Alecto SA-110 Rookmelder 10 jaar + time-out

Beste deals -5% prijsdaling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 17 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Alecto SA-110 Rookmelder 10 jaar + time-out op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,2

p******@t********* 18-08-2021

Rookmelder alarm niet uit te zetten

Midden in de nacht gaat het alarm van deze rookmelder af. Je kan door op de knop te drukken het alarm even pauzeren. Het blijft maar afgaan! Midden in de nacht handleiding op het internet gezocht. Daar zie ik veel dezelfde vraag van continu alarm zonder rook, maar helaas nooit beantwoord. Ik heb hem ook moeten slopen met de hamer. Jammer na twee jaar en dus niet na 10 jaar dat de batterij het uithoudt.
Niet kopen dus.

Pluspunten

• Batterij gaat zogezegd 10 jaar

Minpunten

• Gaat in alarm zonder rook
  • Niet uit te zetten

Officiele reactie van Hesdo 19-08-2021

Beste,

Vervelend te horen dat je dit probleem hebt ervaren, dat is natuurlijk niet fijn! Het gaat in dit geval om een optische rookmelder, wat betekent dat als het signaal tussen de zenders verstopt raakt, het alarm afgaat. Normaalgesproken is dit door rook, maar het kan in de praktijk ook wel eens gebeuren dat er een stofje of zelfs een klein insectje het alarm veroorzaakt. Als dit gebeurt, dan kun je hem het beste schoonmaken met bijvoorbeeld een stofzuiger: https://www.youtube.com/watch?v=ySS0xl2FttE

Mocht de rookmelder nog binnen de fabrieksgarantie vallen, dan kun je hem altijd op onze site aanmelden: www.service-hesdo.nl

Mochten we je verder nog kunnen assisteren, dan horen wij het graag! ^Tom