Braun Series 6 60-R1200s Elektrisch Scheerapparaat Met Precisietrimmer, Rood

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 6 60-R1200s Elektrisch Scheerapparaat Met Precisietrimmer, Rood op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Mvm92 05-02-2021

Topper

Een mooi en handig toestel dat zeer goed in je hand ligt. De 2 grootste pluspunten zijn voor mij toch wel dat dit apparaat zeer snel opgeladen is maar ook nog eens waterproof is. Tijdens het testen is het opgevallen dat het zeer zacht werkt op mijn gevoelige huid. Het eindresultaat waszoals gehoopt een mooie gladde en zachte huid.

Olli 06-09-2020

Goed toestel

Ik ben heel tevreden van dit scheerapparaat. Het ligt er goed in de hand en heeft een mooi design. Bij het testen merkte ik dat zowel nat als droog scheren zeer vlot gaan. Ik heb een gevoelige huid en het toestel is hier perfect voor, hij past namelijk zijn druk aan met sensoflex. Je kan het toestel makkelijk reinigen door het onder de kraan af te spoelen door de easy clean. Het laadt zeer snel op en gaat lang mee. De bijgeleverde precision trimmer is zeer handig.

Pluspunten

• Scheert goed
  • Goed voor de gevoelige huid
  • Laadt snel op

DimitriB 04-09-2020

Fantastische scheerervaring!

Een scheertoestel moet uiteraard de basis kunnen, scheren, logisch toch? Maar soms gaat een toestel net dat streepje verder dan je gewend zou zijn, en dat is het geval met dit nieuwe scheertoestel van Braun. Niet alleen gladscheren is fijn, maar ook het trimmen loopt fantastisch aangenaam. Misschien ook wel niet onbelangrijk, het scheren is pijnloos, zelfs zonder scheergel of andere producten. Ik heb dit fantastische toestel nu enkele weken mogen testen, en ben een zeer tevreden gebruiker.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Merk
  • Resultaat

Minpunten

• Geen nadelen gevonden

Wesleyj 31-08-2020

Flexibel scheertoestel

Door de beweegbare scheerkop is het aangenamer om heel jou kaaksbeen onderhanden te nemen.Het werkt efficient .Het toetsel is ook snem opgeladen en met slecht 1 laadbeurt kan je al gauw enige tijd verder!

Pluspunten

• Kwaliteit
  • Beweegbaarheid
  • Oplaadtijd

Minpunten

• Geen

Vin12 30-08-2020

Zeer degelijk scheerapparaat

Dit Braun scheerapparaat is een zeer degelijk toestel. Ik was tot kort het nog niet gewend om elektronisch te scheren, maar dit apparaat heeft me wel kunnen overtuigen dat het tijd is om eens een andere manier van scheren te proberen. Erg handig in gebruik en opzetstuk voor lichaamshaar te trimmen is mooi meegenomen!

Pluspunten

• Snel
  • Batterij
  • Trimmer

Wes86 25-08-2020

Scheert comfortabel

Ik heb de Braun serie 6 geprobeerd en ben hier zeer tevreden van.hij scheert super goed en glad. Het beweegbare hoofd volgt mooi de lijn van je gezicht en voelt zeer comfortabel aan.

Pluspunten

• Comfortabel
  • Scheert goed

Minpunten

• Prijzig

Ditello 23-08-2020

Stijlvol scheerapparaat

Ik heb dit toestel 2 weken mogen testen.
Het toestel ligt goed in de hand. Qua design is het mooi en stijlvol. De bouwkwaliteit is ook heel goed. Dit scheerapparaat is uitermate geschikt om je helemaal glad te scheren. Door de dikke scheerkop is het wel moeilijker om je baardje af te lijnen. Met langere haartjes kan het niet goed overweg, er bestaan wel hulpstukken voor maar deze zijn bij dit model niet standaard bijgeleverd. Qua autonomie scoort het ook goed: je kan verschillende scheerbeurten doen zonder te moeten opladen en bij een lege batterij is 5 minuten opladen genoeg voor één scheerbeurt. Je kan het gemakkelijk reinigen onder de kraan, je kan het gebruiken in de douche, met of zonder scheerschuim: dit toestel kan het allemaal aan.
Fantastisch apparaat voor dagelijks glad scheren zonder irritatie.

• Autonomie
  • Scheerprestatie
  • Waterproof
  • Gemakkelijke reiniging

Minpunten

• Moeilijk om baardje af te lijnen.

Joost Devriese 22-08-2020

Kwaliteitsvol toestel, met perfecte scheerresultaten.

Ik kon dit apparaat testen. Het is wat design en kleur betreft, echt een heel mooi toestel. De scheerkwaliteit is perfect. De beweegbare scheerknop beweegt goed over de huid. De huid wordt tijdens het scheren niet geïrriteerd. Ik gebruik dit toestel meestal onder de douche. Ook bij droog scheren werkt het toestel prima. Het reinigen verloopt vlot. De haartjes kunnen makkelijk weggespoeld worden. Een aanrader dus.

Pluspunten

• gebruiksgemak
  • makkelijk op te laden
  • zowel bij droog als nat scheren prima resultaten
  • Heel mooi disign

Dieter 22-08-2020

Top scheerapparaat

Gebruiksvriendelijk scheerapparaat, met een trimmerkop die makkelijk te wisselen is. De batterij van het toestel gaat ook lang mee en is ook snel opgeladen. Daarnaast is het scheerresultaat ook zeer goed neemt bijna alle haren direct mee en geeft weinig irritatie aan de huid, daarnaast is het makkelijk te reinigen.

Pluspunten

• Lange gebruiksduur batterij
  • Snel opgeladen

Minpunten

• Opberg zakje mocht wat groter