ETNA CMV334RVS

Best Reviewed - mei 2020
7,8Testpanel score - mei 2020
Type/soort
magnetron

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 13 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA CMV334RVS op Kieskeurig.be.

Patricia 16-04-2020

Herziening eerdere review

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Ik heb eerder een review gegeven en aangegeven dat ik juist heel blij was dat deze magnetron een oventempratuur van 240 graden kon bereiken. Helaas blijkt na een aantal weken dat hij niet warmer wordt dan 180 graden. Producten worden niet gaar. Ik heb een losse oventhermometer erin gezet. Hieruit bleek dat de maximale tempratuur maar 180 graden is. Dit is een verschil van 60 graden!! Dit is onacceptabel. Slecht product!

Minpunten

• Oven wordt niet warm genoeg

Officiele reactie van Atag 17-04-2020

Beste Patricia, wat ontzettend vervelend dat er problemen zijn ontstaan met de temperatuur van de oven. Zou je je naw-gegevens en telefoonnummer willen mailen naar webcare@atagbenelux.com dan nemen wij contact met je op. Uiteraard mag je ook telefonisch contact met ons opnemen via telefoonnummer 088-8821803. Wij zijn op werkdagen bereikbaar van 08:00 tot 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 tot 16:30 uur. Met vriendelijke groet Claudia Webcare team ETNA.

Patricia 23-03-2020

Mooie magnetron

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Magnetron ziet er mooi uit en is ruim. Ik heb hem voornamelijk gekocht vanwege het hoge vermogen. 1000 watt magnetron power. De meeste anderen gaan maar tot 800 of 900 watt. En vooral ook dat de oven tot 240 graden gaat. Ook hier gaan de meeste maar tot 200 graden. Ik bak veel dus dan is deze mogelijkheid super fijn. Ook in de ingebouwde kookwerker is erg handig.

Pluspunten

• Hoog vermogen
  • Hoge oven tempratuur

Officiele reactie van Atag 24-03-2020

Beste Patricia,

Bedankt voor het geven van deze mooie cijfers! Daar zijn wij natuurlijk blij mee! Nog blijer worden wij van je enthousiaste review. Bedankt voor het plaatsen en delen.
Heel veel plezier gewenst van onze mooie combi!

jkp 16-09-2020

duidelijk scherm, makkelijk in te stellen

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

vandaag de combi magnetron ontvangen nu aan de slag met uitproberen.
Duidelijk leesbaar, overzichtelijk en makkelijk in gebruik,
ovenschaal past er goed in zonder de randen te raken plaats ik de ovenschaal op het rooster.
duidelijke handleiding. goede service om 3 jaar langer service te krijgen na het registeren van de combi magnetron.

Pluspunten

• duidelijk leesbaar
  • mooie ruime combi magnetron,

Officiele reactie van Atag 18-09-2020

Beste Jkp,

Wat leuk dat je voor ETNA hebt gekozen en de start voor het gebruik van deze combi magnetron zo soepel is verlopen. Bedankt voor je mooie beoordeling en wij wensen je nog veel plezier van deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Rob 05-07-2020

Heel goede magnetron

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Ik was op zoek naar een goede magnetron die ik kan gebruiken naast mijn conventionele oven. De korte opwarmtijd en de combinatie mogelijkheden maakten dat ik voor deze koos. Ik ben heel erg tevreden.

Pluspunten

• Mooie magnetron
  • Hoge temperatuur ovenfunctie
  • Mogelijkheden
  • Vermogen

Minpunten

• Formaat
  • Handleiding

Officiele reactie van Atag 06-07-2020

Beste Rob,

Wij waarderen je positieve en zeer uitgebreide review. Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, op kwaliteit maar zeker ook op gebruiksgemak.
We wensen je veel plezier van deze aankoop.
Met vriendelijk groet, Ursula

Cor 20-06-2020

Fijne combi magnetron, makkelijke bediening.

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Ik heb deze combi magnetron gekocht vanwege de prijs/kwaliteit verhouding en omdat hij heel goed uit de revieuws kwam.

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Snel

Minpunten

• RVS, daar zie je alle vlekken op

Officiele reactie van Atag 22-06-2020

Beste Cor,
Bedankt voor het schrijven van deze review en wij vinden het fijn om te lezen dat deze combi magnetron van ETNA aan je verwachtingen voldoet. Wij wensen je veel kookplezier toe en geven je nog een tip voor het schoonmaken van RVS;

RVS is een materiaal dat goed is te onderhouden met de juiste schoonmaakmiddelen. Het is in een keuken vaak een blikvanger en daarom moet het er mooi uit zien. Een eigenschap van RVS is dat het gevoelig is voor krassen en vlekken.

Werkwijze reinigen buitenzijde van de oven / (combi)magnetron / afzuigkap:
Voor het normale onderhoud is een afwassopje voldoende. U kunt de vettige laag verwijderen met een oven-/afzuigkapreiniger, hiermee maakt u het RVS schoon en kaal. Daarna gebruikt u een Polisher met een zachte doek(microvezel). Hierdoor verdwijnen de vingerafdrukken en de doffe vlekken. Dit hoeft u maar eens in de week te doen.
Met vriendelijke groet, Alice Webcareteam ETNA

Ralph 29-05-2020

Strakke vormgeving, heldere bediening.

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Niet veel groter dan onze eigen combimagnetron, maar van binnen wel degelijk ruimer. Strak RVS vormgegeven en een helder display.

Aangenaam verrast door de prestaties van het ovengedeelte. Voorverwarmen is zo gebeurd en 240 gr C. is echt een must have. Zelfgemaakte pizza en cake waren verrassend goed gelukt. De voorgeschreven tijden hebben we wel met enkele minuten moeten verlengen omdat anders de producten niet gaar werden.

Magnetron doet wat je ervan verwacht. Optie met 'defrost' dat je kan kiezen tussen tijd of gewicht werkt beide prima. Bij gebruik van de optie gewicht werd het product niet meteen gaar aan de randen van het product. Zoals wel gebeurt in onze eigen magnetron.

Vreemd was wel dat wanneer het product warm/gaar was dat dan de piep afging, maar deze op geen enkele manier was te stoppen. Deur open of op stop drukken, hij maakte zijn 5x piepen af. En ook erg luid. Totaal niet nodig als je toch al zo dicht bij staat.

Pluspunten

• Strakke vormgeving
  • Goede werking oven (voor een combimagnetron)
  • Prijs/kwaliteit verhouding is prima
  • Stil tijdens opwarmen/bakken

Minpunten

• Piepen niet te onderbreken (en luid)
  • Erg kort snoer

Officiele reactie van Atag 03-06-2020

Beste Ralph,
Bedankt voor je uitgebreide review. Het is fijn om te lezen dat de CMV334RVS Magnetron van ETNA aan je wensen voldoet. Helaas is het piepen aan het eind van dit programma aan te passen.
Wij wensen je veel kook en bak plezier toe.
Met vriendelijke groet, Alice Webcareteam ETNA

Liesvan88 28-05-2020

Mooi uiterlijk met veel functies

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Ik vind het een mooie magnetron om te zien, die niet teveel ruimte in neemt op het aanrecht. Het snoer had wel iets langer mogen zijn, zodat ik hem op een nog handiger plekje neer zou kunnen zetten. De magnetron heeft goede mogelijkheden en meer functies dan veel andere magnetrons, zodoende is hij handiger in gebruik. Het is bijvoorbeeld fijn dat hij heter kan bakken dan veel magnetrons (240 graden). Er zijn natuurlijk ook altijd wat kleine puntjes die beter zouden kunnen. Het was handiger geweest als je niet alle 'functies' met één knopje zou moeten bedienen, omdat je nu wel lang aan het draaien bent voor je bij sommige functies bent. Daarnaast is er niet heel veel ruimte in de magnetron, voor het bakken van grotere items, maar de magnetron zelf neemt dan ook niet zoveel ruimte in beslag. Dat laatste is erg fijn. Wat wel maakt dat je iets minder ruimte in de magnetron hebt, zijn de omhoogstekende pinnen op het rooster. Je kunt er daardoor geen grotere dingen op plaatsen.. Aan de andere kant kunnen broodjes er daardoor ook minder afvallen!
Een laatste punt dat ik wel prettig vind, is dat de magnetron niet heel veel geluid maakt, dat deed mijn vorige wel!

Een tip, met al die knopjes en functies vind ik een handleiding vaak lastig, ik zou eigenlijk een filmpje online héél fijn vinden, waarin ik alle features gelijk uitgelegd krijg...

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Compact
  • Ruimte opties en hoge temperatuur
  • Vrij stil in gebruik.

Minpunten

• Krappe ruimte binnenzijde

Officiele reactie van Atag 29-05-2020

Beste Lies, wat fijn om te lezen dat de CMV334RVS zo goed bevalt. Je feedback is heel erg welkom en je tip betreft een film online voor aanvullende instructies wordt zeker meegenomen in alle ontwikkelingen. Dankjewel en we wensen je nog veel plezier met je aankoop. Met vriendelijke groet Claudia Webcareteam ETNA.

D. Hovestadt 24-05-2020

Degelijke en fijne oven!

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

De oven heeft een mooi aanzien, en neemt iets minder ruimte in beslag dan vergelijkbare ovens. Hij is makkelijk in gebruik. De functies zijn ook simpel in te stellen. Als je weet waar de letters voor staan is het appeltje eitje. Klok instellen is zo gedaan. Er is 1 knop om uit alle functies te kiezen. Je moet dus vrij lang op het knopje drukken als je bijvoorbeeld wat wil ontdooien.

De ovenfunctie wordt goed warm. Ik vind het persoonlijk fijner om de oven voor te verwarmen, maar je kunt ook kiezen voor de functie zonder voor verwarming. Ik heb broodjes, een quiche en pizza gebakken in de oven. Het fijne aan deze oven is dat hij tot 240 graden kan, waardoor je ook eten op hogere temperaturen kan bereiden! Wat wel weer onhandig is met een wat groter formaat pizza, is dat deze niet op het rekje past. Er steken aan beide kanten van het rekje pinnetjes uit in de hoogte. Fijn om iets hoog of laag in de oven te zetten, maar wil je dus een grote taart of pizza maken dan is deze oven niet ideaal. Het is ook jammer dat er geen schaal voor over de hele breedte is. Dat zou perfect zijn om grotere gerechten te bereiden. Het eten wordt wel goed warm en gaar.

De oven heeft verder veel functies om al je eten te ontdooien, warm te maken, te bakken en te grillen. Je ziet wat snel vlekken, maar deze zijn makkelijk schoon te maken.

Pluspunten

• Hoge temperatuur van 240 graden
  • Mooie oven
  • Veel functies

Minpunten

• Het rekje is onhandig voor grote pizza's

Officiele reactie van Atag 29-05-2020

Beste heer/mevrouw Hovestadt, bedankt voor de mooie en uitgebreide review wat zeer behulpzaam zal zijn in de keuze van aanschaf. Feedback is altijd welkom. We wensen u nog veel plezier met deze aankoop. Met vriendelijke groet Claudia Webcareteam ETNA.

Dennis 22-05-2020

Nette combimagnetron

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Op het eerste gezicht een mooi apparaat makkelijk in gebruik te nemen en heldere uitleg voor het eerste gebruik.
Wat mij opviel in de gebruiksaanwijzing dat er, ondanks er een draaispit ingezet kan worden, hier met geen woord over gesproken wordt in het hele boekje. Juist dit zou onderscheidend zijn voor combimagnetrons. Er had duidelijk in mogen staan wat het vermogen is van de magnetronfunctie. Dit staat alleen vermeld in de technische specificaties. Voor de rest wordt alleen vermeld dat de magnetronfunctie draait op 100-80-50-30-10 % zonder te weten van welk wattage. Ook mis ik een leg rooster, die mijn oude combimagnetron wel had, waarbij je hele breedte en diepte van de combimagnetron kan gebruiken. Er is helaas alleen een glazen draaiplateau op een geleide ring beschikbaar en een rond rooster die precies op het draaiplateau past en is, vind ik persoonlijk erg onhandig in het gebruik omdat je voor het niveauverschil het rooster moet omdraaien en daardoor komen de niet gebruikte pootjes omhoog waardoor je beperkt ben ik het breedte gebruik en bewegingsruimte van de combimagnetron zeker na het bereiden van een product.
De beperking daargelaten is het toch wel een apparaat die doet wat het moet doen. Het is alleen zorgen dat je de juiste instelling vindt. Het meeste doe ik zonder alle vooraf ingestelde menu’s. dus was het goed puzzelen om de juiste instellingen te vinden.
De buitenkant wordt tijdens het gebruik van de ovenfunctie, zowel combi als conventionele functie, vrij warm maar zodra het apparaat uit staat koelt deze gelukkig redelijk vlot (half uurtje) weer af tot een temperatuur dat je het apparaat weer aan kan raken en hoef je, als je in de buurt bent van de combimagnetron, dus niet meer zo uit te kijken.
Verder is het scherm met klok, kookwekker en resttijdfunctie goed duidelijk

Pluspunten

• Ruim
  • Mooi
  • Duidelijk scherm

Minpunten

• Geen vlak rooster
  • Geen omschrijving mogelijkheid draaispit

Officiele reactie van Atag 25-05-2020

Beste Dennis,
Wij waarderen je positieve en zeer uitgebreide review. Jouw mening is ook enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Onze apparatuur wordt altijd uitvoerig getest, zeker ook op gebruiksgemak en kwaliteit. Wij streven ernaar dat onze klanten veel en natuurlijk ook lang plezier mogen beleven van onze apparatuur.
De productie om vrijstaande combimagnetrons met braadspit te ontwikkelen hebben ook zeker onze aandacht.
Alle feedback is welkom en zal ook zeker door ons worden meegenomen.

Wij wensen je heel veel plezier met deze combimagnetron,

Suzanne 21-05-2020

Zeer goede combimagnetron met veel inhoud

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Ik ben zeer te spreken over deze combimagnetron die veel mogelijkheden bied.
Onze vorige had een mankement waardoor we opzoek waren naar een nieuwe.
Na enig zoeken kwam ik bij de ETNA CMV334RVS die veel mogelijkheden bied en beschikt over een ruime inhoud van 34 liter.
Nadat we de combimagnetron binnen kregen hadden zijn we hem gelijk gaan beruiken en hij verraste ons zeer.
Nier alleen door zijn mooie uiterlijk wat een verfraaiing is van de keuken maar ook door de mogelijkheden die hij bied.
Zo heeft hij een zeer laag gebruikers volume en is hij in de snel voorverwarmd voor als je bijvoorbeeld een pizza wil bakken.
De inhoud van het apparaat is ideaal doordat hij beschikt over een ruim draaiplateau en een inhoud heeft van maar liefst 34 liter wat je net vaak zie.
Daarnaast heeft de combimagnetron een ruime keuze aan mogelijkheden en menu’s die je kunt kiezen.
Zo beschikt hij over een vermogen van 1000 watt die je zelf in kunt stellen op een gewenste wattage.
Een turbo hetelucht en grill functie.
Keuze uit verschillende graden tot maar liefst 240 graden.
Voorgeprogrammeerde programma’s die het koken niet alleen makkelijker maken maar ook sneller.
Het is in het begin even zoeken hoe alles werkt omdat je het oude gewent bent maar als je dit eenmaal door heb is hij een verrijking van het koken.
De ontdooifunctie is voor ons ook een zeer prettig bijkomend iets omdat we door onregelmatige diensten vaak gebruik maken van diepvriesmaaltijden.
Al met al zal ik de combimagnetron ETNA CMV334RVS dan ook zeker aanraden, vooral als je op zoek bent naar een combimagnetron die veel mogelijkheden bied en een ruime inhoud heeft.
Tot nu toe heb ik dan ook maar 1 klein minpuntje kunnen ontdekken en dat is dat het bijgeleverde roostertje is voorzien aan een hoge en lage zeiden met daarop de pootjes bevestigt.
Het is niet heel handig met het bakken van een pizza of taart door de omhoog stekende pootjes.

Pluspunten

• Veel volumen inhoud van 34 liter
  • Veel keuze en mogelijkheden opties
  • Graden in te steel tot 240 graden
  • Turbo hetelucht/gril functie
  • Voorgeprogrammeerde keuzemenu's

Minpunten

• Bijgeleverde roostertje
  • Niet heel uitgebreide handleiding

Officiele reactie van Atag 22-05-2020

Beste Suzanne,

Bedankt dat u voor ons merk heeft gekozen en de tijd heeft genomen om dit bericht te schrijven.
Wij waarderen je positieve en zeer uitgebreide review. Jouw mening is enorm belangrijk om ons te blijven verbeteren. Wij wensen je heel veel plezier met deze combimagnetron.

Groet Heidi

Wouter 13-05-2020

mooi design, handig in gebruik

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Een mooie oven. strak design. handig in gebruik. Een goeie oven voor zijn prijs.
en een mooi nederlands product.

Pluspunten

• gebruiksvriendelijk
  • prijs

Minpunten

• geen bakplaat die erin geschoven kan worden

Officiele reactie van Atag 14-05-2020

Beste Wouter, bedankt voor je review. Het betreft inderdaad een vrijstaande combimagnetron met een draaiplateau en niet met een bakplaat die erin geschoven kan worden. Door de inhoud van 34 liter passen hier ook de grote ovenschalen in. Veel bakplezier!

Groet Heidi

Roel 05-02-2020

Gemakkelijk in gebruik, wijst zich zelf.

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

Na zoeken is dit de magnetron met een ruime inhoud en zeer gemakkelijk te bedienen, is snel op temperatuur en ziet er nog mooi uit ook

Pluspunten

• ruim tot groot
  • prijs is goed voor het formaat
  • gemakkelijk te bedienen

Minpunten

• Is groot, voor mij ok

Officiele reactie van Atag 06-02-2020

Beste Roel,

Bedankt voor het plaatsen van deze review. Goed te lezen dat deze mooie vrijstaande combi-magnetron zo goed bevalt.
Veel plezier ervan.
Webcare Team ETNA

Wouter 30-01-2020

Etna vrijstaande combi strak design en grote inhoud

Geschreven voor: ETNA CMV334RVS

De combi is makkelijk en handig in gebruik. Heeft een strak uiterlijk en is groot qua inhoud.
Is het aanschaffen zeker waard.

Pluspunten

• mooi
  • gebruiksvriendelijk
  • inhoud

Minpunten

• geen bakplaat

Officiele reactie van Atag 31-01-2020

Beste Wouter,

Bedankt voor het plaatsen van deze mooi review, hier zijn wij erg blij mee. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het uiterlijk en het gebruiksgemak van de combi-magnetron. Heel veel kookplezier!

Met vriendelijke groet, Femke