Inventum MN305C - Reviews

Best Reviewed februari 2017
Inhoud
30 liter
Uitvoering
magnetron met oven en grill (combi)

Beoordeling op basis van 27 reviews geschreven op Kieskeurig.be.

Reinout01 29-08-2015 Product maand in bezit

Dit apparaat heeft een beetje een vreemde bediening, als je het magnetron vermogen moet kiezen dan kies je P100 voor 900 watt en dan P80 voor 720 watt, P50 voor 450 watt, P30 voor 270 watt en P10 voor 90 watt. Ik zie de logica niet.
Daarbij is hij vrij lawaaiig vergeleken bij onze oude Brother combi oven.
Wat ik ook erg storend vind is het feit dat hij veel storing geeft op de tv en mijn wifi compleet plat legt. De afscherming voldoet dus niet aan de gestelde eisen. Ik ken geen ander modern huishoud apparaat dat zo slecht is afgeschermd.
Verder doet hij het goed hoor, dus als je hem niet in de buurt van tv of wifi gebruikt is het een aanrader.

Ger07 28-09-2015

Het magnetronvermogen is dus in procenten van 900 watt. Dat is niet zo erg toch ? Maar het geluid en de afscherming vind ik wel zwaar wegen. Dat is dan jammer.

kolle1311 02-12-2015

Deze bezwaren zijn voor mij zwaarwegend genoeg om deze niet aan te schaffen.

rpvanoyen 04-07-2016

I.v.m. mogelijke storing mag de magnetron NIET in de nabijheid van TV en andere storingsgevoelige apparatuur (zoals draadloze router) geplaatst worden. Staat duidelijk in de gebruiksaanwijzing vermeld, maar dat geldt voor ieder merk magnetron...

Scot 20-04-2016 Product jaar of meer in bezit

Brand in de ventilator

5,8
Na bijna een jaar gebruik gemaakt te hebben van deze magnetron vloog hij in de brand.
We gebruiken voornamelijk de magnetron functie.
Blijkbaar komt er teveel vocht achterin waar je niet bij kan zonder hem te demonteren.
Als je voornamelijk de magnetron functie gebruikt zou ik kiezen voor een "gewone" magnetron.
Dat deze zo goed uit de test komt verbaasd mij zeer.
Bij bol.com gekocht en wel netjes mijn geld teruggekregen.

WMF 03-07-2016 Product half jaar in bezit

Plotseling lawaai

Ik heb deze magnetron nu ongeveer een half jaar in bezit en sinds kort begint hij, vooral bij de ovenstand, zonder aanwijsbare reden belachelijk veel lawaai te maken. Aangezien ik een open keuken heb, is dit zeer storend. Tot die tijd zeer tevreden.
Helaas heb ik de factuur niet meer, ook geen idee meer waar ik hem heb gekocht. Ik heb na een woningbrand alles nieuw aan moeten schaffen en her en der ontbreken helaas wat bonnen/facturen. Afwachten wat klantenservice Inventum gaat doen.

HuibF 28-01-2016 Product paar weken in bezit

Mooi en praktisch apparaat voor een redelijke prijs. Riante garantieregeling na registratie bij Inventum. Handleiding voldoende voor ervaren gebruiker maar voor beginner te summier. Goede afscherming en redelijk stil. Aanrader!

J 07-10-2016

Ha HuibF,
Is de oven snel voor te verwarmen?
Had mijn oude Whirlpool; is wel heel handig.

Janscor 29-07-2015 Product paar dagen in bezit

mooie en strakke combi en makkelijk in gebruik,hebben de eerste kippetjes al gegrild en ze kwamen er sappig en gaar uit

Sabby92 22-06-2015 Product paar weken in bezit

Zou dit product aan iedereen aanraden! Handig voor gebruik. Strak. Niet vervelend om tegen aan te kijken. En een zeer duidelijke uitleg en veel mogelijkheden!:)

Jordy Nijmeijer 03-06-2015 Product paar dagen in bezit

Hij doet het heel goed enig nadeel is het harder moeten trekken om de deur te openen. Mogelijkheden genoeg.

GerbenT 14-05-2015 Product maand in bezit

Ben nog aan het testen maar ben erg tevreden.
Ik heb hem te vervanging van mijn magnetron en als aanvulling op een hele oude grilloven (met spies).

Ik moest wel even wennen aan de te kiezen standen maar dat went redelijk snel, mede door de simpele bediening.

Uiterlijk en vormgeving is netjes en strak en deur en knoppen voelen solide aan.

Klein minpuntje is de glanzende binnenkant die daardoor wat meer aandacht vraagt bij de schoonmaak.

Heb hem pas een maand dus kan nog niet zeggen over de duurzaamheid

AK_zoekt 26-04-2015 Product paar dagen in bezit

Betaalbaar, functioneel en strak uiterlijk.

Wat mogelijkheden betreft behoorlijk basic, dus geen snufjes als crisp of automatisch wegen hoeveel het product dat je ontdooit weegt. Als basic genoeg is dan is dit een goede keuze.

Let op: de cijfers op het scherm lichten felrood op. Als je daar niet van houdt moet je een andere kiezen. En de menu's hebben Engelstalige pictogrammen. In plaats van drank en vlees komt er in beeld beverage en meat te staan.

Menno van Epen 19-04-2015 Product paar weken in bezit

Gebruiken de combimagnetron nu al een week of 3. Alle gezinsleden kunnen er goed mee werken en hoor geen klachten van hun. Verder alles wat ik in de review heb geschreven klopt aan deze combi magnetron.

Bennie84 05-04-2015 Product paar dagen in bezit

Een ideale combi voor weinig geld.
Hij kan van 140 tot 230 graden in stappen van 10 graden. ( veel A merken die veel duurder zijn dan 200 euro kunnen niet eens boven de 200 graden terwijl veel gerechten warmer gebakken moeten worden en vaak ook in veel te hoge stappen).
Makkelijk te bedienen ook voor de senioren.
Ik ben blij dat ik deze gekocht heb voor weinig geld in plaats 1 van 300 euro met overbodige functies die niet eens boven de 200 graden kan.
Inventum bedankt dat jullie wel nadenken over wat een product moet kunnen.
Door het 5 jaar garantie te geven moet de duurzaamheid wel goed zijn.

Miriam 16-02-2017 Product paar weken in bezit

Gebruiksvriendelijk

Net in gebruik en voldoet aan de verwachting! Nog nooit zo'n lekker pizza gehad met het voorgeprogrammeerd programma (Ad1). Ook de draaiknop en kinderslot is ideaal. Enig wat een nadeel is, is het bijgevoegde rooster. Daar staan namelijk pootjes op, waardoor je grotere pizza's niet op het rooster kan leggen.

Pluspunten

• Draaiknop
  • Voorgeprogrammeerde programma's
  • Kinderslot

Minpunten

• Bijgeleverd rooster

Joeri 08-02-2017 Product paar dagen in bezit

Super apparaat

Mooi apparaat wat voldoet aan mijn eisen ik heb het apparaat gelijk gebruikt heel erg simpel in gebruik en makkelijke handleiding!

Pluspunten

• Mooi product
  • Makkelijk in gebruik

Stefanie 08-02-2017 Product paar weken in bezit

Hele fijne combimagnetron

Makkelijk te bedienen, duidelijk. Ook de voorgeprogrammeerde programmas zijn erg fijn! En het apparaat werkt goed, inmiddels de magnetron, oven, grill gebruikt en over alles even tevreden.
Mooi uiterlijk.

miene 01-02-2017 Product paar maanden in bezit

Prettige bediening met uitstekend resultaat.

Ik gebruik dit apparaat nu 2 maanden en hij overtreft mijn verwachtingen:
Bakken, nog geen enkele keer mislukt! Vlees en kip braden gaat heel goed en de instellingen zijn naar eigen voorkeur in te stellen. Ook is hij heel gemakkelijk schoon te houden. Na 3 magnetrons versleten te hebben is deze een uitstekende aanschaf.

Pluspunten

• temperatuur instellen

Rick 16-07-2015 Product paar dagen in bezit

Even oefenen en boekje doorlezen en dan meteen aan de slag. Mooi design en gemakkelijk te bedienen. Veel mogelijkheden maar de kernfuncties vind ik het belangrijkste en dat doet ie uitstekend. Alles wat je verwacht van een magnetron dus ben erg blij met deze aankoop.

Mmm72 14-06-2015 Product paar dagen in bezit

Super fijne magnetron met veel mogelijkheden, Eenvoudig in gebruik en nagenoeg geruisloos. Mooi design. Een echte aanrader!!

Electronica Lover 13-04-2015 Product paar dagen in bezit

6,5
Ondanks de vele positieve reactie ben ik genoodzaakt ook een kritisch geluid te laten horen mbt gebruiksgemak.

Klokfunctie: 1x indrukken om de tijd in te stellen. 2x indrukken om de timerfunctie te gebruiken in combinatie met de andere functies. Dit is duidelijk niet goed doordacht. De tijd instellen doe je eenmalig en verder gebruik je altijd de timerfunctie. Dus wat mij betreft zou het 2x klok instellen moeten zijn geweest en 1x voor het gebruik van de timer.

Vermogen: het vermogen wordt aangeven met de vage aanduidingen als P100, P80 e.d. Na enig zoeken blijkt P100=900W / P80=720W etc. Met andere woorden, vermenigvuldigen met 90. Onbegrijpelijk dat dit zo omslachtig wordt weergegeven. Onze kinderen leren wel beter hoofdrekenen, dat dan weer wel.

In de handleiding staat ook nog zoiets als 'de stappen van het instellen van de tijd is als volgt:
0-1 minuut : 5 seconden
1-5 minuten: 10 seconden
(etc).
Geen flauw benul wat met deze cryptische omschrijving bedoeld wordt. Afijn, dat zal wellicht duidelijk worden tijdens het gebruik?

Positief is wel dat hij het prima doet. Maar dat mag natuurlijk ook verwacht worden.

kolle1311 02-12-2015

Het vermogen is steeds uitgedrukt in het percentage van 900 (het max vermogen)
dus P80= 80% van het max vermogen is 80%x900=720 Zo moeilijk is dat toch niet?

cobi58 23-05-2016

En die stappen van instellen betekent gewoon dat je de eerste minuut in stapjes van 5seconden kunt instellen, en na die minuut tot 5 minuten, in stapjes van minimaal 10 seconden. Je kunt dus bijvoorbeeld niet instellen 1 minuut en 25 seconden, maar wel 1 minuut 30 seconden of 1 minuut 20 seconden.
mvg Cobi

rmeerts 02-04-2015 Product paar dagen in bezit

Na lang speurwerk sprong deze combi-magnetron er met kop en schouders bovenuit. Mooi design en makkelijk bedienbaar. Er zit een duidelijk instructieboekje bij waar alles in een oogopslag duidelijk in beschreven staat. We zijn erg tevreden met dit product. Nog een pluspunt, 5 jaar garantie van Inventum. Super!

c.stovers 26-03-2015 Product paar dagen in bezit

Een prachtig oerhollands product.
Kan wedijveren met ieder ander merk in dezelfde prijsklasse!
Een mooie vormgeving.
Eenvoudige bediening.
Deze combimagnetron is een ideale aanvulling in je keuken!