Tristar SM-6000 - Reviews

Aantal ingebouwde steken
Kleuren
blauw, wit
Snel spoelsysteem

Beoordeling op basis van 3 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

5,9

okidoki2 26-02-2012 Product paar dagen in bezit

Eigenlijk best wel een aardig dingetje voor de beginneling en lijkt mij best wel ok voor simple huiselijke reparatie klusjes. zoals licht en niet al teveel zwaar stikwerk. hij klinkt wel als een oude opel hi,hi Maar hij doet het wel prima zeker alle stiksels die zijn genoemd heb ik allemaal uitgeprobeerd met 3 lagen spijkerstof en geen enkele draad breuk of mis stiksel en voor het motortje 6volt 9watt stikt hij prima op een niet regelbaar toerental.
Maar dat kan je ook niet verwachten voor deze prijs
Al bij al prima hulpje voor als de duurdere machine even het begeven heeft. En zeer zeker een prima dingetje voor een beginner en super licht van gewicht en erg compact. Ik heb het gevoel erbij er geen miskoop mee te hebben gedaan. voor het simple werk.

well 16-01-2015

Alleen hij gaat snel stuk. Heb het zaterdag gekocht en zondag al stuk.echt niet leuk want mijn dochter van 10 heeft het met haar verjaardagsgeld gekocht..

lydia huisman 23-12-2016 Product half jaar of langer in bezit

drama

1 heel groot drama al vanaf het begin. ik baal dat ik in de prijs ben getrapt. Voet zit zo vast dat de man in huis hem niet los krijgt. Slaat steken over. De naald deed bij een handdoek zomen het voetje raken met de naald. Nog niet 1 keer fatsoenlijk kunnen gebruiken.

Samantha 13-12-2016 Product paar dagen in bezit

Goede naaimachine voor een degelijke prijs

Na lang wikken en wegen toch de knoop doorgehakt om een naaimachine gekocht. Ik wilde graag kleine dingetjes maken en als beginner niet te veel poespas op het naaimachine hebben. Deze tristar heeft de steken die ik nodig heb en dat voor een leuke prijs.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteitsverhouding
  • Uitgebreid
  • Makkelijk te bedienen