Philips SHAVER Series 9000 S9041 - Reviews

Afspoelbaar
Nat en droog
trimmerfunctie/tondeuse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 96 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

8,1

Jan 06-03-2018

Slecht scheerresultaat na paar maanden

Na 6 maanden koppen versleten. Nieuwe gekregen van Philips maar na 6 maanden weer bot. Nu doet Philips niets meer. Nieuwe koppen kosten 60 euro. Ga maar weer Braun kopen.

Minpunten

• koppen snel versleten

Evert02 23-06-2015

Het scheerapparaat werkt goed, het bevalt me goed met een draaiende kop.makkelijk te reinigen en handig in gebruik.

Philicia 19-06-2015

Hij werkt heel effectief en is heel licht qua gewicht maar van buitenkant niet echt heel chic als jij gaat vergelijk met wat goedkope versie.

P. Daanen 08-05-2018

Miskoop!!!

- Mesjes zijn binnen de kortste keren versleten.
- Schoonmaken scheerkop is een rotwerk door het gepriegel met het oranje houdertje en de
oranje mesjesklemmen.
- Scheerkop zit na verloop van tijd niet meer goed vast en valt op de grond.

Mibu 26-04-2018

Scheert snel en precies

Mooi design. Koppen bewegen heel goed met huid mee. Daardoor gebruik je beter de drie koppen tegelijk. Na gebruik makkelijk uit te spoelen. In combinatie met schoonmaakunit heb je iedere dag weer als nieuw scheerapparaat.

HenkdV 27-03-2018

uitstekend, een zeer goed scheerapparaat

Mooi ontwerp ligt goed in de hand licht van gewicht volgt de contouren van het gezicht perfect een scheert super glad in vijf minuten tijd.
Ik kan niet anders zeggen dat ik zeer tevreden ben met dit scheerapparaat.

Anoniem 22-03-2018

Het dagelijks schoonmaken is niet handig

Zie blz. 96 van de gebruikershandleiding: trek de scheerhoofdhouder van het onderste deel van de scheerunit (fig. 44) ==> dit gaat vrij moeilijk, dat is niet te doen bij dagelijks gebruik.

Joh. M. 10-02-2018

Grote tegenvaller, erg slecht

Begrijp de goede reviews niet!
Apparaten van 20 jaar of ouder scheerden beter.
Scheert zeer matig, veel te lang bewegen op dezelfde plek.
Geen houder, erg ongemakkelijk. Ligt slordig en droogt slechter.
Je lichaam of kleding zitten vol met (gemalen) haartjes. (Vies, onhygiënisch, ongezond)
Het stugge snoer heeft nog steeds dezelfde vorm en vouwen, zoals het een jaar geleden uit de doos kwam. Dus vaak ook in de war.
Erg lastig schoonmaken met heet water. Je moet namelijk het scheerhoofd losmaken om het te kunnen afspoelen, waarbij je met heet water je vingers zowat verbrand. Daarna de binnenkant afspoelen, weer in elkaar zetten en leg het maar ergens neer, omdat er geen houder meegeleverd is. (Zijn overigens ook niet los te bestellen)
Ik heb mijn oude apparaat weer uit de kast gehaald. En raadt eens…. Sneller en beter.
Dit is echt mijn slechtste aankoop ooit!

Pluspunten

• GEEN

Minpunten

• Matige prestatie
  • Geen houder
  • Laat veel haartjes vallen
  • Irritant stug snoer
  • Erg lastig schoonmaken

HansKteD 27-01-2018

Zeer tevreden.

Ik heb het apparaat nu bijna 2 jaar en ben nog steeds zeer tevreden. Goed resultaat en gebruiksvriendelijk.
Ik had hiervoor eerst een uit een goedkopere serie, maar de duurdere aanschafprijs zit duidelijk in het resultaat.
Wat mij betreft een aanrader.

Bassie51 08-11-2017

Slechtste scheerapparaat ever...!!

Nu 8 weken dit scheerapparaat in gebruik.
In het begin dacht ik mijn huid moet eraan wennen oid maar nee hoor.
Het scheerapparaat doet zeker niet wat je van een scheerapparaat mag verwachten. Inmiddels ben in boven de 50 en blijkt dat dit apparaat geen grijze haren kan/wil scheren. En aan het begin van de avond lijkt het alsof ik me 2 dagen niet heb geschoren.
Ik leg het voor oud vuil in de kast, en ga op zoek naar een scheerapparaat wat wel scheert.

harry59 13-10-2017

slechte kwaliteit van de mesjes

Ik heb al 40 jaar naar volle tevredenheid philips scheerapparaten gebruikt.
Altijd prima geweest.
Deze is anders, de scheerkop valt er erg makkelijk vanaf, maar veel erger vind ik dat na 3 maanden de mesjes echt helemaal bot zijn. Ik wil graag een nieuw apparaat kopen maar durf geen 9000 serie meer.
Ik gebruik nu weer mijn oude apparaat met de oude mesjes.

Blijer 04-09-2017

De scheerkop zit te los op het appaaraat

Bij het scheren wil de kop wel eens wat draaien en dan schiet hij van het apparaat af. Gebeurt dit te vaak dan wil hij niet meer goed op het apparaat zitten blijven.
Heb al eens een nieuwe kop gekregen maar ben er niet erg tevreden mee.

EvertJan17 12-08-2017

Aan uit schakelaar zit voor mij op een ongunstige plek wordt apparaat regelmatig uitgeschakeld tijdens het scheren

agwijchen 03-07-2017

NIET KOPEN dit is DUURKOOP en Miskoop

Dit apparaat scheert al na enkele weken zeer slecht
Prachtig design met mooi verhaal maar helaas slechte prestatie.
Mijn oude Philips 300 serie scheert vele malen beter

Joop1234567890 04-03-2017

Geen beschermkapje

Vroeger hadden alle apparaten een beschermkapje voor de scheerhoofden.
Deze zit er nu niet meer bij.
De kans is nu groot om de scheerhoofden te beschadigen.
Maar ja, dan kans Philips weer nieuwe verkopen.
Erg jammer en een stevige achteruitgang

Reha 21-02-2017

Miskoop van het jaar

Na 15 jaar mijn scheerapparaat stuk en moest vervangen worden.
Mij werd deze geadviseerd en dacht het moet eerst wennen maar nu na half jaar nog steeds niet gewend. Ben zeker 2x zolang bezig als voordien en een slechter resultaat. Onder de kin werkt het helemaal niet.
Probeer het dan met de tondeuse, eerst heel gedoe met wisselen. Waarom geen vaste tondeuse?
Zal wel ander apparaat met vaste kop willen, maar dan eerst uittestten

Koert 26-12-2016

Waardeloos

Ik heb een poosje gewacht met de beoordeling van dit product. Altijd Philips scheerapparaten gehad, maar dit wordt ongetwijfeld mijn laatste. Ik kan beter terug naar mijn versleten Philips apparaat met 1 defecte scheerkop. Die lijkt mijn baardharen te scheren en niet uit te trekken.
Dit S9041/12 apparaat is gewoon niet prettig (zelfs pijnlijk bij 2 dagenbaard) om te scheren. Okay, een pluspunt ... het is wat stiller dan mijn vorige.

Rob1947 19-09-2016

apparaat met popperig scheerhoofd

Al bijna mijn hele leven scheer ik mij met een Philips scheerapparaat. Daar ik een hele zware baard heb, moet ik een heel goed scheerapparaat kopen.
Ik dacht dat ik nu een goed apparaat had gekocht maar het viel mij tegen. Het scheren gaat goed, maar bij het schoonmaken vallen de mesjes er soms uit. De bevestiging is zo popperig gemaakt dat ik er gewoon van schrik. Reeds nieuwe onderdelen ontvangen van Phlips maar het is en blijft een popperige scheerkop. Mijn vorige apparaat was een Philips HQ 1260 waar ik veel schik mee had en wat geweldig voldeed. Waarom blijft Phlips deze geweldige scheerkop niet houden en eventueel door ontwikkelen? Januari a.s. is het 50 jaar geleden dat ik mijn eerste Philips scheerapparaat kreeg. Ik hoop toch dat Philips dezelfde goede apparaten blijft maken.

warhol 15-06-2016

Scheert zeer goed. Fijn glad resultaat.

Scheert veel beter dan mijn Philishave. Schoonmaken is heel eenvoudig.
zeer tevreden met dit apparaat!

hooven 14-06-2016

prima aanschaf,,

echt een prima scheerapparaat, scheert bijna geruisloos en na enige gewenning van de huid laat hij een spiegel gladde huid achter, het is niet mijn eerste Philips maar wel de beste tot op heden.
wisselen van scheerkop en tondeuse vraagt wat oefening
maar ook dit gaat niet al te lastig.
ik tot op heden zeer tevreden