Virtufit Pro Row 1000

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit Pro Row 1000 op Kieskeurig.be.

Edwin 06-01-2021

Mooi ding en prima in elkaar te zetten

Geschreven voor: Virtufit Pro Row 1000

Qua ontwerp vind ik het een van de mooiste en het was als pakket makkelijk in elkaar te zetten. De roeitrainer wordt geleverd met een aantal waterzuiverings tabletten. Per half jaar kun je zo'n tablet in het water doen. Alom dus zeer compleet en fijn. De mini-computer met trainingsprogramma's is erg basic qua interface en mogelijkheden, maar ik let eigenlijk alleen maar op tijd en op afstand.

Pluspunten

• Ontwerp
  • Makkelijk in elkaar te zetten

Minpunten

• mini-computer

Crocco 28-12-2020

snelle levering, makkelijke montage en mooie apparaat

Geschreven voor: Virtufit Pro Row 1000

Stevig apparaat. Makkelijk te monteren, robuust en makkelijk in gebruik. Roeit erg fijn. Doet zeker niet onder voor die in de sportschool. Het geluid van water is niet storend waardoor het prima indoor gebruikt kan worden. .
Helaas heb ik wat vragen over de kwaliteit. Direct na de montage bleek het zadeltje te kraken (kapotte lagers) en na contact met Virtufit heb ik na een week een vervangende zadel ontvangen. deze kraakt soms ook dus ik heb mijn bedenkingen over de kwaliteit. daarnaast zijn de voetpedalen gemaakt om met sportschoenen te gebruiken. doe je dat niet dan doen ze door de vorm veel pijn in de voeten. het was beter geweest als deze dicht waren aan de onder kant. Anders kun je in een comfortabele houding goed en prettig roeien.

Pluspunten

• Levensechte roeibeweging
  • snelle levering
  • makkelijke montage
  • snelle garantie service

Minpunten

• extra kit nodig voor hartslagmeting
  • lagers van zadel gaan snel kapot
  • Onverlicht display

Team VirtuFit 06-01-2021

Beste Crocco,

Hartelijk dank voor uw feedback!

Fijn om te lezen dat u tevreden bent over het gebruiksgemak, het comfort, dat het toestel makkelijk in gebruik is en dat het toestel fijn roeit.

We helpen u graag om meer plezier uit de roeitrainer te halen. We vinden het vervelend voor u dat u problemen ondervindt met het zadel. Goed dat u contact heeft gezocht! Wanneer het probleem nog niet verholpen is mag u altijd nog een keer contact met ons opnemen via https://virtufit.nl/service/service-formulier/. Onze service afdeling zal dan zo snel mogelijk contact met u opnemen.

We hebben kwaliteit van onze toestellen en klanttevredenheid hoog in het vaandel staan en komen dan ook graag nogmaals met u in contact om het op te lossen en u naar alle tevredenheid te helpen. Mocht u er niet uitkomen met het formulier dan mag u ook contact met ons opnemen via klantenservice@virtufit.nl.

We zien uw reactie graag tegemoet.

Heel veel trainingsplezier gewenst met uw roeitrainer en een fijne dag toegewenst!

Met sportieve groet,
Team VirtuFit

ANDREAS 25-12-2020

Andreas

Geschreven voor: Virtufit Pro Row 1000

Mooie machine, snelle levering, makkelijke montage:)
Ik gebruik de roeimachine elke dag, hij is stil, nu dat de sportscholen dicht zijn perfecte oplossing. Ik gebruik ze elke dag, ga ik straks me door na de lockdown:)

Pluspunten

• Montage
  • Levering

Bart Vanthournout 25-12-2020

Roeitrainer

Geschreven voor: Virtufit Pro Row 1000

Heb deze gekocht om intensief te trainen en hij stelt niet teleur. Ik train intussen er een half jaar op en kan geen nadelen bedenken, behalve dan dat het een beetje een gedoe is om water bij te vullen of net te verminderen, maar dat wist ik op voorhand met dit model. Het geluid van klotsend water werkt op niemands zenuwen, dus kan het ook indoor gebruikt worden. Makkelijk te monteren en robuust.

Pluspunten

• Robuust
  • Makkelijk te monteren

Bert 01-11-2020

Verbruikt veel batterijen

Geschreven voor: Virtufit Pro Row 1000

Op zich een goed apparaat, maar het batterijverbruik in de computer is erg hoog terwijl het een lcd display is.

Pluspunten

• Roeit fijn

Minpunten

• Batterij verbruik
  • Vrij groot

Van Herck 10-12-2019

Super tevreden over Sporttrader

Geschreven voor: Virtufit Pro Row 1000

Na een zeer kundig advies in de fitwinkel hebben wij de virtufit water resitance row 1000 gekocht. Deze werd keurig thuisbezorgd. Helaas deed de computer van het apparaat het niet goed. Na contact zijn ze meteen in actie gekomen. Er werd meteen een nieuwe computer opgestuurd. Super service!!!

Pluspunten

• Goed advies
  • Scherpe projs
  • Super service

Peter 07-12-2019

Roeien

Geschreven voor: Virtufit Pro Row 1000

Fijn apparaat, roeit goed inclusief het geluid van water. Het enige minpuntje is het display met gegevens. Het is niet verlicht en zeer onduidelijk. De tijd dat je roeit is wel duidelijk en daar gaat het mij om.

Pluspunten

• Zit goed en is stevig
  • Geluid van kletsend water

Minpunten

• Onverlicht en onduidelijk display

Mitchell 06-12-2019

Super fijne roeitrainer, stil en kwalitatief heel degelijk

Geschreven voor: Virtufit Pro Row 1000

Hij is makkelijk te monteren. Alles (incl. Benodigd gereedschap) wordt mee geleverd.

Zodra hij staat kan je met veel mogelijkheden trainen.

Kortom aanrader voor iedereen die op zoek is naar een kwalitatief goede roeitrainer.

Pluspunten

• Sterk
  • iPad standaard
  • Makkelijk monteren
  • Stil tijdens gebruik

Minpunten

• Water verversen is wat lastiger

Sammie 06-12-2019

Fantastische roeimachine

Geschreven voor: Virtufit Pro Row 1000

Fijne roeimachine! In elkaar zetten was zo gedaan klaar voor gebruik. Het display is zeer duidelijk en zit vol met allemaal programma’s. Hij is ook erg stil. He hoort alleen het water in de trommel en het klinkt alsof je op het water bent. Mooie en fijne machine

• Programma’s
  • Ziet er goed uit

Ian 17-08-2019

Fijne en degelijke roeier!

Geschreven voor: Virtufit Pro Row 1000

Van alle bestaande roeiers komt een waterroeier vanzelfsprekend het dichtst in de buurt van het echte werk en met de 1000 heb ik het gevoel meer waar voor mijn geld te hebben gekregen dan de kostprijs.

Enige minpuntje was een niet werkende hartslagontvanger, maar uiteindelijk heb je op de langere duur tòch meer aan metingen met een sporthorloge als je actief de activiteitsresultaten bijhoudt ter vergelijkingsmateriaal. De boordcomputer van de roeier is de gegevens kwijt bij vervangen batterijen.

Oplaadbare batterijen zijn aan te bevelen, de roeier gebruikt nogal wat, ook buiten gebruik. Ik heb standaard twee opgeladen AA batterijen klaarliggen voor wanneer het scherm niet anspringt.

S. Tissink 28-12-2018

Professioneel

Geschreven voor: Virtufit Pro Row 1000

Een erg professionele roeitrainer. Gebruik hem dagelijks voor mijn klanten (PT) als warming up. De crosstrainer is netjes gemonteerd tegen kleine meerprijs en zeer snel in huis! Het scherm is kantelbaar en daardoor voor iedereen goed af te stellen. De roeitrainer staat stevig op zijn plek en ziet er strak afgewerkt uit. Dit voelt ook zo aan zoals bijvoorbeeld de wieltjes, handvat en constructie. Kortom, ben er erg tevreden mee.

Pluspunten

• Professioneel inzetbaar/garantie
  • Stevig
  • Waterweerstand

Minpunten

• Groot

De roeier 17-12-2018

Beste waterrower

Geschreven voor: Virtufit Pro Row 1000

Mooie roeitrainer die je gemakkelijk zelf in elkaar kan zetten. De roeitrainer is erg stevig en robuust, maar blijft makkelijk te verplaatsen. In vergelijking met een een normale roeitrainer is deze erg stil. Bij de vorige roeitrainer trilde de hele woning.

Met deze roeitrainer heb je het gevoel alsof je rustig door een beekje aan het roeien bent. Echt een aanrader!

Ook heeft de roeitrainer een mooi scherm waarop alle statistieken eenvoudig zijn af te lezen. Zelf maak ik hier amper gebruik van. Voor het scherm kan je namelijk een iPad plaatsen waardoor ik tijdens het roeien kan Netflixen.

• Geluid
  • Scherm
  • Standaard voor iPad en telefoon

Gisel 09-12-2018

Goed!

Geschreven voor: Virtufit Pro Row 1000

Ik heb gekozen voor de virtufit row 1000 omdat deze mij aansprak op gebied van ontwerp en de roeibeweging. In de sportschool heb ik altijd gebruik gemaakt van een Concept2 maar water is toch echt een andere beleving. Persoonlijk vind ik water een erg prettige beweging en het geeft ook nog eens een rustgevend geluid. De row 1000 is stevig en mooi afgewerkt. De roeitrainer is redelijk lang en helaas niet inklapbaar. Voor mij geen issue want hij kan ook rechtop opgeborgen worden. Het opberg vak onder het scherm is erg handig voor bijvoorbeeld je telefoon.

Pluspunten

• Water
  • Stevig
  • Vormgeving

Minpunten

• Niet inklapbaar