Philips SHAVER Series 9000 S9986

Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips SHAVER Series 9000 S9986 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Zwolle2022 30-06-2022

Het produkt voldoet ruimschoots aan de verwachting

Prima scheerapparaat, voldoet aan de verwachting, niet langer dan 3 minuten scheren bij gevoelige huid

Adrian 8 27-06-2022

Ik scheer nu voor meer dan 50 jaar Philishave. Ben weleens even vreemd geweest naar nat scheren, maar uiteindelijk toch weer terug naar Philips. Dit apparaat heeft werkelijk voor snel, comfortabel en glas scheren. Zonder dat er irritatie ontstaat. Ik maak wel altijd na het scheren de kopen even schoon door hem alleen maar te openen en uit te kloppen, alvorens ik hem in de cartridge reiniger zet.

jayjay48 07-06-2022

Goed product scheert super glad zonder irritatie

Het apparaat scheert super glad zonder irritatie van de huid, maar het duurt langer dan met een scheermes

De Bok 02-06-2022

Heeft een perfecte vormgeving!

Ik heb specifiek voor de Philips gekozen vanwege de bloedverdunners die ik moet nemen na mijn open hartoperatie.
Bij nat scheren kan het nogal flink bloeden, dus ik wissel het af met het scheerapparaat van philips, perfect.
Het is voor de eerste keer dat ik elektrische scheer

Palingglad 17-05-2022

Goed scheerresultaat

Ben zeer tevreden over het gebruiksgemak, apparaat scheert ook prima en ligt fijn in de hand, de Groome Tribe app is wel leuk maar ik gebruik hem niet actief

Adrieke 15-05-2022

Fantastisch

Mijn gehele leven, zo ongeveer 55 jaar, heb ik al een Philishave tot mijn beschikking gehad. Wel eens even vreemd gegaan om nat scheren te proberen. Maar telkens weer terug gekomen bij het Philips apparaat. Ben misschien, als Ex Philips medewerker niet objectief genoeg, maar dit scheerapparaat is werkelijk top of the bill. Complimenten aan de ex collega's in Drachten, maar dit apparaat is heeeel erg goed. Geen irritatie, zo glad als een kinderkontje, werkelijk luxe in je hand. Het enige minpunt vind ik het oplaadstation. Dat komt een beetje gammel over, maar functioneert verder wel naar behoren.

TheFox1958 11-05-2022

Snel glad geschoren met high tech scheerapparaat

Het scheerapparaat geeft met zijn LED verlichting direct respons op de scheerdruk, zodat je die meteen aan kunt passen. In combinatie met je smart phone houdt hij ook de scheerduur en bewegingen bij en geeft adviezen. Het reinigen met de bijbehorende accessoire en vloeistof werkt prettig.

Anoniem 29-03-2022

Scheren kan zo leuk zijn

Het heeft even geduurd voor ik het scheerapparaat onder controle had. Vooral het instellen van de gevoeligheid ging in eerste instantie niet helemaal vlekkeloos, waarbij ik de gevoeligheid verhoogd had, maar echt stevig moest drukken. Dat heb ik onder de knie en meestal weet ik met succes te scheren volgens het apparaat. Ik moet de gevoeligheid nog wel iets aanpassen, want dat scheert bij mij net iets gladder heb ik gemerkt.
Wat ik erg goed vind is dat er ook aan kleurenblinden gedacht is. (Yeah)
Ik kan zeggen dat ik een tevreden gebruiker ben

Driemar57 17-03-2022

Nooit gedacht dat dit scheerapparaat, voldoet aan

Altijd een Braun gebruiker geweest, nu toch op de positieve recensies af gegaan van de 9000 serie.
Tegen mijn verwachtingen in ,heel positieve werkend scheerapparaat. Goed glad, niet te luid voor de omgeving.

Van de Winckel 28-02-2022

Zeer goed scheerapparaat

Had een 5000serie, nu de S9987/55 gekocht op 25/02 en vandaag 28/02 aangekregen en getest. Scheert stukken beter dan de 5000 serie
Super content, en raad dit toestel zeker aan

Ad65 12-02-2022

Geweldig scheerapparaat, goed resultaat

Goed en glad resultaat, het komt bij a overeen met het resultaat van een scheerbeurt met een mesje.
Scheert makkelijk en snel.
Had ik dit maar eerder gekocht!!

Johan M. 11-02-2022

Scheert lekker glad

Ik vind de scheeroppervlakte veel te groot. Dat is niet handig bij het scheren. Ook is de opening in het midden tussen de 3 scheeflopen te groot. Soms schiet je huid daar tussen……au.
Voor de rest geen klachten.

Dijkland 11-02-2022

Weer een prima apparaat.

Ik heb na ongeveer 10 jaar mijn oude Philips shaver 9000 vervangen voor deze, een heel fijn apparaat. Ook de cleaningpod werkt beter dan het grote Reinigings apparaat van mijn oude shaver. De verbinding met de app is leuk maar ik weet niet of je daar naar blijft kijken.

Pholiant 08-02-2022

Easy to use, easy to shave

This is the first electric shaver I ever had, the first impression is good, shaving time is 4-5 minutes, the result positively impressed. The app includes all necessary information and assistance for styles of shaving, helping to improve the way I shave. The shaver itself has sensors on pressure and movements that really helps to save your skin

Per52 07-02-2022

Scheert voortreffelijk glad en diep.

Voorheen scheerde ik met Braun series-9.
Wat een waardeloos apparaat is dat.
Ik bleef aan de gang om mijn kin een beetje glad te krijgen.
Bovendien ging de kwaliteit van de scheerbladen flink achteruit. Een maand geleden de knoop doorgehakt en overgestapt op Philips Series 9000. Wat een verademing.
Scheert vlot en diep. Ook het reinigingssysteem werkt voortreffelijk. Plaatsen en minuutje later weer brandschoon en fris ruikend. Voortreffelijk apparaat !

Sjimanski45 30-01-2022

Voldoet niet helemaal aan de verwachting

Is inmiddels het 11e scheerapparaat van Philips, dat ik koop. Ik had hoge verwachtingen echter dit valt tegen. Het apparaat is zeer huidonvriendelijk. Wel heb ik gebruik gemaakt van de verlichting die de druk van de scheerkop aangeeft. Zeer positief. Apparaat is goed schoon te maken. Scheert echter niet beter dan de oude 9000 en 7000.

Castert 28-01-2022

Het toestel is geweldig

Omdat het apparaat goed is. Kan eigenlijk niets zegen wat slecht is,
iets moet ik nog zeggen dat de twee dames ( mag geen naam noemen ) mij bijzonder goed geholpen hebben.

john@65 27-01-2022

Reinigen in de pot

Ben van een 6000 naar een 900 gegaan wat mijn grootste teleurstelling is het extern reinigen bij de 6000 moet het apparaat klemmen en reinigt echt super schoon, bij mijn nieuwe is het een heel ander verhaal, maakt slecht schoon omdat de scheer koppen niet in zijn geheel in de pot gaat, voor dat geld is dit systeem een zware tegenvaller

Wimsel 25-01-2022

Meer dan aangenaam verrast!!

Na heel wat jaren nat scheren met n mesje, ben ik overgestapt naar n philips shaver. Nooit gedacht dat het zo glad en plezierig zou scheren. Ben onder de indruk van gebruiksgemak, design en functionaliteit. Een fijn begin van de dag!

Ventuur 23-01-2022

Product is vernieuwend

Het scheerapparaat werkt prima een vernieuwende techniek. Met de Philips App leer je op een juiste manier scheren max 3 minuten. Is een aanrader.