Virtufit Ergometer Roeitrainer Semi-Pro - Reviews

Maximaal gebruikers gewicht
150 kg
Kleuren
zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 11 reviews die zijn achtergelaten op Kieskeurig.be.

Timo 18-04-2018

Kwalitatieve roeitrainer!

Na een tijd onderzoeken van prijzen en de kwaliteit van roeitrainers uitgekomen bij deze roeitrainer van virtufit! 1 maand geleden besteld en de kwaliteit staat volledig in verhouding met de prijs. Gebruik hem ongeveer 3 keer per week een uurtje en hij is voorzien van alle gemakken. Er zitten oneindig veel trainingsprogramma’s op en alles is onder de training af te lezen van de display. Echt een aanrader deze roeitrainer!

Pluspunten

• Display
  • Trainingsprogramma’s

Miriam 08-04-2018

Lekker roeien!

Mijn zoon zit bij de roeivereniging en hij had mij overgehaald om een roeitrainer aan te schaffen. Ik heb hem nu al een aantal weken en hij bevalt me erg goed. Hij is stevig en makkelijk in te stellen. Mijn zoon is er ook weg van en kan nu ook thuis trainen in zijn vrije tijd en vind de beweging overeenkomen:)

Pluspunten

• Vergelijkbare beweging
  • Stevig
  • Instellen

Annemarie Engbersen 14-02-2018

Voor de fanatiekeling

Als u vaak wil roeien, koop dan deze. Het is een groot ding, maar zeer kwalitatief en goed in gebruik. Er zit natuurlijk wel een investering aan verbonden die wel hoog is, Het trainen moet wel leuk blijven om echt te investeren in jezelf.

Pluspunten

• Stevig
  • Kwalitatief
  • Goed in gebruik

Minpunten

• Flinke investering

Annabel 08-02-2018

Roeit lekker

Roeit lekker. Zitvlak zit comfortabel tijdens je workout. Makkelijk in gebruikt en op te slaan. Voor de tv ga ik er goed voor, blij ermee omdat die ook stevig is

Pluspunten

• Zitvlak
  • Op te slaan
  • Makkelijk te gebruiken

Werner 05-02-2018

Roeitrainer heel goed voor thuis

Hele goede roeitrainer voor thuis. Elke dag uurtje roeien, heerlijk. De beweging verloopt zoals het hoort en hij maakt nauwelijks kabaal. Kan deze ook zo achter de kast zetten. Display leest ook zoals het hoort, mooi. Wel beetje veel troep tijdens het uitpakke

Pluspunten

• Beweging
  • Wegzette
  • Display

Minpunten

• Troep

Jordy 04-02-2018

Roeitrainer

Wat een mooie roeitrainer! Binnen een dag geleverd, ook wel zo fijn. Montage was binnen een mum van tijd gefixt. Wat het fijne is dat ik heerlijke interval trainingen kan doen door de verschillende weerstanden. Het stoeltje zit ook lekker, hoewel die in het begin een beetje piepte. Beetje olie hielp wel

Pluspunten

• Zadel
  • Interval
  • Montsge

Minpunten

• Piepje aan begin

Leijdsman 13-08-2017

Top!

Eenvoudig te monteren roeitrainer. Ziet er goed uit en werkt nog beter. Een en al programma's en 16 weerstandniveau's, waarmee je uitgedaagd blijft. Geluid is ook prettig zacht en veel beter dan in menige sportschool/fitnessruimte.

Pluspunten

• Eenvoudige montage
  • Veel programma's
  • Maakt weinig geluid

Minpunten

• Fors apparaat (geldt voor alle roeitrainers)

Jeroen 31-05-2017

Roeit goed en geeft mij voldoende uitdaging

Het aantal programma's biedt mij voldoende uitdaging om een paar keer per week te roeien in mijn woonkamer. Na de oefening rij ik de roeitrainer naar mijn opberghok en kijk ik er niet meer naar om. Omdat het toestel niet veel lawaai maakt kijk ik ondertussen tv.

Pluspunten

• voldoende programma's
  • stil dus kan ook andere dingen doen
  • opbergen

Liann 24-05-2017

Heerlijke roeier voor thuis

Roeier kan mijn gewicht goed aan en de monitor is plezierig in gebruik want hij geeft de juiste waardes aan. Ook heb ik gekocht vanwege de garantie voorwaarden van deze roeier. Dit is uitstekend.

Pluspunten

• Kan gewicht aan
  • Garantie
  • Monitor

Maike 23-05-2017

Stil en vloeiend

Een stille, vloeiende roeier die je makkelijk in huis kan zetten. Het biedt genoeg programmas om mee te roeien en de roeibeweging is top te noemen. Ik ben er blij mee

Pluspunten

• Stille roeier
  • Veel programmas
  • Goede roeibeweging

MB1978 14-07-2016

Uitstekende roeitrainer!

Hoorde in de winkel dat dit de nieuwste roeitrainer is in deze klasse en dat je echt waar krijgt voor je geld! En dit kan ik zeker beamen! Wat een stevige, solide en geruisloze roeitrainer! Ik ben best groot en lang maar pas uitstekend op deze roeitrainer van Virtufit. Ook veel mogelijkheden zoals programma's en trainen met borstband. Aanrader!!!