Russell Hobbs 22740-56 3.5L SEARING SLOW COOKER - Reviews

Aantal pannen
Kleuren
zilver

Ruben 31-07-2016 Product paar dagen in bezit

Slow cooker die doet wat 'ie moet doen!

De slowcooker is zeer simpel te gebruiken... 3 standen, dat is alles. En het eten wat je ermee kan maken is heerlijk en gezond. Uitstekende keus wat mij betreft!

Enige aandachtspuntje is dat de slow cooker wat licht en daardoor niet stevig aanvoelt. Dit is echter geen probleem in het gebruik ervan.

Tip: pas erg op hoeveel water je aan je gerechten toevoegt. Als je merkt dat het gerecht toch te waterig is, laat dan de deksel af en toe even van de slow cooker!

Kwekkie 24-07-2016 Product paar dagen in bezit

geen bleek vlees meer uit de slowcooker

Ik twijfelde al jaren over een slowcooker, maar worstelde steeds met het gegeven dat vlees zo bleek blijft. Als je eerst in een pan moet aanbraden, dan is het gemak grotendeels teniet gedaan. Daarom ben ik nu blij dat er een searing slow cooker is. De binnenpan kan ik gewoon op mijn elektrisch fornuis gebruiken om aan te braden en dan hop, in de slowcooker ermee. Pulled pork/chicken/whatever here I come.

Duurzaamheid kan ik nog niet beoordelen, omdat ik hem nog niet lang heb. Voor mij is het ontbreken van een tijdklok geen probleem, afgezet tegen de scherpe prijs. Mocht het echt eens nodig zijn dat hij na uren uitspringt voordat je thuis bent, dan kan je er altijd nog een schakelklok op de stekker tussen zetten.

Martin 10-12-2016 Product paar weken in bezit

Heerlijk pruttelen

Heerlijke gerechten te maken in deze geweldige pan. Vlees is gaar en mals. Koken zoals vroeger op een petroleumstelletje. Maar nu elektrisch. Laag stroomverbruik.

Thea 07-02-2017 Product paar maanden in bezit

Prima slowcooker en goede service van Russell Hobbs

Koken met de slowcooker is ontzettend makkelijk! Toen ik mijn binnenpan, die nog van keramiek was (oud model) een keer op het fornuis zette en de pan dus brak, heb ik meteen de klantenservice gemaild. Meteen zonder enig gezeur een nieuwe pan thuis gekregen!! Zelfs een hele vriendelijke mailwisseling gehad over dit gebeuren. Nu heb ik een nieuwe pan waarbij ik dus de binnenpan wel op het fornuis kan zetten om mijn vlees en groente eerst aan te braden.

Pluspunten

• hele goede service van Russell Hobbs
  • doet wat 'ie moet doen, heerlijke gerechten maken

Susan 31-12-2016 Product paar maanden in bezit

Lekkere stoofmaaltijden

Reden voor de slowcooker is het feit dat ons gasfornuis niet echt een klein pitje heeft; zelfs met warmhoudplaat gaat het al gauw te snel. De slowcooker is inderdaad een uitkomst en dit exemplaar van Russel Hobbs is ook nog een heel handig exemplaar. ´s Ochtend stop je de ingrediënten erin, ´s avonds heb je een lekker stoofgerecht (bv. rendang of goulash). Schoonmaken is ook een koud kunstje; de pan kan er eruit en past makkelijk in de vaatwasser.

Pluspunten

• Lekkere stoofgerechten
  • Makkelijk te reinigen

Minpunten

• nog niet ontdekt

Lisa 28-12-2016 Product paar dagen in bezit

Makkelijk als koken door gezondheid lastiger is

Dit is m'n eerste slowcooker en het is nog wennen, maar ik ben om. Ik kan koken wanneer ik energie heb, en op m'n gemak eten wanneer ik honger heb. Kan gaan rusten zonder dat ik op een gasfornuis hoef te letten, en ik heb in de afgelopen week gezonder gegeten dan in de hele maand daarvoor. Waarom ik voor deze Russell Hobbs gekozen heb is o.a. de ovale vorm en het glazen deksel en daar heb ik geen spijt van. De pan is ook niet zwaar en makkelijk schoon te maken (ook niet onbelangrijk). Kortom, ik vind het een uitkomst.

Pluspunten

• makkelijk te gebruiken

Wesley H. 27-12-2016 Product paar dagen in bezit

Werkt goed

Prima slowcooker. Goed om pulled pork mee te maken. Komt snel op de juiste temperatuur. 80-90 graden Celcius op stand 1 en 90-100 graden op stand 2.

Marion 28-12-2016 Product paar weken in bezit

geweldig , niet meer te missen!

ik heb voor deze cooker gekozen omdat de binnen pan op het fornuis kan. Het eten smaakt heerlijk, en geen omkijken naar. Makkelijk schoon te maken. Wordt bijna dagelijks gebruikt.

Pluspunten

• binnenpan op fornuis
  • licht in gewicht
  • ruim voldoende voor 4 personen
  • makkelijk te reinigen
  • super kwaliteit prijs verhouding

Teddy 22-12-2016 Product paar maanden in bezit

Kan op het fornuis en in de vaatwasser, geen timer.

Ik heb deze slow cooker gekozen, omdat het de goedkoopste was waarvan de pan op het fornuis kan (want je moet bepaalde dingen eerst aanbakken, want als je er iets in kookt wordt het niet krokant en zo hoef ik niet nog een pan schoon te maken). Het eerste wat ik er in gemaakt heb is een hele kip, wat goed is gelukt, de kip was heel erg "moist", maar jammer genoeg niet krokant, maar zo werkt deze pan gewoon niet. De keer daarna heb ik er curry in gemaakt en die geur is blijven plakken aan de anti-aanbak laag, dus ik kon er daarna geen dessert in maken. Ik heb hem een paar keer gewassen en er daarna rijst in gekookt en koffie, maar de geur ging er maar niet uit. Ik wist niet helemaal wat ik moest, dus heb ik hem maar een paar maanden in de kast laten staan. Ik heb er gisteren stoofvlees in gemaakt en gelukkig smaakte het helemaal niet naar curry, de pan ruikt nu ook niet meer zo sterk. Toch wacht ik maar even voordat ik er een chocolade pudding in maak. (P.S. Pasta en rijst mogen er pas op het einde bij, anders worden ze papperig.)

Pluspunten

• De pan kan op het fornuis.
  • De pan kan in de vaatwasser.
  • Er past een hele kip in.
  • Vlees blijft zacht en nooit droog.

Minpunten

• Er zit geen timer op.
  • Sterke geuren blijven hangen.
  • Pasta en rijst worden papperig.
  • Eten wordt niet krokant of bruin.

Riet 20-12-2016 Product paar weken in bezit

Overheerlijke maaltijden binnen handbereik!

Wat een uitvinding! Alle ingredienten in één keer in de pan... aanzetten en de volgende morgen is je huis gevuld met de heerlijke geur van bijvoorbeeld een stoofpot. Het gebruik van een timer vergemakkelijkt het proces. Wij maken ook gebruik van nachtstroom, wat het nog leuker maakt. We zijn erg blij met deze extra manier van koken en genieten er enorm van.

Pluspunten

• De prachtige uitneembare schaal.
  • Lage stroomverbruik
  • Aanschafprijs

Minpunten

• We misten recepten, dus dan maar via internet.

Erna Lebens 14-12-2016 Product paar weken in bezit

Makkelijk in gebruik.

Wij hebben de slowcooker aangeschaft en we maken er heerlijk draadjesvlees en stoofpotten mee. Zowel varkens als rundsvlees is heerlijk. Je hoeft enkel van tevoren het vlees in stukken even aan te braden en daarna voeg je de ingrediënten erbij. Daarna doet de slowcooker afhankelijk van het recept 6 of 8 uur zijn werk. Hij verbruikt lage energie en is goedkoper dan de koelkast. Je kunt gewoon de deur uit en 's avonds staat heerlijk eten klaar. Top!

Ellen 13-12-2016 Product paar weken in bezit

Goed formaat

Deze slowcooker is super. Makkelijk in gebruik, En door de glazen deksel kun je zien hoe je gerecht vordert en hoef je hem niet te openen om het resultaat te zien. Bovendien ziet hij er mooi uit. Ben er heel blij mee want ik heb er al heerlijke gerechten mee gemaakt, van stoofvlees tot pastasaus. Als t gerecht klaar is zet je de binnenpan zo op tafel. Is makkelijk schoon te maken, mag in de vaatwasser.

Pluspunten

• Goede prijs / kwaliteit verhouding
  • Mooi uiterlijk

Tuin 13-12-2016 Product paar weken in bezit

Makkelijk schoon te maken en simpele bediening

Wij zijn ontzettend blij met deze slow cooker. Hij stond al wat langer op ons verlanglijstje.
Hij is makkelijk in gebruik, de gebruiksaanwijzing is eigenlijk niet nodig. Ook is dit apparaat makkelijk schoon te maken na gebruik. Het apparaat (en de pan zelf) wordt/worden niet al te heet.

De binnenpan zit niet met een vergrendeling vast, dus je moet wel goed opletten dat je de onderste handvatten vast pakt bij optillen.

Pluspunten

• Makkelijk schoon te maken
  • Simpel in gebruik
  • Fijne coating in de pan
  • De binnenpan kan als serveerpan gebruikt worden.

Minpunten

• opletten bij optillen

Aml Schmitt 12-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

Aml schmitt

Ik heb deze gekocht om dat hij 3,5 l is mijn ervaring met de slow cooker is zeer goed
We werken er al jaren mee zonder een klacht
Het werkt priema

Pluspunten

• Gaart priema
  • De smaak blijft behouden

Sacha 11-12-2016 Product paar maanden in bezit

Fijne slowcooker met aanbraadmogelijkheid

Wij vinden dit een fijne slowcooker. De inhoud is groot genoeg voor een maaltijd voor 4 personen. Erg praktisch aan deze slowcooker is de binnenpan met anti aanbak laag die ook op het fornuis kan waardoor je vlees en groenten al kan aanbakken voor je het apparaat aanzet. Je kan de deur uit terwijl je eten lekker staat te pruttelen, zelfs als je een paar uur over de aangegeven kooktijd heen gaat droogt het eten niet uit. Er zit helaas geen timer bij, maar dit is makkelijk met een tijdschakelaar op te lossen.

Pluspunten

• Je kan het eten al bruinen in de binnenpan.

Minpunten

• De binnenpan kan niet in de oven en vaatwasser.

M.T.W. van Leeuwen- van Linschoten 10-12-2016 Product paar maanden in bezit

goede binnenpan, makkelijk schoon te maken

geweldige slowcooker met binnenpan die ook op de kookplaat kan. Heb deze pan kado gekregen en ben erg blij dat ze dit merk gekozen hebben. Ik kom zelf vaak in Engeland en ken dit merk goed omdat ik daar ook produkten van dit merk koop!

Pluspunten

• pan kan op kookplaat
  • zeer goe schoon te maken

Carla 10-12-2016 Product paar weken in bezit

Met uitneembare binnenpan

Goede inhoud ruim genoeg voor 4 goede eters. Ideaal is de binnenpan die op het fornuis kan. Scheelt alweer afwas. Tijdklok mis ik niet word alleen maar lekkerder hoe langer het aanstaat. Nog nooit zo een mals vlees gehad.

Pluspunten

• Uitneembare binnenpan

Minpunten

• Nog geen minpunten kunnen ontdekken

monique 10-12-2016 Product paar maanden in bezit

Super fijne slowcooker

Het is een mooie ruime pan waar je de heerlijkste gerechten in kunt bereiden. Vlees wordt lekker mals en super makkelijk in gebruik. Even met de afwasborstel er door en hij is weer schoon. Ik beveel hem echt aan.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • +/- voor 3 personen

Marina 10-12-2016 Product paar maanden in bezit

Geweldige pan!

Het vlees wordt heerlijk mals. De smaken zijn veel intenser. Zelfs de groentes behouden hun smaak. Simpel in gebruik. Makkelijk schoon te maken,
Echt een aanrader!

Marc 10-12-2016 Product paar dagen in bezit

Prachtig toestel

Als kleiner broertje van de grote slowcooker is dit een perfecte aanvulling voor kleinere hoeveelheden en omdat de pan in metaal is met anti aanbakcoating is het ook een plezier om te reinigen .

Pluspunten

• formaat
  • gebruiksgemak