Scheermethode
tile-scheersysteem
roterende kop(pen)
(Extra) functies
trimmer/tondeuse

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 6 60-N4820cs Scheerapparaat Met Oplaadstandaard, 2 EasyClick-opzetstukken, Grijs op Kieskeurig.be.

Giany 24-09-2020

Handige scheermachine, maar ik kan er niet mee overweg.

Geschreven voor: Braun Series 6 60-N4820cs Scheerapparaat Met Oplaadstandaard, 2 EasyClick-opzetstukken, Grijs

Een paar maanden geleden heb ik deze toestel mogen testen. Met 1 oplaad beurt kan je toch wel al even weg. Je kan op het toestel zien hoeveel batterij hij nog heeft en een handige feature is dat je er een slot kan op zetten door lang op de power knop te klikken tot het slotje gaat branden. De scheerapparaat is goed vast te houden. Bij de doos krijg je ook een oplaadstation, extra opzetstukjes en een handige hoes om in te bewaren. Scheren doet echt geen pijn, met een electrische scheerapparaat hoef je geen scheerschuim te gebruiken dus deed ik dit ook niet. Wanneer ik mij scheer met dit toestel blijven er altijd haartjes over en krijg ik het nooit allemaal weg, dit kan ook komen hoe ik mij scheer. Als ik 2 dagen wacht van te scheren (dan is mijn baard ook niet zo lang lukt het nog minder dan na 1 dag dus voor mij is dit niet echt een aanrader maar het kan zijn dat het bij andere mensen wel goed werkt.

Pluspunten

• Waterbestendig
  • Lange batterijduur

Minpunten

• Scheert niet goed voor mij

Sven123 24-09-2020

toffe trimmer met leuke extra's

Ik heb de Braun 60-N4820cs al enkele weken kunnen testen. Met wat oefening kun je met het toestel een glad scheerresultaat bekomen al blijft het voor de nek regio altijd wat moeilijk
Ook leuk is de bijgeleverde stubble beard trimmer en precision trimmer. Als je even wil gaan voor de iets ruigere look houden deze twee accessoires de stoppels en je baardlijn onder controle.

Pluspunten

• accessoires voor ruigere baard

Matthijs baeye 27-08-2020

Prijs -kwaliteit heel goed toestel

De Braun scheermachine ligt goed in de hand door zijn slanke ontwerp.
Het gewicht van de scheermachine is licht in vergelijking met mijn vorige machine .
Met een opgeladen batterij kan hij toch wel 5 scheerbeurten aan .
De verschillende accessoires zijn ook heel handig , ik gebruik ze ook om mijn hoofd te scheren .
De precisie trimmer is erg handig om mijn baard op een mooie lengte te houden.
In tegenstelling met mijn vorige scheermachine heb ik geen last van scheeracne.
Een groot voordeel is ook dat ik hem kan gebruiken onder de douche en na gebruik gewoon uitspoelen onder warm water .
De gebruiksaanwijzing mocht iets uitgebreider want het was soms zoeken wat voor wat dient .
Maar prijs- kwaliteit is dit een hele goede aankoop

Pluspunten

• Scheert erg glad
  • Stil bij gebruik
  • Makkelijk schoon te maken
  • Veel handige accessoires

Minpunten

• Beknopte gebruiksaanwijzing

LCoppens 26-08-2020

Scheertoestel met handige oplader

Dit Braun-Series 6-60-N4820cs Grey scheerapparaat ligt zeer goed in de hand, het is super handig in gebruik om te scheren. Je kan de scheerdop volledig veranderen in een trimmer, dus het apparaat is eigenlijk twee in 1. Je kan het scheermesje achteraf reinigen onder een lopende waterkraan. Het scheren gebeurt met drie flexibele messen waardoor het tot zeer glad kan scheren. Ik gebruik het soms in mijn nek met behulp van de handige precieze trimmer opzetstuk, alsook voor de baard is er een meegeleverd stuk aanwezig die zeer goed werkt. Ik gebruik het zowel dry als wet in de douche. De batterij gaat zeer lang mee en je kan het toestel opladen via een meegeleverde oplaadstaander die ook gemakkelijk in mijn badkamer staat. Pluspuntje bij deze Braun is dat er er een handige reistas bijgeleerd is.

Pluspunten

• Handig stuk om op te laden
  • 2 in 1 toestel

Aanrader voor een gevoelige huid 25-08-2020

Ideaal voor een gevoelige huid.

Ik heb dit apparaat nu enkele weken in gebruik en ben hier zeer tevreden over. Het Senso Flex systeem zorgt dat je geen irritatie krijgt, ideaal voor een gevoelige huid. Het is ook waterdicht zodat je deze nat of droog kunt gebruiken. De li-ion accu gaat ongeveer 50 min mee. Er zit een handige stand lader meegeleverd waardoor het apparaat handig rechtop staat. Verder is er nog een trimmer kop meegeleverd, en een handig opzetkapje om baardjes van 0,5 tot 2,3 mm mee te trimmen. Een zeer compleet apparaat.

Pluspunten

• Oplaadbaar, goede accu
  • Ideaal voor een gevoelige huid
  • Waterdicht

Robby 25-08-2020

veelzijdig toestel

Ik heb de braun 60-N4820cs ontvangen om hem te testen en ik moet zeggen dat ik aangenaam verrast was. Vooral dan omwille van de accessoires, namelijk de trimmerkop en de stoppelbaardtrimmer. Die laatste is heel handig om je baard in toom te houden, gewoon de scheerkop vervangen door de stoppelbaardtrimmer, de juiste kammetjes erop en trimmen maar. Het enige kleine minpuntje is het ontbreken van een clean&charge station verder is het een prima scheerapparaat/ trimmer.

Pluspunten

• scheerresultaat
  • handige accessoires
  • degelijke kwaliteit

Minpunten

• geen clean&charge station

Sven 21-08-2020

Goede scheermachine met toffe accesiores

Deze scheermachine levert een meer dan acceptabel resultaat. Na enkele weken testen en wat oefenen krijg ik mijn baard voldoende glad. Zeker ook leuk zijn de bijgeleverde accessoires zoals de precisietrimmer en stoppelbaard trimmer. Zeker op de dagen dat je kiest voor de wat ruigere look komen deze zeker van pas. Enkel het scheren van mijn nek met dit toestel blijft nog een gevecht. Vaak neem ik er nog even het scheermes bij voor het perfecte resultaat.

Pluspunten

• Stoppelbaard accessiores

Minpunten

• Geen prima resultaat in de nek