Braun Series 3 3040 - Wet&Dry Scheerapparaat - Reviews

Nat en droog

9,4

Willem 03-12-2016 Product paar weken in bezit

Braun 3040

Altijd met Philips scheerapparaat geschoren altijd irritatie kon er nooit aan wennen maar die was aan vervanging toe toen voor de Braun 3040 gegaan om dat die goed uit de test komt en een prima prijs was en ook nog eens 25 euro casback van Braun geen irritatie meer en een super glad resultaat dus mijn conclusie je hebt waar voor je geld

Pluspunten

• Geen iritatie
  • Super glad

Minpunten

• Nog niet gevonden

Thijs 12-06-2016 Product paar weken in bezit

Perfect scheerapparaat

Deze gekocht als opvolger van een ouder model: scheerresultaat nog beter en sneller klaar met scheren!

Sander Dorgelo 13-11-2015 Product paar dagen in bezit

Na jarenlang met Gilette Fusion Power geschoren te hebben dit scheerapparaat uitgeprobeerd. Ik heb een stevige baardgroei, vroeger matige resultaten met dure electrische scheerapparaten. was er bovendien ook te lang mee bezig in vergelijking met scheermesjes.

Mijn verbazing is groot met dit niet zo dure apparaat. Ik scheer er gladder mee dan met mesjes. Doe het met scheergel. Na een paar dagen uitproberen krijg ik er handigheid in ook in de hals glad te scheren. Geen irritaties, weinig geluid. Ik ben nu overstag: even snel als met mesjes, maar gladder, ook in de hals.
Kortom: goed apparaat, aanrader.