De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de iRobot Roomba i7 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,9

BEN 21-04-2023

Teleurstellend

Geschreven voor: iRobot Roomba i7

Robot is constant verstopt, hij laat soms stukken over. De robot vindt soms zijn laadstation niet meer.
Ik zou dit nooit meer kopen. Al eens terug binnengebracht maar problemen waren niet opgelost.

Minpunten

• Veel verstopt

Vasilena 06-03-2020

iRobot Roomba i7

Geschreven voor: iRobot Roomba i7

Wij hebben de iRobot Roomba i7 op 2 maart 2020 gekocht bij de Wara te Genk voor € 629,00. Wij zijn heel tevreden met de aankoop van iRobot Roomba i7. De functies zijn geweldig de design is perfect. De Roomba i7 is heel intelligent en stofzuigt beter dan ons. Het gaat zelfs onder de bed, de kast en de zetel. Wij gebruiken de robot in de living, de keuken, de badkamer en de 2 slaapkamers en wij zijn zeer tevreden ermee. Ik zou de iRobot Roomba i7 zeker aanraden omdat het een compact en intelligent hulp in het huishouden is.

Pluspunten

• Handig
  • Duurzaam
  • Compact
  • Heel slim
  • Niet luid