Voeg toe aan vergelijker Prijs volgen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Philips 498P9/00 op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Mark 01-01-2022

Philips 498P 49" curved

Geschreven voor: Philips 498P9/00

Goede monitor welke een 2 x 27" vervangt.
Mijn "Oude" Dell 38 curved" monitor ingeruild voor deze en geen spijt van, de Dell was ook een aanrader alleen had ik toch meer ruimte nodig. De curve is prettig en niet overdreven echter had de steun wel wat kleiner mogen zijn wat mij betreft. Wel vind ik de softwarematige screenmanager een beetje achterhaald en had hier een snelmenu mogelijkheid in moeten zitten om snel over te kunnen schakelen naar de verschillende schermindelingen. Dit heb ik nu met de NVidia software opgelost welke beter werkt.
Al met al wel een aanrader, grafisch mooi en bouwkwaliteit ook goed in orde.

Pluspunten

• Veel werkruimte.
  • Bouwkwaliteit is goed op orde.
  • Knoppen zijn gemakkelijk te bedienen
  • Beeldkwaliteit is goed.

Minpunten

• Screenmanager software geen snelmenu
  • Steun is groot.
  • Geen usb-c

Software jopie 27-04-2021

KVM beetje onhandig

Geschreven voor: Philips 498P9/00

Dit scherm gekocht als vervanging van twee 27" schermen. De KVM switch werkt prima maar je moet het scherm en de usb poorten beide schakelen.
De laptop van mijn werk kan toch de resolutie niet aan omdat de Intel 530 gpu niet enabled is waardoor een 3xhd scherm daar beter bij zou zijn.
Oorspronkelijk gepost op philips.com

venster op de wereld 17-10-2020

prachtig compleet scherm, elegante positie camera

Geschreven voor: Philips 498P9/00

scherm is prachtig maar daar betaal je ook voor. De kwaliteit van de camera valt wel een beetje uit de toon in dit kader. De aansluitingen zijn lastig te zien/te gebruiken. Maar goed zitten ze helemaal dan heb je daar ook niet zo veel last meer van. De standaard had wat mij betreft minder diep mogen zijn zodat ik het scherm dichter tegen de muur had kunnen plaatsen wat meer ruimte op mijn bureau had opgeleverd. Mogelijk schaf ik nog is een muurbeugel aan.
Oorspronkelijk gepost op philips.com