Philips Senseo CA6500 - Reviews

Capaciteit (melkschuim)
120 ml
Antikleeflaag

miek 22-05-2016 Product paar weken in bezit

Makkelijk schoon en heerlijke schuim

Mooi apparaat voor naast bonenapparaat. Schuim komt er prachtig uit en het apparaat is makkelijk om te spoelen en schoon te maken doordat het veertje aan de deksel vast zit. Betekent wel dat je elke keer de deksel op het apparaat moet doen. Misschien ook wel net zo handig!

Al met al dus een leuk en makkelijk apparaatje waardoor ik nu heerlijke cappuccino kan drinken.

Jan 26-11-2016 Product paar dagen in bezit

Prima melkopschuimer

Apparaat ziet er mooi uit, neemt weinig ruimte in beslag en past mooi bij ons ook zwarte Senseo koffieapparaat en Philips filterkoffiezetter. Gekocht om onze defecte 3 jaar oude melkschuimer (van ander merk) te vervangen. De Philips Senseo melkopschuimer doet zijn werk goed en voorziet ons van melkschuim met een prima structuur. Wij hebben hem net aangeschaft en hopen er nog lang plezier van te hebben.

Pluspunten

• Vormgeving
  • makkelijk schoonmaken
  • Goed melkschuim

iwan 13-05-2016 Product paar dagen in bezit

philips melkopschuimer

mooi apparaat, mooie schuimlaag. simpelweg super gebruikersgemak. Duurzaamheid kan ik nog niks over zeggen. 6 dagen in bezit.

LiefJ 19-02-2016 Product maand in bezit

Uitstekend product deze Milk Twister! Mijn man, dochter en ik gebruiken deze nu ongeveer 3 weken. En intensief moet ik zeggen! We zijn koffieliefhebbers, dus we dronken sowieso al redelijk veel kopjes koffie per dag. Thuis konden we echter nooit een mooie melkkraag op onze cappuccino krijgen, en laat dat nu net onze favoriete variant zijn. Sinds we dit product hebben doen we standaard een laagje van het heerlijke schuim op onze tas. Mijn dochter is meer bedreven in alle mogelijkheden testen. Zij maakt er ook koud schuim mee voor op haar ijskoffie, doet er een beetje cacaopoeder op etc. Top!

GLF 28-01-2016 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze melkopschuimer mogen testen voor een online koffiecampagne.

Apparaat is simpel en strak qua design. Geen toeters en bellen, maar alleen 1 knop aan de voorzijde die rood knippert bij warm opschuimen en blauw knippert bij koud opschuimen.

Het opklopmechanisme zit vast aan de deksel en maakt bij plaatsing op de opschuimer contact via magnetisme. In de opschuimer zit daardoor geen uitstulping voor een garde. Dit maakt het schoonmaken ontzettend makkelijk. Niets van melkresten blijft kleven aan de antiaanbakcoating die aan de binnenkant zit. Simpelweg even onder een lopende kraan houden en met een afwasborstel er doorheen en de opschuimer is schoon.

Plus en minpuntje, de melkopschuimer levert enorm veel lobbig melkschuim, ideaal voor cappuccino's, maar minder geschikt voor latte's.

Esther 07-06-2016 Product paar weken in bezit

Goede melkopschuimer

Een melkopschuimer die doet, wat die moet doen. Je krijgt heerlijke waarmee opgeklopte melk. Ook sojamelk wordt perfect warm en schuimig.
Het schoonmaken is eenvoudig, afspoelen onder de kraan, zacht doekje en klaar.
Ook onze kern vinden het leuk en lekker en drinken de melk met cacaopoeder.

K Rensen 19-05-2016 Product maand in bezit

Een Geweldig apparaat

Ik kom veel in Italia en drink ook de koffie daar ben een echte liefhebber van de koffie daar het schuim van de opschuimer is geweldig hele maal te vergelijken met de professionele van daar

Cilla 18-05-2016 Product paar weken in bezit

Fantastisch

Fijn dat ik 's ochtends zo snel klaar ben met het maken van mijn kopje koffie met heerlijke warme melkschuim. Het schoonmaken van de melkschuimer kost zeer weinig tijd en de onderdelen kunnen makkelijk uit elkaar gehaald worden. Ik ben er zeer blij mee!

Marijke 12-05-2016 Product paar weken in bezit

nog niet super

Het is een leuk apparaat, en handig dat het in 1 handeling opklopt en verwarmd.
Maar het opkloppen / opschuimen vind ik wat tegen vallen, ik had wat meer / luchtiger schuim verwacht.

a 30-04-2016 Product paar dagen in bezit

eindelijk melkschuimer

Zelfs ik eindelijk overstag gegaan voor een melkschuimer:
al 1 x gebruikt en een heerlijke cappuccino als resultaat

MIRJAM EGGINK 05-01-2016 Product maand in bezit

Fantastisch apparaat in een woord
Makkelijk schoon te houden en super sterk melkschuim
Een echte aanrader!!

Githa 12-12-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie vormgeving. Makkelijk in gebruik en schoon te maken. Maakt iets meer geluid dan ik had verwacht. Snoertje had ook wat langer gemogen.

AvdM13 05-05-2015 Product paar weken in bezit

Voor de verjaardag van mijn lieve vrouw gekocht. Ze is er erg blij mee en gebruikt hem meerdere malen per dag. Geeft 'professioneel schuim', makkelijk schoon te maken, maakt bijna geen geluid en is zeer gebruiksvriendelijk. Een blikvanger in de keuken!

KellekeV 28-05-2013 Product paar dagen in bezit

Zo makkelijk in gebruik, en zo handig! De opgeschuimde melk geeft echt een extra dimensie aan je kopje koffie! De koude opgeschuimde melk is echt perfect om toe te voegen aan een milkshake, maakt hem echt zoveel lekkerder! Ik ben fan!

Gio 16-02-2017 Product paar weken in bezit

Fantastische melkschuim

Onlangs dit product aangeschaft, super tevreden! Lekkere dikke melkschuim in minder dan 40 seconden.
Ik gebruik dit product i.c.m. Nespresso-cupjes, heerlijke combinatie! De melkopschuimer is gemakkelijk schoon te maken; dit is de grootste reden waarom ik over ben gestapt op een losse melkopschuimer.

Hiervoor een Nespresso Lattissima apparaat gehad, prima product, echter kreeg je het melkreservoir nooit helemaal schoon! Er bleven altijd wel wat melkresten in de kop van het reservoir zitten. De melkschuim van dit product is vele malen beter! Het neemt iets meer tijd in beslag maar dit wordt goed gemaakt doordat de koffie, op deze manier, veel lekkerder smaakt. Ook is het zo dit apparaat vele malen heter wordt dan de standaard melkopschuimer van de Lattissima van Nespresso, wat ik persoonlijk erg prettig vindt!

Het enige minpuntje, wat mij betreft, is dat er relatief veel melkschuim wordt gemaakt t.o.v. de hoeveelheid opgewarmde melk. Dit is echter mijn persoonlijke voorkeur! NB: dit kan worden rechtgetrokken door iets meer melk op te schuimen.

Pluspunten

• Goede schuim
  • Hete schuim
  • Gemakkelijke reiniging
  • Snel klaar
  • Goedkoper dan Nespresso opschuimers

Minpunten

• Relatief veel melkschuim t.o.v. warme melk

IvL te H 09-02-2017 Product paar dagen in bezit

Lekker schuimig

Ik laat de melk 20 sec 'kloppen' en dan krijgt je een goed stevig schuim dat ook lang steving blijft. Makkelijk in gebruik en (niet geheel onbelangrijk) in schoonmaken. Kan melk warm maar ook koud opschuimen.

Pluspunten

• Stevig schuim
  • kan ook koude melk opschuimen

Theo 19-01-2017 Product half jaar of langer in bezit

TWEE VOOR ONSZELF EN ONZE GASTEN, VIJF VOOR VRIENDEN

jawel, we hebben er al 7 gekocht in de afgelopen 2 jaar. om dattie ons bevalt: omdattie er simpel en mooi uitziet, omdattie snel is, omdattie heerlijk dik schuim produceert, omdattie goed schoon te maken is, en omdattie een geweldig (huwelijks-)cadeau is.

CvdC 26-07-2016 Product paar dagen in bezit

Senseo Melkopschuimer

Werkt prima, staat mooi op het aanrecht.
Snel en gebruiksvriendelijk.
De smaak is goed en het schuim is zoals het bedoeld is.

Andre 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

Niet te missen

Mooi past bij Senceo koffieapparaat. Makkelijk schoon te maken en maakt perfecte melkschuim. Warm of koud wat je wilt. Echt aan te raden

senseo 21-05-2016 Product paar dagen in bezit

tevreden over aankoop

Het apparaat is makkelijk te gebruiken.
Het heeft een mooie vormgeving.
Het is goed te onderhouden en snel te reinigen.