De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 3 Shave&Style 300BT Elektrisch Scheerapparaat, Scheermes Voor Mannen, Zwart op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

J Postma 04-05-2020

Goed scheerapparaat

Het is een fijn scheerapparaat en komt standaard geleverd met een aantal opzetstukken. Deze zijn makkelijk te vervangen zodat je snel verder kan met scheren. De accu gaat redelijk lang mee, dat is fijn. Ook zijn de opzetstukjes duidelijk gelabeld. Het apparaat ligt fijn in de hand en glijdt soepel over de huid. Verder is de instructie in het boekje erg duidelijk. Voor de opzetstukjes is er een handig opbergzakje meegeleverd, zo verlies je de opzetstukjes niet. Enige nadeel vind ik dat er geen borsteltje bij zit om het apparaat schoon te houden. Verder een prima apparaat.

Pluspunten

• Fijn in de hand
  • scheert goed