De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de DeWalt DW088CG op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Leslie 21-03-2018

Uitstekende kwaliteitslaser voor binnen- en buitenwerk

Geschreven voor: DeWalt DW088CG

Uitstekende zelfnivelerende kruislijnlaser, die door zijn groene laserstraal zowel binnen- als buitenhuis zijn werk doet. Goede schokbestendigheid (zou bestand zijn tegen vallen van 1m). Geen statief bijgeleverd, maar standaard wel te monteren door klem of magnetisch te bevestigen op metalen ondergronden. Zeer sterke magneet, je moet moeite doen om hem terug los te krijgen. Beschikt niet over een vergrendelstand voor transport, maar verwacht dat hij hiervoor wel voldoende bestand is. Prijs - kwaliteit een van de beste deals die je kan doen, de geboden nauwkeurigheid van 0.3mm/m is wat je mag verwachten indien je op zoek bent naar een betrouwbare kruislijnlaser.

Pluspunten

• Nauwkeurigheid
  • Goede deal prijs-kwaliteit
  • Groene laserstraal voor buiten
  • Valbestendigheid
  • Klem- en magneetbevestiging

Minpunten

• Geen vergrendeling van pendelgewicht