Remington PG4000

Fabrikant kleur(en)
blauw, wit, zwart
Type/soort
Scheerapparaten voor mannen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 5 reviews die zijn achtergelaten voor de Remington PG4000 op Kieskeurig.be.

Karel 11-11-2019

Multifunctionele trimmer

Geschreven voor: Remington PG4000

Erg fijne trimmer. Gekocht omdat m’n vorige trimmer het begeven heeft. Ik zocht iets met meer mogelijkheden dan alleen twee trim opzetstukjes. Bij dit apparaat krijg je een flinke set aan scheer en trim stukjes meegeleverd waardoor je eigenlijk geen ander apparaat nodig hebt. De opzetstukjes zijn wat kleiner dan bij m’n vorige scheerapparaat maar dat drukt de scheer prestaties van dit apparaat totaal niet!

Het apparaat is verder erg compact waardoor het een erg geschikt apparaat is voor op reis. De trimmer werkt tevens ook terwijl deze aan het netstroom hangt. Je hoeft hem dus niet eerst op te laden voor gebruik.

Pluspunten

• Comfortabel
  • Compact
  • Zowel op batterij als netstroom
  • Scheert precies
  • Veel opzetstukken.

Minpunten

• Niet echt een minpunt kunnen vinden

Marijke 27-10-2019

Prima apparaat voor het scheren van alle lichaamsbeharing

Geschreven voor: Remington PG4000

Mijn man heeft de Graphite Series Personal Groomer G4 (PG4000) nu enkele weken in gebruik en het scheerapparaat bevalt hem erg goed.
Het apparaat kan zowel gezichtsbeharing (baard, neus, oor) scheren als elders op het lichaam indien gewenst.
Er worden veel hulpstukken bijgeleverd wat erg handig is, want zo kun je overal bij.
Zowel met snoer als snoerloos te gebruiken (gebruiksduur 60 minuten), het apparaat is makkelijk schoon te maken, heeft een fijne opbergetui, zelfslijpende bladen, een precisietrimmer, een verstelbare kam en opzetkammen en nog veel meer handige hulpstukken. Een prima scheerapparaat.

Pluspunten

• voor alle lichaamsbeharing te gebruiken
  • veel hulpstukken
  • prima prijs/kwaliteit verhouding

Peter 27-10-2019
  • Product gekregen

Klein scheerapparaat met prima resultaat

Geschreven voor: Remington PG4000

Omdat het een klein scheerapparaat is lagen mijn verwachtingen niet hoog. Maar juist door de kleine scheerkop is er weinig weerstand op de huid en scheer je snel met het gewenste resultaat. Geeft een rustig geluid. De hulpstukken kun je makkelijk verwisselen door de kop een slag te draaien.

Pluspunten

• glad resultaat
  • ligt goed in de hand

sennwater 24-10-2019

snel handig kwaliteit

Geschreven voor: Remington PG4000

was altijd al op zoek naar een leuke trimmer met veel standen om mijn eigen baard een fadeout te geven . en als extra optie een neus oor trimmer zou hebben , en dit fijne apparaatje voldoet daar goed aan. tevens zitten er mee hulpstukjes bij om je gehele lichaam aan te makken , wel eerst kort trimmen en dan met de extra hulpstukjes aan de slag .

Pluspunten

• multiefunctioneel
  • lange batterij

Peter1960 24-10-2019

Perfect resultaat!

Geschreven voor: Remington PG4000

Ik ben echt heel tevreden met deze Multigroomer! Mijn snor -en baard zijn makkelijk strak te trimmen. En ideaal bij deze set is dat er dat er ook een neus,-wenkbrauw -en oortrimmer bij zitten. Ik ga dus dankzij 1 apparaat altijd verzorgd de deur uit. En het is dankzij het praktische luxe reisetui makkelijk mee te nemen.

Pluspunten

• Precisie trimmer
  • Ook snoerloos te gebruiken
  • Oor,-en neus -en wenkbrauwtrimmer

Minpunten

• Voor mij géén