Remington PG4000

Kleur(en)
zwart, wit, blauw
Fabrikant kleur(en)
blauw, wit, zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 18 reviews die zijn achtergelaten voor de Remington PG4000 op Kieskeurig.be.

Corné 20-01-2020

Licht en compact

Geschreven voor: Remington PG4000

Gekocht voor het trimmen van mijn baard en snor.
Hiervoor altijd een Remington HC 5550 gebruikt, maar nadat het derde kam deeltje was afgebroken en de accu slecht werd, een nieuwe trimmer gezocht.
Het eerste opvallende verschil is het gewicht. De G4 is echt super licht en compact. Fijn voor op reis. De smalle kop maakt het bijwerken van de snor en eventuele andere precisie werkjes makkelijker. De smallere kop werkt iets minder snel dan een grotere, maar omdat deze zo makkelijk te hanteren is, zie ik dit niet als nadeel.
Groter nadeel vind ik dat de kunststof opzetstukken statisch zijn waardoor er veel haren aan blijven plakken. Er zit geen borsteltje bij. Wellicht is het de bedoeling dat je die met de kraan afspoelt.
Het scheer opzetstuk vind ik echt te klein, ook voor het glad scheren van m'n hals. De productbeschrijving vermeld ook dat deze niet bedoeld is voor grotere oppervlaktes. Hiervoor zal ik mijn scheerapparaat blijven gebruiken. Toch nog twee apparaten nodig helaas.
Al met al voor het geld een prima deal.

Pluspunten

• Licht
  • Compact
  • Vriendelijk geprijsd
  • Ook met snoer te gebruiken als accu op is

Minpunten

• Niet geschikt als scheerapparaat
  • Statische opzetstukjes trekken haren aan
  • Etui heeft geen vakjes
  • Geen universele (USB) lader

Christel 13-01-2020

Handig in gebruik

Geschreven voor: Remington PG4000

Prijs-kwaliteit is dit een prima product. Mijn man is zeer tevreden met het apparaat. Zeker omdat het multifunctioneel is. Het reisetui is ook zeer handig daar wij vaak met de camper weg zijn.

Pluspunten

• Handig reisetui
  • Veel hulpstukken
  • Zonder of met snoer

Minpunten

• Niet echt 1 gevonden tot nu toe

Willem 12-01-2020

Scherp

Geschreven voor: Remington PG4000

Zeer nauwkeurig. Mijn vrouw kan ook mijn baard stijlen en we vinden het makkelijk om verschillende modellen uit te proberen.

Ferry 11-01-2020

Fijn apparaat

Geschreven voor: Remington PG4000

Ik was op zoek naar een goede multigroomer om met name mijn baard bij te houden.
I.v.m. de vele mogelijkheden door de hulpstukken die erbij zitten, de prijs en de mogelijkheid om draadloos het apparaat te kunnen gebruiken is de keuze hier op gevallen.

Pluspunten

• goed hanteerbaar
  • veel hulpstukken, voor divers gebruik
  • oplaadbaar (draadloos)

petra 07-01-2020

handig design

Geschreven voor: Remington PG4000

prijs/kwaliteit, zeker met de cash-back héél interessant. stil. Lange accuduur. handig in gebruik. veelzijdig

Pluspunten

• stil

Martin 06-01-2020

Veelzijdig product

Geschreven voor: Remington PG4000

De trimmer is erg handzaam, met een sterke motor en ook nog eens multifunctioneel. De opzetstukken zijn makkelijk te gebruiken

Pluspunten

• Accessoires
  • Sterke motor

Ben 02-01-2020

Fijne allshaver

Geschreven voor: Remington PG4000

Allround apparaat. Je kan het goed gebruiken voor scheren van alles. Ik ben blij dat ik het apparaat heb gekocht.

MV 28-12-2019

All in one

Geschreven voor: Remington PG4000

Handig toestel, all in one. Zo verzorg je je lichaam handig en snel. Zeer goed scheer resultaat. De koppen die afwasbaar zijn maakt het proper maken zeer handig.

Pluspunten

• Veel accesoires
  • zowel op accu als kabel
  • Scheer resultaat

Minpunten

• Op laad tijd

iris 25-12-2019

goed apparaat werkt fijn

Geschreven voor: Remington PG4000

goed product voor een prima prijs!

kan het iedereen aanraden.

ga niet meer naar de kapper.
werkt echt goed

RVM 21-12-2019

Eenvoudig in gebruik

Geschreven voor: Remington PG4000

Eenvoudig te monteren opzetstukken. Dit maakt gebruik voor zowel haar, baard, lichaamshaar eenvoudig.

Hans 21-12-2019

Gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Remington PG4000

Veel mogelijkheden, handzaam, doet wat het moet doen. Ik kan dit product echt aan iedereen aanraden. Goede prijs-kwaliteit verhouding

Pluspunten

• Compact
  • Licht in gebruik

Rene de Koning 12-12-2019

Werkt super!

Geschreven voor: Remington PG4000

Werkt uitstekend! Ik heb dit gekocht voor mijn nek en baard, en de scheer en tondeuse resultaten zijn prima. Hij werkt snel en precies, is lekker licht en ligt top in de hand! Er zijn veel opzetstukken, multifunctioneel.

MVG,

Rene

Pluspunten

• goede scheer resultaten
  • licht gewicht
  • Ligt fijn in de hand
  • Veel mogelijkheden

Katty VL 11-12-2019

Handig formaat

Geschreven voor: Remington PG4000

Ik heb dit apparaat gekocht met als doel mijn hondje zijn vacht wat bij te scheren, dus dit apparaat is daar ideaal voor. Het is compact maar zeer handig in gebruik. Ook het uitgebreide aanbod aan wisselstukken komt zeker van pas.

Pluspunten

• Compact
  • Wisselstukken

Karel 11-11-2019

Multifunctionele trimmer

Geschreven voor: Remington PG4000

Erg fijne trimmer. Gekocht omdat m’n vorige trimmer het begeven heeft. Ik zocht iets met meer mogelijkheden dan alleen twee trim opzetstukjes. Bij dit apparaat krijg je een flinke set aan scheer en trim stukjes meegeleverd waardoor je eigenlijk geen ander apparaat nodig hebt. De opzetstukjes zijn wat kleiner dan bij m’n vorige scheerapparaat maar dat drukt de scheer prestaties van dit apparaat totaal niet!

Het apparaat is verder erg compact waardoor het een erg geschikt apparaat is voor op reis. De trimmer werkt tevens ook terwijl deze aan het netstroom hangt. Je hoeft hem dus niet eerst op te laden voor gebruik.

Pluspunten

• Comfortabel
  • Compact
  • Zowel op batterij als netstroom
  • Scheert precies
  • Veel opzetstukken.

Minpunten

• Niet echt een minpunt kunnen vinden

Marijke 27-10-2019

Prima apparaat voor het scheren van alle lichaamsbeharing

Geschreven voor: Remington PG4000

Mijn man heeft de Graphite Series Personal Groomer G4 (PG4000) nu enkele weken in gebruik en het scheerapparaat bevalt hem erg goed.
Het apparaat kan zowel gezichtsbeharing (baard, neus, oor) scheren als elders op het lichaam indien gewenst.
Er worden veel hulpstukken bijgeleverd wat erg handig is, want zo kun je overal bij.
Zowel met snoer als snoerloos te gebruiken (gebruiksduur 60 minuten), het apparaat is makkelijk schoon te maken, heeft een fijne opbergetui, zelfslijpende bladen, een precisietrimmer, een verstelbare kam en opzetkammen en nog veel meer handige hulpstukken. Een prima scheerapparaat.

Pluspunten

• voor alle lichaamsbeharing te gebruiken
  • veel hulpstukken
  • prima prijs/kwaliteit verhouding

Peter 27-10-2019
  • Product gekregen

Klein scheerapparaat met prima resultaat

Geschreven voor: Remington PG4000

Omdat het een klein scheerapparaat is lagen mijn verwachtingen niet hoog. Maar juist door de kleine scheerkop is er weinig weerstand op de huid en scheer je snel met het gewenste resultaat. Geeft een rustig geluid. De hulpstukken kun je makkelijk verwisselen door de kop een slag te draaien.

Pluspunten

• glad resultaat
  • ligt goed in de hand

sennwater 24-10-2019

snel handig kwaliteit

Geschreven voor: Remington PG4000

was altijd al op zoek naar een leuke trimmer met veel standen om mijn eigen baard een fadeout te geven . en als extra optie een neus oor trimmer zou hebben , en dit fijne apparaatje voldoet daar goed aan. tevens zitten er mee hulpstukjes bij om je gehele lichaam aan te makken , wel eerst kort trimmen en dan met de extra hulpstukjes aan de slag .

Pluspunten

• multiefunctioneel
  • lange batterij

Peter1960 24-10-2019

Perfect resultaat!

Geschreven voor: Remington PG4000

Ik ben echt heel tevreden met deze Multigroomer! Mijn snor -en baard zijn makkelijk strak te trimmen. En ideaal bij deze set is dat er dat er ook een neus,-wenkbrauw -en oortrimmer bij zitten. Ik ga dus dankzij 1 apparaat altijd verzorgd de deur uit. En het is dankzij het praktische luxe reisetui makkelijk mee te nemen.

Pluspunten

• Precisie trimmer
  • Ook snoerloos te gebruiken
  • Oor,-en neus -en wenkbrauwtrimmer

Minpunten

• Voor mij géén