Braun Series 8 8370cc

Braun Series 9 9340s Nieuwste Generatie Elektrisch Scheerapparaat, Oplaadstandaard, Etui, Noir

8,6 (13)

Braun Series 9 9380cc Nieuwste Generatie Elektrisch Scheerapparaat, Clean&Charge-station, Noir

9,3 (6)
Bekijk alle Scheerapparaten

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 9 reviews die zijn achtergelaten voor de Braun Series 8 8370cc op Kieskeurig.be.

Gerard Van den Eynde 22-11-2019
  • Product gekregen

Top product voor mensen met weinig tijd

Geschreven voor: Braun Series 8 8370cc

De Braun Series 8 8370cc is een top product in gebruik. Scheert zeer vlot, batterij gaat lang mee en het is een klein toestel wat het ook zeer toegankelijk maak om mee te nemen op reizen. De functie van de watertoevoeging is top en de kop die meedraait, doet perfect zijn werk. Ik heb dit product gekregen om te testen en ik ben hier zeer blij om! Ik kan het zeker aanraden aan iedereen met een (ietwat) deftige baardgroei. Er zijn natuurlijk ook wel enkele min punten aan verbonden. Zo is het oplaadstation wel redelijk groot en neemt het veel plaats in beslag moest je het op een gewoon badkamermeubel willen zetten. Ook de handleiding vind ik niet zo top, het is (voor mijn indruk) vaag en simpel uitgelegd, dit is toch zeker een werkpunt voor de makers. Alle negatieve en positieve punten bij elkaar is dit toch een redelijk goed product. Zeker een aanrader voor mensen die niet veel tijd willen besteden aan scheren of die een gemakkelijke scheermachine zoeken om mee te nemen.

Pluspunten

• langdurige batterij
  • compact

Minpunten

• handleiding onduidelijk
  • groot oplaadstation

Gertjan 21-11-2019
  • Product gekregen

Kwalitatief scheerapparaat

Geschreven voor: Braun Series 8 8370cc

Heb enkele jaren geleden nog een scheerapparaat van Braun gehad. De laatste was de Series 7, die er slechter uitzag voor de slijtage, dus heb ik hem laten vervangen door deze gloednieuwe Series 8.

De Series 8 geeft een snelle, gladde scheerbeurt en het mes zelf is kwalitatiever, duurzamer en efficiënter dan dat van Series 7.

Hoewel ik de dit apparaat nog maar een paar weken gebruik, voelt het zeker als een verbetering en ben ik er tot nu toe erg blij mee. Het is ook erg stijlvol en voelt enorm comfortabel in de hand. Ik kreeg enkele weken dit fantastische product gratis om uit te testen en het bevalt me echt zeer goed. Ik kan dit product dan ook alleen maar aanraden als je nog een goed scheerapparaat

Pluspunten

• Kwalitatief materiaal
  • Aangename scheerervaring

bart jacobs 18-11-2019

Snel maar niet grondig

Geschreven voor: Braun Series 8 8370cc

Als je je baard grondig wil scheren met nadien een zeer gladde huid, zou ik het niet aanraden om te gebruiken. Vind het product wel aangenaam in gebruik & het is snel gedaan, je kan het in principe ook overal gebruiken, maar het niet is niet grondiger dan met een gewoon scheermesje. Ik zou het dus prijs/kwaliteit gezien nooit zelf kopen. Ik heb het gratis verkregen om te testen, maar zal het niet dikwijls zelf gebruiken. Voor zij die van scheermesjes over willen gaan naar zulk toestel, doe het niet zou ik zeggen.

Pluspunten

• snel
  • overal te gebruiken

Minpunten

• moeilijk in onderhoud
  • prijs/kwaliteit
  • minder grondig geschoren

Miggy 14-11-2019

Super handig scheren, zonder irritaties

Geschreven voor: Braun Series 8 8370cc

Ik gebruik dit scheerapparaat nu ongeveer een 3-tal weken. Met dit scheerapparaat van Braun kan ik mijn baard snel en zonder irritatie scheren. Wat een hele verbetering is tegenover mijn vorig scheerapparaat. De scheerkop is heel flexibel. Het scheerapparaat heeft een goede ergonomische greep. Hierdoor kun je overal goed aan. Na het scheren moet je maar even het mesje eraf halen om de haartjes te verwijderen. Het apparaat reinigt zich heel gemakkelijk in het bijgeleverde reinigingsstation. Het scheren voelt hierdoor ook heel fris aan, omdat de mesjes goed gesmeerd en gereinigd worden. Met een volle batterij kun je lang scheren vooraleer de batterij plat is. De bijgeleverde reisetui is heel gemakkelijk om het scheerapparaat veilig mee te nemen. Het reinigingsstation is wel wat groot en maakt bij het begin van het reinigen wel wat lawaai. Het scheerapparaat is gemaakt van een heel kwalitatief materiaal en ziet er premium uit. Ik heb dit scheerapparaat gratis gekregen om te mogen testen. Ik ben aangenaam verrast. Ik raad dit product zeker aan.

Pluspunten

• Scheren zonder irritaties
  • Flexibele scheerkop, je kan overal gemakkelijk aan
  • Ergonomische handgreep
  • Gemakkelijk en fris gereinigd

Minpunten

• Groot reinegingsstation

Roland 12-11-2019

Degelijk toestel dat de huid niet irriteert

Geschreven voor: Braun Series 8 8370cc

Dit is mijn eerste ervaring sinds jaren met een toestel van dit type, maar gezien ik het gekregen heb om te testen was het nu of nooit. Normaal gezien gebruik ik steeds een toestel met 3 koppen…
Ik was aangenaam verrast van het resultaat gezien ik blijkbaar minder irritatie had dan met mijn ander toestel. Wel scheer ik niet elke dag maar dan is het wel opletten voor al die haartjes die op je hemd vallen (dus best scheren voor je je aankleed!).
Om een goede scheerbeurt te bekomen valt er wel een aantal keren over je baart te glijden anders blijven er tal van haartjes staan.
Het toestel is niet geruisloos (ongeveer 60 dB), wat al bij al toch meevalt. Niet vergeten dat bij het automatisch reinigen het toestel een paar keer aanslaat wat wel kan verrassen de eerste malen.
Het toestel valt goed in de handen en is gemakkelijk te houden zelfs met vochtige/natte handen.

Pluspunten

• scheert glad
  • geen irritatie

Minpunten

• prijskaartje
  • lawaai

BaldewynsP 12-11-2019

Snel en glad resultaat

Geschreven voor: Braun Series 8 8370cc

Ik heb dit scheermachine nu enkele weken in mijn bezit. Heb dit gratis ontvangen om te mogen testen. Ik kan over deze machine weinig slechts vertellen, buiten misschien dat het vrij veel lawaai maakt. Dit was wel even wennen. Maar sinds ik deze Braun gebruik, heb ik mijn oude toestel de vuilbak in gekieperd. Vanaf heden kost het me minder tijd voor een gladder resultaat te verkrijgen. Zowel droog als nat scheren geeft een prima gladde huid. Het laadstation waar tevens ook de scheerkop in gereinigd wordt is handig in gebruik. Het is een echte aanrader.

Pluspunten

• Geen irritatie
  • Goede batterij
  • Laadstation dat tevens reinigt

Minpunten

• Vrij lawaaierig

Martin Groenendijk 08-11-2019

Glad resultaat.

Geschreven voor: Braun Series 8 8370cc

Aangezien mijn vorig scheerapparaat reeds 13 jaar oud was, eveneens van Braun, was het tijd om over te schakelen naar een nieuw apparaat. Dit nieuw apparaat kreeg ik gratis thuis geleverd om uit te proberen. Bij levering van de Braun serie 8 (8370) was ik reeds aangenaam verrast van de verpakking. Een mooie doos waar alles veilig was in bevestigd voor transport. Bij het uitpakken van het scheerapparaat en zijn toebehoren (Oplaadsysteem/Cleaningsysteem, Cleaning vloeistof, een koppenborsteltje, de handleiding en een reisetui) merkte ik direct op dat het om een zeer degelijk toestel gaat. Na de handleiding gelezen te hebben wou ik zo snel mogelijk het scheerapparaat gaan uitproberen.
Het scheerapparaat ligt goed in de hand. Naast de gewone scheerblade heb je ook een precisieblade om gemakkelijk enkele lijnen af te werken. De gewone scheerblade kan je op 2 standen zetten, een vaste stand of een stand die meegaat met de kaaklijnen.
Wanneer je dit apparaat wilt gebruiken om je de lijnen van je baard bij te werken of om enkele bepaalde plekken wilt gladscheren is dit niet altijd gemakkelijk alles perfect glad te scheren langs de lijnen. Hiervoor kan je het beste een Gilette gebruiken. Is het om je gezicht volledig glad te scheren dan is dit een perfect toestel.
Wanneer je het cleaningsysteem wilt gebruiken moet je toch wel zorgen dat dit in een afgesloten ruimte gebeurd. Wanneer het systeem in werking treed maakt dit wel redelijk wat lawaai. Zorg zeker dat je geen plekjes bent vergeten want eenmaal je het cleaningsysteem hebt gebruikt duurt het enkele uren vooraleer het toestel terug droog is.
Dit apparaat zal je niet teleurstellen.

Pluspunten

• Batterij
  • Reiningsmodule
  • Scheerresultaat

Minpunten

• Reinigsmodule maakt veel lawaai
  • Laadsysteem voelt goedkoop aan

Marcus 06-11-2019

Fantastisch apparaat, bijna pijnloos epileren.

Geschreven voor: Braun Series 8 8370cc

Na een snelle duik in de handleiding en een uur opladen was het apparaat klaar voor een eerste gebruik. Een eerste indruk: goede bouwkwaliteit van het apparaat met een scherm voor batterij weergave, reiniging- en slot aanduiding.
Het c&c station weegt niet veel en voelt wat goedkoop aan. Dit neemt niet weg van zijn functionaliteit die uitstekend is, telkens scheer je met een perfect propere, ontsmette en gesmeerde cassette (kop). Bij Braun adviseren ze om na 1,5 jaar het cassette te vernieuwen, en het reinigingsvloeistof gaat ongeveer 4-8 weken mee.
Het eerste scheerbeurt is wennen met het scheer kop die groot is. Na een aantal keer wen je eraan en ga je scheren zoals je nooit wist mogelijk was.
k heb deze apparaat voor niets ontvangen om te testen, en ik kan het maar aanbevelen. Zelf heb ik altijd Braun gehad, top kwaliteit en top product!

Pluspunten

• Reinigingsprocedure
  • Snel opladen
  • Super glad scheren

Minpunten

• C&C station voelt wat goedkoop aan
  • Vervangstukken zijn duur

Tarantel 06-11-2019

Geweldig apparaat, zeker aan te bevelen

Geschreven voor: Braun Series 8 8370cc

Quasi 4 weken geleden kreeg ik dit product via Roamler, om het uit te testen. Het apparaat verraste mij op verschillende vlakken. De goede ligging in de hand, het gebruiksgemak en kast but not least het resultaat.
Normaal gezien geraakt mijn huid altijd geïrriteerd wanneer ik droog scheer met een scheerapparaat. Met dit apparaat heb ik geen enkele keer last gehad van irritatie. Nat scheren doet dit apparaat ook zonder problemen.
Het scheerresultaat verblufte mij. Ik heb al een heel aantal apparaten gebruikt, dit is het eerste apparaat dat een quasi vergelijkbaar glad resultaat geeft als bij een scheerbeurt met een scheermes.
De casing en de reisvergrendeling is een plus.
Het dockingstation voir de grondige reiniging doet ook zijn ding. Het enige nadeel zijn de cartridges met de reinigingsvloeistof.

Pluspunten

• Het gebruiksgemak
  • Het scheerresultaat
  • Lang batterijleven