Philips Senseo CA6500

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 443 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Senseo CA6500 op Kieskeurig.be.

miek 22-05-2016

Makkelijk schoon en heerlijke schuim

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Mooi apparaat voor naast bonenapparaat. Schuim komt er prachtig uit en het apparaat is makkelijk om te spoelen en schoon te maken doordat het veertje aan de deksel vast zit. Betekent wel dat je elke keer de deksel op het apparaat moet doen. Misschien ook wel net zo handig!

Al met al dus een leuk en makkelijk apparaatje waardoor ik nu heerlijke cappuccino kan drinken.

Jan 26-11-2016

Prima melkopschuimer

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Apparaat ziet er mooi uit, neemt weinig ruimte in beslag en past mooi bij ons ook zwarte Senseo koffieapparaat en Philips filterkoffiezetter. Gekocht om onze defecte 3 jaar oude melkschuimer (van ander merk) te vervangen. De Philips Senseo melkopschuimer doet zijn werk goed en voorziet ons van melkschuim met een prima structuur. Wij hebben hem net aangeschaft en hopen er nog lang plezier van te hebben.

Pluspunten

• Vormgeving
  • makkelijk schoonmaken
  • Goed melkschuim

LiefJ 19-02-2016
  • Product maand in bezit

Uitstekend product deze Milk Twister! Mijn man, dochter en ik gebruiken deze nu ongeveer 3 weken. En intensief moet ik zeggen! We zijn koffieliefhebbers, dus we dronken sowieso al redelijk veel kopjes koffie per dag. Thuis konden we echter nooit een mooie melkkraag op onze cappuccino krijgen, en laat dat nu net onze favoriete variant zijn. Sinds we dit product hebben doen we standaard een laagje van het heerlijke schuim op onze tas. Mijn dochter is meer bedreven in alle mogelijkheden testen. Zij maakt er ook koud schuim mee voor op haar ijskoffie, doet er een beetje cacaopoeder op etc. Top!

Githa 12-12-2015

Mooie vormgeving. Makkelijk in gebruik en schoon te maken. Maakt iets meer geluid dan ik had verwacht. Snoertje had ook wat langer gemogen.

iwan 13-05-2016

philips melkopschuimer

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

mooi apparaat, mooie schuimlaag. simpelweg super gebruikersgemak. Duurzaamheid kan ik nog niks over zeggen. 6 dagen in bezit.

Jos 02-09-2018

Knop blijft hangen

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Opschuimen is goed, Streepje is slecht te zien bij bepaald licht inval. Redelijke makkelijk schoon te maken. Knop bij minder licht slecht te vinden. Begin werkte alles goed. Na een tijd vaker knop indrukken, werkte toen pas, en binnen 1 jaar werkt hij helaas niet meer.

Pluspunten

• Schuim is prima
  • Schoonmaken prima

Minpunten

• Levensduur kort

Loek 05-05-2019

Gebruik m dagelijks enige malen. Werkt nog steeds prima. Is nu ca 4 jaar oud.
Letters zijn verdwenen op de opschuimeren de coating aan de binnenkant beschadigd.
Heb bij aankoop 2x een nieuwe gekregen bij Blokker, doen ze nu niet meer.
Werkt voor de rest uitstekend, mooi schuim altijd, ik gebruik magere koude houdbare melk.

Familie De Vries 21-05-2016

Gemakkelijk in gebruik, heerlijke schuim.

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Heerlijke schuim en erg gemakkelijk in gebruik. Enige nadeel dat het melkkannetje er niet uitgehaald kan worden om schoon te maken. Duurzaamheid nog niet te beoordelen.

a 30-04-2016

eindelijk melkschuimer

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Zelfs ik eindelijk overstag gegaan voor een melkschuimer:
al 1 x gebruikt en een heerlijke cappuccino als resultaat

AvdM13 05-05-2015

Voor de verjaardag van mijn lieve vrouw gekocht. Ze is er erg blij mee en gebruikt hem meerdere malen per dag. Geeft 'professioneel schuim', makkelijk schoon te maken, maakt bijna geen geluid en is zeer gebruiksvriendelijk. Een blikvanger in de keuken!

Cilla 18-05-2016

Fantastisch

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Fijn dat ik 's ochtends zo snel klaar ben met het maken van mijn kopje koffie met heerlijke warme melkschuim. Het schoonmaken van de melkschuimer kost zeer weinig tijd en de onderdelen kunnen makkelijk uit elkaar gehaald worden. Ik ben er zeer blij mee!

Marijke 12-05-2016

nog niet super

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Het is een leuk apparaat, en handig dat het in 1 handeling opklopt en verwarmd.
Maar het opkloppen / opschuimen vind ik wat tegen vallen, ik had wat meer / luchtiger schuim verwacht.

Senseo Opschuimer 17-04-2016

Opschuiven Senseo

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Deze opschuiven van Philips (Senseo) is een prachtig product, met meerdere instellingsmogelijkheden en een eenvoudige bediening. Je kunt de melk warm of koud opschuiven, en kunt daar het beste "houdbare" melk voor gebruiken (even een weetje), maar verder is het een heel mooi en goed product, waarbij je vooral een goed resultaat krijgt als je de houdbare (liefst volle) melk gaat opschuiven. Top!

Loek 05-05-2019

Gebruik alleen houdbare magere melk, heb t mooiste schuim van de wereld.

KellekeV 28-05-2013

Zo makkelijk in gebruik, en zo handig! De opgeschuimde melk geeft echt een extra dimensie aan je kopje koffie! De koude opgeschuimde melk is echt perfect om toe te voegen aan een milkshake, maakt hem echt zoveel lekkerder! Ik ben fan!

Baflo 16-08-2021

lekkere capucinno

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Fijne melkopschuimer.Op de camping nu ook een lekkere cappuccino zonder dure cupjes maar met eigen gezette filtermaling.Heerlijke stevige schuimkraag.Nadeel als je niet alle warm gemaakte melk gebruikt is dat je best wel even moet wachten om het apparaat
af te laten koelen om een 2e kopje te kunnen maken.

f**n@g**l.com 05-08-2021

Philips Senseo CA6500

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Hij maakt erg veel lawaai.
Het streepje voor Max zit binnenin de kan en is dus moeilijk zichtbaar.
Er kan maar weinig melk in amper genoeg voor 2 cappuccino.
Wanneer je hem niet precies tot de Max vult heb je geen schuim.
Wanneer je iets over de Max vult stroomt hij meteen over. Dus je moet precies op de Max vullen. Max is dus eigenlijk ook Minimum.
Prijs kwaliteit valt echt tegen. We hadden eerst een voordelige van het Kruidvat en die doet het beter!

Goanna 07-07-2021

Schuim goed, maar dat is het dan ook

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Schuim is erg goed. Maar apparaat ontzettend onhandig vast te houden. M.i. alleen geschikt voor grote gezonde mannenhand. Het is zwaar, geen grip op en om schuim eruit te halen moet je hem met 1 hand vasthouden en met schoonmaken idem dito. Ik overweeg al even andere schuimer aan te schaffen, maar prijzig.
Redelijk zwaar en geen handvat

Lady Candy 25-06-2021

Nieuwe model minder goed

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Ik heb meer dan 8 jaar een gehad die super deed maar omdat de binnenkant begonnen af te geven hebben wij een nieuw gekocht … jammer want deze maakt niet een mooi schuim en de deksel(rubber) is niet meer goed dicht

Witvoet 05-06-2021

melkopschuimer met losse voet

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

i.v.m. de stroomvoorziening is een losse voet onmisbaar bij het schoonmaken.
de drukknop (1x voor warm, 3x voor koud) werkt niet voor koud en had beter een schakelaartje kunnen zijn (minder mooi, maar beter dan niet functioneren)

Anoniem 04-06-2021

Super schuim

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

Ik vind deze melkopschuimer de beste , geeft het resultaat wat je er van verwacht!
Ik heb verschillende merken gehad , maar deze Senseo melkopschuimer raad ik iedereen aan !

Schuimbekje 03-06-2021

Heerlijke schuimkraag voor op de cappuccino

Geschreven voor: Philips Senseo CA6500

We hebben de Senseo milk twister al een jaar en gebruiken het meerdere keren per week. Vooral met het thuiswerken veel gebruikt. Altijd een goede schuimlaag voor op je koffie.
Afhankelijk hoeveel melk je erin doet wil de schuimkraag de ene keer steviger zijn dan de andere keer. Heb weleens zelf melkschuim gemaakt, dan is deze melkopschuimer makkelijker en beter in het maken van de melkschuim.