparaat hoge kwaliteit, fijn in gebruik met altijd goed resultaat.

Tony 01-08-2021

Miskoop

Geschreven voor: Philips 5000 series S5110

Na 10 jaar met een ander Philips scheerappraat te hebben geschoren toe aan een nieuwe. Philips Series 5000 S5530 gekocht. Scheerde vanaf het begin een stuk minder fijn. Na 10 maanden bleef de helft van de baart gewoon staan. Veel stoppels op kin en wangen en adamsappel. Echte miskoop.

Nu Philips Prestige 9000 IQ gekocht. Wat een verschil. Super glad, minder geluid.

Pluspunten

• Niet te duur
  • Opzet trimstuk doet het beter dan de scheerkoppen.

Minpunten

• Scheert voor geen meter
  • Slecht schoon te maken

M.F.E. 25-05-2021

Iedere dag met alle gemak glad geschoren

Geschreven voor: Philips 5000 series S5110

Een gemakkelijk apparaat met een prima gebruiksduur, wat ook goed schoon te houden is, ook de "after sales" service van Phillips is uitstekend

Pieter D 05-04-2021

Eindelijk weer glad geschoren

Geschreven voor: Philips 5000 series S5110

Ik ben heel tevreden met mijn nieuwe scheerapparaat. Wat een verschil met de vorige. Zonder dat je het echt in de gaten hebt, worden de messen botter, maar je blijft er mee scheren. Dat het steeds langer duurt voor je klaar bent, sluipt erin. Nu je weer de beste kwaliteit in handen hebt, is het een genot om je te scheren. En je bent dus veel eerder klaar met een beter resultaat. Het toestel ligt fijn in de hand, de batterijduur is prima.
Lastig
Ik vind het opzetten /verwisselen van de scheerkop met de tondeuse even wennen. Het eraf trekken gaat zwaar (nieuwigheid) en het op de juiste manier terugzetten (nok/ inkeping) is precisiewerk.
Kortom
Dik tevreden met mijn nieuwe scheerapparaat.

HRGB 25-03-2021

Lekker glad

Geschreven voor: Philips 5000 series S5110

Het het apparaat al een tijdje in bezit en ben zeer tevreden over hoe het in de hand ligt, de batterijduur en de gladheid. Reinigen vond ik in het begin vreemd, afspoelen met water, maar ben er nu aan gewend en hoef niet meet met een borsteltje steeds schoon te maken. Prettig apparaat voor mijn niet zware baard.

Bram VDZ 14-03-2021

Best ever

Geschreven voor: Philips 5000 series S5110

Voorheen altijd met mesje scheren. Helaas vaak mesje bot of bij te snel scheren snijden met alle gevolgen van dien. Nu een aantal weken dit scheerapparaat en wil nooit meer anders.

J.J. H 09-02-2021

SUPER GLAD SCHEERRESULTAAT, EN GEEN HUIDIRRITATIE

Geschreven voor: Philips 5000 series S5110

Ik ben heel tevreden over het scheerresultaat en dat ik geen huidirritatie van mijn gevoelige huid heb. Na verschillende Philips scheerapparaten in 40 jaar te hebben ' versleten, is dit vanaf de eerste scheerbeurt de beste die ik ooit heb gehad. Verbluffend scheerresultaat,geen irritatie van de huid en ergonomie is SUPER.

Louis XVI 07-12-2020

Chic et pas cher!

Geschreven voor: Philips 5000 series S5110

J'avais déjà le même modèle de rasoir qui est arrivé en fin de vie. j'en étais tellement content de ce rasoir que j'ai racheté le même car mes anciens accessoires sont compatibles.

Anoniem 23-10-2020

Product valt tegen

Geschreven voor: Philips 5000 series S5110

Moet heel hard drukken en vaak heen en weer bewegen om een goed resultaat te krijgen. Vooral de hals kan niet tippen met een ouderwets mesje.
Batterijduur is oké.

Cpt NoBeard 15-10-2020

Toestel voldoet volledig aan de verwachtingen

Geschreven voor: Philips 5000 series S5110

Het toestel ligt goed in de hand, de batterij gaat een week mee bij een dagelijkse scheerbeurt. De precisietrimmer presteert beter dan deze van mijn vorige apparaten.
Ik ben tevreden

Bettonville 12-10-2020

Een fantastisch scheerapparaat

Geschreven voor: Philips 5000 series S5110

Ik ben geheel tevreden. Na even wennen aan de andere wijze van scheren dan met mijn Braun kan ik niets anders dan het hiervoor vermelde zeggen. Een prima scheerapparaat voor een mooie prijs. Zeer eenvoudig te reinigen. In aanschaf 3 maal zo voordelig als mijn vorige apparaat. Mesjes bij dit apparaat na twee jaar vervangen. Bij Braun het scheerhoofd ook na twee jaar. Dit is van ongeveer dezelfde kosten. Schoonmaken van Braun met dure caissons. Hierbij eenvoudig onder de kraan. Kortom geweldig.