Virtufit Foldable Water Resistance Row 900 Roeitrainer

Maximaal gebruikers gewicht
155 kg
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Virtufit Foldable Water Resistance Row 900 Roeitrainer op Kieskeurig.be.

E. Hissen 21-06-2019

Prettig

Geschreven voor: Virtufit Foldable Water Resistance Row 900 Roeitrainer

Prettig in gebruik, erg simpel te monteren. Scherm is niet verlicht maar door verstelling goed leesbaar. De roeitrainer is boven verwachting stil.

Pluspunten

• Simpel

Gecer 18-06-2019

Row900

Geschreven voor: Virtufit Foldable Water Resistance Row 900 Roeitrainer

Een degelijke roeitrainer met eem fijne weerstand. De beweging is soepel, wel moet je goed op je houding letten bij het roeien. Het scherm verstelbaar zodat deze goed leesbaar is. Scherm houdt simpele gegevens bij als snelheid, afstand en tijd. Ook zitten er een aantal geïntegreerde programmas om het op te kunnen nemen tegen eem computer. De weerstand bepaal je door de hoeveelheid water aan te passen. Dit doe je vaak bij het installeren en dus niet tijdens het trainen. Gelukkig is de weerstand zwaarder zodra je sneller gaat roeien en dus minder nodig om de weerstand aan te passen. Ik ben tevreden over de row900.

Joel 14-06-2019

Nooit meer anders dan water!

Geschreven voor: Virtufit Foldable Water Resistance Row 900 Roeitrainer

Erg tevreden met deze roeitrainer. De water weerstand voelt erg prettig en natuurlijk aan. Chloortabletten worden gratis meegeleverd voor het onderhoud. De roeitrainer is relatief stil en inklapbaar. Wel jammer dat er geen programmas mogelijk zijn (bij geen enkel water roeitrsiner), dit kon bij mijn vorige roeitrainer wel. Wel kan ik al mijn trainingsgegevens bijhouden. Het apparaat was overigens eenvoudig te installeren door 1 persoon

Pluspunten

• Water weerstand
  • Eenvoudig te installeren