AVM FRITZ!Box 4040 International

Aansluitingen
ethernet (RJ-45), USB 2.0, USB 3.0
Kleuren
rood, zilver

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de AVM FRITZ!Box 4040 International op Kieskeurig.be.

Samenvatting

De 4040 van FRITZ!Box is een zeer uitgebreide router voor zijn prijs. Deze 5- en 2.4GHz router kent verschillende uitgebreide mogelijkheden als VOIP-bellen. Daarnaast zijn er veel instellingen qua beveiliging te regelen op dit apparaat. Hij is erg gebruiksvriendelijk en makkelijk te installeren. Het is erg eenvoudig om bijvoorbeeld een gastnetwerk in te stellen. De 2,4GHz band heeft een maximale snelheid van 400 Mbit/s en de 5Ghz band heeft een doorvoersnelheid van 866 Mbit/s. Dit is voor de gemiddelde gebruiker ruim voldoende, maar voor de iets meer vragende gebruiker kan dit wat summier zijn. De FRITZ!Box heeft helaas wel moeten inboeten op MU-MIMO functionaliteiten.

Pluspunten

Minpunten

+ Uitgebreide mogelijkheden (Voip, beveiliging)

+ Goedkoop

+ Gebruiksvriendelijk

- Beperkte totale wifi-snelheid

- Platte netwerkkabel

- Geen MU-MIMO mogelijk

Manfred Windt 25-05-2019

goede koop

Geschreven voor: AVM FRITZ!Box 4040 International

Op advies van medewerker bij mijn provider dienst gekocht. Aansluiten een makkie werkt direct ,snel, sneller, snelst. Prima koop.