Newstar FPMA-W110 - Reviews

kantelbaar
Geschikt voor tv's van
10, 14, 15, 17, 19, 20, 21, 22, 23, 26, 27, 30, 32, 35, 37 inch

Frank-777 03-04-2011 Product jaar of meer in bezit

Je TV hangt echt plat tegen de muur.
Inderdaad is dit een probleem bij sommige tv's en scart ingang.

Oplossing die ik heb gebruikt:
- Aluminium koker gekocht van 1 mtr door midden gezaagd en samen met langere pluggen aan de muur bevestigd.

Die kokers zijn er in allerlei maten en daardoor kun je je tv dus nog steeds zo plat mogelijk tegen de wand aan hangen.

Je bent wel weer een paar euro's lichter maar onder de 30 euro inc de beugel ben je klaar.

De beugel doet als in de omschrijving!

En de anti-diefstal optie is mooi meegenomen (Voor de bezitter dan ;-)

Petrus40 21-02-2010 Product paar dagen in bezit

5,7
Ik heb slechte ervaring met deze muurbeugel en is ook niet bruikbaar voor mijn LCD tv. Deze bij E-shop besteld. Artikel had ik wel snel in huis. Ik heb een Panasonic LCD 37 inch, vesa 200x200. Artikel uitgepakt, de maten opgenomen gaten geboord in de stenen muur volgens de gebruiksaanwijzing met een boor met een diameter van 10mm. pluggen erin. Muurbeugel bevestigen. de pluggen bleken te klein te zijn en draaiden mee met het indraaien van de schroeven. Ik dus eigen pluggen gebruikt. Toen wilde ik de beugel op tv plaatsen. Ik had de opvulbussen wel nodig daar ik minimaal 40 mm afstand van muur tot tv nodig had ivm scartkabel. De langere schroeven die ik nodig had pasten niet in de opvulbussen en ook niet in de tv en waren te kort. Ik dus alles weer verwijderd en uiteindelijk toch een dure Vögel-beugel gekocht. Goedkoop was in mijn geval duurkoop. Ik E-shop gebeld en deze klachten gemeld , maar daar konden ze niets mee omdat ik de de muurbeugel al een keer had gemonteerd en deze zou ik dan maar op Marktplaats moeten zetten. Verder geen advies erover gegeven. Slechte service dus. Beugel is alleen geschikt als je deze ook echt plat (1,7 cm ) van de muur af wil hangen. De tv hangt nu en kan dus genieten.

Hideout 13-01-2009 Product paar dagen in bezit

Erg goedkope stevige beugel voor montage plat tegen de muur.

De beugel bestaat uit twee delen die in elkaar geschoven worden. Één deel bevestig je op de muur en één deel bevestig je op je TV.

Wordt geleverd incl. bouten en pluggen voor muurbevestiging en ook incl. verschillende maten schroefjes om de beugel aan je TV te bevestigen.

Het is ook mogelijk om de TV beugel aan de onderkant te borgen zodat diefstal moeilijker gemaakt wordt.