Blaupunkt Bluebot XBOOST

Geluidsniveau
59 dB
Type/soort
robot stofzuiger

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de Blaupunkt Bluebot XBOOST op Kieskeurig.be.

EvaS88 25-11-2019

Picobello Blaupunkt stofzuiger & dweil robot

Geschreven voor: Blaupunkt Bluebot XBOOST

Picobello kuist goed, is stil en handig in gebruik. De blaupunkt bluebot xboost robotstofzuiger is een welkome versterking in ons drukke gezin. Voor mij ook van belang; naast stofzuigen is er de optie om nat te dweilen. App werkt goed en tijd instellen is fijn. Al zet ik de robot ook regelmatig handmatig aan. Goede-prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Picobello kuist goed
  • Stil en handig in gebruik
  • Nat dweilen

Arjan 27-08-2020

Prima apparaat

Geschreven voor: Blaupunkt Bluebot XBOOST

Doet wat hij moet doet. Stofzuigen werkt prima!
Dweilen op harde vloer ook, op houten vloer minder
Bediening via de app is ideaal..

Sandra 09-01-2020

Prima aankoop

Geschreven voor: Blaupunkt Bluebot XBOOST

Nog nooit eerder een robotstofzuiger gehad maar ben erg verrast. Hij doet zijn werk prima en grondig. Komt soms niet over het kleed heen maar zoekt dan zelf een andere weg. Ook de haren van onze hond pakt ie goed op. Soms loopt ie vast en schakelt ie uit. Het is jammer dat bij het aanzetten hij dan weer opnieuw begint terwijl een heel stuk dan al is gedaan. De app is leuk en makkelijk te gebruiken en je kan dan precies zijn waar ie is geweest. Dweilen heb ik nog niet uitgeprobeerd omdat we een kleed in de kamer hebben en dat lijkt me dan niet handig.

Pluspunten

• Grondige reiniging incl. hoeken
  • Goede app met kaart

Minpunten

• Loopt soms vast

Kees 25-11-2019

Blij mee! Geeft “Boost” aan ons huis :) !

Geschreven voor: Blaupunkt Bluebot XBOOST

Boost is makkelijk in gebruik en stofzuigt stukken beter dan ik! Komt goed onder onze bank. Onze hond stoort zich er niet aan en ikzelf ondervindt ook geen last van het geluid. Bediening met mijn telefoon werkt ook perfect, schemaatje ingesteld en dagelijks gaat hij aan de slag met het vervelende stofzuigwerk. Dweilen? Dat doet Boost 1 x per week. Via een kaartje in de App kun je hem “live” volgen. Eén puntje wat een keer niet helemaal goed verliep..was dat Boost stoeide met een mat die niet helemaal vlak lag. Het is een nuttige aanvulling in ons huishouden. Boost mag blijven. Blij mee.

Pluspunten

• Werkt perfect op onze harde vloer
  • Handige App, verbinden gaat snel
  • Stofbak te vervangen voor dweil reservoir
  • Te gebruiken met Google assistent
  • Tijdschema in te stellen met App