Dremel 4250 JF + 45-delige accessoireset

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dremel 4250 JF + 45-delige accessoireset op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

scoopke 23-10-2022

Klein maar krachtig

Een klein maar krachtig toestel met zeer veel mogelijkheden. De leercurve is vrij steil in het begin, maar zodra je ermee gestart bent, kom je telkens nieuwe functies en mogelijkheden tegen die je wil uitproberen.

Pluspunten

• compact
  • krachtig
  • zeer veel mogelijkheden

Minpunten

• dure accessoires

d******@g******** 17-10-2022

Perfect gereedschap voor kleine reparaties in korte tijd

Ik kocht de dremel 4250 zonder bedoelingen, ik had die dag geen gereedschap nodig, maar de dremel 4250 was in de aanbieding.
Toen ik kleine reparaties aan mijn aquarium toebehoren ging uitvoeren, dacht ik: "Ik kan de nieuwe Dremel 4250 die ik heb gekocht gebruiken".
Toen ik reparaties aan de fiets ging doen, waaronder aluminium snijden, slijpen en schuren, gebruikte ik ook de nieuwe Dremel 4250. Ik ben een vader van 2 kinderen die me weinig tijd overlaten voor mijn hobby's, dus een enkele tool met verschillende accessoires maakt het verschil bij het uitvoeren van een klus in korte tijd. Vroeger moest ik heen en weer van de werkplaats om het juiste gereedschap te halen, nu heb ik alles in een koffertje. Ik hield van de Dremel 4250, ik weet niet hoe ik er nog nooit een heb gehad.

Pluspunten

• veelzijdigheid
  • gebruiksgemak

Minpunten

• werkt niet op batterij
  • Zou LED-verlichting kunnen hebben

dewatripon 13-10-2022

leuke tool, handig in gebruik

een dremel, altijd al willen gebruiken, en had er zelf al eentje op een batterij, nu is deze gewoon in de stekker te steken en mi zelfs handiger, niet opladen, ineens te gebruiken. deze is heel handig in gebruik, ook mooi snelheid te regelen, leuke tools, vooral deze lange slurf om niet met de dremel zelf te werken geeft een betere actieradius, al bij al een leuk en bruikbaar toestel

Pluspunten

• stekker dus niet opladen
  • snelheid traploos te regelen
  • eenvoudig in gebruik
  • door de extra tools nog beter bereik
  • netjes in een case

Sabrina vh 09-10-2022

Dremel

De dremel 4250 is alles wat ik er van verwacht had. Het leuke eraan is dat alle accesoires aanwezig zijn. Niet hoeven te zoeken naar een stukje want ze zijn ook mooi geordend. Werkt zeer nauwkeurig als je er dingen met maakt. Ik zou hem zeker aanraden het is een plezier om mee te werken.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Krachtige motor

el pasdo 07-10-2022

handig toestel voor de hobbyklusser

ik heb de gelegenheid gekregen om de dremelb4250 multitool uit te testen. Het toestel zit in een handig en compact koffertje waar ook alle hulpstukjes mooie op te bergen zijn. Het is een toestel dat goed in de hand ligt en praktisch is voor alle kleine klusjes niet geschikt voor de grotere klussen.
De opzet stukken zijn redelijk makkelijk te wisselen. Het toestel werk via netstroom wat ik persoonlijk beter vind dan met een batterij.

Pluspunten

• compact

Minpunten

• niet geschikt voor de grotere klussen

cosmos 05-10-2022

Handig en makkelijk

het is een handig product om kleine klusjes mee te klaren. hiermee bedoel ik pruts werkjes waar je met grote materialen niet bij kunt. het is een leuk om mee te werken en hanteerd goed
enige nadeel vind ik de slijpjes die heb ik al uitvoerig getest en deze gaan wel rap stuk.

Pluspunten

• klein
  • veelzijdig inzetbaar

Minpunten

• slijpjes gaan rap stuk
  • niet echt veilig voor mensen die niet handig zijn