Virtufit Foldable Water Resistance Row 900 Roeitrainer

Best Reviewed 2 keer apr 2020 Virtufit Foldable Water Resistance Row 900 Roeitrainer
Best Reviewed - april 2020
Weerstandsysteem
waterweerstand
Maximaal gebruikers gewicht
155 kg
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 7 reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit Foldable Water Resistance Row 900 Roeitrainer op Kieskeurig.be.

frankhuysmansmsk 30-08-2020

geweldige Roeier, scherm is echt een super tegenvaller

Geschreven voor: Virtufit Foldable Water Resistance Row 900 Roeitrainer

Qua roeier is het een top toestel, alleen jammer om er een zo low-end scherm op te zetten, batterij leeg, alle gegevens weg. Dit valt echt enorm tegen

Pluspunten

• soepel
  • makkelijk in gebruik
  • degelijk gemaakt

Minpunten

• display lastig in gebruik
  • synchronisatie met hartslagmeter werkt niet altijd
  • batterij leeg, gegevens weg

Begüm Reijerse 29-04-2020

Fijne roeitrainer!

Geschreven voor: Virtufit Foldable Water Resistance Row 900 Roeitrainer

Erg fijne roeitrainer. Maakt verassend weinig geluid, was hier namelijk wel bang voor. Voelt erg degelijk aan. Heb de roeitrainer nog niet zo lang en kan dus nog geen duidelijk oordeel geven over de functies van de console, maar dit ziet er allemaal prima uit. Helaas was de prijs nu wel wat hoger dan normaal (waarschijnlijk door schaarste in de markt) maar dit heb ik er dubbel en dwars voor over. Kortom ben ik erg tevreden en kan ik nu prima trainen op zolder in tijden van de gesloten sportscholen.

Pluspunten

• Weinig geluid
  • Duidelijk console
  • Snelle levering!

MvG 21-04-2020

Net alsof je echt aan het roeien bent

Geschreven voor: Virtufit Foldable Water Resistance Row 900 Roeitrainer

Roeitrainer nog niet zo lang in mijn bezit maar 1e indruk is dat het een robuust en stabiel apparaat is. Heel eenvoudig te monteren. Qua beleving is het net alsof je daadwerkelijk buiten aan het roeien bent. Geen lawaai maar rustgevend "geklots" van water. Makkelijk op te bergen omdat de rail / zitting eenvoudig opgeklapt kan worden. Comfortabele (robuuste) zitting. Instellen van de weerstand d.m.v. meer / minder water nog niet geprobeerd maar lijkt me bij luchtweerstand makkelijker / minder omslachtig. Vullen met water gaat eenvoudig (trechter meegeleverd), water eruit halen is iets minder makkelijk maar eenmaal ingesteld lijkt het me dat je dit niet meer hoeft te veranderen. Instellen programma's / beeldscherm is wat onduidelijk en vergt het nodige uitzoekwerk maar dat kan ook komen door de onbekendheid met het apparaat.
Ik wilde eigenlijk een model hoger (Pro 1000) maar deze was niet meer leverbaar op korte termijn. Direct reactie op mijn mail en alternatieven aangeboden. Supersnelle levering ondanks alle drukte m.b.t. Corona virus.

Hans 21-04-2020

Prima apparaat

Geschreven voor: Virtufit Foldable Water Resistance Row 900 Roeitrainer

Fijn apparaat, makkelijk te installeren. Goede bediening, overzichtelijk display.
Snel in te klappen. Waterroeier is erg rustgevend.

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • Overzichtelijk display

Minpunten

• Voetensteunen zitten niet helemaal gelijk

E. Hissen 21-06-2019

Prettig

Geschreven voor: Virtufit Foldable Water Resistance Row 900 Roeitrainer

Prettig in gebruik, erg simpel te monteren. Scherm is niet verlicht maar door verstelling goed leesbaar. De roeitrainer is boven verwachting stil.

• Simpel

Gecer 18-06-2019

Row900

Geschreven voor: Virtufit Foldable Water Resistance Row 900 Roeitrainer

Een degelijke roeitrainer met eem fijne weerstand. De beweging is soepel, wel moet je goed op je houding letten bij het roeien. Het scherm verstelbaar zodat deze goed leesbaar is. Scherm houdt simpele gegevens bij als snelheid, afstand en tijd. Ook zitten er een aantal geïntegreerde programmas om het op te kunnen nemen tegen eem computer. De weerstand bepaal je door de hoeveelheid water aan te passen. Dit doe je vaak bij het installeren en dus niet tijdens het trainen. Gelukkig is de weerstand zwaarder zodra je sneller gaat roeien en dus minder nodig om de weerstand aan te passen. Ik ben tevreden over de row900.

Joel 14-06-2019

Nooit meer anders dan water!

Geschreven voor: Virtufit Foldable Water Resistance Row 900 Roeitrainer

Erg tevreden met deze roeitrainer. De water weerstand voelt erg prettig en natuurlijk aan. Chloortabletten worden gratis meegeleverd voor het onderhoud. De roeitrainer is relatief stil en inklapbaar. Wel jammer dat er geen programmas mogelijk zijn (bij geen enkel water roeitrsiner), dit kon bij mijn vorige roeitrainer wel. Wel kan ik al mijn trainingsgegevens bijhouden. Het apparaat was overigens eenvoudig te installeren door 1 persoon

Pluspunten

• Water weerstand
  • Eenvoudig te installeren